• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ремарке мобилна трансформаторна подстанция – МБ-ТП 20/0,4 кV, 1000 кVA

Започната от svet4o, Четвъртък, 22 Март, 2012, 22:39:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

svet4o



СПЕЦИАЛИЗИРАНО РЕМАРКЕ

МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАЦИЯ – МБ-ТП 20/0,4 кV 1000 кVA

Специализираното ремарке фургон МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ представлява комплектно енергетично съоръжение, което е предназначено да приема, преобразува и разпределя електрическата енергия на трифазния електрически ток.

Произведената от ,,Българско Машиностроене Добрич – БМД" АД

МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ отговаря на всички изисквания за транспортно средство. Електроенергетичното оборудване е проектирано и монтирано от сертифициран за това производител ,,ЗАВН-ДОБРИЧ" АД гр. Добрич

Технически данни на енергетичното съоръжение:

   Номинална мощност      – 1000 kVА

   Мобилна трансформаторна подстанция

   Мобилна трансформаторна подстанция
   Номинално напрежение

- СрН          – 20 kV

- НН            – 0,4 kV

Ток на термическа устойчивост  – 16 kA/1s

Ток на динамическа устойчивост  – 41 kA

Степен на защита  – IP 33

Технически параметри на ремарке фургон:

   Размери на товарното пространство

- дължина    – 3980 мм

- ширина       – 1860 мм

- височина    – 2160 мм

   Пълна маса – 7 150 кг.
   Полезен товар – 4 500 кг.
   Двуосов ходов агрегат с централно тандемно окачване и барабанни спирачки
   Пневматична спирачна система  – WABCO  с ЕВS
   Регулируем теглич, позволяващ присъединяване на ремаркето към автомобили с височина на буферния теглич от 400 мм до 750 мм
   Гуми -  215/75  R 17.5
   Система електрическа на ремарке :  HELLA – 24 V

Устройство и описание:

Съоръженията на мобилната трансформаторна подстанция са монтирани в термоизолиран фургон с преградни стени. Обособени са  три секции: секция средно напрежение, секция ниско напрежение и секция трансформатор. Вратите за обслужване и жалузите за охлаждане са в стоманени рамки с механизми за отваряне и затваряне и секретни ключалки, съобразени с всички изисквания за безопасна работа и експлоатация . В секция ниско напрежение е обособен отсек за присъединителни кабели с механизми за размотаване и намотаване. При работа мобилната подстанция се установява с четири опорни крика.

Ремаркето фургон отговаря на нормите за натоварване от сняг, вятър и липса на конденз. Стените и тавана на фургона са антикорозионно обработени и прахово боядисани. Всички метални части са горещо поцинковани.

За нормална и безопасна работа при експлоатация на мобилната трансформаторна подстанция са предвидени всички мероприятия, съгласно изискванията на БДС EN 62271-202, Наредба №3 за Устройство на електрически уредби и електропроводни линии и Наредба Iз-1971 от 29.10.2009 за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар.

           Мобилната трансформаторна подстанция е типово одобрена като транспортно средство от европейски технически служби и притежава всички необходими сертификати и удостоверения за регистрация.

,,Българско Машиностроене Добрич – БМД" АД е в състояние да проектира и произведе ремаркета, надстройки и мобилни модули за енергетични съоръжения в съответствие с изискванията на конкретния проект.

За повече информация :

Тел: 058 605 567

MT: 0888 595062

Факс: 058 602 787

9300 Добрич ул.Калиакра №66

Е-mail: office_bmd@mail.bg

WEB:  www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/

svet4o


Mandor

Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Mandor - Петък, 23 Март, 2012, 14:54:12
Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.

     Колега svet4o, имаш предвид от 20'000 V на 400 V с мощност 1'000 kVA или 1'000'000 VA. Така го поправих, че май не е съвсем ясно.
     А колега Mandor, явно тока ти слабо място. Забелязваш грешките. Само че, понякога и там където ги няма.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
Така поне мисля
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Март, 2012, 18:40:12
Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
Така поне мисля

     Не забелязах в цялата тема да има спор около представката "кило", бележи се с малко "к" и означава по 1'000. А с голямо "К", се използва  в компютрите и е 2 на степен 10 или 1024. Не е ясно дали автора на темата е имал в предвид 1'000 кило Волт-Ампера (мощност) или 1'000 кило Волта (напрежение).
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Mandor

1000 kV  е доста високо напрежение, и поне в България не се използва. А, освен това е изрично казано 20/0,4 кV.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.