Здравейте. От скоро карам най новия модел на Ивеко Стралис с автоматична кутия.Товарите които возим са течни а цистерните без прегради.Този модел не фиксира предавателната кутия на ръчен режим както предните модели,като се разлюлее товара става кошмар.Въпросът ми е, има ли някакво скрито меню за ръчен режим на превключване на предавките? Благодаря.
И няма никъде копче/бутон Мануал ?
Баце намери сайта на Ивеко и ги питай.Или намери форум ако има.
Като се натисне втори път D, преминаваш на SEMI автоматични и от там от дясната ръчка, като го натиснеш пак, връщаш на Автоматични От място, като се задържи копчето D или R за повече от 2 сек, включва се 1-ва или задна бавна
Верно е стара темата, ама никой не уточнил.
Ако това Ви помогне-добре колеги
http://dox.bg/files/dw?a=b0e6b3a568
Имам нещастието в момента да работя с такъв Страдалис, само че е 500к.с. и откровено казано това само прилича на камион. Вложена е инженерска мисъл и потенциал за внедряване на разни излишни екстри, а основни неща не са направени както трябва. Електрониката не струва, бълва грешки, слаба конструкция, неподходящи материали...За да си настроиш печката трябва да свалиш горното легло и да заемеш странна поза. Единственото впечатлително нещо си е мощността на мотора - все пак 500 к.с. са си 500 к.с. Но за толкова пари - толкова!
С 13 тона, по А26 след Клермон-Феран и моста Мийо, направо се насра, толкова пък да е калпав... ни моторната държи, ни охлаждане смогва, ретардер липсва и по-добре, че тогава и надолу щеше да мре... тогава се псувах, че не минах през Лион
Потвърждавам, че е голяма недомислица Ивекото. Впрочем какви са тия камиони, дето за да им видиш маслото вдигаш кабина???!? То не е само Ивеко..
Иначе ги купуват, че евтини, вземеш 50, 2-3 гешенк..
Нашия началник много ги уважава, заедно с холандските прехвалени Шкоди...
клермон-феран
лион
ефтини
шкоди
Добре пишеш, ама все има по едно съществително собствено име, с малка буква, в случая повече!!!
;D ;D ;D Явно за началника ти определяща е цената. То не че за повечето не е.....
Колега може би защото по Европа шофьорите не гледат дали има масло,евентуално на компютъра иначе щеката е за сервизите ;D.
Ми то на половината от камионите датчиците им не работят, най-сигурна си пръчката на маслото. Ивекото пак добре че не се вдига много, ама дафа е несгоден
То се предполага като се прецака някой датчик и бегом у сервиза. Ама стиснатите чорбаджии го спестяват това. Пък и в интерес на истината БГ сервизите не са на ниво. Дано не обидя някой но това е за повечето къде оторизирани къде не. Иначе както щеката е най-сигурния начин, така едни колеги наливали масло, наливали докато не преляло от гърловината. Ама затова има шофьори и шофьори......
Кьорав масло не налива ;D
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 26 Август, 2012, 21:24:24
Кьорав масло не налива ;D
А бе не че са кьорави ама е малко дълго за обяснение. Все пак след 3-4-5-10л все ще се сетиш че има причина да не го хваща щеката ;D ;D ;D ;D
Тия да не би да са наливали в радятора?
Цитат на: loshdancho - Неделя, 26 Август, 2012, 23:53:14
Тия да не би да са наливали в радятора?
;D ;D ;D не , това е на Актрос пък там трудно може да ги объркаш. Просто долния край на тръбичката къде води щеката в картера е бил измъкнат и реално щеката не влиза в картера а остава отвън.
За датчиците,аз лично не сам срещал колеги на които не им работят,та да се налага да вдигат кабина да проверят маслото поне на камионите които карат по Европа е така ;D.А въпросните дет наливали масло като била извадена щеката не текнало ли от долу,пак и специално трактора си казва колко да се налее ако всичко е наред де :P