Колеги джиткам си аз със една шкодичка но ми писна от тези скоростна кутия без синхрони,и се сещам по едно време че преди много години са ми разказвали че по Русе са правили Шкодите със скоростна кутия от Волво,но не знам нито модела нито година на производство.Които може да помогне със информация
F12 F10 и от сканиа 112 става.
Благодаря колега bizzart,очаквах нещо от сорта бай Иван ги правеше едно време той ще ти помогне но явно само младоци са тук а старите дападжийски кучета не се ровят по нета.
Какъв е проблема на несинхронизираните скорости? След като им свикнеш даже не ти прави впечатление че караш такъв камион. Аз още от малък се научих из горите на несинхронизирани скорости. Сега баща ми има една волга с износени синхронизатори. Всички скорости хъркат без двойно амбрииране. Понеже не ми се занимава със смяна на кутията (имам налична здрава) я караме така. Ама и колата е пътник. Предполагам на есен ще се бракува.
Има един лоуреад Ивайло Наков прави поне 10 европеики с такива кутии и вози само тонажи сериозни и казва че вървят повече и държат на тонажите.
Благодаря колега но къде да го намеря този човек
Цитат на: godech - Понеделник, 12 Август, 2013, 09:44:53
Благодаря колега bizzart,очаквах нещо от сорта бай Иван ги правеше едно време той ще ти помогне но явно само младоци са тук а старите дападжийски кучета не се ровят по нета.
А как се намираше на времето такава скоростна кутия ? До към 1997 в България не се движеха много западни камиони . През 1993 година карах един влекач Мерцедес 1632 и въпреки че ги имаше в СО МАТ за доста неща ми се налагаше да ги поръчвам един месец предварително . Пак по онова време имах една почти нова ИФА W 50 видях на един познат ифата със скорости от Йелч с бързи и бавни . Черпех ; плащах да намеря такава кутия и намерих ама след около две години и половин година след като бях продал ифата .
Искаш да кажеш да продам шкодата ли колега sek.1
Щом ти върши работа карай си я . Сега има много морги от които на прилична цена можеш да намериш подходяща скоростна кутия . По време на дападжийските времена просто нямаше от къде да намериш а и камиона като не е твой а на нещо имагинерно като държавата нямаше и смисъл да търсиш . Аз работих на времето 3 години с влекач и ремарке под аренда от първи клон накрая като го ликвидираха ДАПа исках да си купя композицията не ми я продадоха а я нарязаха на скрап . В крайна сметка не толкова важна марката а накрая на месеца какво си изкарал . Запомнил съм какво ми каза на времето един стар колега бай Добри (лека му пръст) мой комшия който цял живот караше една газка самосвал в пети клон товарни таксита като видя моята Европа с 24 000 литрова цистерна пред нас . Та човека поклати глава и каза : Камион като училище ама дано заплатата не ти е като на даскал .
Колега не се вкарвай във излишни страшни филми.На Шкода-та кутията е синхронизирана просто обърни внимание дали отделя добре съединителя.От там идват повечето проблеми.И я пусни някоя снимка на Шкодилака че като гледам ника ти нищо чудно да Сме се срещали по пътищата.
Днес видях един доста натокан Лиаз. Спира на светофар, аз съм в гръб , и чувам как изрежда скоростите. Обръщам се и Лиаз бордови хенгер с 3-осен камион и с 3-осно ремарке. А и двигателя сякаш не беше от Шкода ами от нещо по-мощно. С тъмно червена кабина :)
Цитат на: Rammbon - Събота, 14 Септември, 2013, 20:14:40Днес видях един доста натокан Лиаз. Спира на светофар, аз съм в гръб , и чувам как изрежда скоростите. Обръщам се и Лиаз бордови хенгер с 3-осен камион и с 3-осно ремарке. А и двигателя сякаш не беше от Шкода ами от нещо по-мощно. С тъмно червена кабина :)
Защо не се обади,че си Ти ;D.Щях да ги превключвам през една ;D.
Цитат на: ET VIT-93 - Събота, 14 Септември, 2013, 21:16:01
Защо не се обади,че си Ти ;D.Щях да ги превключвам през една ;D.
Ами другия път да знаeш.
Виталииииииииииий те така заминават скоростите ,Шкодилака и е арно да и боднеш директно пета бавна и черта,от че се абиш ги млатиш през една :D :D :D :D