• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Малки товари

Започната от tiktak, Събота, 02 Февруари, 2013, 09:16:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

tiktak

Здравейте! Аз скоро слязох от камиона -20г. карах, но пак съм шофьор. Карам едно микробусче. Но няма много работа. Знае ли някой от къде може да се товарят малки товари, например до 1500кг. Няма значение за къде. По- добре за Европа. Бусчето може да товари 4 европалета. Ще съм благодарен на всеки...


европа

tiktak


Rammbon

Дай размери за товарната част и с брезент ли си ?

Rammbon


tiktak

Здр!
Размери на товарното помещение:
височина 1.90м.
ширина 1.75м.
дължина 3.10м.
обем  10м3

American

Мисля че най-добре ще те снабдява с товари някоя фирма която шипва еър-карго от летищата, или груги паршал товари.
Сам няма да можеш да се подържаш зает пълноценно, нямаш лиценз нали?
smoking gun

admin

Някой с достъп до транспортните борси би ли дал информация как стоят нещата с тези "малки" товари? Намират ли се? Интересува ме и законодателството по отношение на превоза на такива товари.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

JoroBoro

Чат-пат излизат малки товари, но са много редки, поне по мой наблюдения. А аз гледам спедитора само когато трябва да се търси обратен товар.

Boroman21

Малки товари се намират , аз докато работих в предишната фирма тежко съм карал само от и за БГ.Вече като започнех вътрешно само , по едно-две палета и то все леки по 100-200 килограма всяко.Ако не се намираха дребни товари поляците и унгарците дето цял ден ме изпреварват по аутобана с малките си бусчета да са умрели от глад.

tiktak

Здравейте, отново!
Малки товари с микробуса карам (ако намеря такива) България - Европа с ЧМР. После пускам фактура. Но наистина няма много такива товари. Обърнах нета да търся, писах тук там, и няма нищо. Казват ми че ще се обадят ако излязат такива, обаче досега 3 пъти за 2 месеца ходих само до Румъния. Отчаях се, май няма да я бъде тая работа. В спедитора не искат да ме регистрират, щото фирмата няма 12 месеца. Май само дето я направих тая фирма. Ако още 2 месеца не намеря нещо май ще се качвам пак на камион. Няма ли някой който да направи някоя борса за малки товари в BG. Гледам има много микробусчета  вече. И ако някой направи интернет борса само за малки товари ще е супер.
Нямам лиценз за превоз защото до 3.5т. не се изисква.
Изкарах и митническа годност ако излезе товар извън EU. Имам и ЧМР застраховка........но до момента почти никакъв товар не излиза за бус. Може би незнам къде да търся...........

admin

Всъщност аз до момента не разбрах как точно стоят законодателно нещата с този тип товари. Някой може ли да обясни?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kron

Колега потърси съдействие от някоя от големите спедиции, Гопет, Милицер, Шенкер, ДНЛ и други спедиции бол напоследък чувам че малки товари имало е сега дали са палет кашонче или две не знам ама търсене се иска.

admin

Цитат на: kron - Неделя, 03 Февруари, 2013, 11:34:43
Колега потърси съдействие от някоя от големите спедиции, Гопет, Милицер, Шенкер, ДНЛ и други спедиции бол напоследък чувам че малки товари имало е сега дали са палет кашонче или две не знам ама търсене се иска.

Като каза DHL и се сетих, че преди време един приятел работи в Германия с един микробус и разнасяше пратки за тях. Бусът обаче е с немска регистрация и е на договор към DHL. Пътува се в цяла Германия, както и извън нея. Например до Чехия и до Италия. Товарите са най-разнообразни - от малко пакетче с лекарства до 4 палета.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kron

Не знам дали е важало за микробуси но до преди година камиони с българска регистрация не можеха да возят вътрешно в Германия, но до колкото знам вече може разрешени са каботажните превози от български превозвачи с едно условие да имаш някаква друга Чмр застраховка може би немска.Та не смятам че ще е някакъв проблем но човека може би търси от България за Европа и обратно ;)

dimich87

Вуйчо ми бачкаше в една фирма с договор кум химснап. Правеха му товара на събран на за няколко града. На места се е налагало да ходи за едно малко кашонче или пликче. По два курса в седмицата правеше. Почети винаги празен се връщаше, но се е случвало от някъде да сложат малко товар и да го закара и него.
Трябва такава фирма с много офиси, която прави доставки на малко количество стока до различните офиси. Но пък е голяма хамалогия да се товари и разтоварва на много места.

American

Според мен постването на празен (камион, микробус) в сайтовете за товари работи много по-добре отколкото търсенето на товари в същите.

Намери безплатен такъв или чужд се поствай че си празен от града където искаш да излезе товар. Може да се постваш от град до град, фиксирано. Като ти звъннат питай от къде до каде и за колко пари, това е. Винаги искай два пъти повече от това което ти предлагат, после сам предцени колко да сваляш.

Някой товари така и не стигат да се постнат на сайта защото веднага се уреждат по този начин.

Какво правя аз, например днес взимам товар от точка А до точка Б. След като шофьора се обади че е натоварил и тръгнал, веднага го поствам че ще бъде празен от точка Б на еди коя си дата. Така шипери и брокери почват да звънят да питат за него.
Много от фирмите искат да "покрият" товарите си предварително, вместо да чакат в последния момент да търсят камион.
smoking gun

kron

Има една такава борса в Европа,Тимо Ком но до колкото знам там се плаща за достъп и трябва да се знае език.Бяхме с колега и я разглеждахме та там е така задаваш държава град и прочие,доста български спедиции вземат товари от там ;)

kron