• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Укрепване на товара-начини и приспособления

Започната от LKW, Вторник, 22 Ноември, 2011, 00:22:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Отстрани съм виждал колеги с направени решетки (вертикални  тръби завързани за  дъските и законтрени в тавана и  капака) .   както е казал LKW на последните палета стегнати в пакет  може да пoставиш групажна дъска с колани на X
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Момци я не шпрехам езици мноо ,ма у клипчето човеко с OSB плоскостите и подложки турнал и колани метнал и май па изгърме,тез швабите ич нешо ме не кефат.


И друго да мъцнем ,човеко със съсипаната джантица е швед па си маа смело и безотговорно,мисълта ми е не се ли превземат малко швабите с контролеца,абсолютно перфектен водач бем ли го да има ,ма знам ли,мое па и да има.

За сверка:


Бриги Магнито



LKW

#17
Колеги здравейте ,много много не ми останава време да пиша.

Има един друг тип групажни прегради които не  се монтират по височината на ремаркето , а за пода му.Преградата има две планки в краищата ,тези планки се монтират в дупките на пода отстрани на ремаркето.По цялата дължина на преградата има отвори за закачане на коланите.Тези прегради най-често се монтират когато се налага укрепване на товара с колани отпред и отзад.



Най-честият проблем при укрепването на високи товари е прехвърлянето на коланите през товара.Има ремаркета които имат приспособления за прикрепяне на коланите към тавана на ремаркето.
Най обикновения механизъм е този с два П-образни профила разположени по цялата дължина от двете страни на тавана на ремаркето.Другия механизъм е с подвижни и не подвижни конектори или ролетки.Ролетките са с жило , а конекторите с ластичен механизъм.Подвижните конектори имат и ремъци за да се придвижват.



Освен камионите и ремаркетата също се развиват.В следващите няколко клипчета се вижда това.
Ето как щора с тава за превоз на контейнери.



Ето как щора става за превоз на стъкло с подвижна пирамида.


Ето ремаркета с подвижен под за по лесно товарене и разтоварване.



Ето и ремаркета с релси и водачи на пода за товари.


И за по-тежки товари.


Ето и ремаркета за по-специфични товари.


Ето и как се постига точноста на прикарване на ремаркето към бокса за разтоварване , а и пази ремаркето от прекатурване ако е без влекач.


И подвижни крака за контейнери.


И ремаркета които сами се товарят и разтоварват.


Ето и как се товарят контейнери.

http://www.youtube.com/watch?v=Y5lhHsBNpdM&list=WLBFB561A8FAB3C2C2&index=63&feature=plpp_video

Ето и един пиниз  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=uizPcaeemuo&list=WLBFB561A8FAB3C2C2&index=44&feature=plpp_video

Ето и новите щори в брезент тип "цип".


Утре пак.
Приятно гледане.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Дамян Йончев

Ехх това ремарке тип "цип" колко лесно се оправя :) като видях на татко как трудно се разкачат и закачат въжетата направо пръстите ми се обелиха :) +1 от мене.


LKW

С днешните клипчета ще наблегна към поведението на товарите и колко полезни са подложките.

Приятно гледане!





Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Trucker_Boy

Много полезни клипове , веднага + за тях и за публикацията на клиповете. ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

LKW

Почти всички товари трябва да се укрепят , но преди да дойде този момент товара трябва да бъде натоварен.За да бъдат натоварени при много от товарите трябва да се използват допълнителни средства.С този пост ще се опитам да ви запозная с тези средства и характеристиките им.

Евро палети
http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25921559
Всеки е виждал евро палета затова няма да обеснявам какво е.Евро палетите се различават от обикновенните палети по няколко неща.Всяка евро палета има няколко надписа ,EUR-евро палета,EPAL-организация за контрол на евро палетите.Тези два надписа са разположени в двата края(петите) на палета.На средната пета има надпис с код на производителя дата и година на производство , знак на държавата производител.Всяка евро палета е с шкартирани угли.Стандартните размери на една евро палета са - 1200/800/150(144).Има и нестандартни евро палети-EUR-2 , EUR-3 , EUR-6.Теглото което може да носи една евро палета (на документи :)) е 1тон.Много важно е когато ни товарят да следим дали всяка една палета е здрава.Товар на счупена палета неможе да бъде укрепен с колани стапилно.

Палет контейнери
Това са контейнери монтирани върху палет чрез метална рамка.В горния край имат отвор за пълнене а долу има отвор с цетка и канелка (кран) за източване.Използват се за течни товари.
http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25921928 виждат се на снимката от дясно.

