Колеги искам да ви попитам,дали някой от вас си е намирал работа,чрез сайтовете за работа или посредническите фирми за намиране на работа?Обявите реални ли са според вас или всичко просто е една голяма далавера за наша сметка?
Няма никаква далавера в обявите. Би могъл да си намериш работа. Обаче май далаверата е след това. Особено като стане време да плащат.
Точно за това повдигам темата,защото на 2 или 3 пъти питам за елементарните условия на работа,а техния отговор е:" коментари само на място" и когато отиде човек на място остава само разочарованието от условията и заплащането(ако въобще има такова понякога)
Такива са...преди време питах за работа по една обява. Аз го питам къде се пътува, той ми казва, където трябва. Аз го питам за заплащането, той ми казва, ти още не си започнал работа и за пари питаш. Накрая демонстративно добави, 600 човека има пред теб на опашка за тази работа, а ти въпроси задаваш. Пожелах му приятен ден и със здраве да си движи бизнеса и затворих.
Точно такива случай имах и аз,за съжаление на много хора мястото не е в този отрасъл на икономиката и да се надяваме,че и тук естествения подбор ще свърши работа :)
Естественият подбор ако го чакаме да ни свърши работата, по-скоро ние ще свършим преди него. Въпреки, че и по такъв начин доста самозванци особено в сферата на транспорта приключиха дейност. Но докато не си променим мисленето, нищо няма да се получи. :)
Колеги искам относно тази тема,да ви задам въпроса колко според вас трябва да бъде заплащането на шофьор каращ камион с ремарке в България,курсове само в България?Защото според мен работодателите вече меко казано нямат срам >:(.Ще съм благодарен на всеки ,който има мнение по въпроса и го сподели тук.
Колега,аз го работя същото и взимам 1200-1300лв.
То аз вече не знам дали въобще си струва човек да се напряга с тази шофьорска професия. Вече 2 седмици съм на консерви. За къпането няма да споменавам нищо засега. :)
Точно за това повдигам този въпрос.Според мен работодателите вече не правят разлика между управлението на микробус(за разнос примерно) и камион с ремарке,поне според заплащането ,което предлагат.
За съжаление този въпрос е повдиган многократно. В driverbg.net имаше дискусия за основаване на синдикат,но мисля че нищо не е станало(аз специално го видях мноо късно),макар да си мисля,че това е един от начините да се постигне нещо в този сектор. Докато няма нищо регламентирано работодателите си правят каквото си искат,защото "трактористи" за Вашето място има много :).
" Трудово право: Шофьорите
Факт е, че светът е в голяма степен извън пътя на социалните правила и че шофьорите са по-експлоатирани от шефовете, които смятат,че всичко им е позволено.И все пак има закони, които ограничават малко тази монархия на работодателите..."
Това е един цитат който срещнах в сайта на синдиката на колегите от Франция-след което са регламентирани начините на заплащане(почасово,извънредно и т.н.) и всички спорни въпроси засягащи отношенията-работник-работодател. Хората са си решили кардинално проблема-има синдикат който защитава интересите им.Другото са си празни приказки според мен.
Напълно съм съгласен с теб колега,но след последно ми интервю за работа,което беше вчера,съм на мнение че създаването на такъв синдикат е почти невъзможно.
Трудоемко и труднопостижимо-да,но не и невъзможно.Това наистина е една важна и интересна тема за която ще са интересни и мненията на другите колеги.Ако някой е запознат с правната страна на въпроса да сподели какво е необходимо и как става.Може пък и да стане нещо.Ако ли не ще има тема да си чешем езиците ;D
Наистина се надаявам да се вкючат и други колеги и да стане сществена дискусия,а защо не и да се развие идеята за синдикат.
Цитат на: admin - Вторник, 18 Януари, 2011, 00:48:10
То аз вече не знам дали въобще си струва човек да се напряга с тази шофьорска професия. Вече 2 седмици съм на консерви. За къпането няма да споменавам нищо засега. :)
Жоре нали искаше да пробваш пак :)а къпането ,ако беше котарак нямаше да го имаш този проблем :P лек път където и да си.
Вече съм у дома. Ама като гледам, пак ще запрашвам по пътищата. Какво да правя тук в България?
Цитат на: imter - Вторник, 18 Януари, 2011, 19:42:00
Напълно съм съгласен с теб колега,но след последно ми интервю за работа,което беше вчера,съм на мнение че създаването на такъв синдикат е почти невъзможно.
А какво точно трябва да представлява този синдикат?
Както има синдикат,в другите професий,като например лекари и учители,така да има и при шофьорите.Да се създадат ясни правила за работа,да се следи спазването им и от двете страни и работник и работодател.При възникване на спорове и неуредени отношения,синдиката да защитава страната на шофьора.В общи линий това е една много малка част от моето лично виждане за този синдикат.
Цитат на: imter - Сряда, 19 Януари, 2011, 13:13:05
Както има синдикат,в другите професий,като например лекари и учители,така да има и при шофьорите.Да се създадат ясни правила за работа,да се следи спазването им и от двете страни и работник и работодател.При възникване на спорове и неуредени отношения,синдиката да защитава страната на шофьора.В общи линий това е една много малка част от моето лично виждане за този синдикат.
Ето ви началото добавим ли и още туй онуй ,ще ни светне какъв синдикат ни трябва,кофтитото е че няма овчар който да поведе стадото,но гледам търпеливи сме ,че устискаме има нема още 500 лета,след това ако все още има български шофьори (като се има предвид демографския срив) може пък и да ни огрее таквоз чудо като
синдикатАко има някой ,който да подхване тва начинание за създаване на таково чудо ,да ме пише помощник с квото мога ще помагам.
Бе то вече и поповете и манекенките си имат синдикат. ;D по-долу прикаченото срещнах из нета но трябва някой запознат със законите.Също съм "за" с двете ръце.
Единствената тема с неочакван край,защо ли... Много се писа! Колко от действащите шофьори ще я подкрепят тази тема, а колко ще присъстват на дискусиите по въпросите по налегналите така болезнени въпроси? Верно е,че някой трябва да ни представлява пред държавните кадри! Друг е въпроса кой и колко го заслужава! Няма още такива юристи които да се заемат с тази така "безмисленна" работа за чорбаджиите не налегнал проблем.
Пресъствах на една публична и масова проява в Гърция и Италия-възхищавах им се,няма студ,сняг и дъжд бяха на пътя! Никой от другите колеги не посмя да мръдне доти и метър! Но,си постигнаха целите!
УСПЕХ!!!
Напълно те разбирам, колега. Само дето България не е нито Гърция, още по-малко пък не е Италия.
Нали трябва да взимаме примери от по-големи,и стари държави с добри иконочески качества! Не че Гърция съвпада с идеите ми,но е членка на ЕС. Да погладнем-земеделци и животновъди си имат профсъюз,лекарите и те... Ние излизаме най-голямата сбирщина без право на глас! Колко от вас изпитаха угризението от исказването на даскалите колко взема един водач на градски транспорт за разлика от тях? Така и почнаха! Никой не си зададе за отговорноста кой и колко я има! Колко реват по съдилищата, че не могат си вземат парите от заработеното... Много са! Когато има синдикат и си му член за което се плаща членски внос и той защтитава твоите интереси,то тогава ще замязаме на тези които искаме-мое мнение!
Ние возачите сме една от най големите прослойки от даден отрасъл,затова тия горе нямат ма никакъв интерес да правят наш синдикат!Ставаме доста респектираща прослойка в държавата,а на доста хора не им харесва това,ще трябва да се съобразяват с нас .Затова сами трябва да го решиме,а и се подразбира,че спират измамите с неплащането!
Трябва да го решим,но как?След като от 10 човека търсещи работа с конкретни условия(заплащане,ненарушаване на работното време,почивки и т.н.),5 от тях са готови след първото интервю на отстъпки,само и само да ги вземат на работа,а след определено време започват да реват,че фирмата не е коректна и измамническа.Кога ще се промени това не занм >:(.
А как да стоиш без работа в България? Нали все пак трябва да се работи...
Траябва да се работи ,така е но когато има правила те трябва да се спазват.Некоректните работодатели именно на това разчитат,че трябва да се работи.
Колеги,така е трябва да се работи! Как иначе се изплаща кредита за кола,къща или за почивка ,... ???? Лошото е, че правилата си ги определяме ние самите в момента. Кога има синдикат или друго подобно на тази институция тогава всеки от нас ще се съобразява. Нема да има такива своеволия-на мене ми дай толкова,а на ониа к'во остане! Не е правилно! Абе дано не е бош-лав тази дискусия!
С добри пожелания!!!
Момци днес докато си чешех бръмбарите вижте какво открих:
Професионален съюз - Професионалният съюз (по-известен със съкращението профсъюз) е доброволно обединение на хора, свързани с общи интереси в дадена професионална сфера - обслужване, производство, образование, култура.
