Колеги здравейте.Имам нужда от помощ.Влекач Скания 144 V8 530PS , гондолата е Шмитц.
Вчера забелязах изпускане на въздух от последния мост на гондалата лява възглавница.Установих че тавата е пробита -дали от ръжда или претоварване не знам .Докато се разправяхме с монтьора да поръча нова от европарта се пукна и другата.Та питането ми е следното - някой знае ли какво трябва да е налягането във възглавниците , за да го измеря с манометър..мекички ми се струват , пък и като гледам на колегите са по напомпени , но никой не можа да ми каже точно колко. Благодаря предварително.. :)
А и още нещо , ама нека първо това да опапаме.. ;)
а помогнете де ..поне акъл дайте.. :)
Цитат на: ahil_73 - Сряда, 04 Юли, 2012, 22:13:55
а помогнете де ..поне акъл дайте.. :)
Ти па, питай нещо за политика, ко ми питаш такива тъпи въпроси :)
И още нещо ..гондолата спира по бавно от влекача и след освобождаване на паркинга се получава едно задържане ..то не беше ходенне по сервизи то не бяха чудеса ...отвий крана спирачния , завий крана и така некой да се сеща нещо?
Цитат на: Уди кълвача - Сряда, 04 Юли, 2012, 22:22:52
Ти па, питай нещо за политика, ко ми питаш такива тъпи въпроси :)
Питам щото днеска на Камено на Профикс сладовете аз се червих пред колегите ..загасих на пробите за зърното и после 10 минути не мога да вдигна вятър :(
Поредни публикации!
Баце виж си кантара на възглавниците по първото,а по задържането мъцни тоз Шмитц на диск ли е или е на барабан,не че ще промени нещо ,но е възможно ти измислим една официална версия.
Цитат на: ahil_73 - Сряда, 04 Юли, 2012, 20:01:22
...Та питането ми е следното - някой знае ли какво трябва да е налягането във възглавниците , за да го измеря с манометър..мекички ми се струват , пък и като гледам на колегите са по напомпени , но никой не можа да ми каже точно колко. Благодаря предварително.. :)
А и още нещо , ама нека първо това да опапаме.. ;)
За брезентите, при около 20-22 тона, на трите моста. Мисля че, около 4 - 4,5 атмосфери. По-малко е от това на двигателния мост, там е да кажем 5,5 - 6 атмосфери, за 11 - 11,5 тона.
Може и да са доста различни стойности, при теб.
Цитат на: Бриги Бичкията - Сряда, 04 Юли, 2012, 22:59:05
Баце виж си кантара на възглавниците по първото,а по задържането мъцни тоз Шмитц на диск ли е или е на барабан,не че ще промени нещо ,но е възможно ти измислим една официална версия.
Кантарчето още днес ще го видя иначе спирачките са барабанни..
Баце те ти една версия официална.
По принцип задържаето ми мязи на кран некой хванал минзухар,но щом сте ги развивали се сешам само за едно баце и то е някой или някои хебел/и да е по спекъл,тъй че виж сички тресчотки дали не са отворили много ,примерно при ръчна,после накарай някой да пусне ръчната и виж тресчотките със самото пускане дали се опитват да мръднат,мръднат ли,гресирай си хебелите не мръднат ли,зафатай крановете,това бих направил аз,тъй че изчакай някой по-мъдър ако има желание ти даде други насоки.
Апропо при кантара нейде около него или на него има и един пъшляк който е вързан с нещо към моста (обикновенно е стоманена тел) ако пъшляка е блокирал на издърпано положение,кантара на възглавниците дори и да е здрав няма да ти напълни възглавниците.
Сори но на пъшляка не му знам заглавието ,но е пак от кантара на възглавниците или друг кран който е много близо до него.
