• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Може ли?

Започната от gretcki, Събота, 07 Април, 2012, 21:26:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

gretcki

Може ли на Мега полуремарке с твърд таван да се направи да се отваря отгоре демек да се направи на щора.Ако знаете за някоя фирма която може да свърши тая работа някъде в България да пише  ???

gretcki


SEMPER

За можене - може- ама дали ще си струва  ::)

Питай в Добрич като за начало
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

http://www.driver-bg.eu/index.php?action=profile;u=1525 e представител на фирмата можеш да контактуваш с него.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kkkvd

Що да не може, и що да не си струва. Така ще може да товари и отгоре, а има доста такива товари - като почнеш от желязо и свършиш на насипни в бигбег

gretcki

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 08 Април, 2012, 12:06:42
Що да не може, и що да не си струва. Така ще може да товари и отгоре, а има доста такива товари - като почнеш от желязо и свършиш на насипни в бигбег
Точно за това искам да го направя да се отваря отгоре колега,точно за тези товари които си споменал,писах на фирмата от Добрич да ми даде оферта да видим колко ще струва това удоволствие дали си заслужава.

kkkvd

Колега, виж как се прави покривало за гондола. Ще разбереш какво имам предвид. Не виждам защо трябва да се усложнява с конструкция. Покривалото се навива на тръба и се прибира, товариш, покриваш, обтягаш и си готов

ivopifeca

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 08 Април, 2012, 14:12:42
Колега, виж как се прави покривало за гондола. Ще разбереш какво имам предвид. Не виждам защо трябва да се усложнява с конструкция. Покривалото се навива на тръба и се прибира, товариш, покриваш, обтягаш и си готов
Евала,маи това си е наи на далавера!Наи рационално,браво! ;)

loshdancho

Не става с тръба като на гондола. Трябва  ремаркето да е фургон или гондола за да стане . Трябват напречни шпригли. Греда за вратите, колани за стягане на брезента, които трябва да ги махаш винаги като разтоварваш странично...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kkkvd

Ами така както си го представям може. Шприглите могат да се демонтират за товарене и пак да се монтират, има начин 7-8 до 10 броя са, не страшно. Вместо колани ластици.. е, ще падне качване на стълба.
Единственото което ме притеснява е, как това ще се отрази на здравината на фургона. Брезентовите ремаркета се огъват постоянно и то с много голяма амплитуда. Като махнеш горната част на фургона който е сравнително твърд като конструкция, той буквално "омеква". Та в тоя смисъл имам известни притеснения. Но вярвам, че може да се усили самия фургон, така че да компенсира липсата на твърд таван.
Аз какви преправяни ремаркета съм виждал и карал... това ще е нищо

gretcki

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 08 Април, 2012, 16:40:25
Ами така както си го представям може. Шприглите могат да се демонтират за товарене и пак да се монтират, има начин 7-8 до 10 броя са, не страшно. Вместо колани ластици.. е, ще падне качване на стълба.
Единственото което ме притеснява е, как това ще се отрази на здравината на фургона. Брезентовите ремаркета се огъват постоянно и то с много голяма амплитуда. Като махнеш горната част на фургона който е сравнително твърд като конструкция, той буквално "омеква". Та в тоя смисъл имам известни притеснения. Но вярвам, че може да се усили самия фургон, така че да компенсира липсата на твърд таван.
Аз какви преправяни ремаркета съм виждал и карал... това ще е нищо
Еми за това говорим ако се направи като гондола май няма да е сполучливо,трябва да се направи се едно е излезнало от завода трябва да е устойчиво да е стабилно,да не е за ден два да "като" оргинално.

dino412

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Неделя, 08 Април, 2012, 16:40:25
Ами така както си го представям може. Шприглите могат да се демонтират за товарене и пак да се монтират, има начин 7-8 до 10 броя са, не страшно. Вместо колани ластици.. е, ще падне качване на стълба.
Единственото което ме притеснява е, как това ще се отрази на здравината на фургона. Брезентовите ремаркета се огъват постоянно и то с много голяма амплитуда. Като махнеш горната част на фургона който е сравнително твърд като конструкция, той буквално "омеква". Та в тоя смисъл имам известни притеснения. Но вярвам, че може да се усили самия фургон, така че да компенсира липсата на твърд таван.
Аз какви преправяни ремаркета съм виждал и карал... това ще е нищо
Аз доколкото разбрах мега-та е странично щора но с твърд таван.Та един таван на щора няма какво да Му повлияе койзнае колко на здравината.Или Аз бъркам в конфигурацията.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

kkkvd

Аз през цялото време съм си мислел, че е фургон. Ако е с твърд таван, а е щора отстрани, няма никакви проблеми. Ако е фургон обаче, може да се направи, но в Перник са ме товарили с кран, а после разтоварването е странично. Т.е. фургон няма да стане. И на много други места. Товарят те с кран, а после те разтоварват отстрани с голям мотокар.

dino412

По моргите за камиони неможе да няма оригинален таван-щора.Той си върви с механима и гредите отстрани надлъжно.Другото трябва да си го има и на ремаркето с твърд таван.Остава само някой с умения за работа с флекс дрелка и електрожен да напасва нещата.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

DeDo Vi

Цитат на: gretcki - Събота, 07 Април, 2012, 21:26:54
Може ли на Мега полуремарке с твърд таван да се направи да се отваря отгоре демек да се направи на щора.Ако знаете за някоя фирма която може да свърши тая работа някъде в България да пише  ???
Колега, само кажи ремаркето Английско производство ли е? Почти 90% съм съм сигурен че е. Ако е така, прецакал си се жестоко че си го купил.
Както и да е, зависи за къде ще возиш с това ремарке. Има разлика дали ще е вътрешно в Европа и България, демек намя да имаш митническо пломбиране. Иначе няма невъзможни ремонти, и аз мога да ти го направя но въпроса е дали ще ти се върже цената дето ще ти обадя.

gretcki

Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 10 Април, 2012, 23:32:52
Колега, само кажи ремаркето Английско производство ли е? Почти 90% съм съм сигурен че е. Ако е така, прецакал си се жестоко че си го купил.
Както и да е, зависи за къде ще возиш с това ремарке. Има разлика дали ще е вътрешно в Европа и България, демек намя да имаш митническо пломбиране. Иначе няма невъзможни ремонти, и аз мога да ти го направя но въпроса е дали ще ти се върже цената дето ще ти обадя.
Ремаркето е Ванхол Холанско както писах двустрана щора с твърд таван,предимно си карам наша стока по заводите в Гърция и Румъния.Изпадат много товари с горно товарене за обратни и ги изпускам за това реших да питам дали е възможно да се направи.В Добрич има една голяма фирма БМД от която чакам оферта.Е пусни и твоята  оферта да я видим  :) :),а и друго на скапаната мега няма стойка за резервна гума фабрично няма гледал сам и други такива ремаркета също нямат, размера е 445/45/19,5 никаде не се събира от долу тая баница много е ниско ремаркето.Чакам оферта  ;).

gretcki