Дрън дрън та пляс, 1500-1600 на баир....
Преди известно време в фирма Хидробетон идваха специално от Балкан Стар за да обучават шофьорите на правилно шофиране.
Та какво им казаха:
Баир се катери на 1100об/мин-1 точно там има най-голяма теглителна сила мотора.
Баир се катери на мануал.
Не се държи на скорост и спрял камион(автоматик).
Има опция полусъединител.... но е нежелателно да се кара на нея повече от 10-15метра.
Когато се кара на автомат педала на газта ръководи скоростите и камиона гони максимална скорост и мощност, всичко е зададено на процентно натискане на педала и от там се ръководи момента на превключване...
В баир техниката страда от липсата на информация и за това се обърква и не знае как да превключва.
За това на баир само на мануал.
Опцията power качва разхода с 20% и държи 10 сек.
За да е икономичен се ползва опцията " екоролинг" (каране по инерция на скорост) има я само при по-новите модели- когато махнеш крака от газта камиона изключва от скорост.