• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Укрепване на товара-начини и приспособления

Започната от LKW, Вторник, 22 Ноември, 2011, 00:22:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Нормално Лошио ,дръгело е от тия крехките сещаш ли се за кои ти мъцам,за ония дет ги карали много. :D :D :D :D


Бриги Магнито



loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Сряда, 26 Декември, 2012, 14:36:25
Оо, някой не е чел темата...
Голема мизерия...гледам,поставяни са некви колани,скъсали ли са се,сигурно ???

loshdancho

Публикувам снимка, която нагледно показва новите начини схеми и изисквания за укрепване на товара, влизащи в сила от 01.01.2013год. в зоната на EU за нередностите ще се съставят безкомпромисни наказания и виновните ще понесат своята отговорност.

                                                                                            Поздрави: ВЛАСТИТЕ В ГЕРМАНИЯ
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

 ;D ;D ;D Данчо, според мен този просто превозва колани  ;D ;D ;D

Само дето малко нестандартно ги е натоварил  ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

При толкова много бройки е нормално да се изиска вписване в ЧМР-то
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Докато търсех от къде се е появила снимката попаднах на германски сайт със видовете и начините за опаковане и укрепване на товари.
Който иска да се ограмоти малко с нагледни снимки, схеми и таблици ще му е от полза.
http://www.tis-gdv.de/tis_e/inhalt.html -английски вариант
http://www.tis-gdv.de/tis/inhalt.html  -немски вариант


Естествено има и куриозни снимки на инциденти ;) http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/inhalt.htm
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Цитат на: loshdancho - Петък, 04 Януари, 2013, 02:30:47
Публикувам снимка, която нагледно показва новите начини схеми и изисквания за укрепване на товара, влизащи в сила от 01.01.2013год. в зоната на EU за нередностите ще се съставят безкомпромисни наказания и виновните ще понесат своята отговорност.
майтапа си е майтап ама н за нас етоизточника на снимката и показва колко колана трябва да се сложат на този товар ако се укрепва с колани а не с вериги..
                                                                                           Поздрави: ВЛАСТИТЕ В ГЕРМАНИЯ

Майтапа си е майтап, ама  за нас. Ето източника на снимката и показва колко колана трябва да се сложат на този товар ако се укрепва с колани, а не с вериги.. http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/2009/2009_01.htm
Чичо Гугъл какво ми преведе:

Ако нашите нормални за безопасно закрепване на привържениците погледнете тази снимка, те може да се очаква натоварване осигуряване журналист да пробие в спонтанни и продължителни ръкопляскания в огромния брой на използваните колани. И е вярно, че превозното средство и големи части на цялата компания в момента са добре зареден с колани. Това натоварване на I-греди (приемем, че теглото е 24 тона, тъй като не са били информирани за точното тегло) какво е "защитена" със само шест тай-надолу стоманените въжета (шест оранжеви колани на преден план).


Фигура 1 [Клаус Brändle]


По време на рутинна проверка камион, длъжностните лица абсолютно правилно определи, че товарът Малтус недостатъчно обезпечени. Дали това се дължи на длъжностни лица или на водача, който настоя да остане верен на принципа за използване на тай-надолу стоманените въжета не е бил регистриран. Но остава фактът, че вратовръзка спадове са били използвани. Въпреки това, преди този паметник на тай-надолу въжето бе реализиран, няколко изчисления са били извършени. И тези изчисления показват, че доколкото товара трябва да бъдат осигурени с помощта на принципа на тай-надолу стоманените въжета, общо 135 колани, биха били необходими.

Най-късно от времето, резултатите от изчисленията са на разположение, всички от участниците е трябвало да направи следния извод:

Вържете-надолу стоманените въжета, които просто не са подходящ метод за осигуряване на тежки разгледани натоварвания.

Що се отнася до този автор разбира ситуация, търсенето на превозни средства, тъй като това са идеални за закрепване на товара, но не всички места за закрепване на натоварването на ръба профил е разрешено да се използва за закрепване на товара в Sametime. Вместо това, само определен брой на линеен метър, не може да се използва. Ако дългосрочен лост тресчотка обтегачи, които изглежда са били използвани тук са напълно обтегнати, като и двете са в състояние да генерира предварително опъване сила от 500 на опъване страна. С 96 колани (не повече натоварване места за закрепване, са на разположение), това дава общо 49,000 Дан на опъване страна. Ако приемем, че K стойност на 1,5, предварително опъване сили на 24,500 Дан тихо, генерирани на дясната страна на превозното средство. Това означава, че превозното средство ще бъде предмет на допълнително 73,500 Дан в допълнение към теглото на товара. Ако приемем, че ние всъщност се занимава само с 24,000 сила Дан теглото на товара, деликатен ремарке момента се подлагат на 97,500 Дан в този момент. Човек има право да се запитаме дали тя е в състояние да издържат на това!

И това не е всичко: Това не е само на товарната площ в средата, които е подложено на сили. Външните ръбове на рамата на превозното средство се извади нагоре силно с резултат,, че товарната площ на ремаркето вероятно прилича на вана, отколкото наистина плоска повърхност.