Което ме води до неколко мисли от сорта:
1 Дали пък ако седнат на една маса 10-12 или пък 20 човека и обсъдят въпроси от сорта на заплащане,командировки и др. нещица ,които в момента са мнооо размити
2 След като са се понервирали от некои работи по точка 1 пък не вземат да агитират едни да кажем 2-3 адвокати да кажем трудово право,некои и друг специалист от там още си нещо ,каквото се появи и стигнат пък до стъпка следваща
3 А тя е ,а вземат го регистрират там как си е по закони ,изисквания и други.Да вземат пък и да му намерат или наемат едно офисче та да се знае аджеба къде е и мое и некое русичко девойче за пропаганда ;) и те такива ми ти и стигнат пък до
4 Финанси-русичкото девойче все пак няма да ви агитира голо и босо или па гладничко,та за целта вземат пък да си искат некои лев от вече агитираните членове и работата вземе та се нареди ,до тук добре ма пък ще вземе некои или пък русичкото да им прибере парата залудо та за тва
5 Контрол требва и те стигнали до следното-закон колко и да нема се ,че има некои член за кражби и продажби,те тия членове пък не мое ли и те да мъцкат от дъжд на ветър харесва ли или не и те ти и редо мое го натъкмим
Та момци мислим мноо е важно дали някога,ще се намерат тези 15-20 човека та да уточнят тази точка 1 ,може само да гадая.
За това пак казвам някои реши ли да ме пише ЗА ,е верно трактористче съм ма па мое да ударим некое рамо.
Ще съм мноо доволен ако и Вие по спамите по темата,може даже и да ме пооплюете за тва онова,но ще ви кажа дайте да полафиме да се понажежат страстите и да се напием или пък да вземем па да си помогнем.
Лично мнение по дефолт излагам разбира се ;)
Баце, идеята ти е класика! Темата значи не е изтъркана. Ама защо само едни и същи мислят за тези работи,незнам? Тази точка ,,1" е много важна-трябва да има гласност в проявата,мислим! Лошото е, че за сеира са повече! Ама и от мене имаш подкрепа! Що не бутнем нова тема за ,,идеята"?
http://www.jobs.bg/f1072605
Някой търсеше работа,а този лично аз не съм го виждала абониран в Джобса-ама незнам де.
Доста изисквания са сложили и дано и насреща дават пак толкова, колкото изискват.
Цитат на: imter - Вторник, 28 Декември, 2010, 12:47:18
Колеги искам да ви попитам,дали някой от вас си е намирал работа,чрез сайтовете за работа или посредническите фирми за намиране на работа?Обявите реални ли са според вас или всичко просто е една голяма далавера за наша сметка?
Винаги си е за сметка но по-беззащитния. Обикновенно превозвача изписва някакъв мобилен- и чака рибката да клъвне. При мобилен разговор, едва ли могат да се разберат поне и основните правила... но затова пък, се захранват с още по его Превозвачите и мобилните оператори... и остават и проценти (ддс) за умните ни управляващи.
Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.
Цитат на: admin - Вторник, 05 Април, 2011, 09:47:29
Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.
... няма как да го съкруши разбира се . Ако е едно. Но обикновенно всеки Превозвач се прави на мобилен днес. Та ако се емна да си питам .... незнам колко месеца трябва работя само за мобилния оператор...
Изградил съм си тактика- на фирми без стационарен не обръщам внимание. Разбираемо е, щото и без да задавам въпроси- крайния ефект си е ясен.
Относно заплащане-отговор" ела в офиса та ние да те харесаме", после ще говорим за пари. Сякаш не осъзнават, че аз да ги харесам.... е по важното.
Според мен "харесването" трябва да е взаимно. Иначе нищо няма да се получи. А що се отнася до разговорите по телефона, всеки има някакъв телефон с пакет минути и не би трябвало да са проблем тези обаждания.
Момци ще си позволя да спамна,мойта фирмичка до ден днешен няма стационарен телефон,но не е идеално лоша щом още в редиците и се навърта мойта особа.Това реших да го драсна с мисълта,че едва ли телефоните са определящи пък знам ли може и да са
Тва синдиката е убава работа ама на мафията,,,, знаете по целия свят чий са синдикатите ,,,,,,,,,, а и тва нащо племе няма да е съгласно да дава някакъв членски внос всеки месец ,,, ама ако има синдикат ще идва да реве здраво ,,,,, там оттатък имаше писано много по въпроса,аз съм ЗА ,,, ако ви трябва моя глас,пишете ме където трябва
Цитат на: geo.dim - Вторник, 05 Април, 2011, 09:59:14
Цитат на: admin - Вторник, 05 Април, 2011, 09:47:29
Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.
... няма как да го съкруши разбира се . Ако е едно. Но обикновенно всеки Превозвач се прави на мобилен днес. Та ако се емна да си питам .... незнам колко месеца трябва работя само за мобилния оператор...
Изградил съм си тактика- на фирми без стационарен не обръщам внимание. Разбираемо е, щото и без да задавам въпроси- крайния ефект си е ясен.
Относно заплащане-отговор" ела в офиса та ние да те харесаме", после ще говорим за пари. Сякаш не осъзнават, че аз да ги харесам.... е по важното.
Аз лично също много се дразня като няма стационарен телефон. Днес един мобилен, утре друг, вдругиден трети, че то може и офис да няма тая фирма. Още по-интересно е да няма никакъв телефон "използвай бутона кандидатствай". За едно нещо да искам да питам, да се явявам като заинтересован и ако те ме одобрят. Като мадама жадна за ухажори.
Един от критериите ми за фирмите е НЕТ-а. Ако фирмата липсва там -пиши я мафиотска- добро няма да видиш от нея. А някои излизат като длъжници в бюджета или в съда. Те не си плащат данъците, осъждани, а на нас ли ще плащат.
Сегашната ми фирма я няма в НЕТ-а, но ми я препоръчаха. Регистрирана е в БГ, шефа има 2-3 камиона, а само аз съм българин. Сега на празниците ми взе хотел, даде ми малко джобни... и така. Можех да се върна, но ще дочакам абитюренските празници.
Леки пътища, а на търсещите работа - УСПЕХ !
Здравейте! Наскоро изкарах С+Е и имам огромно желание да стана международен шофьор. Искам да ви питам някой дали знае в кои фирми вземат без стаж (опит)?
Причина за редакция: Правопис!
Цитат на: vencitomow87 - Четвъртък, 26 Май, 2011, 16:53:19
Здравейте! Наскоро изкарах С+Е и имам огромно желание да стана международен шофьор. Искам да ви питам някой дали знае в кои фирми вземат без стаж (опит)?
Причина за редакция: Правопис!
Здравей, vencitomow87,
Този въпрос много често е задаван по форумите и има дадени различни съвети по него. Ще ти напиша моето мнение.
Добре би било, първоначално да си намериш работа в България. От поста ти разбирам, че сега си взел категориите. Необходимо е да се научиш и да караш с тези категории. Разбери какъв камион ще ти "пасне", с ремарке, хенгер, прицеп и т.н. Да правиш маневри, да спираш на рампа, която е в ляво или дясно.
Защо давам този съвет. Например, не би приел да те оперира един току-що завършил студент - нали.
След това намери фирма, с познат колега, за да караш известно време на "двойка", за да можеш да разбереш начина на каране и в другите страни, работа с навигация, документи, малко "международен" шофьорски език, а и други тънкости.
В случай, че си много напорист и започнеш на всяка цена работа, ще бъдеш поредното "пушечно месо" на фирмите. Ще работиш с нарушения, а като се върнеш няма да ти платят. Не се знае и дали няма да "хванеш" някоя тлъста глоба, която може да ти блокира ходенето в чужбина.
Сигурен съм, че дори не познаваш Регламента, а той има много тънкости на тълкуване при каране. Дори можеш да правиш аргументирани нарушения - но това е друга тема.
След това ще пишеш по форумите за "гадни" фирми... Във форумите е пълно с тях.
Една цел, колкото е по-висока, толкова повече стъпала има, а имиджа се гради бавно.
По-краткия път е да имаш ПОЗНАТ с когото си на "двойка". Не вярвай на всеки срещнат!!!
И още един важен съвет - при започване на работа, разбери колко ще ти
ПЛАЩАТ, не се вързвай на съвети от колеги: "Ще си докарваш допълнително" - това е кражба.
Това е за сега от мен. Надявам се да има още мнения по въпроса ти, но в крайна сметка: РЕШЕНИЕТО Е ТВОЕ !
УСПЕХ !
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Solar, е как да не те поздравя за изчерпателния отговор? Дори нямаш представа колко се радвам, че има хора като теб в този форум. Прецизен в обясненията си, щедър към колегите. Надявам се и Венци Томов да разбере, че сме се събрали тук, за да си помагаме взаимно. Успех в начинанието му пожелавам и леки пътища, както казваш ти!
Цитат на: admin - Петък, 27 Май, 2011, 09:33:28
Solar, е как да не те поздравя за изчерпателния отговор? Дори нямаш представа колко се радвам, че има хора като теб в този форум. Прецизен в обясненията си, щедър към колегите.
Благодаря за оценката.
