• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Пътуване до UK

Започната от Boroman21, Събота, 08 Август, 2015, 14:11:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Boroman21

Ми информацията се припокрива на 100% но ще го обобщя и аз .
Значи захождането за тунела става от А16 (42 изход ако не се лъжа) пише си евротунел/tunnel sur la manche . Следите си табелката за камиони в  дясно минавате през паркинга (правят ремонт и има много дупки) и стигате на скенера там си минавате без да спирате с около 10км/ч и имате 2 избора след това :
Ако тръгнете на дясно директно отивате на check in за билет без проверка на камиона за чужди лица вътре (лично за мен е задължително да минете контрол).
Ако идете в ляво там има три ленти за по 3 камиона всяка , спирате където е свободно или в която лента ви опътят . Спирате вземате си ЧМРто и отивате в офиса от дясно на лентите да ви УДАРЯТ ПЕЧАТ  ЧЕ СТЕ ПРЕМИНАЛИ КОНТРОЛ .
Във това време френски ченгета обикалят с кучета и душат , след като приключи проверката 3-4 минутки качвате се и продължавате към следващите будки check in  .
Будките на check in са автоматични няма персонал , има един екран на който вие трябва само да натиснете дали сте адр и колко души сте в кабината другото се прави автоматично (ако имате предварителна резервация де). Натискате зеления бутон долу в дяснп VALIDATE  и ви се принтира билетчето и газ към следващата будка в която са френските митничари (там нямаше никои а на пътя само една бариера със светофар която се вдига  автоматично.
След 20тина метра  са британските митничари  , дава се само паспорт и ти казват към кое хале в ляво да се ориентираш за контрол . Като влезете в халето  спирате  и отново ви обикалят 2-3 пъти с кучета , това е целият контрол . Като излезете  от халето  вече се отправяте към лентите за изчакване на самото качване  ,о там се ориентирате  по зелената стрелка към  съответната лента (там се бутате)  и изчаквате да почнат да ви товарят.
Когато вече сте на влака винаги     се  движете  с един вагон дистанция от предния камион и спирайте точно  на обозначените места за да не стъпите на два вагона едновременно . Когато спрете  вземате си документите личните и спирате фригото ако сте такова ,  слизате на перона да чакате автобусчето дето ще ви закара до пътническия вагон. Като се качвате във автобусчето шофьора държи една табелка с номер , запомнете го защото после трябва да се качите  в същия номер автобус за да ви върне при вашия автомобил. Автобусчето спира при всяка кабина така че се пригответе за слизане  като наближи вашия камион.
Слизането е лесно , спазвате дистанция  един вагон и излизате почти на магистралата като отново следите знаците  за посоката към изхода.
Пп. За Кралството се купува винетка , дневна е (10паунда на ден) и за сега знам че може само онлайн  дебитна карта и карти за гориво. Проверена е само шел картата тъй като други нямам. Винетката се казва LEVY и трябва да я имате преди да влезете на територията на UK .
Dartford crossing (намира се на М25 околовръсното на Лондон)се плаща само онлайн. Може и вие да си направите регистрация и да си го платите онлайн с Шел карта или дебитна карта но е желателно фирмата да си направи регистрация и да си впише камионите дето ходят по англия  защото така се получава голяма отстъпка. Иначе самото преминаване  е лесно , не се спира никъде  а си има камери дето ти засичат номера и чакат да платиш максимално до полунощ на следващия ден.
От 22ч.  до 5ч  преминаването е безплатно.

Това е дет се сещам , ако има още нещо питайте.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21


