• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: Rammbon - Събота, 02 Юни, 2012, 20:34:52
Scania 144L 460к.с.,  1998г. Кажете или дайте съвет, как се обира луфта в лафета или се смяня целия? Имам блъскане там, но не е от царския болт, защото той не мърда . А и пробвахме полуремаркето с друг влекач.
Ако марката е JOSThttp://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1403.0
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Rammbon

Цитат на: driver1 - Събота, 02 Юни, 2012, 23:32:08
Батка, ти чувал ли си царски болт да мърда? И виждал ли си как точно е закрепен към ремаркето? Аз мисля, че не си.
  Аз мисля, че проблемът ти е в заключващите челюсти на лафета, чийто луфт, доколкото знам, може да се обере до известна степен, после се заменят с нови.
Това са думите на един монтьор, че може болта да мърда, макар че  аз го погледнах с неразбиране , ама карай, нали това му е работата. Марката е JOST, както забелязах че и доста крака на полуремаркетата са с тази марка. Вероятно ще се смени целия лафет, но ще трябва чакане за обобрение на поръчка, за доставка. за монтиране, а за мен време без пари :(

Rammbon


Бриги Магнито

Цитат на: Rammbon - Неделя, 03 Юни, 2012, 10:28:11
Вероятно ще се смени целия лафет,
Сериозно се надам да не си пушач.


ahil_73

 Здравейте колеги . Изчетох доста неща по темата та да рекна и аз впечатления. Карам два камиона Скания и Мерцедес Актрос 2007
Скания 144 ретардера е супер и май само това ми аресва...постоянно в обороти 1500 и нагоре при смяна на предавките   и пак на баира умира  25 т  много и идват .А актроса ако имаше и ретардер щеше да е най добрия камион според мен де.  :) Те такова ми е скромното мнение   поздрави на сички и особено на бичкията..много се хиля на постовете ти  :)

FH16


nikki

Здравейте,отскоро карам Скания и още разучавам тази сложна техника ::) Вчера останах с 100л гориво и тя взе че угасна >:(С два резервоара съм,в основния имаше около 60л и в допълнителния имаше 50.От Скания ми отговориха че при на клон с 120л гориво гасне а на равно с 80-100л.Казаха ми да обезвъздушавам от нипела на горивния филтър и неразбрах това чудо на техниката има ли инжектор за подкачване. Ще съм ви благодарен за мнения,впечетления и съвети.

Станимир

Колега,първо намери инжектора за да можеш да обезвъздушиш.Ако не е късно.

georgi87

Цитат на: ahil_73 - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 07:53:18
Здравейте колеги . Изчетох доста неща по темата та да рекна и аз впечатления. Карам два камиона Скания и Мерцедес Актрос 2007
Скания 144 ретардера е супер и май само това ми аресва...постоянно в обороти 1500 и нагоре при смяна на предавките   и пак на баира умира  25 т  много и идват .А актроса ако имаше и ретардер щеше да е най добрия камион според мен де.  :) Те такова ми е скромното мнение   поздрави на сички и особено на бичкията..много се хиля на постовете ти  :)

Баце Мерцедеси с ретардер си има просто на тоо де си го карал не е бил поръчан.И аз съм карал Мерцедес без ретардер само с моторна и не съм имал ядове при спусканията.

Бриги Магнито

Цитат на: ahil_73 - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 07:53:18
  поздрави на сички и особено на бичкията..много се хиля на постовете ти  :)

Баце не ме хвали ще взема си повервам и кат лиснем едни ти ми кофи с мастило,ша стане страшно.

Цитат на: FH16 - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 09:05:10
:D
Е не така де,дай по-сериозно  :D :D :D :D

Цитат на: nikki - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 09:07:37
Здравейте,отскоро карам Скания и още разучавам тази сложна техника
Баце немаш си на идея колко си прав със сложността на таз технология неземна,създадена е от група инженери дет сами не могат да си разяснят ,що за чудо на технологията са създали.

Баце и един съвет ти метнем ,нарича се закон на скачените съдове ,при него ни инжектор ни дай боже ти трябва вервай ми,туй е стар дападжийски метод за обезвъздушаване,че инак и да има инжектор тоз дръгел,че ти се откачи китката от сецане да знааш. ;)

П.П.чЕКИ само се зауточним,че под скачени съдове се има на впредвид на самотек ,а не нещо друго  ;)  :D :D :D :D


ahil_73

Цитат на: nikki - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 09:07:37
Здравейте,отскоро карам Скания и още разучавам тази сложна техника ::) Вчера останах с 100л гориво и тя взе че угасна >:(С два резервоара съм,в основния имаше около 60л и в допълнителния имаше 50.От Скания ми отговориха че при на клон с 120л гориво гасне а на равно с 80-100л.Казаха ми да обезвъздушавам от нипела на горивния филтър и неразбрах това чудо на техниката има ли инжектор за подкачване. Ще съм ви благодарен за мнения,впечетления и съвети.
Това от Скания ако са ти го рекли....за мен си е чиста глупост братче това става ако сондата ти е рязана за да не смуче мизерии както между впрочем направиха нашите майстори  ..викам ти майсторе щот не ти знам името ма като ти гледам майсторлъка  ;) та така нашите камиони сега са със с по 100 кла баласт или неизползваема нафта и наистина гаснат но колеги дето не са с рязани сонди до дъно...а сега се сетих на един му беше угаснал ама щото в основния му беше до дупка източена  а се оказа че в допълния има ама не прехвърля в другия.Пуснахме въздух принудително в резервоара преля се в другия и ход. дано съм ти помогнал с нещо.

ivopifeca

Сканията която карах-124л 420 к.с.,смучеше до дъно :)

toregora

#341
Цитат на: nikki - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 09:07:37
Казаха ми да обезвъздушавам от нипела на горивния филтър и неразбрах това чудо на техниката има ли инжектор за подкачване. Ще съм ви благодарен за мнения,впечетления и съвети.
  Някои модели Скания немат инжектор за ръчно подкачване, и подкачването става като въртиш на стартер.

Бриги Магнито

Цитат на: toregora - Петък, 29 Юни, 2012, 19:07:19

   Някои модели Скания немат инжектор за ръчно подкачване, и подкачването става като въртиш на стартер.
Баце при празен филтър ,бая въртене,че се заформи.
Само мъцам иначе е факт ,че е така,но за жалост понякога акумулациите заметнат преди да подкачи и става двойна греда.
За по-мързеливите да метнем един метод за обезвъздушаване ,значи пръскате малко старт пилот връткате и макс на второто пръскане моторетка жужи,за жалост при такова обезвъздушаване няма да жужи много ,но тва са подробности. ;)


Станимир

Като загрее стартера ко праим,ако не обезвъздуши до тогава :(.

loshdancho

Ха ха , много смях.
Скания както и много други камиони се подкачва и обезвъздушава на контакт!
Попадал съм и на други марки без подкачваща помпичка. Варианти много:
Пълни се горивният  филтър с  нафта и се върти на стартер, не го препоръчвам.
Другият по-хитър начин е :
Отвива се най-високата точка на системата за ниско налягане на горивото(бушон, филтри, и др.) след което се надува резервоара  през шлауха на отдушника  докато сама нафтата от налягането в резервоара не се качи до най-високата точка.
Тогава докато е под налягане се завива,  това което е отвито, качвате се и ...палите.
Х ...и малко камъни  в чуждата градина...камиона без подкачваща помпичка беше VOLVO FH12 ;)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.