• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Искам да си направя транспортна фирма

Започната от gg_engineering, Събота, 15 Февруари, 2014, 15:18:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

American

Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 16 Февруари, 2014, 17:16:11
да отдаде влекачите на DSV

Ако си отдадеш влекачите на DSV, каква фирма си ?
Смешна
smoking gun

American

smoking gun

Красимир Тодоров

Що бе Америка, аз точно така бих направил между другото...
Сега дали ще е ДСВ или некоя друга.. коя дава евро, евро и нещо, тази ще е...

Красимир Тодоров


American

То за да сложиш там камион трябва ли ти фирма ?

Темата трябваше да бъде "как да вкарам камион в DSV"
smoking gun

pumix

Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 11:28:05
Относно ремъците колегата мааалко повече нека се запознае и тогава да коментира.....


Какво има да се запознавам?Или искаш да ми кажеш,че двигателите на камионите са с ремък на ангренажа?Ти с камион запознавал ли си се отблизо,ама сериозно те питам?Ако говориш за алтернаторния ОК,но както казах се съмнявам.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Красимир Тодоров

Той колегата с инженерния никнейм точно това се гласи да направи, независимо как се казва темата..
А наистина за ДСВ или коя да е спедиция ти трябва и фирма и лиценз, само дето нема да търсиш товарите ти.

gg_engineering

Господа виждам , че много се разгорещихте каквото ми трябваше видях от Hino за което съм изключително благодарен.На шофьорите пожелавам лек и безавариен път , на шефовете им успех.
На тези с диалекта една проста математика
Гума за 1300 лв. Ако кара 200000 км е много по добре от гума за 800 лв. Която кара 100000 км
Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.
За неможещите да смятат от гумите се печели по 300 лева на гума от маслото около 50-65% от цената знам че е трудно това с процентите ама... Относно ремъци няма да обяснявам и да успокоя колегата с ангренажа че явно му е дерт да погледне Рено и да разгледа какво включва обслужването на новите от 2012  аз определено няма да съм притежател на Рено давам го като пример.
И най-накрая специално за шофьорите как Ви се струва икономията да ви се плаща на 1,20-1,50 и ето Ви една добра компенсация за семействата Ви които са лишени от Вас през по голямата част на годината.
Разликата между добрия мениджър и собственик и този по който плюете е точно в умението да борави с простата математика отлично.
Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...

Красимир Тодоров

Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Господа виждам , че много се разгорещихте каквото ми трябваше видях от Hino за което съм изключително благодарен.На шофьорите пожелавам лек и безавариен път , на шефовете им успех.
На тези с диалекта една проста математика
Гума за 1300 лв. Ако кара 200000 км е много по добре от гума за 800 лв. Която кара 100000 км
Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.
За неможещите да смятат от гумите се печели по 300 лева на гума от маслото около 50-65% от цената знам че е трудно това с процентите ама... Относно ремъци няма да обяснявам и да успокоя колегата с ангренажа че явно му е дерт да погледне Рено и да разгледа какво включва обслужването на новите от 2012  аз определено няма да съм притежател на Рено давам го като пример.
И най-накрая специално за шофьорите как Ви се струва икономията да ви се плаща на 1,20-1,50 и ето Ви една добра компенсация за семействата Ви които са лишени от Вас през по голямата част на годината.
Разликата между добрия мениджър и собственик и този по който плюете е точно в умението да борави с простата математика отлично.
Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...
Леле, жестоко си се объркал.
Добре, отговори ми защо трябва да ми плащаш икономията, а не свалиш разходната норма, каква е логиката, на честен ли се правиш докато видиш колко гори камиона?
Защо мислиш че гума за 404 лв без ДДС диференциална и 440 лв без ДДС ремарке, нова нерегенерирана (Сава) няма да изкара 200 000?
И защо смяташ, че не можем да смятаме проценти? Ти не разбра ли че не всички сме прости ДАПаджии, някой от нас може да са по-образовани от теб?
И защо смяташ че немския шофьор взима 5000-7000 евро, къде го гледа тоя филм???
И кой те излъга, че ние взимаме толкова малко, щото крадем?
ЗНаеш ли колко от нас говорят и пишат на повече от един западен? Достатъчно добре, за да си говорим със западни шофьори и да знаем малко по-добре от теб кой колко взима.
Ти просто се изложи малко с изводите които си извади, ама нема нищо, простено ти е, баровец с мангизи, жалка история.. Дошъл да се изтъква в шофьорския форум колко е велик...

Впечатлен ли си от цената на гумите дето ги написах по-горе? Не вярвам да не си, ама нема да ти кажа къде са, нали си с Висшо, намери си ги сам. А, и сметни си сам. колко процента си се прееб@л, като си купиш от ония за 1300. Хехехе, ако не ще ти спамна на лично

American

Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Масло което се сменя на 70000 км и е с 20% по скъпо от това което се сменя на 30000 км също е по добрата инвестиция.

Мислиш ли да пазиш фактурите от смяната на маслата, когато решиш да продадеш камиона да ги покажеш на купувача ?

И каква ще бъде оценката на камиона когато клиента види 70 000 между смените, и каква при 30 000 ?
Това сметнал ли си ?


Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро
Локейшън локейшън локейшън

Вкарвам камиона в DSV и game over, заставам на върха на хранителната верига  ;D смех
smoking gun

Красимир Тодоров

Америка, това тук в България никой не го гледа, на колко си сменвал масло, фактури да искаш, каквито искаш такива ще ти дадат. По принцип се сменява на 50-70К за по-стари камиони и 100-120К за новите, като има едно дето скоро скоро след купуването се сменява. Ама кво ще му обясняваме на тоя, я го мани, да си чупи главата като е голям разбирач.
Народа е казал "Добра дума железни врати отваря". Тоя с рогите пробва...

IvanovIvan

Купи си масло за 70 и го смени на 35 няма да си на голяма загуба, и не винаги най - скъпите гуми излизат най - тънко защото на парите на един Michelin взимаш два Ling Long а и една гума старее , но това не може да го разбере един мениджър . А аз не разбирам ква е разликата дали ремъка ще ти е Контитеч , Семперит или нещо друго . :)

drago_pavlov

Цитат на: Красимир Тодоров - Неделя, 16 Февруари, 2014, 19:11:56Всички разбрахме че имаш проблем с герб. Нещо по темата имаш ли да казваш?
Или си на принципа да плюваш, па дори и да нямаш плюнка?
Що не вземеш да смениш форума. Ако искаш да се изявяваш на политическа тематика, не е тази темата.
Макар да се съмнявам силно в знанията ти по въпроса...
До тук виждам само простовато отношение към проблемите. Тоя бил гербер, ония били бедни...
Е тук имаш + от мен.
А и като цяло мненията ти в тая тема доста ми допадат.

Цитат на: gg_engineering - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:35:12Замислете се защо немските шофьори вземат по 5000-7000 евро а тукашните по1300-1500 евро разликата е в това , че това което знае за занаята немския шофьор го знае и шефа му но просто шофьора няма име за да тегли кредити и т.н а шефа му има.Тука заплатата е такава понеже колко шофьори знаят англ. и немски на ниво говорене , колко могат да смятат проценти , колко знаят наистина правните казуси които пряко ги засягат като шофьори... на запад всеки един има тези познания а не само да може да кара назад по огледала това не прави шофьора шофьор ...
Много, ама много жестоко си се объркал...

Цитат на: American - Неделя, 16 Февруари, 2014, 20:55:23Мислиш ли да пазиш фактурите от смяната на маслата, когато решиш да продадеш камиона да ги покажеш на купувача ?
И каква ще бъде оценката на камиона когато клиента види 70 000 между смените, и каква при 30 000 ?
Това сметнал ли си ?
Е не мога да се сдържа...
Колегата хАмериканец - ти добре ли си?!?!? Какви са тия смени на масло на 30 000?!? В оторизирания сервиз смяната ми е през 90 000...

Относно цените на гуми и ремъци - нали фирмата няма да е регистрирана в България? Или мислиш да докарваш камионите тук за обслужване?
Където ще регистрираш фирмата, там питай за цени на обслужване. Едва ли българска фирма си обслужва камионите в Германия и ще ти даде цени...

gg_engineering

Ето къде вземат заплатите за които Ви говоря http://www.karner-transport.at/ колко "МАЙСТОРИ" са я чували ..... мога да ви кажа още поне 10 като тази и да ви оставя с отворени уста ама няма. И само да споделя че никой чужденец няма да ви каже ей така като го видиш на паркинга колко пари взема ... ама както и да е.Спорете си колкото искате нямам повече въпроси.Благодаря на тези които се отзоваха.Другите да се понаучат още малко и тогава да се опитват да се изказват по мениджерски въпроси.

naum4o

Цитат на: gg_engineering - Понеделник, 17 Февруари, 2014, 20:10:28
Ето къде вземат заплатите, за които Ви говоря http://www.karner-transport.at/ Колко "МАЙСТОРИ" са я чували ..... мога да ви кажа още поне 10 като тази и да ви оставя с отворени уста, ама няма. И само да споделя, че никой чужденец няма да ви каже, ей така като го видиш на паркинга, колко пари взема ... ама както и да е. Спорете си колкото искате, нямам повече въпроси. Благодаря на тези, които се отзоваха. Другите да се понаучат още малко и тогава да се опитват да се изказват по мениджерски въпроси.
Уважавай неотзовалите се. Та ти не ги познаваш, колега.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

gg_engineering

Разбира се че ги уважавам.Не знам защо някой реши че съм тръгнал с рогите ама... Благодарен съм на всички отзовали се.Към тези които не познавам се отнасям с уважение.

Rammbon

Колега gg_engineering - genko82 , не мисля че си решил да правиш транспортна фирма. Според мен само разлаваш кучетата. А ако наистина някога направиш такава фирма, едва ли ще даваш сносни заплати на шофьорите, с твоята слабост за почивки по лъскави и скъпарски заведения и хотели.
Поразходи се в Стара Загора, там има доста траспортни фирми. Иди при чорбаджиите им и поразпитай това и онова и го сравни с писаното по твоята тема. После пак си помисли , дали ще правиш такава фирма , като нямаш гръб ...

Rammbon