Стралис срещу Премиум
Форум на българските шофьори
Вторник, 21 Май, 2024, 12:41:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Стралис срещу Премиум  (Прочетена 21670 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 15:14:10 »
ОтговорОтговор

Ако се не лъжа, четох някъде, че и "Дафините" Евро 6 с почти 13 литровия  PACCAR са с променлива геометрия, за 11-литровите не разбрах да ли са с такава турбина.Моите уважения към Теб Иво и италианските автомобили но дори 1-вите JTD-та(комънрейли) на 156-цата бяха  с нормални "турбини", на 1.9-ката накъде към 2001-2  започват да вграждат турбо с променлива геометрия. Затова мисля, че може би се заблуждаваш за твоето турбо.  Намигване
Доста си компетентен по автомобилите,като цяло,но този път грешиш,виж,ако можеш да намериш тех.информация,специално за този двигател,който се е вграждал само на Крома през онези години Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 15:14:10 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!