• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Магистрали без ограничение

Започната от Mandor, Събота, 25 Юли, 2015, 17:27:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mandor

Вчера обсъждахме с колеги, клиповете с разни джигити, ниско прелитащи над асфалта. Всички твърдят ;е са снимани в Германия, на прословутите багистрали, които нямат ограничение на скоростта. И искам да попитам- кои са тези магистрали? И как се познават?
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

admin

Цитат на: Mandor - Събота, 25 Юли, 2015, 17:27:36
Вчера обсъждахме с колеги, клиповете с разни джигити, ниско прелитащи над асфалта. Всички твърдят ;е са снимани в Германия, на прословутите багистрали, които нямат ограничение на скоростта. И искам да попитам- кои са тези магистрали? И как се познават?

Гледаш за знак "Край на всички ограничения, наложени с пътни знаци" и след него настъпваш. Караш наистина без ограничение, но само до следващия знак, който ограничава скоростта. В интерес на истината участъците без ограничение не са чак толкова много.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Boroman21

Или докато не ти излезе някоя баба караща с 130 в най-лявата лента. Иначе съм ги забелязал дойчовците  че темпото им е по скоро 150-160 отколкото 130 .

American

Цитат на: Boroman21 - Събота, 25 Юли, 2015, 20:13:14
Или докато не ти излезе някоя баба караща с 130 в най-лявата лента. Иначе съм ги забелязал дойчовците  че темпото им е по скоро 150-160 отколкото 130 .

Имаш в предвид мъж на около 30 с мека китка в тоьота приус  ;D
smoking gun

Mandor

Сексуалната ориентация на 30-годишните, каращи Приус, си е лично тяхна работа.
Някакси оставам с впечатлението, че тези магистрали са като умните блондинки- всички са чували за тях, но никой не ги е виждал.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

цецодебел

Като спреш да спиш на немска бензиностанция,с кабината на аутострадата и цяла нощ чуваш УАААААУМ,,,те те това е колега ;D ;D ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Boroman21

Работата е че немските аутобани имат препоръчителна скорост  а не ограничение 130км/ч.
Е тука http://www.autobahn-speedhunter.com/index.html е написано ако ви се чете.

SEMPER

Абсолютно вярно - магистралите в Германия са без ограничение на скоростта, 130км/ч е препоръчителна скорост - син квадратен знак с бели цифри.


Ограниченията, които може да има са два вида.

- Постоянни знаци,поставени на места съобразени с терена през който минава магистралата - стеснения, пътни възли и т.н. Обръщайте внимание на указателните табели под знака за ограничение,има ограничения за определена част от денонощието,най често от 22:00 до 06:00.когато аутобана минава покрай/над населено място,или такива свързани с метеорологичната обстановка. Възможно е на такива места полицията да залага радари.

- Временни ограничения - светещите табели над магистралата. Това е една умна система, работеща без човешка намеса, освен тези табели има камери с радари, освен това мерят и дистанцията между превозните средства. Идеята е да намалява скоростта, за да не се получават задръствания, колко е успешна - всеки който е карал знае  ;D ;D  Тези радари не се ползват за издаване на глоби ! Служат само за управление на трафика,но ако направите някаква голяма беля - ще бъдат прегледани.
Освен това се поставят и временни ограничения, там където има ремонти на пътя, там също има вероятност да има заложени радари.

Освен радари за скорост, полицията в Германия има и радари, мерещи само дистанцията,затова също се налагат глоби.

Ако искате да превишавате скоростта, старайте се да не превишавате с повече от 30км/ч , защото от там нагоре глобите стават три цифрени.

Карайте стриктно в най дясната свободна лента и спазвайте ограниченията за изпреварване с камион, по аутобана щъкат полицаи и в цивилни коли и най много обичат да глобяват за това.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: SEMPER - Неделя, 02 Август, 2015, 14:54:41
Освен радари за скорост, полицията в Германия има и радари, мерещи само дистанцията,затова също се налагат глоби.

     Интересно! Има ли табели за тях? Знаеш ли какви са глобите и има ли толеранс в разстоянието?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 05 Август, 2015, 23:00:44
     Интересно! Има ли табели за тях? Знаеш ли какви са глобите и има ли толеранс в разстоянието?

Има знаци за задължителна дистанция. Някои от тях са дори комбинирани и показват необходимата дистанция между леки и товарни автомобили.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

В Германия не се поставят указателни знаци, които да предупреждават за извършване на контрол. Аз си мисля, че ако има знак, указващ следваща контрола обезмисля самата проверка.

