• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

40% от турските камиони се качват на влак ?

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 07 Юли, 2011, 23:52:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



40% от турските камиони да преминават транзитно през територията на България, предвижда програма на транспортното министерство за развитие на комбинираните превози. Тя бе обсъдена на българо-турската среща в Анкара в края на януари.
,,Планира се за 4 г. делът на тези превози да се увеличи постепенно, като през тази и следващата година до 10% от камионите да се качат на влак, през 2012 г. – до 25%, а през 2013 г.- до 40%", каза пред ,,Класа" изпълнителният директор на ИА ,,Железопътна администрация" Симеон Ананиев.

Първият тип са т. нар. Ro-La придружавани превози с вагон за шофьорите на камионите. Целият камион се качва на платформени вагони. Това значително оскъпява превоза, който е ефективен до 1000 км, като се осигурява задължителната почивка за водачите.
Вторият тип са Ro-La непридружаваните превози на автомобилни ремаркета и каросерии с джоб вагони, при които на влак се качват само ремаркетата без влекачите. Проблем е намирането на специализирани вагони и наличието на терминали за разтоварване.
При третия тип Ro-La превози се комбинират контейнерни и непридружавани превози с джоб вагони. Такива композиции с предимно 40-футови контейнери и вагони с ремаркета вече минават през България. Това са 1-2 влака дневно по маршрут Австрия-Гърция и Германия-Турция.

,,Българските железници засега не могат да предложат сами третия тип превози, тъй като за това са необходими големи товаропотоци и сериозна логистика. Можем обаче да участваме с лицензираните превозвачи на наша територия и да осигурим условия за транзита", коментира Симеон Ананиев.
В стратегията за комбинираните превози е заложено с осигуряването на условията за транзит да се повишат приходите от инфраструктурни такси, независимо кой е превозвачът – БДЖ, ,,Булмаркет", ,,Рейл карго" или ,,ДБ Шенкер България", които вече са заявили интерес към комбинираните товари.

Турските камиони имат две възможности. Първата - да се качват на терминала в Халкали (до Истанбул) и да преминават транзит през България или да слизат от платформите на гарата в Драгоман. И втората - да се качват и слизат на терминалите в Свиленград и Драгоман, които трябва да се изградят до средата на лятото.
Предвижда се развитие на този тип превози и в посока Свиленград – Русе, Драгоман – Русе, Драгоман – Видин или Кулата – Видин (след построяването на Дунав мост 2).
Така транзитните превози през България могат да станат част от направлението Германия -Австрия - Турция (през Сърбия и България или през Румъния и България).
,,За да се привлекат на практика турските автомобилни превозвачи, е необходимо услугата да се продава в Турция, затова се търси местен оператор, който да качи камионите на влак. Услугата трябва да е приемлива като цена и време за пътуване, тъй като има различни варианти България да бъде заобиколена", посочи Ананиев.
Един от стимулите за турските превозвачи би трябвало да са намалените от началото на годината с 20% инфраструктурни такси.

Източник: www.klassa.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

!.!.!

Хе, тъкмо по малко катастрофи ще има и по-малко трафик .
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

ra4ekra4e

До колкото знам вече се качват на ферибот от Истанбул и слизат в Румъния. От една страна добре за мен, че няма да има опашки по границата, но кво губи България мисля че около 75 евро пътни такси , не съм сигурен...
Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа.....

Димитър Гебшеменов

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

ra4ekra4e

Е до колкото знам заради тях е цялата работа, а и пътищата ни са плачевни
Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа.....

antoniyu

Цитат на: Илиева - Четвъртък, 07 Юли, 2011, 23:55:25
Хе, тъкмо по малко катастрофи ще има и по-малко трафик .
Цитат на: ra4ekra4e - Неделя, 07 Август, 2011, 19:59:08
До колкото знам вече се качват на ферибот от Истанбул и слизат в Румъния. От една страна добре за мен, че няма да има опашки по границата, но кво губи България мисля че около 75 евро пътни такси , не съм сигурен...

България губи около 100-120 евро от всеки турски камион причината да ги губи тези пари са алчните джедай.
Говорил съм с много турски колеги и те ми казаха така,затова има вече 16 ферибота до Констанца и поради тази причина Румъния отменила пътната такса за турски камиони.
Средният подкуп които искат джедаите(тъмната сила) бил от 100-500 евро.
А колко фериботи пристигат на ден до Триест,Италия и Тулон,,Франция не можах да ги изброя.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

Димитър Гебшеменов

мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

admin

Цитат на: antoniyu - Неделя, 07 Август, 2011, 20:29:25
България губи около 100-120 евро от всеки турски камион причината да ги губи тези пари са алчните джедай.
Говорил съм с много турски колеги и те ми казаха така,затова има вече 16 ферибота до Констанца и поради тази причина Румъния отменила пътната такса за турски камиони.
Средният подкуп които искат джедаите(тъмната сила) бил от 100-500 евро.
А колко фериботи пристигат на ден до Триест,Италия и Тулон,,Франция не можах да ги изброя.

