(http://furgoni.files.wordpress.com/2012/02/elgenerator1small2.jpg)
СПЕЦИАЛИЗИРАНО РЕМАРКЕ
МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАЦИЯ – МБ-ТП 20/0,4 кV 1000 кVA
Специализираното ремарке фургон МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ представлява комплектно енергетично съоръжение, което е предназначено да приема, преобразува и разпределя електрическата енергия на трифазния електрически ток.
Произведената от ,,Българско Машиностроене Добрич – БМД" АД
МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ отговаря на всички изисквания за транспортно средство. Електроенергетичното оборудване е проектирано и монтирано от сертифициран за това производител ,,ЗАВН-ДОБРИЧ" АД гр. Добрич
Технически данни на енергетичното съоръжение:
Номинална мощност – 1000 kVА
Мобилна трансформаторна подстанция
Мобилна трансформаторна подстанция
Номинално напрежение
- СрН – 20 kV
- НН – 0,4 kV
Ток на термическа устойчивост – 16 kA/1s
Ток на динамическа устойчивост – 41 kA
Степен на защита – IP 33
Технически параметри на ремарке фургон:
Размери на товарното пространство
- дължина – 3980 мм
- ширина – 1860 мм
- височина – 2160 мм
Пълна маса – 7 150 кг.
Полезен товар – 4 500 кг.
Двуосов ходов агрегат с централно тандемно окачване и барабанни спирачки
Пневматична спирачна система – WABCO с ЕВS
Регулируем теглич, позволяващ присъединяване на ремаркето към автомобили с височина на буферния теглич от 400 мм до 750 мм
Гуми - 215/75 R 17.5
Система електрическа на ремарке : HELLA – 24 V
Устройство и описание:
Съоръженията на мобилната трансформаторна подстанция са монтирани в термоизолиран фургон с преградни стени. Обособени са три секции: секция средно напрежение, секция ниско напрежение и секция трансформатор. Вратите за обслужване и жалузите за охлаждане са в стоманени рамки с механизми за отваряне и затваряне и секретни ключалки, съобразени с всички изисквания за безопасна работа и експлоатация . В секция ниско напрежение е обособен отсек за присъединителни кабели с механизми за размотаване и намотаване. При работа мобилната подстанция се установява с четири опорни крика.
Ремаркето фургон отговаря на нормите за натоварване от сняг, вятър и липса на конденз. Стените и тавана на фургона са антикорозионно обработени и прахово боядисани. Всички метални части са горещо поцинковани.
За нормална и безопасна работа при експлоатация на мобилната трансформаторна подстанция са предвидени всички мероприятия, съгласно изискванията на БДС EN 62271-202, Наредба №3 за Устройство на електрически уредби и електропроводни линии и Наредба Iз-1971 от 29.10.2009 за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар.
Мобилната трансформаторна подстанция е типово одобрена като транспортно средство от европейски технически служби и притежава всички необходими сертификати и удостоверения за регистрация.
,,Българско Машиностроене Добрич – БМД" АД е в състояние да проектира и произведе ремаркета, надстройки и мобилни модули за енергетични съоръжения в съответствие с изискванията на конкретния проект.
За повече информация :
Тел: 058 605 567
MT: 0888 595062
Факс: 058 602 787
9300 Добрич ул.Калиакра №66
Е-mail: office_bmd@mail.bg
WEB: www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/
Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.
Цитат на: Mandor - Петък, 23 Март, 2012, 14:54:12
Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.
Колега svet4o, имаш предвид от 20'000 V на 400 V с мощност 1'000 kVA или 1'000'000 VA. Така го поправих, че май не е съвсем ясно.
А колега Mandor, явно тока ти слабо място. Забелязваш грешките. Само че, понякога и там където ги няма.
Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
Така поне мисля
Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Март, 2012, 18:40:12
Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
Така поне мисля
Няма какво да го мислиш, отдавна е измислено.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kilovolt-ampere
http://dieselserviceandsupply.com/power_calculator.aspx
Мда, човек не може да знае всичко.
+1
Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Март, 2012, 18:40:12
Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
Така поне мисля
Не забелязах в цялата тема да има спор около представката "кило", бележи се с малко "к" и означава по 1'000. А с голямо "К", се използва в компютрите и е 2 на степен 10 или 1024. Не е ясно дали автора на темата е имал в предвид 1'000 кило Волт-Ампера (мощност) или 1'000 кило Волта (напрежение).
1000 kV е доста високо напрежение, и поне в България не се използва. А, освен това е изрично казано 20/0,4 кV.