Цитат на: admin - Петък, 27 Май, 2011, 09:33:28
Надявам се и Венци Томов да разбере, че сме се събрали тук, за да си помагаме взаимно. Успех в начинанието му пожелавам и леки пътища, както казваш ти!
Искам да дам едно пояснение на колегите, за да не започнат тълкувания в грешна посока. Навярно някои ще помислят или пишат, "той си пази хляба от новите".
НЕ ! Когато работиш по-дълго време в "белите страни" се променя твоя мироглед. В този бранш, поне в момента има "глад" за шофьори.
Кризата отмина (http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=391.msg3873#msg3873) и за всеки има място. Извоювал съм си престиж и мога да дам телефони на старите ми работодатели. Никога не бих започнал в съмнителна фирма... и по този въпрос много е писано.
Лошото е, че има колеги въртящи се в едни и същи фирми, работят им, след това не им се плаща, но отиват в друга фирма, кръга се затваря.
По-добре си търси 2-3 месеца работа, отколкото да работиш същото време в една фирма, да не платят, отиваш в друга - обещание и ..../виж горното изречение/. И така отново си без пари, но за по-дълго време.
Именно те подбиват цената на труда, а работодателите се облагодетелстват от тях. След това искат "синдикат". Да, но синдиката няма да промени мисленето им. Затова и няма да бъде създаден.
Искрено желая на новите колеги да НЕ са от тях.
Аз искам да работя в България. Затова давам съвети като горния.
Всеки си има волан, педали, ум в главата и кара така както желае.ЛЕКИ ПЪТИщА !
Здравейте колеги. Същата работа съм и аз. Имам категориите, работил съм във 2-3 фирми карах соло камион. Преди 2 седмици ме изгониха от работа, защото си направих думата за работното време, което беше от порядъка на 10-12 часа и ако случайно ме хванат полицаите и ми проверят шайбата трябва аз да мисля някаква основателна причина. А за парите какво да кажа, малко бяха, ама и даже не можехме да си вземем. А преди както и сега където и да потърся работа питат карал ли си някъде с тази категория ( С+Е ) и такива работи. Нямам познат които да ме качи с него да покарам в България. Кажете някъде къде мога да питам да ме полъжат 2-3 месеца кадар да получа малко стаж. На 23 години все още мога да поемам удари от некоректни работодатели на каквито попадам постоянно. А още повече, че живея в *****, а тука за работа като шофьор много трудно се намира.
Причина за редакцията от Solar: България и изреченията започват с главна буква, мeжду изреченията липсва интервал, пунктуационни грешки.
*Населеното място е изтрито, с цел да се запази анонимността на потребителя.
Причина за редакцията от Admin: Забранена е употребата на червен цвят в публикациите! Могат да го използват само администратори и модератори!
Къде колега си карал соло ? И аз карам соло и на мен ми беше много сложно намирането , а при вас е още по предполагам. Ама като се качиш като 2 шофьор не мисли че ще взимаш чак толкова пари , а ще си работиш бая каране. Виж нещо вътрешно в България или съседните държави. :)
Ми само в България съм карал и честно казано не ми се излиза на вънка за момента. Одена пак ми звъняха от някаква обява, питат ме дали съм карал цистерна. Викам не съм ама какво, няма да мога да я карам ли? Ми не господине търсим човек, които да е карал. Хората са си прави, наистина ги разбирам, но ако всеки иска предишен опит бъдещето не изглежда много розово. Пък нали ти казвам, докато съм млад и ме хранят, още мога да поема удари от некоректни работодатели ;D
Причина за редакцията: България и изреченията започват с главна буква, м/у изреченията липсва интервал, пунктуационни грешки.
@ picha,
/съзнателно в обръщението липсва КОЛЕГА/
Фирма Дискордиа АД (http://www.jobs.bg/f1158684) отговаря на твоите критерии за работа, без опит /няма значение, че го изискват/, 2 водачи и без заплащане.
Цитат на: picha - Вторник, 31 Май, 2011, 13:02:50
Здравейте колеги. Същата работа съм и аз. Имам категориите, работил съм във 2-3 фирми карах соло камион. Преди 2 седмици ме изгониха от работа, защото си направих думата за работното време, което беше от порядъка на 10-12 часа и ако случайно ме хванат полицаите и ми проверят шайбата трябва аз да мисля някаква основателна причина. [/color]
Няма никаква основателна причина да караш толкова часа. Виновен си ти, а от фирмата не могат да те накарат насила да караш.