Не са само пътни такси. Има и други неща, за които един шофьор може да похарчи пари. Ама като сме такава държава, ще ни прескачат.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

antoniyu

Цитат на: admin - Неделя, 07 Август, 2011, 20:46:49
Цитат на: antoniyu - Неделя, 07 Август, 2011, 20:29:25
България губи около 100-120 евро от всеки турски камион причината да ги губи тези пари са алчните джедай.
Говорил съм с много турски колеги и те ми казаха така,затова има вече 16 ферибота до Констанца и поради тази причина Румъния отменила пътната такса за турски камиони.
Средният подкуп които искат джедаите(тъмната сила) бил от 100-500 евро.
А колко фериботи пристигат на ден до Триест,Италия и Тулон,,Франция не можах да ги изброя.

Не са само пътни такси. Има и други неща, за които един шофьор може да похарчи пари. Ама като сме такава държава, ще ни прескачат.

Е така де аз говоря като цяло пътни такси + другото без онова 18+
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

Trucker_Boy

Цитат на: admin - Неделя, 07 Август, 2011, 20:46:49
Цитат на: antoniyu - Неделя, 07 Август, 2011, 20:29:25
България губи около 100-120 евро от всеки турски камион причината да ги губи тези пари са алчните джедай.
Говорил съм с много турски колеги и те ми казаха така,затова има вече 16 ферибота до Констанца и поради тази причина Румъния отменила пътната такса за турски камиони.
Средният подкуп които искат джедаите(тъмната сила) бил от 100-500 евро.
А колко фериботи пристигат на ден до Триест,Италия и Тулон,,Франция не можах да ги изброя.

Не са само пътни такси. Има и други неща, за които един шофьор може да похарчи пари. Ама като сме такава държава, ще ни прескачат.

Аз пък съм на противоположното мнение.Какво ни интересуват пътните такси ,след като приходите от тях не отиват за ремонти на инфраструктурата? Какъв е смисълът един турски камион да преминава през страната ,като паричките от него не отиват там където трябва ? (поне в управлението на 3в1 беше така).Камионът само преминава като се повишава трафика може би с намаляването на потока камиони със сигурност ще облекчи трафика ,катастрофите също!
По-малко ТУРСКИ камиони , ПО-малко катастрофи ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

BoBy_BoY

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 07 Август, 2011, 20:54:58
Цитат на: admin - Неделя, 07 Август, 2011, 20:46:49
Цитат на: antoniyu - Неделя, 07 Август, 2011, 20:29:25
България губи около 100-120 евро от всеки турски камион причината да ги губи тези пари са алчните джедай.
Говорил съм с много турски колеги и те ми казаха така,затова има вече 16 ферибота до Констанца и поради тази причина Румъния отменила пътната такса за турски камиони.
Средният подкуп които искат джедаите(тъмната сила) бил от 100-500 евро.
А колко фериботи пристигат на ден до Триест,Италия и Тулон,,Франция не можах да ги изброя.

Не са само пътни такси. Има и други неща, за които един шофьор може да похарчи пари. Ама като сме такава държава, ще ни прескачат.

Аз пък съм на противоположното мнение.Какво ни интересуват пътните такси ,след като приходите от тях не отиват за ремонти на инфраструктурата? Какъв е смисълът един турски камион да преминава през страната ,като паричките от него не отиват там където трябва ? (поне в управлението на 3в1 беше така).Камионът само преминава като се повишава трафика може би с намаляването на потока камиони със сигурност ще облекчи трафика ,катастрофите също!
По-малко ТУРСКИ камиони , ПО-малко катастрофи ;)


 Тракерчо, тогава да ограничим и достъпа на румънски, гръцки и и др камиони,а? Не говори добре това! Сърбите не са в ЕС, а също и хърватите, но скивай хората какви аутобани имат! В Румъния пътищата не са по-добри от нашите.
 Ако се мисли икономически към нашата ,, Мила родинка"– ами баце, то тиа ,,3 в 1", червени, сини и тн ни разказаха ,,мамицата" на туризма, сега и на транспорта, а за в бъдеще и на инфраструктурата. Що да не бутнем ,,амуджите" отатък гьола (Черно море) после ще се чудим Бат'Бойко или др що вдига винетки, данъци и тн

Trucker_Boy

Катастрофите с ТУРСКИ водачи на тежкотоварни камиони са с пъти повече от останалите ,които си изброил по-горе !
За статистика само погледни последните новини.....
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

antoniyu

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 07 Август, 2011, 21:48:57
Катастрофите с ТУРСКИ водачи на тежкотоварни камиони са с пъти повече от останалите ,които си изброил по-горе !
За статистика само погледни последните новини.....


ЕЕЕЕ това е само преди граница нали знаеш Аллах,но не само турските шофьори правят ПТП(Пенчо тъпче Пенка шега де ),но ако се замислим колко турски камиони минават(минаваха) през България ще видиш,че процентът всъщност е много по малък отколкото изглежда.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

BoBy_BoY

Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 07 Август, 2011, 21:48:57
Катастрофите с ТУРСКИ водачи на тежкотоварни камиони са с пъти повече от останалите ,които си изброил по-горе !
За статистика само погледни последните новини.....

Баце, на това не можеш да си съдник! Сега като се прибирах скивах кво става по дефилето на Сибиу-Римн Валчеа, ужас!
   Ужасът беше режисиран от наши BG колеги.
   Не съм защитник на TR, но мнението ти е по-скоро дескриминативно, от колкото позитивно (мое мнение)!
   Ако нашите ,,зъптиета"(полицаи), ,,джеДАИ" и др контролни органи си гледаха работата така, както колегите им от Естония(пример), то днес тази тема нямаше да влиза в полезрението ми!

BoBy_BoY