• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-доброто ремарке ?

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 24 Февруари, 2011, 19:06:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Кое според вас е най-доброто транспортно ремарке ?  (Всеки има право на 3 гласа)

Schmitz
Krone
Kögel
Kässbohrer
Schwarzmuller
Fliegl
Fruehauf
FAG
Humbaur
Zorzi
SAMRO
Rolfo
Други

imter

Колеги,а имате ли впечатление за марката "Швингеншльогел"-на бългаски,защото на немски трудно ще го напиша :).Работих с такава марка ремарке-цистерна и на няколко пъти ми се е налагало да търся различни части за него,като всеки път в магазините ме гледаха с учудване и питаха,дали точно произнасям марката :).

imter


admin

За пръв път чувам за такава марка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

И аз доста се рових в Гугъл и намерих някакви данни,но като цяло се оказва световно неизвестна ;D.

admin

А ето как някои правят транспорт в Германия.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

#19
Каква е композицията,трактор с колесар+полуремaрке?

admin

Ами нещо подобно е, но не успях да направя по-хубава снимка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

Цитат на: admin - Неделя, 20 Март, 2011, 14:21:24
А ето как някои правят транспорт в Германия.
Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!

admin

Цитат на: boby_yor - Неделя, 20 Март, 2011, 19:33:30
Цитат на: admin - Неделя, 20 Март, 2011, 14:21:24
А ето как някои правят транспорт в Германия.
Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!


Напълно си прав. Точно това ремарке не усетих дали мирише, но подобни на него се усещаха от километър. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

#23
Trabosa  Не съм , сигурен да ли точно така се пишеше но   е  нещо  уникално здраво и  просто .
Само да ви кава 11 тона  тежи само платформата празна, товар 50 тона   товароносимост по  талон . 100  тона цимент  на торби  го товарят по арабския свят
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

к100

Цитат на: admin - Понеделник, 28 Март, 2011, 12:57:04
И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?


Двуосно.През 80-те год.СО МАТ имаше такива рем. в Кувеит....
Влекачите бяха RENO TRH 305...Караше се цимент...

admin

Силно се съмнявам, че двуосно ремарке ще издържи 100 тона. Не само, че натоварването на всяка гума на ремаркето ще е много голямо, но и голяма част от тежестта на товара ще трябва да се понесе от задния мост на влекача.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Не се съмнявай ,  попитай стари соматаджий .А проблема  с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване  на това ремарке не  му пука от  100 тона. задното окачване  представлява  един огромен вагонен ресьор  , на който  в двата края на  главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не  го помня но  беше нещо от сорта 16 или 18/ 24  някои от иранците ,все още карат  с такива гуми на влекачите  ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има  горе на снимката
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

к100

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 28 Март, 2011, 15:52:07
Не се съмнявай ,  попитай стари соматаджий .А проблема  с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване  на това ремарке не  му пука от  100 тона. задното окачване  представлява  един огромен вагонен ресьор  , на който  в двата края на  главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не  го помня но  беше нещо от сорта 16 или 18/ 24  някои от иранците ,все още карат  с такива гуми на влекачите  ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има  горе на снимката

;D ;DВлекачите също бяха с "вагонни ресьори" Празна композиция возеше по-лошо от лагерна количка....
Пак през 80-те имаше един период на командировки в Девня-циментовия завод .Тогава с двуосен влекач Берлие и двуосно ремарке Фрьоф /много нежно и кекаво/се товареха по 40-50 тона цимент...

loshdancho

Единственото такова ремарке съм виждал  в Перник преди 13 год. Незнам по какъв начин бе достигнало до там. но като го видях онемях с 36- 38 тона беше натоварено ( хладилен контейнер ) и не помръдваше от никъде ни гуми ни ресьори , като ги запитах какво е това ремарке  отговора беше - Трабоса бе братче ти не си ли виждал такова . Даже ми показа талона  да видя колко товароносимост му дават .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.