Защото всички те са спретнато подравнени, особено ясно се вижда, че всички обтегачи са били прикрепени на ляво на превозното средство. Това означава, че предварително опъване сили са разпределени крайно неравномерно и ако са подложени на натоварване, несъмнено ще са склонни да се промъкнат до правото да получи до зло (както ние ясно видяхме в Снимка на месеца от ноември 2008 г.).


Фигура 2 [Клаус Brändle]


Вижда от задната част, целият паметник на обезопасяване на товари става напълно абсурдно. I-греди са подредени в пакети, но не на връзки и различия между отделните пакети в товарното може ясно да се види. Тай-надолу привързващите обаче, винаги генерира по диагонал, сочеща навътре сили, които действат на върха, външните ръбове на товара. Веднага след като превозното средство започне да се движи, значителните предварително напрягане на силите на не по-малко от 73,500 Дан иска Уверете се, че товарът ще се затвори, но, защото, както вече казахме, предварително опъване сили не са разпределени хомогенно, натоварване ще приплъзване надясно.

Ако се вгледате в квадрат подложки дървен материал, който може да се види от гърба, можете да получите впечатление на степента, до която е почти невероятни страдания при предварително напрягане сили. Дори и с превозно средство в застой, теглото на товара и масивни предварително опъване сили са причинили стомана, за да се намали в гората. Колко дълго може да продължи да държи подложки над втората купчина от I-греди от ляво на товарната площ със сигурност трябва да бъде само въпрос на време.

Така че как може натоварване изпитва, тъй като това бъде зареден разумно икономически, бързо и ефективно?
Да започнем с това, всички дървени подложки слой трябва да бъде подходящо силна и трябва да има формат на борда, защото, както толкова често посочи, квадратни напречни сечения да допринесе за натоварването на свиване.
Триенето между тях е винаги ценен съучастник в осигуряване на товара. И така за повишаване на триене материали са на дневен ред в този случай. Те трябва да бъдат поставени над и под дървената подложка и че е жизнено важно да се уверите, че само тежкотоварни FE гама се използват материали, които са в състояние да издържат на натоварванията придружител.
Ако вилица лифт се използва за зареждане на пропуски в товара трябва да се избягва на всяка цена. Ако се използва кран за товарене, налага Малтус различия между отделните пакети в стаковете, че е възможно да вмъкнете вертикална квадрат подложки дървен материал по време на натоварването и да товарят пакетите срещу тази подложка. Това го прави възможно да се постигне перфектно стегнато.

Осигуряване на страната

Без значение колко трудно се опитате, долните четири пакета винаги ще бъде отразена от челната тройка. Това означава, че натоварването линия въжето, осигуряване метод, ще трябва да се справят с индивидуалните пакети отделно. Ако приемем, че долните четири пакета с общо тегло от 14 тона и че FE материали са били използвани най-малко по I-греди, дъното пакети следва да са в състояние да бъде добре закрепена към страната се използват две кръгови привързващите всеки. Тези контур стоманените въжета е най-добре да се изпълняват, ако коланите са изложени преди втория слой на стоманени малки опаковки е заредена. Стоманените въжета могат да бъдат обтегнати, когато зареждането е приключило. Вторият слой от по-малки опаковки може да бъде добре закрепена към страната с четири кръгови стоманените въжета.

Наблюдателни читатели може би сте забелязали, че това е възможно само да поставите FE материал под гредата, а не между самите греди и че добър коефициент на триене не може да се използва последователно Ето защо за всички греди. Това е вярно! И все пак I-греди са подредени и свързан по такъв начин, че е ефективно формира блок. Това е възможно само за лъчи да търка срещу греди във външните области. Прекият метод на закрепване (отстрани), обаче, това пречи.

Осигуряване в посоката на движение

Тъй като множество колани ни попречи да види товара ясно, ние трябва да приемем, че товарът се състои от I-греди, които заемат цялата дължина на ремаркето. Ние не са били информирани Дали товарът е бил натоварен като стегнато в сравнение с края стена. Нито знаем какво натоварване края стена може да издържи. За да се позволи марж за безопасност, ще приемем, че крайната стена е с максимален капацитет на натоварване от 5 тона за обезопасяване.

Нека първо да погледнем в долния слой на товар с тегло от 14 тона. В посока на движението, ние трябва да се вземе предвид, че само най-долния слой, т.е. 4 I-греди (около 3,5 тона) са в контакт с материала FE. Предполагаме, коефициент на триене μ на 0.5 за материала FE. Това означава, че по-нататъшното 1,050 Дан все още се нуждае, за да бъде гарантирана. 10,5 тона в началото на тази имат максимален коефициент на триене μ на 0,3 на ръждясали греди. За да се даде възможност за допустима грешка, ние сме фактор μ от само 0.25. Нашите изчисления, защото ние не разполагат с никакви надеждни стойности за триене Това означава, че по-нататъшното 5,775 Дан осигуряване сила тихо, необходима за този раздел. Това прави общо на 6,825 Дан, който ще надвишава капацитета на края стена.

