Не знам дали сте бръмчали из дарогите тия дни ,но имаше много дръгели от различни марки,но съвсем откровенно ви казвам ,аз замръзнал Актрос не видех.
Та дали па само техната нафта е арна та не замръзват ??? ??? ??? ??? или па има нещо друго?
Според мен от големите 7 Актрос е номер едно за зимни условия откъм проблеми със замръзване.
Този Актрос който карам също няма никакви (засега)проблеми тази година (нито някой от тези които имаме във фирмата ) ! Миналата година във предишния шофьор му замръзна цедката в инжектора за ръчно подкачване . Тази година беше изчистен преди началото на зимния сезон ;) Проблеми с него не съм имал ,даже и вериги да чукна на дърво още не съм му слагал (аз и на МАН-а не съм слагал :) ) ДАФ-овете които имаме имат дребни проблеми , но единствения който остана като паметник и отказа беше МЕРЦЕДЕС 1320
Моя Актрос също не видя проблем само искаше ток.Имаме два Дафа ати 380 и сф 430, то не бяха калорифери,факли един бойлер гореща вода и пак не тръгнаха.
Причина за редакция : Правопис
Колеги,а за "Каската" на Mercedes,какво ще кажете,как ли се представя на студа? ;)
Нямал съм никви грижи. Ни лете,ни зиме с каската
Каската е голям камион :D,на такъв съм се учел,хем беше 2420-дълъг 9 м.,но зимата беше, като танк.
Много корав камион,маи нема по здрав от него,а?
Цитат на: ivopifeca - Вторник, 07 Февруари, 2012, 18:10:51
Много корав камион,маи нема по здрав от него,а?
Ако намериш някъде някой нов ще е здрав :) колко да е здрав един пенсионер . Както и да го поддържаш се амортизира ,няма нищо вечно !
Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
Цитат на: Механик-водач - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:44:40
Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
... едва ли , ама щом казваш !
Цитат на: godji - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:55:35
Цитат на: Механик-водач - Вторник, 07 Февруари, 2012, 20:44:40
Имам 1622 и от 14 години само нафта ,филтри и накладки....
Така си е ,който не е карал такъв нищо не знае !
... едва ли , ама щом казваш !
Абсолютно съм съгласен,не само за 1622,а за 1632 пък да не говорим.
Абре все сте разбирачи на MERCEDES. ;)
Аз пък да ви кажа да не ми го фалите, да не съм го карал да не знам, хе-хе.
Даже днеска пак си патих.
1.Слабо парно. А пък за вградените сухи печки, които духат през парното дори от Мерцедес не са доволни и ги спряха. Защото за неефективни поради причината, че са ограничени от към температура, иначе ще стопят пластмасовите въздухопроводи на парното. А и много бързо нагряват датчика (вграден над сенника). А кабината си остава студена.
2. Мръзне му четрипътния кран.
3.Мръзне му крана за групите на скоростите.
4. Мръзне му нафтата в цедката или допълнителния груб филтър. Единствено на него филтъра(цетката) е далече от мотора.
А и е забутана зад резервоара да ти е по удобно.
5 Бронята само да я пипнеш някъде в снега и е счупена(МР1).А плюс нея и халогените..
6. Най трудно свалящите се калници(МП1 горната част). Приятно е когато слагаш вериги.
7. Най- тъпото нещо - системата за конденз на Актроса- датчика е на най- ниското място и ако затънеш има голяма вероятност да го счупиш. Да не говорим за липсата на вентил за източване на конденза (разчита се на дехидратора и датчика за конденза).
Ако искаш да го източиш се отвиват тапите на бутилките...