Поредното пушечно месо в бранша:
Цитат на: picha - Вторник, 31 Май, 2011, 13:02:50
На 23 години все още мога да поемам удари от некоректни работодатели на каквито попадам постоянно. А още повече, че живея в Ямбол, а тука за работа като шофьор много трудно се намира.
Готов да подбива трудовия пазар.
За да влезеш в този бранш, не се иска категории, а по-друго мислене. Както казва мой колега: "
Проститутка и шофьор не се става, те се раждат." Още от сега си започнал работа в друга посока, но се жалваш - защо? А когато ще трябва да си изкарваш хляба сам, да издържаш семейство, какво ще правиш? Ще искаш защита, но от кого? От синдикат? С това мислене?
Съвет никой няма да ти даде. По-добре е още от сега да се "вземеш в ръце" и да си отстояваш правата в бранша. За да се обръщаме към теб с "
КОЛЕГА".
Успех в намирането на работа!
А на колегите:
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Цитат на: SOLAR - Вторник, 31 Май, 2011, 16:50:16
@ picha,
/съзнателно в обръщението липсва КОЛЕГА/
Фирма Дискордиа АД (http://www.jobs.bg/f1158684) отговаря на твоите критерии за работа, без опит /няма значение, че го изискват/, 2 водачи и без заплащане.
Цитат на: picha - Вторник, 31 Май, 2011, 13:02:50
Здравейте колеги. Същата работа съм и аз. Имам категориите, работил съм във 2-3 фирми карах соло камион. Преди 2 седмици ме изгониха от работа, защото си направих думата за работното време, което беше от порядъка на 10-12 часа и ако случайно ме хванат полицаите и ми проверят шайбата трябва аз да мисля някаква основателна причина. [/color]
Няма никаква основателна причина да караш толкова часа. Виновен си ти, а от фирмата не могат да те накарат насила да караш.
Поредното пушечно месо в бранша:
Цитат на: picha - Вторник, 31 Май, 2011, 13:02:50
На 23 години все още мога да поемам удари от некоректни работодатели на каквито попадам постоянно. А още повече, че живея в Ямбол, а тука за работа като шофьор много трудно се намира.
Готов да подбива трудовия пазар.
За да влезеш в този бранш, не се иска категории, а по-друго мислене. Както казва мой колега: "Проститутка и шофьор не се става, те се раждат." Още от сега си започнал работа в друга посока, но се жалваш - защо? А когато ще трябва да си изкарваш хляба сам, да издържаш семейство, какво ще правиш? Ще искаш защита, но от кого? От синдикат? С това мислене?
Съвет никой няма да ти даде. По-добре е още от сега да се "вземеш в ръце" и да си отстояваш правата в бранша. За да се обръщаме към теб с "КОЛЕГА".
Успех в намирането на работа!
А на колегите:
ЛЕКИ ПЪТИщА !
По темата започна да се вмъква смисъл, мислим ::). Много правилна реплика на SOLAR!
Колегата Solar, както винаги е на нужната висота и се изразява съвсем на място. Мисля, че има достатъчно опит и рутина в професията и е полезен на всички във форума. И неизбежно получава пореден плюс в рейтинга си за перфектния отговор.
Цитат на: admin - Вторник, 31 Май, 2011, 21:34:57
Колегата Solar, както винаги е на нужната висота и се изразява съвсем на място. Мисля, че има достатъчно опит и рутина в професията и е полезен на всички във форума. И неизбежно получава пореден плюс в рейтинга си за перфектния отговор.
Абе, ша му бутна и аз един! Не за това, че ме е научи да съм инат и да пишем на Кирилица,.. Ами, подушвам, че сме от една порода! ;)
Друга тема:..............
Да си отстоявам правата означава да стоя гладен в България. Ако аз не съм доволен от нещо веднага идва друг след мен които ще работи.
Причина за редакцията: България и изреченията започват с главна буква, м/у изреченията липсва интервал.
Цитат на: picha - Сряда, 01 Юни, 2011, 02:14:51
да си отстоявам правата означава да стоя гладен в българия.ако аз не съм доволен от нещо веднага идва друг след мен които ще работи.
Ами, като джиткаш за малко кинти, и както беше се описал, че нарушаваш, това не е ли предпоставка да седиш гладен?
Кога те заболи зъб и не си осигуряван с к'во ще си платиш на зъболекаря, а? Много ти е поста мисълта, баце! Но, не се коси, в БГ до като има шофери и драйвари да джиткат за стинки, то транспорта ще е на висота.
Ти си знаеш за колко си се самооценяваш!
( ще береш ядове за краснописа,ПИЧ)
Аз ли да те уча от къде взимам пари като трябва да плащам зъба. Както казал ония едното колело винаги се върти за шофьора.