Следното решение е възможно двата средни пакети биха могли да бъдат натоварени директно в сравнение с края стена като стегнато, използване на подходящи механизми за разпределение на натоварването. А разликата в натоварването на около. 5 cm се оставя пред двете външни опаковки. Формата на греди означава, че е възможно да се премине контур стоманените въжета под формата на примки около главата завършва на външните пакети. Метод на натоварване и формата на гредите означава, че тези директни Стоманените въжета могат да бъдат реализирани от едната страна само той, те не трябва да бъдат приети диагонално през целия си стак на натоварване. Значително улеснява закрепване. Да се ​​осигури натоварване пакети на втория слой, или е необходимо да се изгради бариера на дървен материал, който след това се обезопасени с ухо стоманените въжета или общо от шест контур стоманените въжета са необходими, за да се осигури натоварване на фронта.

Внимание

Ако I-греди са били вложени и натоварени на края, всяка I-лъч би имал контакт с материала FE и това щеше да е далеч по-прости въпроса за осигуряване на товара на фронта. За съжаление, материалът не винаги позволява вложени натоварване.

Осигуряване на задната

Ако всички I-греди са били в контакт с материала FE, използването на 4:57 тай-надолу привързващите би гарантира минимално ниво на осигуряване, и бихме могли да кажем, че товарът е бил обезпечен адекватно. Този автор е, обаче, не доволни Само адекватно закрепване на товара и би предпочел "добър" на товара. И затова бих препоръчал в този момент четири контур фиксиране на дъното и шест, тъй като ние използвахме по-горе за най-добрите пакети. А същото важи и отново тук: I-лъчи са много по-лесно да се осигури като блок помощта на ремъци, вериги или въжета, ако те са на края. В този случай, рискът от подхлъзване означава, че всеки комин на I-греди трябва да бъдат осигурени повече или по-малко индивидуално.

Сега някои експерти бих искала да отбележа, че най-малко на дъното вътрешността на I-лъчи, вече не е необходимо да бъдат осигурени с ухо стоманените въжета, защото най-добрите пакети упражнява сила на долните и защото те са завързани директно теглото си ефективно действа като тай-надолу въжето. И наистина, те правят по-долния слой на тежък товар и е вероятно, че изследваните експерти би било правилно (не би било необходимо да се извърши изчисленията слой по слой през целия товар). Факт е обаче, че вторият пакет от ляво няма да бъдат засегнати, както и изключително сложно изчисление щеше да спаси само три контур стоманените въжета, които биха могли да бъдат въведени в въпрос на минути Предвид подходяща подготовка.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Mandor

Въпреки коланите, имам усещането че оградените профили могат да паднат назад при по-рязко тръгвани, или да влезнат в кабината при спиране.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Красимир Тодоров

Това някаква шега ли е? Айде да ми кажете къде да събера 130 колана и колко тежат?
Значи ако някой поиска да му метна толкоз колани, директно се врътвам и отивам на паркинга. Да ги кара кой ще...

МИНКО ИЛЧЕВ

     Да попитам! Когато ремаркето е с капаци и няма куки вътре или не са на подходящо място. Тогава коланите се закачат отвън и минават през капаците (покрай пантите). В този случай се протриват, между капака и шасито. Как може да се закачат по-добре и да се избегне протриването?

     На новите ремаркета, с капаци и щора (турците много ги ползват). Има само 13 куки за колани или има и с много други отвори за закачане?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

ivopifeca

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 17:37:46
     Да попитам! Когато ремаркето е с капаци и няма куки вътре или не са на подходящо място. Тогава коланите се закачат отвън и минават през капаците (покрай пантите). В този случай се протриват, между капака и шасито. Как може да се закачат по-добре и да се избегне протриването?

     На новите ремаркета, с капаци и щора (турците много ги ползват). Има само 13 куки за колани или има и с много други отвори за закачане?
Колана се слага при отворен капак така че да мине под него,стяга се и след това капака се затваря,така не минава през капака,нека някой ако има снимков матерял да приложи,за да е по ясно.Поне аз така го правя,а през капаците, май няма толко файда ;)

матадора

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 19:14:42
Колана се слага при отворен капак така че да мине под него,стяга се и след това капака се затваря,така не минава през капака,нека някой ако има снимков матерял да приложи,за да е по ясно.Поне аз така го правя,а през капаците, май няма толко файда ;)
Това означава,че тресчотките ги закачаш на носещите греди на полуремаркето,нали?А как постъпваш,когато коланите ти се падат над гумите?
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

LKW

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 17:37:46
     Да попитам! Когато ремаркето е с капаци и няма куки вътре или не са на подходящо място. Тогава коланите се закачат отвън и минават през капаците (покрай пантите). В този случай се протриват, между капака и шасито. Как може да се закачат по-добре и да се избегне протриването?

     На новите ремаркета, с капаци и щора (турците много ги ползват). Има само 13 куки за колани или има и с много други отвори за закачане?

Нищо им няма на коланите.Принципно долу над куката , между колана и шасито се слага малко парче дървено трупче.Така куката се държи по ъгъл и не може да отплесне.Иначе ако ръба на шасито е чак толкова остър се слага парче гума.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com