Поне за това се сещам в момента, очаквайте продължение. :D
Данка за парното и бронята си прав ;)
Братя да запишем и аз нещичко,това Мерцедес може да прави много хубави и красиви леки автомобили но стигне ли се въпроса за камиони то до там,камионите са конструирани за собствениците им а не за тези които ги карат,то печката ли му убава па да не говорим че в момента съм в чисто нов Актрос ми то вратите му не оплътнени на френската ривиера вятъра бе по силен в кабината отколкото отвън.....Изобщо нещем да го чуем това за мене не е камион не знам вече по новия модел може и да са се погрижили нещо и за драйвъра но за мене MAN-TGX си е камион ................................ :o :o :o :o
Колега за печката решение има,не знам дали знаеш.Вади тръбата под кечето ,където влиза в таблото и си у джаза.Друго спасение нема,ще продължаваш да грееш таблото иначе
Баце ако ме светнеш къде тва кече много ще съм ти благодарен в момента съм у Дания вън е -3 печката е на макс пак студено...А относно Акроса и изобщо мерцедес съм за сефте та затова още не съм му научил тез кичета :P :P :P :P :P
Цитат на: ivailo079 - Вторник, 07 Февруари, 2012, 12:31:26
Нямал съм никви грижи. Ни лете,ни зиме с каската
С каската нема да имаш грижи никога след като я обслужваш навреме мерак ми е поне един път да седна да карам каска.А за печките на актросите съм чул оплаквания за тази на MP2.А със MP3 не съм мръзнал никога и не съм имал проблеми.
Ако се засечем някъде ще ти дам едно кръгче
Цитат на: ivailo079 - Сряда, 08 Февруари, 2012, 19:57:17
Ако се засечем някъде ще ти дам едно кръгче
За мен ще бъде чест.
Цитат на: doncho79 - Сряда, 08 Февруари, 2012, 11:46:30
Баце ако ме светнеш къде тва кече много ще съм ти благодарен в момента съм у Дания вън е -3 печката е на макс пак студено...А относно Акроса и изобщо мерцедес съм за сефте та затова още не съм му научил тез кичета :P :P :P :P :P
Колега, в дясно в краката дето ти е капака за бушоните ти е кичето, надигаш го и там е тръбата(ботуша) през която минава топлия въздух от печката. При мен беше отрязано едно прозорче с размери ... 10см на 5см и от там си ми духаше:) и за мерцедеса знам, че не е хубаво печката да е на max. по-добре едно деление на долу примерно на 28градуса. Ама при много големи студове пак не може да стопли толкова много, че те тези камиони духат много през уплътненията на прозорците и между чекмеджетата под леглото ... последно бях сменил печката от 2kW с 3kW и да ти кажа вече беше по-добре :)
Добре че са спасителите в оранжево да хвърлят малко пясък, има ли ги такива в нашата смешна страна? ;D
Е нали и в България е същото. Даже тук снежинките ги ловят още във въздуха и не се налага често да се помага с пясък. :D
За колегите, на които им е студено в ACTROS от личен опит.
Залепва се тиксо или широка лепенка върху дупките с решетки над леглото(въздушните люкове за циркулация на въздуха)
Най-добре е да се свали решетката с нож или отвертка (има зъбчета от горната страна) и внимателно се залепи тиксо , като се подгъне по краищата.
Не мога да си го обясня това глупаво местоположение точно над спящия човек се стича студен въздух и пада точно върху него?
Ако се притснявате после да не се задушите оставяйте парното в положение за циркулация на въздуха отвън. По- добре е да се изстудява таблото от колкото човека или в краен случай леко отворен прозореца пак е по голям ефекта от това да ти духа направо в теб.
Откраднах снимката от друга тема ,но мисля тук и е мястото
(http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=1983.0;attach=3346;image)
Благодарение на grebeca1912
Дане мъцни как да си зазидам и аз теченията бре,че и при мен си подухва.
За VOLVO FH12 ли става дума ?
Махаш матрака и облепяш всички фуги под него .Отделно можеш да потърсиш и ти къде са циркулационите отвори на кабината и да им лепнеш малко тиксо.
Така и понеже съм почнал да оплювам ACTROS Имах друг неприятен проблем тези дни тези дни.
При движението по заснежен път натрупа лед и киша по шасито, след което налепите замръзнаха и при откачане на ремаркето
изкриви за късмет само едната щанга на сензора за ниво регулатора.
Системата блокира заради разликата в показанията от датчиците и не можах да пусна възглавниците от пулта, а бях принуден да ги спускам ръчно. А после да свалям лостовата система и да и връщам първоначалният вид като едновременно следя какви са показанията от датчика през меню диагностика , отне ми около един час да се занимавам глупости заради конструкторско безхаберие. Ако бяха изкривени и двете може би нямаше а се оправя заради липсата на актуална информация за правилната височина.
