• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Немски договор, 2270,- евро бруто + командировки, задължително немски език

Започната от avia, Събота, 28 Юли, 2018, 22:34:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

avia

Здравейте!
Немска фирма в района на Аугсбург търси  шофьори.
Немски  договор, 2270,- Евро бруто + командировъчни 24/12 Евро/ден.
Задължително немски език, С+Е, професионална компетентност (95), дигитална карта и опит/стаж поне две години.
Редовно заплащане в последния ден на месеца, командировъчните с месец по-късно. Карта за зареждане на tankpool24, резервна на AGIP и карта за асистенция на пътя (смяна на спукана гума). Работи се само в Германия. Автопарк на възраст до 4 години – Мерцедес и МАН, общо120 автомобила, разделени в две бази по 60. Фирмата е създадена 1956.
Здравно осигуряване към АОК, по желание към други.
Работни обувки.
Перална машина, душове и колонка за зареждане в базата, поне едно прибиране през седмицата.
Възможност за работен режим 3/1 – 3 седмици работа, една седмица почивка, но тогава заплащането е по-малко.
Автобиография на немски със снимка и телефон за контакт моля на andreas_schmid_logistik@yahoo.com
С одобрените кандидати ще бъде осъществен телефонен контакт на немски от собственика на фирмата.

А сега за тези, които тръгват с голямата кошница – нето на 2270,- е около 1540,- Евро + около 450,- командировъчни (16-18 дни по 24,-) = около 2000,- на месец (плюс минус 50). 13,60 ремарке с щора и йелода. Товара обикновено е хартия, нова (на ролки) и стара (на бали), арматурно желязо, дърво, гипсокартон за строителни борси. Колани на всичко, редовно 12-15. Диспонентите са много добри - всеки ден едно товарене и разтоварване, поне един път в седмицата се случва и два пъти за деня да се товари и разтоварва. Пътуването до района на Аугсбург е за собствена сметка и самостоятелно организиране. Квартира (адрес) – нанайси, бонуси за икономично каране или изминати километри – никакви. Със сигурност има още минуси, но не съм се замислил сериозно. За мен лично ако има още 300 евро чисти към нето-то - скачам в джаза, засега съм пас. За друг може да е отлична оферта и затова е публикувам със смесени чувства.
Какво е смесени чувства?  Тъщата се хвърля в пропастта с чисто новата ти кола.  :)
Поздрави, лек път и здрави гуми!


lumpen



Boroman21

Цитат на: lumpen - Събота, 28 Юли, 2018, 23:40:50
А не мерси..., 100% мъкнеш и палети

Ем че от тоалетната хартия как мислиш палета по 33-34. А за балите 2000€ и постоянното натягане на колани :)

За 2000€ отваряне на щрата 2 макс 3 пъти и без палета на седмица . За 2-3 чмр/лифершейн  на ден парата стартово поне 2500-2700€ нето .

rider777

 Абе за под 4000€ нето изобщо не се хващайте бре !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Цитат на: rider777 - Неделя, 29 Юли, 2018, 09:04:38
Абе за под 4000€ нето изобщо не се хващайте бре !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Иво , в момента у нас имам майстори правят ми покрив от нула .
Та да ти кажа че общака ме таксува по 60лв а баш майстора по 100лв на ден. Работят по 8-9 часа и си тръгват , е да ти кажа за 15 часа работен ден  , прехвърляне ръчно на 32/64 палета с тегло 650/1300кг , поставяне на колани , правилно разпределение и укрепване  а и 9-10ч каране  колко да те таксувам аз тебе като шеф?
В тая сметка не слагам момента че спя във фурна през лятото и фризер през зимата , мия се и пикая до гумата. Постоянно ме дебнат ченгета и дерът пари като за последно. Стреса , лишенията на пътя че пък и има фирми с изисквания за по 4+ месеца вътрешно. За тия пари който дават масово 2000-2200€ само отварям 2 врати и въртя геврека , като работя 4 седмици и след това 1 почивам у нас . Да ти кажа и тия са малко , на фона на глобите само .