Мерси Бриги , утре сабален с колегата че се правим на майстори..смених ме левата възглавница днес , добре ,че беше хладничко..и видехме че и другата е дроб...та щем не щем утре пак на линия , ам шефа дава зор та ше ставаме у 5 часа да се цапаме май.Ще огледаме нещата и дано е нещо просто че с тия претоварвания ужас баце .. :)
Баце възглавница от тонаж не жали,дянливки са ;) стига да са новички(да не са нацепени и прогорели от старост)
Утре ще споделя... Ама една темичка в Скания, може би ще вземеш отношение, че тези дето им разбират никакви ги няма. А аз, имам проблем с нея... Между другото шефа замина за Германия, да купува трактори и ми вика: "Да взема да ти купа един влекач ли?"... Пък аз му викам: "Да, ама Мерцедес" и той се подхилва, та така, а дано. :)
Нямаше нито една главна буква! Дано знаеш кога се пише главна буква. Не е чат, нали? Многоточието е от три точки "...".
Така.......
За задържането Бригадира ти го е онагледил доста добре.. или е кран или блокирали хебели...
Трябва да се провери от двама...
За възглавниците си има начин:
На ремаркето имаш табелка колко налягане при колко тона трябва да има във възглавниците и спирачките.
Отделно от това всичко е в пряка зависимост от нивото на ремаркето.
ето ти пример(http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=524.0;attach=2724;image)
Но не те съветвам да пипаш по нивата и крановете, щом не знаеш за какво става дума...
Ще промениш времето за закъснение или предварение на спирачките.
Смени възглавниците и го закарай при въздухар , който да ти направи нивата на възглавниците и да ти регулира крана пълно/празно.
Това предполагам в сервиз на Скания нали...Шефа много ще се зарадва...Нали си има змии в джоба ;) , а иначе мерси точно инфо плюсове за теб и Бриги :)
Колега оправи ли възглавниците? Иначе Шмиц-а са супер гондоли, но от време на време си трябва майстор. Сравни това колко са ти надути спрямо на другите ти колеги, щото от това колко са ти надути ти влияе на кантарния кран. Например като разтовариш и нали са изпуснати възглавниците веднага коват спирачките, но предполагам монтьорите са ти решили проблема
Цитат на: Tihomir78 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 23:38:52
... , щото от това колко са ти надути ти влияе на кантарния кран.
Бацин туй мислим е тамън на обратно ,тоест крана определя колко да са надути,но шом казваш ,че ти фанем вера. ;)
Да де ама ме разбра какво имам предвид. Пък кое е първо пилето или кокошката ;).
Ай наздраве че в тая жега само на бирка.
Цитат на: Tihomir78 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 23:38:52
Колега оправи ли възглавниците? Иначе Шмиц-а са супер гондоли, но от време на време си трябва майстор. Сравни това колко са ти надути спрямо на другите ти колеги, щото от това колко са ти надути ти влияе на кантарния кран. Например като разтовариш и нали са изпуснати възглавниците веднага коват спирачките, но предполагам монтьорите са ти решили проблема
Проблема го реших , само че аз.Получих 500 лв заплата и си взех чантичката и дома... ;) Майната им на некоректните работодатели...Лъже братко ,че се пука..че и нагли на всичко отгоре..бе ма.....ца им с две думи съжалявам , че бях толкова коректен ...Повече няма-тържествено си обещах ,че видя ли още първия месец да се правят на улави втора възможност да не им давам..
Цитат на: Tihomir78 - Събота, 14 Юли, 2012, 16:19:13
Да де ама ме разбра какво имам предвид. Пък кое е първо пилето или кокошката ;).
Ай наздраве че в тая жега само на бирка.
;) ти ша каеш,е тва разбрах ,според теб като са мекички и кантара се ушашави и ги пълни,което си е така,но ти не ме разбра ,крана определя напомпването им ,а не те (замисли се малко по мащабно)
Иначе да мекички ли са карат крана да ги пълни-кокошкаката е баце първа ;) у случая
бе да попитам ... на стас требва ли да му спускам възглавниците задължително..стаса е къс :)
Задължително, ако искаш да не я обърнеш и да имаш работещи амортисьори.
Цитат на: loshdancho - Сряда, 12 Септември, 2012, 08:27:39
Задължително, ако искаш да не я обърнеш и да имаш работещи амортисьори.
+1
мерси Данчо , така си и мислех . Ама дотук със Стаса пак съм на тресината >:( >:( >:(