LKW

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 16 Август, 2015, 15:29:10
Ми информацията се припокрива на 100% но ще го обобщя и аз .
Значи захождането за тунела става от А16 (42 изход ако не се лъжа) пише си евротунел/tunnel sur la manche . Следите си табелката за камиони в  дясно минавате през паркинга (правят ремонт и има много дупки) и стигате на скенера там си минавате без да спирате с около 10км/ч и имате 2 избора след това :
Ако тръгнете на дясно директно отивате на check in за билет без проверка на камиона за чужди лица вътре (лично за мен е задължително да минете контрол).
Ако идете в ляво там има три ленти за по 3 камиона всяка , спирате където е свободно или в която лента ви опътят . Спирате вземате си ЧМРто и отивате в офиса от дясно на лентите да ви УДАРЯТ ПЕЧАТ  ЧЕ СТЕ ПРЕМИНАЛИ КОНТРОЛ .
Във това време френски ченгета обикалят с кучета и душат , след като приключи проверката 3-4 минутки качвате се и продължавате към следващите будки check in  .
Будките на check in са автоматични няма персонал , има един екран на който вие трябва само да натиснете дали сте адр и колко души сте в кабината другото се прави автоматично (ако имате предварителна резервация де). Натискате зеления бутон долу в дяснп VALIDATE  и ви се принтира билетчето и газ към следващата будка в която са френските митничари (там нямаше никои а на пътя само една бариера със светофар която се вдига  автоматично.
След 20тина метра  са британските митничари  , дава се само паспорт и ти казват към кое хале в ляво да се ориентираш за контрол . Като влезете в халето  спирате  и отново ви обикалят 2-3 пъти с кучета , това е целият контрол . Като излезете  от халето  вече се отправяте към лентите за изчакване на самото качване  ,о там се ориентирате  по зелената стрелка към  съответната лента (там се бутате)  и изчаквате да почнат да ви товарят.
Когато вече сте на влака винаги     се  движете  с един вагон дистанция от предния камион и спирайте точно  на обозначените места за да не стъпите на два вагона едновременно . Когато спрете  вземате си документите личните и спирате фригото ако сте такова ,  слизате на перона да чакате автобусчето дето ще ви закара до пътническия вагон. Като се качвате във автобусчето шофьора държи една табелка с номер , запомнете го защото после трябва да се качите  в същия номер автобус за да ви върне при вашия автомобил. Автобусчето спира при всяка кабина така че се пригответе за слизане  като наближи вашия камион.
Слизането е лесно , спазвате дистанция  един вагон и излизате почти на магистралата като отново следите знаците  за посоката към изхода.
Пп. За Кралството се купува винетка , дневна е (10паунда на ден) и за сега знам че може само онлайн  дебитна карта и карти за гориво. Проверена е само шел картата тъй като други нямам. Винетката се казва LEVY и трябва да я имате преди да влезете на територията на UK .
Dartford crossing (намира се на М25 околовръсното на Лондон)се плаща само онлайн. Може и вие да си направите регистрация и да си го платите онлайн с Шел карта или дебитна карта но е желателно фирмата да си направи регистрация и да си впише камионите дето ходят по англия  защото така се получава голяма отстъпка. Иначе самото преминаване  е лесно , не се спира никъде  а си има камери дето ти засичат номера и чакат да платиш максимално до полунощ на следващия ден.
От 22ч.  до 5ч  преминаването е безплатно.

Това е дет се сещам , ако има още нещо питайте.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Това е дет се сещаш или само това знаеш за Англия? Англия не е само влака , М25 , Дартфорд.И понеже искаш да те питаме нещо.

1 Кажи ни сигурно безплатно място са спане около Дартфорд (предполагам че по нагоре не си се качвал).
2 Има едни жълто черни синволи по табелите им , какво им е предназначението.
3 Що така на някой места има жълта двойна или единична или червена линия до тротоара.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

admin

Цитат на: LKW - Неделя, 16 Август, 2015, 18:56:32
3 Що така на някой места има жълта двойна или единична или червена линия до тротоара.

1. Единична непрекъсната жълта линия - Разрешено е спирането, забранено е паркирането.
2. Единична прекъсната жълта линия - Разрешено е спирането и паркирането.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

LKW

Цитат на: admin - Неделя, 16 Август, 2015, 20:27:41
1. Единична непрекъсната жълта линия - Разрешено е спирането, забранено е паркирането.
2. Единична прекъсната жълта линия - Разрешено е спирането и паркирането.


Не винаги е така.Има места където на жълти не прекъснати линии може да се паркира.Като единствено е забранено от паркирането сутрин от 07:30-09:30 и след обяд от 15:30-17:30.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

admin

Цитат на: LKW - Неделя, 16 Август, 2015, 20:39:48

Не винаги е така.Има места където на жълти не прекъснати линии може да се паркира.Като единствено е забранено от паркирането сутрин от 07:30-09:30 и след обяд от 15:30-17:30.

Възможно е и така да стоят нещата. Все пак съм бил само няколко пъти там и споделям това, което съм научил. Ако обаче става дума за подобни часови пояси, не е ли редно да бъдат обозначени с някакви табели?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

LKW

Цитат на: admin - Неделя, 16 Август, 2015, 20:45:27
Възможно е и така да стоят нещата. Все пак съм бил само няколко пъти там и споделям това, което съм научил. Ако обаче става дума за подобни часови пояси, не е ли редно да бъдат обозначени с някакви табели?


Има табели так където има часови пояс.Както има такива знаци с часове и за влизане или завой (ляв или десен) на камиони по някой от улиците в центъра на Лондон ( много от тях са в зоната с повишен трафик където се заплаща допълнително на час или за целия ден).
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Boroman21

Само това знам , все пак ми е първо ходене  и съм още зелен. Иначе ходих до Селби  , всъщност доста обиколих за 3дни. Това за  жълтите и червените линии го видях  но разбрах че на две червени не се спира или паркира  а на жълта може.
А тея по табелите жълто-черните символи нещо като червените точки по немските табели ли са?

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

seamengb

Жълтите квадрати са за отклонен/обходен маршрут. Червените със стрелките насочват към най-близката гара. Червините с "Н" към най-близката болница.  ;)

seamengb