....Смях.... !!!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 13 Юни, 2024, 19:30:40 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 68   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ....Смях.... !!!  (Прочетена 269366 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #600 -: Понеделник, 26 Ноември, 2012, 21:17:47 »
ОтговорОтговор

Модел специално за руските железници.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* volvo-13.jpg (92.26 KB, 595x434 - видяно 456 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #600 -: Понеделник, 26 Ноември, 2012, 21:17:47 »

 Активен
bo4a
Старши потребител
****

Рейтинг: +54/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 300
Теми: 63



Активност
0%


« Отговор #601 -: Понеделник, 26 Ноември, 2012, 21:43:16 »
ОтговорОтговор

ВИДЕО: Golf 1 прави циганско колело.
Това не го могат и в Перник.
http://div.bg/%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE/%D0%92%D0%98%D0%94%D0%95%D0%9E-Golf-1-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BB%D0%BE_l.a_c.98422_i.239935.html

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #601 -: Понеделник, 26 Ноември, 2012, 21:43:16 »

 Активен
caterpillar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 144
Теми: 9



Активност
0%


« Отговор #602 -: Вторник, 27 Ноември, 2012, 10:27:03 »
ОтговорОтговор

Е тва се казва руска машина Смотан :http://vbox7.com/play:32b9773683&al=2&vid=13873620

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!
bo4a
Старши потребител
****

Рейтинг: +54/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 300
Теми: 63



Активност
0%


« Отговор #603 -: Сряда, 28 Ноември, 2012, 21:32:19 »
ОтговорОтговор

Ей тези братушки мамата са си е..ли.



<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZPkE2hHneP4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZPkE2hHneP4</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2446/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7188
Теми: 540



Активност
1.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #604 -: Сряда, 28 Ноември, 2012, 21:39:52 »
ОтговорОтговор

Този с фадромата на колко бутилки водка ли е? Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
bo4a
Старши потребител
****

Рейтинг: +54/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 300
Теми: 63



Активност
0%


« Отговор #605 -: Събота, 01 Декември, 2012, 22:03:05 »
ОтговорОтговор

Гадна шега

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Prv0Sam_828" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Prv0Sam_828</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

gretcki
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 77
Теми: 10



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #606 -: Събота, 01 Декември, 2012, 22:31:20 »
ОтговорОтговор

Модел специално за руските железници.
Между другото знаеш ли че руските релси са малко по големи от другите с цел да не могат да карат "враговете" по нея.Като малак съм ползвал тяхната железница и от там знам,на границата ти вдигат вагона,сменят колесарите пускат те и заминаваш.  Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +987/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #607 -: Събота, 01 Декември, 2012, 22:57:54 »
ОтговорОтговор

Най-масовото междурелсово разстояние в железопътния транспорт при повечето от европейските държави е 1435 милиметра, в Русия е 1520 милиметра.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
lefterow
Старши потребител
****

Рейтинг: +220/-99
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 391
Теми: 7



Активност
0%

« Отговор #608 -: Понеделник, 03 Декември, 2012, 18:17:37 »
ОтговорОтговор


Операционната система „Жена“ – е многоцелева система с отворен код, базирана на универсалната платформа „Ева“, вероятно на базата на кода „Адам“. Този софтуер има няколко опции за разпространение.

Условно-безплатна пробна версия (freeware), която изисква компилация и изграждане на ядро. Различните софтуерни пакети изискват различни нива на знания, от начинаещия потребител (лесен за ползване интерфейс, бърза връзка с минимален набор от скриптове, като „цветя“, „подаръци“ или „кино“), до опитни програмисти, предпочитащи да използват пробни версии с пълен лиценз (в този случай обаче трябва да разполагат с такива скриптове като „жилище“, „кола“ и, по необходимост, обещание за ъпгрейд до напълно функционална лицензирана версия, в противен случай дългата употреба на такава пробна версия е затруднено.

Програмирането на такива компилации заема различно време и зависи от нивото на подготовка на потребителя. Наблюдавано е, че опитни програмисти и оператори на тази операционна система, ползвайки универсални шаблони, успяват да я въведат в употреба буквално за една вечер.

Платена ограничена версия (Shareware). Обикновено се разпространява по магистралните и по-големи пътища, и най-вече – през нощта.

При плащане на малка такса, потребителят получава еднократен, вече активен пакет с достатъчно опции и свързани с универсален интерфейс.
Наборът от възможности и интерфейси се договаря с отделно споразумение.

В минус на тази ОС се включват краткия срок на употреба и риска от проникване на вируси.

Пълнофункционална лицензирана версия.
На практика всички пробни версии на софтуерните пакети „Жена“ дават възможност за ъпгрейд на версията до пълноформатна лицензирана версия.
Според статистиката, повечето потребители, разочаровани от триал и платените версии, в крайна сметка избират именно лицензираните ОС.

Процесът на ъпгрейд представлява подписване на лицензионно споразумение в регистъра за гражданско състояние, като
често се придружава от допълнителни опции „лимузина“, „сватба“ и „меден месец“.

Често мотивацията за прехода към лицензионен пакет е небрежно използване на ресурсите на операционната система, при което се активира скритият системен процес „бебе“.

В зависимост от първоначалната селекция за правилността на конкретна дистрибуция, последващата експлоатация на операционната система работи с променлив успех и почти изцяло зависи от потребителя. Като правило, подписването на лицензионно споразумение включва инсталация при него в едно жилище, монтиране на драйвери за семейния бюджет, и широко разпространение на мониторинг върху потребителя.