Тук устройствата са с акумулатори, оставят се край пътя без да се замаскирват и после се прибират и им се свалят данните. Разбира се, възможно е да бъдат след завой, или до някакъв друг предмет - ограда, табела или дърво, което ги прави не чак толкова натрапващи се.

По радиото , когато обявяват къде има задръствания, обявяват и къде има устройства. Радарът тук е блитцер, а това за дистанцията е абщандмесунг. По радиото обаче ги обявяват еднократно, ако са обявени на една емисия, на следващата обявяват новите и не повтарят старите. Информацията на радиото идва от съвестни шофьори,които се обаждат в радиото по специална безплатна телефонна линия.

Има също така и приложение за телефон, което ги указва, но не знам колко е актуално, и от къде събират информацията.

Разбира се , прицъкването с фарове и тук е широкоразпространен метод за предупреждение.


Колко точно трябва да е дистанцията не съм се интересувал, защото аз имам навик да спазвам винаги много голяма дистанция. Предполагам, че ги има описани съвсем точно във всички варианти в тукашния правилник.

Основният принцип обаче, който го има на много табели покрай пътищата е ХАЛБЕР ТАХО , тоест дистанцията в метри трябва да е на половината на скороста. Ако караш с 90, трябва да спазваш 45 метра дистанция.

Колко са глобите също не съм се интересувал, и не искам да ги научавам  ;D
При дребно отклонение от правилника са двуцифрени суми, при по тежки стават трицифрени.
Единствената глоба,която научих по трудния начин колко струва е при изпреварване  с камион  на временно забранен участък за изпреварване с камион.

Това удоволствие ми коства точно 100 Евро, разпределени по следния начин - глоба 70 евро,която отива в бюджета, 25 евро отиват в полицията, за труда който са положили полицаите да те глобят и 5 евро за канцеларски и пощенски разходи по изпращането на глобата до адреса ти.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Mandor

Цитат на: SEMPER - Петък, 07 Август, 2015, 19:03:54


Това удоволствие ми коства точно 100 Евро, разпределени по следния начин - глоба 70 евро,която отива в бюджета, 25 евро отиват в полицията, за труда който са положили полицаите да те глобят и 5 евро за канцеларски и пощенски разходи по изпращането на глобата до адреса ти.
Ето съвсем законен начин, за стимулиране на полицаите. Вместо култовото "И к'во пра'им ся?" Естествено и контрол върху тях де. Морков и тояга.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: SEMPER - Петък, 07 Август, 2015, 19:03:54
Това удоволствие ми коства точно 100 Евро, разпределени по следния начин - глоба 70 евро,която отива в бюджета, 25 евро отиват в полицията, за труда който са положили полицаите да те глобят и 5 евро за канцеларски и пощенски разходи по изпращането на глобата до адреса ти.

     Имаш ли представа може ли да се плаща от поща или където си платил без адресна регистрация в Германия? От България взимат 26 € за превод и такава е цената и при плащане на служители на Митница (Zoll).
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

SEMPER

Ако нямаш сметка, единственото което знам е за плащане на данък.

Пример - ако чужденец си купи кола и си вземе митнически номера за износ, освен другите такси дължи и данък за колата за времето за валидността на червените номера. Този данък не може да се плати там където се правят регистрациите, и ако няма сметка в банка го пращат до местното  данъчно да плати.  Това е малко кофти, защото данъчното обикновено е далече, и работните времена на двете служби могат да се разминават.  Тукашните автоджамбази знаят това и предлагат те да оформят всички документи, като си правят малка горница (понякога и голяма, зависи от човека  ;D )

За глобите не знам, не е невъзможно и те да могат да се плащат в данъчното.
От поща не знам да могат да се превеждат пари,пощите тук се занимават единствено с разнос на писма и пакети.

Обаче, твоята глоба, или данък, или каквото и да е друго задължение може да я плати абсолютно всеки, който има германска сметка. Просто в основанията на платежното се посочва че се плаща за еди кого си, еди какво си, и т.н.

Mandor , парите за полицията просто отиват директно в бюджета на полицията,не отиват в полицая, който те е глобил. За какво се ползват после - не знам.
Истина е, че тук всеки полицай получава годишна премия но нямам идея как и кой определя размера и, дали на база на прослужени години, дали на база добре изпълнявани задължения,или на друг принцип.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната