• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Съчленено ППС

Започната от v1977, Сряда, 13 Ноември, 2013, 18:20:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Оххххххх Илчев имаш късмет ,че съм търпелив и ще гледам максимално ясно ти изясня картинката,силно се надявам да сгрееш,че честно да ти кажа няма да имам нерви ,та:
Относно ДК номера-Илчев ти като караше тролей числата и буквите отпред и отзад еднакви ли бяха,предполагам са били еднакви.
А погледни автобус може и Румънски с ремаркенце ,там автобуса има едни номера ,а ремаркето други.
Сцряваш ли тънкия момент с разликите,преди кога е един номер беше съчленено ППС са се оказва,че и двата чешита се водят съчленени ,което е доста необосновано,но шом казват кой съм аз да противорича.
Относно разлика между полуремарке и ремарке няма ти разяснявам особеностите май не са ти ясни спирачните им системи и коя кога и защо блокира,апропо още помня темата с лулите и нямам думи,та кротни се баце,когато се допреш до двата рода техника ще си говорим.


Охххххххххх Пифец не лъготи младоците мноо те молим,надигането на лафета (посредством възглавници)служи за много неща и почти всичките са глупости,ето няколко
-когато е надигнато шанса болт (царски ) или калници(влекач) да се опират или закачат някъде отпада
- когато е пълно и надигнато лафета няма да изкриви или продъни ламарината на която се държи царският болт ,дебела е,но при голями тонажи стават бели
- когато е пълно и надигнато ,полуремаркето има по-малка склоност към прекантарване и шанса да полегне напред и мостовете да са му във въздуха е почти снижен до нула,макарче всичко си зависи от теглото на товара и разпределението му
- надигнато ремарке може да бъде закачено по-лесно от влекач с ресорно окачване за разлика от спуснато  такова
- маневренната машина /влекач(където има) по-лесно закача и не губи време с вдигането на полуремаркето(става въпрос за секунди,но !!!?)
Гаранция има и други мотиви,но огъването на полуремаркето не е сред тях,бъди сигурен


Бриги Магнито



ivopifeca

Шмитц-произведен края на 90-те,натоварен с 24т.,лично съм го разкачал няколко пъти,когато съм имал повреда с влекача,за да дойде друг да го закачи...ако не го вдигнеш преди да откачиш,изкарването на влекача е доста грубо,бате...да не говориме,да го закачиш,пускаш влекача до долу и пак нема место да влезе,от краката напред се е изкривило-огънало като омаломощен к..А и да допълня товара е разпределен.

ivopifeca


Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Събота, 16 Ноември, 2013, 15:29:15
Шмитц-произведен края на 90-те,натоварен с 24т.,лично съм го разкачал няколко пъти,когато съм имал повреда с влекача,за да дойде друг да го закачи...ако не го вдигнеш преди да откачиш,изкарването на влекача е доста грубо,бате...да не говориме,да го закачиш,пускаш влекача до долу и пак нема место да влезе,от краката напред се е изкривило-огънало като омаломощен к..А и да допълня товара е разпределен.
Извинявам се тогава баце,но с Шмитц на този етап в живота си нямам допирни точки.Добавяме и провисване на полуремарке към другите


ivopifeca

Виж сега,тези неща съм ги правил по начина който описах,поне толко ми е дошло на акъл,ако има по лесни варианти разбира се,че съм отворен,да ги чуя,но аз освен с надигане за друго не се сещам при подобни "локумени" ремаркета.А когато е празен или лек,никога не вдигам или свалям,защото как го оставям така си го и взимам,без да го нацелвам,колко да го вдигна и т.н,да губим време от тези нагоре надоле.

v1977

Много мерси за отговорите и коментарите на колегите.
Отворен съм към всякакви съвети,тънкости и хитринки от по-опитните колеги в така или иначе трудната ни и отговорна професия.
Със сигурност в течение на работата,ще възникват още въпроси по отношение на професията...
Надявам се да не съм издразнил някой с мойте въпроси ;D

Лека и безавариина на всички колеги!

Красимир Тодоров

Цитат на: v1977 - Петък, 15 Ноември, 2013, 10:36:00
Явно има промяна в наименованията в закона. Сега превозните средства ги водят по следният начин:
-МПС-лек автомобил
-съчленено ППС-влекач с полуремарке
-състав от ППС-товарен автомобил с прикачено ремарке
-автобусите с прикачени неразделно ремаркета пак ги водят съчленени
А товарен автомобил не е ли пак МПС? А една Симсонка какво е? Ами един колесен трактор от Ткт, даже има регистрирани, те не са ли моторни ПС?

Апропо, знак забранено изпреварването на автомобили и мотоциклети с кош, спира ли ме да изпреварвам трактор с ремарке и регистрационен номер в Унгария? Айде ако нема номер си карам ( и с номер ги цепя, ама очаквам некой ден да спориме с унгарецо)

ivopifeca

Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 16 Ноември, 2013, 21:21:57
А товарен автомобил не е ли пак МПС? А една Симсонка какво е? Ами един колесен трактор от Ткт, даже има регистрирани, те не са ли моторни ПС?

Апропо, знак забранено изпреварването на автомобили и мотоциклети с кош, спира ли ме да изпреварвам трактор с ремарке и регистрационен номер в Унгария? Айде ако нема номер си карам ( и с номер ги цепя, ама очаквам некой ден да спориме с унгарецо)

Дано постигнеш консенсус с унгарецо...мъжкарче си,евала.

ivopifeca