• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-икономичния влекач ?

Започната от juli76, Неделя, 13 Ноември, 2011, 17:59:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Ако четеш какво съм написал ще си отговориш сам.
"За тон товар"
Тоест ако натовариш с 200 тона един влекач с 400 кс. и един с 2000 кс. То на баира 2-я ше харчи по- малко.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Точно де,но мисля че трябва да са 400 и 600 к.с, иначе 2000 определено ще си глътне повечко .
Примерно при 40 т тотал де е факт ше литне за 2 минутки байрчето,но ми се струва че ше лапне поечко,разбира се за 400 срещу 600 не съм склонен да споря,но определено разликата ше е минимална като разход върти ми се разлика от 1-2 кила на сто примерно наизуст казано. ;)

Иначе да такава е логиката на някой фирми 20-25 /100 и 300-500 гр. на тон,да ама не се навивам на такава аритметика нещо,но разбира се си е мой проблем.
Бе се тая,сори за тъпотийте де ви ги раснах ,мъцайте си аз ше си кютам.


Бриги Магнито



loshdancho

Може би грешно подхванахме темата, или говорим за различни неща.
За да  е ясно трябва да се знае какво търсим .
Търсим данни за мотора. От там(мотора) зависи и с какви скорости и с какво предавателно число е на диференциала.
Но както се каза по-горе  в един пост приемаме ,че скорости и диференциал са еднакви.
Тогава остава само мотора. Там  вървенето се изразява в  мощност и въртящ момент.
Колкото по голяма е мощността  и по рано се достига толкова по-добре.Но от мощността не зависи вървенето в баира а максималната скорост в баира(или по равното) .
Другата стойност , въртящият момент е по интересна, от нея зависи колко може да потегли един влекач и дали може да поеме с товара.Примерно  на 1800 об/мин има 400 к.с. на която и предавка да включим пак са 400к.с.
но въртящият момент предаван към колелата е различен е различен . Така че следва извода при еднакво мощни мотори ако въртящият момент е по-малък на единия то той трябва да движи на по-малка предавка  и по-големи обороти  за да поддържа същата скорост(както  казах по-горе) и затова  разхода е по-голям.
За въртящият  момент е важно да е по-голям ,да започва от по-малки обороти (тогава по лесно поема) и да остава максимално висок  в голям диапазон на оборотите(тогава камиона е с по-малко скорости и по лесно поема при превключване).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ziroozz

Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.

georgi87

Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
Баце дори и така да е което ме съмнява що пишеш тия цифри ще ги види некой чорбаджия е ще почне хептен да реже пари на шофьорите си.Надявам ако наистина гори толко че не си го отчел така.

Бриги Магнито

Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
Баце ма Вие из тоя Транспрес бутате ли ги бре или сте сите факире.
Споки разходна норма за тая година 27/100 не мое ми бездеиствате на екскурзиите до немско с 10т товар ,че требва ми бутнете малко и дарака.


EWGI

#21
Сега, на skania R420 в фирмата във която работих последно празно бе 27 литра +0,7 литра на тон. Никога не са ми казали, че съм в преразход при положение, че е троник кутия (демек автоматик) и педала е смачкан до пода винаги. А по въпроса за най-икономичния, в моите ръце един и същ камион гори 45 до 75 л/100км в зависимост дали съм очистил филтъра  ::) ;D.

LKW

Май при Сканиа беше Opticruise.А tronic беше май при Ивекото-Eurotronic.Иначе и двете скоросни кутии са автоматични.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

Цитат на: LKW - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 22:46:19
Май при Сканиа беше Opticruise.А tronic беше май при Ивекото-Eurotronic.Иначе и двете скоросни кутии са автоматични.
А tiptronic при кои е?


LKW

От камионите ,при никой.До колкото знам е при леките коли , но с новите технологии при леките коли не съм запознат много.При камионите има пак tip но самоче е tipmatic при Ман.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

bizzart

Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
Дай да го купя това икономично волво че то волвото дето най си апва.

Бриги Магнито

Цитат на: bizzart - Петък, 20 Януари, 2012, 09:25:12
Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
Дай да го купя това икономично волво че то волвото дето най си апва.
Не стаа баце нема ти върши работа оно им е баено за такъв разход само за таз фирма ,па и трребе си и факир му праи магии.


bizzart

Цитат на: Бригадира - Петък, 20 Януари, 2012, 10:09:36
Цитат на: bizzart - Петък, 20 Януари, 2012, 09:25:12
Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
Дай да го купя това икономично волво че то волвото дето най си апва.
Не стаа баце нема ти върши работа оно им е баено за такъв разход само за таз фирма ,па и трребе си и факир му праи магии.
А бе по Турска релация неможем да го съборим под 39-40 на 100 да дойде майстора да покаже как стаа същото е 420 аигъря.

dino412

Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
24 тона тотал или 24тона товар? Щото при 24тона товар отиваш към 40 тона тотал и сметките нещо не излизат освен ако у байрите те не теглат на буксир.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

#29
Цитат на: dino412 - Петък, 20 Януари, 2012, 12:46:13
Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 19 Януари, 2012, 17:07:00
Карам ново Волво-420ЕЕВ.Разхода с 24 тона от България до Германия е 28,5л/100км.
За мен Волво е най-икономичния камион.
24 тона тотал или 24тона товар? Щото при 24тона товар отиваш към 40 тона тотал и сметките нещо не излизат освен ако у байрите те не теглат на буксир.
Баце понеже факиро го нема ти мъцнем аз,начи 24 т тотал баце у фирмата на факиро не са виждали никогиш 24 т товар.Инак баирете за немско съм ги поскопал,та криво лево се ядва.
Фирмата с факирите дет дават тоз разход Ви я мъцнах,даже моя бивш убавец беше наострил уши ,но го излекувах бързо,връчих му дарако и му казах направи 35/100 и почвам да ти бутам дръгело на колко кажеш,според вас дали успее :)


Бриги Магнито

#29