• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Volvo FH12 440 EURO 5 I-Shift

Започната от vents, Вторник, 15 Януари, 2013, 12:31:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vents

Здравейте колеги!Ако някои от Вас има опит с конкретния модел,моля да сподели мнение.Нямам опит с  I-Shift до сега.
До сега имам опит само с Volvo FH12 460  EURO 3 ръчка и имам много добро мнение за камиончето и като разход и като амортизация.Карал съм по BG и няколко пъти до Полша.
не се сдържах сори

vents

не се сдържах сори

admin

Карах Волво с I-Shift на състезанието за икономично шофиране и останах очарован от технологията. Съсредоточаваш се в пътя и не мислиш кога, дали и как да превключваш предавките. Става дума все пак за десетина километра пробег, но удобството се усеща веднага. А в съчетание с нов камион и 500 к.с. мощност удоволствието е несъмнено.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

vents

Аз имах удоволствието да го покарам ,обаче на един бивш гараж на Дап.Ще вметна,че беше само влекача и имаше дупки като на луната.Обаче беше адски изпънат като излезнал от завода.Искаше ми се да знам как се справя с това,за което е създаден.
Сравнявам пробата като "натискане" на обществено място.Иначе ми завря кръвчицата  ;D ;D ;D
не се сдържах сори

American

12 степени, като по-някакъв начин усеща когато камиона е лек или само по влекач и не форсира двигателя като все че е натоварен, за разлика от предния модел дето е със съединител.
Също така като е лек прескача предавки.
Автоматик с два педала, просто приказка.
smoking gun

loshdancho

Цитат на: American - Вторник, 15 Януари, 2013, 20:16:14
12 степени, като по-някакъв начин усеща когато камиона е лек или само по влекач и не форсира двигателя като все че е натоварен, за разлика от предния модел дето е със съединител.
Също така като е лек прескача предавки.
Автоматик с два педала, просто приказка.
Особено интересна е приказката, когато попаднеш на хлъзгаво и трябва да правиш маневри.
Имаше циментовози Волво автоматици ..... зимата ме чакаха да стоваря за да минат, не смееха да завъртят празни в кръг, а обикаляха целият възел.
Не че и аз не съм така с един друг автоматик....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

vents

В интерес на истината ми се е случвало и с хенгер на рампа,както и на соло при маневра.Говорим с ръчни скорости,което ме навежда на мисълта,че всичко си има "+" и "-".Но в крайна сметка с каквито и скорости да съм,определено бих дал най-доброто от себе си.
не се сдържах сори

American

Цитат на: loshdancho - Вторник, 15 Януари, 2013, 21:30:17
когато попаднеш на хлъзгаво и трябва да правиш маневри.

Когато е хлъзгаво, правете като най-големите професионални шофьори. Седят си вкъщи и пият руйно вино  ;D ха ха
smoking gun

крис

Здравейте колеги,и аз се интересувам от този модел FH440-2006г.I-SHIFT,някой да каже какъв разход прави(горе-долу)някаква друга специфичност,здрави ли са тези камиони,има ли нещо което да го прави по-добър или по-лош от другите,защото аз съм карал всякакъв германски камион но шведски не съм.
Предварително Ви благодаря

Boroman21

Жорката даде 35л/100км  биодизел през Сан Бернардино с 24тона .Минус са им малките кабини на Волвата  , не че на това новото му е малка ама е далече от Актрос или  ТГХ.Автомата е супер/бърз и изключително  точен в избора на предавки/ , иначе е по бавен на ускорение но има по голямо Vmax*.

ivopifeca

Цитат на: Boroman21 - Събота, 02 Ноември, 2013, 11:36:36
Жорката даде 35л/100км  биодизел през Сан Бернардино с 24тона .Минус са им малките кабини на Волвата  , не че на това новото му е малка ама е далече от Актрос или  ТГХ.Автомата е супер/бърз и изключително  точен в избора на предавки/ , иначе е по бавен на ускорение но има по голямо Vmax*.
За МАН-а съм съгласен,но би ли казал,кое е голямото на кабината на Актроса,освен височина-та и равния под на кабината?

крис

Благодаря колега за отговора но аз не уточних въпроса си,всъщност аз питам какъв разход дава Волво FH12 440 I-shift мотор евро4 с ад блу 2006г.извинявам се за недоразумението,и има ли някакви други проблеми
които създава този модел

monterei

#11
Цитат на: ivopifeca - Събота, 02 Ноември, 2013, 13:22:35
За МАН-а съм съгласен,но би ли казал,кое е голямото на кабината на Актроса,освен височина-та и равния под на кабината?
Всяка кабина на Актроса е с по-голям обем от съотвтения аналог на Волво.


Цитат на: American - Вторник, 15 Януари, 2013, 20:16:14
12 степени, като по-някакъв начин усеща когато камиона е лек или само по влекач и не форсира двигателя като все че е натоварен, за разлика от предния модел дето е със съединител.
Също така като е лек прескача предавки.
Автоматик с два педала, просто приказка.
Струва ми се, че грешиш. I-shift-a не прескача, а редува независимо от товара.++

monterei

#12
Поредни публикации!!! Няма никакъв проблем да вмъкнеш 2, 3, 5 и повече цитата!

Boroman21

Цитат на: monterei - Неделя, 03 Ноември, 2013, 19:15:29
Всяка кабина на Актроса е с по-голям обем от съотвтения аналог на Волво.

Струва ми се, че грешиш. I-shift-a не прескача, а редува независимо от товара.++
Прескача и то независимо от товара , а от това дали си на икономичен или пауър :o  режим. При пауър ги реди една след друга , на икономичен прескача е поне в по ниските скорости.

крис

Искам да попитам за този модел FH440 периодично регулират ли му се клапаните както на Мана,имам в предвид камион който е на повече от 7-800000км

крис