• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2 бордови и 2 самосвала

Започната от Rammbon, Понеделник, 27 Март, 2017, 16:25:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

American

Цитат на: imter - Събота, 01 Април, 2017, 21:04:20
А на американеца искам да му пожелая и тук да направи бизнес,и пак да се похвали,че е успял!!!

Не мерси, аз пробах видях че не ме бива и дадох заден. Имам два стари камиона и няколко ремаркета които изплащам и ги рентвам на други. Карам си камиона и не искам да се връщам пак в големите проблеми. Имах 5 контрактора по едно време но мизерийте които правят повече ми вредят.
Ще си катуркам тези два камиона докато се пенсионирам, това са ми плановете.
smoking gun

American

smoking gun

Rammbon

Мисля си за едно сдружение на частниците, тези , които сме с по 1-2 или 5 камиона. Идеята ми дойде, след като получих предложение за превоз на насипни товари от района на Плевен за Добрич, а аз съм в източна България. Искат ми по 5 камиона на ден, а аз мога да осигуря само 3. Мои 2 и на един колега. Идеята ми е, всеки който има камион, борд, фургон, платформа, гондола или друг, да работим заедно, под един Лиценз и  фирма . Примерно както сега ми искат 6 дни по 5 камиона на ден, тези, които са от този район и наблизо да покриват поръчката. Ако заявката е от Бургас примерно, тези които са наблизо покриват, ако не достигат, другите помагат. Така и почивки ще има и няма да правим шашми с магиите. А работа има за нас малките. Също и за сервиизната дейност. Ако някой от нас бъдещото сдружение закъса в другата част на страна, тези които са там да помагат, да използва техен сервиз, гараж или друго.

Rammbon


American

Рамбоне, оже би не си ми видял въпроса, затова пак го слагам тука.

1 Всеки товар отделно ли инвойсираш клиента ?
2 На нов непознат клиент колко кредит даваш макс ? Или търсиш да предплати ?
smoking gun

Rammbon

Работя  чрез фирма, която получава заявките от добре развити зърно производители и логистики и до сега с тях не е ставало фалове. С много от тях се познавам и лично. Имах само един случай за Гърция, при който клиента плати 60% при товаренето и 40% в Гърция при разтоварването.

American

Страх ли те е от офисната работа, или незнаеш какво и как ?
За да станеш самостоятелна фирма.
smoking gun

Rammbon

Аз съм самостоятелна фирма, но за да се работи в България трябва да е чрез някой от големите. На малките фирми никой не дава добрата работа или изобщо немогат да се доберат до нея. Така е устроен света в тази наша страна.

American

Сигурен съм че тук не са ти ясни нещата и така просто си ги тълкуваш, както ти е удобно.

Утре кагато вземеш собствен лиценз, същите тези които ти дават работа сега пак ще ти се обадят да ти търсят камионите, само че няма да вземат никакъв процент.

Ще прибереш ти 100% и ти ще трябва да платиш на офис-плъховете които ще завъдиш.

Ще трябва да се пазариш се всеки един курс. Има много гимнастики в това пазарене, защото камиона може да ти остане празен, но също така може да им извиваш ръцете колкото и както си искаш за повече пари. Информацията е много важна в случая, за да си знаеш цената и с всеки един курс да продаваш камиона по-добре, за повече. Запомни, в този бизес няма услуги, всичко е на нож, и трябва да си знаеш цената.
Може да се наложи да връщаш камионите празни, и това трябва да го сметнеш да се плати от отиващия курс, или да се плати много евтино.
Знам че те е шубе от неизвестното но няма друг начин, трябва да го преминеш.
Има вариант да намериш диспонент който е в час с навлата в държавите които оперираш. Най добре е ти да се научиш на навлата, от къде до къде по колко се търгуват. Има и сезонни навла, има и колебания на пазара, играта е малко борсова.

Аз лично съм действал така:
Имам диспонент който седи постоянно на компютъра и телефона. Поства камионите и чака клиентите да звъннат. Когато се обади клиент и пита за товар от София до Бургас, той го слага на холд, и говори с мен колко искам, след това се връща на линията с клиента и му казва. Всеки товар трябва да бъде одобрен от мен.
След като имаме съгласие, клиента (ако е нов)изпраща сетъп, това се наговите листя с лицензи и др документи, както и малък стандартен договор. Диспонента го подписва и му го връща на имейл или факс.
Тогава клиента праща рейт-страницата с даресите и парите. Моя диспонент я подписва и също му я връща.
Вече имае товар за изпълнение.
След като имаме подписан Bill Of Lading шофьора го снима с телефона CamScan app и го праща на диспонента, той го прикача в имейл заедно с рейта и инвойс, и го праща на клиента за плащане.

Ако имаш въпроси питай, и да знаеш, бизнеса обича смелите.
Успех
smoking gun

матадора

Цитат на: Rammbon - Сряда, 05 Април, 2017, 20:20:00
Мисля си за едно сдружение на частниците, тези , които сме с по 1-2 или 5 камиона. Идеята ми дойде, след като получих предложение за превоз на насипни товари от района на Плевен за Добрич, а аз съм в източна България. Искат ми по 5 камиона на ден, а аз мога да осигуря само 3. Мои 2 и на един колега. Идеята ми е, всеки който има камион, борд, фургон, платформа, гондола или друг, да работим заедно, под един Лиценз и  фирма ...
Да работите в един лиценз няколко човека е най-бързият път към фалита, колега. Един ще закъснява с вноските по ДДС, друг с вноската си в осигуровките, трети ще е недоволен от навлата, на които карате, четвърти ще закъснява с вноските си за дължимото гориво към бензиностанцията, от която всички зареждате... Да продължавам ли?
Съвместна работа може да имате и без да сте в общ лиценз, стига да си имате доверие един на друг, за да не си крадете клиентите. Познавам колеги, които го правят успешно.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

матадора

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!