Също така, наличието на лицензирана версия на операционната система е пречка за инсталиране на виртуални машини с други операционни системи в едно и също семейство.
Подписването на договора за лицензия включва предоставяне на еднократна (зестра) и постоянна (редовна) техническа поддръжка.
Също така, лицензионното споразумение включва задължителен елемент „тъща“, който е нежелателен, но е неразделна опция в повечето дистрибуции на операционната система „жена“.
Въпреки това, в някои случаи, кодът на този вариант има положително въздействие върху системата или може да се прекомпилира от компетентен програмист.

Пиратски, бета и демо версии. Използването на тези софтуерни пакети се наказва от закона и не се разглежда.

Всяка ОС от семейството „Жена“ работи с три универсални нтерфейса, обаче в зависимост от версията на дистрибуцията, един или два от тези интерфейса могат да бъдат недостъпни.

Има доста случаи обаче, при които опитни програмисти успяват да активират изключените в тази версия интерфейси, което показва, че това са само малки проблеми, причинени от основните характеристики на набора от скриптове във всяко отделно копие.

Всички ОС от семейството „жени“ имат скрит процес, който веднъж месечно активира критична грешка при опит за достъп до основния универсален интерфейс, което налага или използването на други интерфейси, или отказ от използване на тези възможности на операционната система до завършване на процеса за автоматично дебъгване.

Един от критериите за избор на ОС „Жена“ е удобния за потребителя интерфейс.

Най-голямо влияние този фактор оказва на младите потребители, но опитни програмисти също му отделят много внимание.
На практика всички операционни системи включват и опция „Грим“, която заменя обвивката на ОС – като основно променя цвета на работното пространство.

Въпреки това, има случаи на ползването на тежки разширения като „силикон“, които радикално променят привлекателността на интерфейса на OS.

Впрочем тези плъгини са предназначени за богати потребители, тъй като те се разпространяват изключително под формата на платени приложения.

Доказано е, че несъвършенството на базовия софтуерен пакет „Ева“, прави цялото семейство OS „Жени“ взискателни за инсталираното в тях програмно обезпечение, капризни за драйверите, а често и в резултат на грешки от страна на неграмотен администратор, а се появят хардуерни и софтуерни грешки, което може да доведе, например, до деактивиране на протоколите за защита и прехвърляне на контрола върху операционната система на друг потребител.

Всичко това прави умелото системно администриране на ОС „Жените“ в приоритет, което понякога е невъзможно за начинаещите потребители.

Моля за мнението на колегите съфорумци. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
miromiro6112
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 17
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #609 -: Понеделник, 03 Декември, 2012, 18:43:47 »
ОтговорОтговор

Ами колега, почти нищо не разбрах от тия инструкции, ама аз и йената много не я разбирам тъй че сигурно е вярно. Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #610 -: Понеделник, 03 Декември, 2012, 19:41:51 »
ОтговорОтговор

Лефтероф тоя път изби рибата.
+1

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
bojo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


bojo.neli
Ел. поща
« Отговор #611 -: Вторник, 04 Декември, 2012, 09:05:26 »
ОтговорОтговор

Тази инструкция доколкото разбирам е за напреднали,съществува ли такава за начинаещи и от къде може да се свали безплатно,предварително благодаря. Ухилен Засрамен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Божо
lefterow
Старши потребител
****

Рейтинг: +220/-99
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 391
Теми: 7



Активност
0%

« Отговор #612 -: Вторник, 04 Декември, 2012, 12:08:04 »
ОтговорОтговор

Тази инструкция доколкото разбирам е за напреднали,съществува ли такава за начинаещи и от къде може да се свали безплатно,предварително благодаря. Ухилен Засрамен

Ако искаш да ти пратя линка на лични,защото админа пак ще ме банне.А сега вижте това

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 21645_466202933421809_150677619_n.jpg (43.45 KB, 548x480 - видяно 318 пъти.)
Активен
stoil nedev
Старши потребител
****

Рейтинг: +299/-158
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 416
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #613 -: Неделя, 09 Декември, 2012, 13:20:27 »
ОтговорОтговор

Ухилен Ухилен Ухилен     Научно- исторически констатирано:
Това за миризмата идва от широко разпространената заблуда, че пръднята е метан.
Митът се корени още от древността. Когато преялия с диворастящи бобови култури кроманьонец се надупил да дялка някакъв кокал на жежко до огнището. Не щеш ли, гниещата бомаса в примитивния му търбух надувала екплозивни газове към аналното отверстие. Напинял той коравия кокал с остър кремък и колкото повече напъвал, толкова повече налягането в шкембето му се покачвало. Накрая дори и здраво тренирания сфинктерен мускул не издържал и отворил предпазния клапан. Огнено езиче от оджака близнало могъщата струя взривоопасни газове. Ударната вълна помела челядта и дребните партекеши извън пещерата. Издухала перуката от конска опашка на дъртия старейшина. Разгневило се племето и прокудило огнепръцкащия иднивид да се скита немил-недраг по древния свят и да разпространява мълвата за гърмящия газ. Оттогава не се работи след ядене и не се полагат физически усилия, а се дремва час два. От 14 до 16 ч.

Аз съм пърдял на датчик за метан. Не го фаща    Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #614 -: Неделя, 09 Декември, 2012, 13:34:12 »
ОтговорОтговор

Цитат
Аз съм пърдял на датчик за метан. Не го фаща
А преди това боб яде ли? Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 68   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!