Причина за редакцията: България и изреченията започват с главна буква, м/у изреченията липсва интервал.
Цитат на: picha - Сряда, 01 Юни, 2011, 10:48:51
аз ли да те уча от каде взимам пари като трябва да плащам зъба.както казал ония едното колело винаги се върти за шофьора
Аз се пише с главна буква, когато е в началото на изречението. А по въпроса за колелото, с всеки изминал ден намаляват възможностите то да се върти в полза на шофьора. Колкото по-рано го разбереш, толкова по-добре ще бъде за теб.
Именно за това писах, че е нужно ново МИСЛЕНЕ. Едва тогава ще успееш да работиш нормално, едва тогава ще се спре безплатната работа в едни и същи фирми от едни и същи шофьори. И само заради това да си намериш работа, но не и да работиш и печелиш си готов да отидеш в друга фирма? А след месец да дойдеш отново и да се жалваш, че правиш нарушения и не ти плащат? За мен това е мазохизъм.
Затова, че са искали да нарушиш закон и си уволнен, може да се обърнеш в съда. Ще спечелиш поне за една година /при добър адвокат/. Достатъчно е 5 човека да осъдят работодателите си... и положението ще започне да се подобрява. Няма да слезе Господ или да дойде синдикат, да махне с пръчица и... работата се е оправила.
ДА ама НЕ. /П. Бучаров/.
Цитат на: picha - Сряда, 01 Юни, 2011, 10:48:51
аз ли да те уча от каде взимам пари като трябва да плащам зъба.както казал ония едното колело винаги се върти за шофьора
А шофьорското колело, може да те отведе в затвора.
Какъв ще станеш - шофьор, боклукчия или престъпник... Срамна професия няма /последното не е професия/. Но когато работиш, го прави с достойнство, така, че да те запомнят с добро. Само така може да изградиш имиджа си на професионалист.
Един въпрос: Знаеш ли Регламента?
Един съвет: Когато започваш работа питай дали се нарушава Регламента и декларирай, че ще го спазваш стриктно. Искай в договора ти това да е записано + копие от длъжностната характеристика /тя е стандартна и там това го има/. Обикновено не се дава, за да не си виждаш правата. Ако това не е изпълнено, не започвай работа там. А като започнеш го спазвай!!!
Какво ще направиш - решението си е твое.
До тук не съм говорил за пари. Те са критерий, но не по-важен от горния. Имаш възможност да работиш и за по-малко, ок, не е проблем. Въпроса е да си създадеш авторитет и стаж. А когато това го имаш, ще си намериш това, което отговаря на твоя критерий.
Пожелавам ти УСПЕХ в намиране на работата, да пишеш тук с гордост, а не ..... /23.30 часа, 31.05.11 г./. Знаеш за какво става въпрос. И да си казваме - КОЛЕГИ.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Би било добре да се направи нова тема и да се закачи най-отгоре като важна и там да пише какви документи да изискваме от работодателите си за да не ни правят на маймуни.
;)
мерси за съветите
Цитат на: Иво - Сряда, 01 Юни, 2011, 17:25:35
Би било добре да се направи нова тема и да се закачи най-отгоре като важна и там да пише какви документи да изискваме от работодателите си за да не ни правят на маймуни.
;)
Нова тема не е необходима. Просто питаш чичко GOOGLE за това което ти трябва.
Опс-с - с извинение, че се повтарям в отговорите. Просто трябва да се потърси и прочете. а защо някой друг. Всеки може да провери сам.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Цитат на: SOLAR - Сряда, 01 Юни, 2011, 20:52:09
Цитат на: Иво - Сряда, 01 Юни, 2011, 17:25:35
Би било добре да се направи нова тема и да се закачи най-отгоре като важна и там да пише какви документи да изискваме от работодателите си за да не ни правят на маймуни.
;)
Нова тема не е необходима. Просто питаш чичко GOOGLE за това което ти трябва.