Палет сандъци и пласмасово палети



Метални бокс палети

Начини на укрепване на товара в самия бокс.



Биг багове
Най-общо казано това са големи чували за насипни товари.Баговете имат два отвора , един за пълнене и един за изпразване.Също така имат и 4 уши в горния край за товарене.Този тип багове по принцип се използват за насипни товари с по-голяма плътност.
http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25922384
http://qdeca.snimka.bg/travel/taxograf.639428.25922381

Хартиени биг багове
Това са багове с хартиена опаковка в която има чувал (баг).Самата опаковка се сглобява на няколко части.Тези багове са за товари при които продукта е с по малка плътност , те за по високи и събират повече продукт.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Скрап и вторични суровини.Приятно гледане.





Как действа механизъма на тези ремаркета.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

loshdancho

Един въпрос с понижена трудност- как се укрепва насипен товар?
Гондоладжии и табанджии да замълчат и не издават.  ;)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LKW

#24
Никак!
Затова насипните товари се возят в "легени".Легена си има капак ,капака си има заключвалка(механична или хидравлична) или допълнителен малък хидравличен капак.Ако легена е със странично разтоварване си има и капаци на страниците на легена.Легена си има брезент отгоре.Единственото нещо което може да се направи е ако се вози боклук преди брезента за се хвърли една мрежа товара да не леки по време на транспорта.
Сега има гондоли на които брезента им се стяга с колани.Има гондоли които имат синджири и метални профили в горния край на легена , опънати от едини до другия край на горните краища на страните на легена.Това го имат най-често по голямите и високи гондоли които се използват за преоз на жито.Прави се защото насипния товар се намества постояно от друскането и тези синджири предпазват страните на легена от разтваране.Има чалъми за товарене на гондолите , като: когато се товари "на тръба" се дава напред назад за да се разпредели товара равномерно от тръбата , когато се товари жито от комбаин на по голями гондоли ,самия леген на гондолата се товари първо в двата краища (отпред и отзад) до едно положение и след това се разпределя насипването на товара в легена на гондолата равномерно от трабите (забравих им името) за товарене на комбаините.

Да добавя ,че забравих това със синджирите се правеше и при старите камиони (Шкоди Газки Зилове) на които легена или бордовата каросерия е с наставяни капаци (да може да товари повече) , със същата цел като при гондолите.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

loshdancho

Преди време имаше питане в една друга тема за укрепване на big bag .
Ето и моя начин:
  Срещуположно закачане за ушите на чувала. Тоест двата колана дърпат един срещу друг.

Два колана на един биг бек- коланът  се закача отляво и минава през десните уши на чувала и отново се връща отляво, коланът отдясно  се закача за левите уши на чувала и отново се връща отдясно.




Два колана два биг бега- коланът  се закача отляво и минава върху левия чувал , закача се за външните уши на десния.  Десния колан  минава върху  десния чувал и се закача за външните уши на левия чувал.




Два колана  черти биг бега- Левият колан се закача за куката и  и минава  върху предния  ляв чувал после се прекарва през ушите на  предния десен и задния десен чувал и след което се прекарва  върху задния ляв чувал (малко объркано стана  но дано по снимката се орентирате)

 


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LKW

Въпросати от по горния твой пост май трябваше да е.Как се укрепва Биг багове ,а не как се укрепва насипен товар.Защото аз под съотношението насипен товар  гондоладжии  табанджии разбирам земна маса(земя), скална маса(чукан камък) , фракции(много ситен чукан камък с различен размер на камъчетата), пясък ,баластра ,шлак,речен камък(филц) ,жито , царевица (ронена).Биг баговете са носители на насипен товар ,различни химикали на прах ,гранулирани насипно товари, ПВЦ на стърготини, и други.Така аз поне мисля.

Данчо не го приемай като заяждане просто има хора от форума ни които държат на точноста.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

loshdancho

#27
Ша ма прощавате ма не съм забелязал, че си ми отговорил. Лошо за мен.
А насипен товар се  укрепва като го покриеш за да не се разпилява от вятъра. ха-ха. Колко акта има за това нема да ви казвам.
Е на са скъпи  но количествените   натрупвания се обръщат в качествени промени в кат.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Boroman21

#28
За триене.

LKW

Boroman21 кое е за триене?Или по точно какво означава това?




Ето няколко интересни клипчета.





Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com