Така че за мен ACTROS си остава с много забележки откъм експлоатацията.
На Волвото отваряш долапите и всички фуги ги облепяш с тиксо,по малко вее в краката.
Цитат на: Станимир - Петък, 17 Февруари, 2012, 09:40:56
На Волвото отваряш долапите и всички фуги ги облепяш с тиксо,по малко вее в краката.
Тен фор ,че се заемем.
Дане баце он Тракторсчо те е подудшил,че не си му фен и са те габарка ти гледа сеиро бре ;) я вземи се смисли да видиш как че си паснете и че видиш как,че спре да те гъбарка. ;)
Тва Тракторсо не е случайно дръгелче,а дръгелче с чувство ;) оше не е роден инженеро де мое да го обесни научно,но е факт я ти казувам. ;)
Баща ми е из дарогите с Actros 2005г. и му създава проблеми даже вчера е трябвало да го теглят . :-X
Цитат на: Teodor - Петък, 17 Февруари, 2012, 23:26:10
Баща ми е из дарогите с Actros 2005г. и му създава проблеми даже вчера е трябвало да го теглят . :-X
Ма нафта сипвал ли му е?
Абре с цел ;) уяждане да питам къв е дръгело от таз снимка,че нещо крехки ми се чинат.
(http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=1976.0;attach=3329;image)
Човека е откачил уставно , както се полага е подпрял ремаркето.
Да де искал е да си прави от полуремарке -ремарке и определено му се е отдало :D :D :D ;).
Ама защо я сложи тука тази снимка хахаха. Явно хахаха ти е на сърцето мъката по ACTROS
Цитат на: Бригадира - Събота, 18 Февруари, 2012, 21:18:27
Ма нафта сипвал ли му е?
Абре с цел ;) уяждане да питам къв е дръгело от таз снимка,че нещо крехки ми се чинат.
(http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=1976.0;attach=3329;image)
Много яка реклама на тая марка :D.
Бриги ми отмъщава хахах.
Цитат на: loshdancho - Събота, 18 Февруари, 2012, 21:45:14
Бриги ми отмъщава хахах.
За ко бре,само си се уяждам ничо поече. ;)
Да сипвал му е ! ??? :-X
Цитат на: Teodor - Събота, 18 Февруари, 2012, 22:18:27
Да сипвал му е ! ??? :-X
Обикновенно от тва спират да бишкат ,та за тва питах.
Здравеите след като ми спре печката на Актроса миналата седмица в 2 през ноща в Франциа сигурно нафтата е позамразнала и в 6 беше под нулата в кабината ,реших да га направа малко по зимен ,земах руло студопор от едната страна с фолио има го в Бригодепо в Испаниа слага са под паркета.и на двата големи сандака на кабината сложих на стените откам седалките и откам чекмеджетата без да го лепа за да са крепи и да не се каса изрезах от една синя пластмаса дето я слагат варху палетата и сложих варху него.Сложих и под душека три парчета
(та да мога да дигам капаците на сандаците отватре )щото ми омразна да легам в леден душек.Резултата е отличен не ми духа на краката студ нема нужда да ги дигам на таблото .За печката -работеше много слабо свалиха я в сервиза ,повечето канали дето минава ваздуха беха задрастени с нещо като от стар душек миерда кат му викат тук,и датчика мисла че е да дава сигнал да не прегрее беше покрит с това ,сащо продухаха горивната камера излезе направо чер облак от неа ,сега работи на 6.Преди мислех да искарвам ваздухувода отдесно в краката става с траба за ваздух зема се от магазин за каравани изрезва се дет отива кам таблото и са слага тя една дупка отлево до краката на патника с накраиник сащо от магазина и готово.Но засега са отказах сега е супер.Иначе като цело сам доволен от неа не е много шумна и като е на автомат от време на време вкарва пресен ваздух.За секи случаи тас седмица освен винце земах и водка щот в Ростов на минус 20 тя ма спасяваше.Но даже спирах печката некои пат от жега.
Колеги, пускайте си печките да поработват 2-3 пъти и през лятото. Целта е да не се задръстват с боклук. Има два вида печки 2кВ и 3,5кВ. Важи и за двата вида. В България Актроса се продава обикновено с 3,5кВ.