Опс-с - с извинение, че се повтарям в отговорите. Просто трябва да се потърси и прочете. а защо някой друг. Всеки може да провери сам.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Баце ние с теб не сме първа любов ма да те питам ,,Какво ще ти каже ,чичати Гугъл,ако никой не е писал по въпроса?,,
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Сряда, 01 Юни, 2011, 20:57:20
Баце ние с теб не сме първа любов ма да те питам ,,Какво ще ти каже ,чичати Гугъл,ако никой не е писал по въпроса?,,
За експеримент чукнах
Как да си намеря работа (http://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D1%81%D0%B8+%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%8F+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a) и
Документи за работа (http://www.google.bg/search?q=%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a). Толкова сайтове има, че не е възможно всичко да се синтезира и опише, поне от мен. Затова трябва сам да си го прочете. Просто не е потърсил. Разбирам да е нещо за обяснение, но въпроса е много общ и не може да се отговори на
Иво с един пост. Ако можеш му отговори, аз му дадох насока по въпроса. Това можах, това направих.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Цитат на: SOLAR - Сряда, 01 Юни, 2011, 21:41:25
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Сряда, 01 Юни, 2011, 20:57:20
Баце ние с теб не сме първа любов ма да те питам ,,Какво ще ти каже ,чичати Гугъл,ако никой не е писал по въпроса?,,
За експеримент чукнах Как да си намеря работа (http://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D0%B4%D0%B0+%D1%81%D0%B8+%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%8F+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a) и Документи за работа (http://www.google.bg/search?q=%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a). Толкова сайтове има, че не е възможно всичко да се синтезира и опише, поне от мен. Затова трябва сам да си го прочете. Просто не е потърсил. Разбирам да е нещо за обяснение, но въпроса е много общ и не може да се отговори на Иво с един пост. Ако можеш му отговори, аз му дадох насока по въпроса. Това можах, това направих.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Баце аз просто питах ,но да ти кажа мерси.
Въпроса ми беше риторичен и ще си позволя да си отговоря сам ,ако никой не е писал нещо по даден въпрос бил той документи или каруци(примерно) отговор няма да получите,това е голата истина.
ОК за разбирането:
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Сряда, 01 Юни, 2011, 21:48:16
Баце аз просто питах ,но да ти кажа мерси.
Въпроса ми беше риторичен и ще си позволя да си отговоря сам ,ако никой не е писал нещо по даден въпрос бил той документи или каруци(примерно) отговор няма да получите,това е голата истина.
Ще си довърша мисълта: Не може всеки да иска всичко да му се поднесе на тепсия. Цяла нощ съм чел из форумите за химерата "СИНДИКАТ". /Знаеш кога се поставят кавичките./ Всеки е съгласен с него,
но някой друг да свърши работата. Това е само пример, да не отклонявам темата. Имам друга идея, но трябва да си "събера мислите" /ако мога/ и ще я публикувам.
Ако някой е търсил нещо и не е намерил отговор или има противоречиви отговори - да търси съвет. Но без да се заинтересува по даден въпрос и да пита, просто така, за мен е губи времето на другите. Затова всеки сайт, форум и т.н. има търсачка + глобалните.
Това е моето виждане и затова отговорих така.
ЛЕКИ ПЪТИщА !П.П. В твоите постове има интересни въпроси, а мисля, че могат да се дават мнения по тях, без да са насочени към теб.
После писа ти е напълно верен,проблема е в мен приемам всичко лично,когато някой е задал въпрос и друг му отговаря аз го приемам,че аз съм питал и на мен ми отговарят,сори за това ,но съм си такъв.
Относно това в кавичките може и да си прав,но има и една добавка и тя е -всеки иска,но заслужил ли е? -аз лично ,затова се отказах от това в кавичките.(това не е нито по темата ,нито по поста ти,но аз да си мъцна-за кавичките иначе другото си важи)
ПОСЛЕПИС-една дума ;)
Цитат на: woolves - Петък, 21 Януари, 2011, 08:29:51
Ние возачите сме една от най големите прослойки от даден отрасъл,затова тия горе нямат ма никакъв интерес да правят наш синдикат!Ставаме доста респектираща прослойка в държавата,а на доста хора не им харесва това,ще трябва да се съобразяват с нас .Затова сами трябва да го решиме,а и се подразбира,че спират измамите с неплащането!
Точно така .
Аз виждам нещата така. Шофьора трябва да кара камион, а не да се съди с този и онзи. Краваря трябва да пасе кравите и да не мисли за пазар, цени и прочие. Краставичаря респективно.
Какво реално става?
Краставичаря изхвърля краставици, краваря полива магистралата с мляко, а шофьора го бъзикат шефчетата.
В моето село има към 1000 крави на различни стопани. Ако отделят по 5 лв/месец на крава и си назначат търговец и юрист-консулт, нито ще мислят за пазара, нито за договорите. Просто не е тяхна работа. Гарантирам, че няма да им изкупуват млякото на подигравка.
Ако приложим тоя метод към краставичаря и към шофьора, излиза, че хич никакъв синдикат не ни трябва, просто трябва една по-солидна група шофьори да сключат договор с консултантска фирма и да си плащат вноската. БЕЗ ПАРИ няма да стане.