Да ти кажа това че повечето фирми като не могат да осигурят нормални пари НЕ трябва да мъчат водачите си .

micyri

Цитат на: lumpen - Събота, 28 Юли, 2018, 23:40:50
А не мерси..., 100% мъкнеш и палети

В Германия палетата не ги мъкнем на гръб!
Ползваме ел.колички!

Boroman21

Цитат на: micyri - Неделя, 29 Юли, 2018, 14:43:35
В Германия палетата не ги мъкнем на гръб!
Ползваме ел.колички!
И един "марамот" ти ги инсталира в  бокса налЕ :)

rider777

Бороман,,,,, ставай един майстор по покривите и ще си спиш всяка нощ у вас на хладно.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Цитат на: rider777 - Неделя, 29 Юли, 2018, 14:48:34
Бороман,,,,, ставай един майстор по покривите и ще си спиш всяка нощ у вас на хладно.
Тва е най-лесно , ама ако всеки я кара така и ти ще се наложи да смениш основната си дейност.

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk


hunter_75

Цитат на: micyri - Неделя, 29 Юли, 2018, 14:43:35
В Германия палетата не ги мъкнем на гръб!
Ползваме ел.колички!

Алоуу,Урко,с количка ги изнасяш от склада и ги товариш в палетоносача ли бе?Това може би е позволено сачо за тебе,защото ти вече си натурализиран немец  :D

rider777

Бороман,,, основната ми дейност е отдаване под наем на жилища, сервизи, магазини, както и управление на няколко сервиза и една автокъща,,,,, транспорта ми е единствено за удоволствие.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

lumpen

А бре Мисури не ми я х вали тая Германия,  това е нищо общо с едно временната, ще отида на север па ти си ги карай с количката.

micyri

Цитат на: hunter_75 - Неделя, 29 Юли, 2018, 16:39:42

Алоуу,Урко,с количка ги изнасяш от склада и ги товариш в палетоносача ли бе?Това може би е позволено сачо за тебе,защото ти вече си натурализиран немец  :D
Колкото и странно да ви се вижда,всеки ден(образно казано) разтоварвам по 80 пал.
Разтоварвам и си товаря leer gut с ел.количка на която се возя.
Палетоносача е за такива като вас,аз както казах работя по немската система ;)
Обаче не мога да разбера,защо толкова се "набирате"?

micyri

Цитат на: lumpen - Неделя, 29 Юли, 2018, 17:59:06
А бре Мисури не ми я х вали тая Германия,  това е нищо общо с едно временната, ще отида на север па ти си ги карай с количката.

Искрено ще се радвам,повечето бг шофьори да те последват,за да се нормализират отново нещата в Германия ;)
Нищо лично към тебе,но попадам няколко пъти на бг шофьори,който търсят палетни колички за да си разтоварят стоката.
А когато им покажа,че има електрически за целта,отговора им е меко казано смешен.
Те така били свикнали !
Но не пропускат да ми зададът въпроса колко пари получавам,като работя в немска фирма .

krasisof

Всички знаем колко плащат в Германия и за какво търсят чужденци. Разяснения не са нужни. А относно ръчната палетна количка първо помисли защо те питат и след това си прави изводите. Като начало ще ти кажа, че ако нямаш трейнинг в съответната фирма дето разтоварваш или поне подпис под инструктаж е изцяло незаконно дори и в Германия. И ако се случи нещо и се стигне до съд ще плащат. Друга безобидна причина е, че има стока която за необучен за работа с ел. количка човек е трудна. Не случайно дори и мотокаристите се учат. И само да споделя с всички, че за ташак се свързах с няколко немски агенции за подбор конкретно за шофьори. Е няма толкова несериозни хора. Биет в земята и англичаните. Пълна пародия са. Не случайно всички мразят Германия и Германия мрази всички. Било е квото е било.... вече е минало

krasisof