Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => Renault => Темата е започната от: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 22:39:33

Заглавие: Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 22:39:33
Здравейте колеги.
Искам да попитам за кусурите на този звяр. Понеже ще се качвам на такъв след няколко дена и искам да разбера + и - на този автомобил.
Със ръчна скоростна кутия е евро3 (голямата маска).
Благодаря за отговорите.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: admin - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:05:47
Като голям кусур бих посочил изключително шумната работа на двигателя. Може и да не е така при всеки камион от този модел, но специално това Рено, с което пътувах преди време, беше много шумно. От време на време не искаше да превключва от бавен на бърз блок, но вероятно не е характерен дефект на самата серия. Забелязах обаче, че ако редя предавките една след друга, без да прескачам, проблемът изчезва. При опити обаче от втора на четвърта и след това бърз блок, отново не иска да включи. Със слизането и качването предполагам си запознат и ще внимаваш като ходиш по "парапета". Като цяло въпросната бройка беше доста изтърбушена и може би на това се дължи и негативното ми впечатление от този модел.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:12:11
Благодаря за бързите отговори :) ами качвах се вътре хареса ми като простор. за качването и слизането сложничко хаха :)
шофьор на магнум се познавал по документите ако се отличили зъби на тях  ;D Лека Вечер  ;)
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: MagnuM - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:16:31
Да наистина държат високи обороти, но се свиква. Скоростите (поне при нашия) няма такъв проблем, всичко си е нормално. В байр съм останал с впечатление, че са доста бързи. Дават добри разходи на гориво. Както каза админа внимавай с парапета, че един път така паднах, че ме болеше глезена 2 седмици :D :D :D
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: admin - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:18:52
Цитат на: MagnuM - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:16:31
Да наистина държат високи обороти, но се свиква. Скоростите (поне при нашия) няма такъв проблем, всичко си е нормално. В байр съм останал с впечатление, че са доста бързи. Дават добри разходи на гориво. Както каза админа внимавай с парапета, че един път така паднах, че ме болеше 2 седмици :D :D :D

Ще внимава той, ама навикът си е навик. :D
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: MagnuM - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:22:29
Един съвет. Ако решиш да изпиеш 1 2  ракии по добре или не слизай пий си в кабината, или не се опитвай да се качиш :D :D :D
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:31:18
Цитат на: MagnuM - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:22:29
Един съвет. Ако решиш да изпиеш 1 2  ракии по добре или не слизай пий си в кабината, или не се опитвай да се качиш :D :D :D


хаха добри съвети  ;D аз все пак съм жилка 75 кг слаб скачам постояно от кабините не ми трябват стълбички ама все пак неочаквано.. :) аз преди 1 месец останах впечатлен във баир от магнум 440 аз бях със страдалиса със един и същ тонаж и ме мина като спрял а пък съм доста повече кончета от него.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Петък, 28 Декември, 2012, 17:43:29
Днес го покарах повече и както каза ти колега малко му запъват скоростите като се връщат искат си междинна гас. иначе доста съм впечатлен за комфорт (за малкия ми стаж до момента)
Лека Вечер.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 18:05:58
Цитат на: Дамян Йончев - Петък, 28 Декември, 2012, 17:43:29
Днес го покарах повече и както каза ти колега малко му запъват скоростите като се връщат искат си междинна гас. иначе доста съм впечатлен за комфорт (за малкия ми стаж до момента)
Лека Вечер.
Напълно нормално, все пак са скорости на камион и са доста тежки и масивни, а ако и времето е студено и не са разбили маслото обезателно ще са тежки.
А това с междината газ си е задължително за камион когато минаваш на по-малка, дори да има синхронизатори.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: American - Петък, 28 Декември, 2012, 18:15:47
Цитат на: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:31:18
слаб скачам постояно от кабините не ми трябват стълбички ама

Забелязал съм че така скачат от кабините, и тичат назад да отварят и затварят вратите само новодошли от източна европа и съвецките републики.

А пък полицията тука само гледа некой да побегне (резки движения) и веднага се ловят за патлаците  ;D абе стават циркове  ;D

Съветвам те да не го првиш.

Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 18:35:56
Цитат на: Дамян Йончев - Вторник, 18 Декември, 2012, 23:31:18

хаха добри съвети  ;D аз все пак съм жилка 75 кг слаб скачам постояно от кабините не ми трябват стълбички ама все пак неочаквано.. :) аз преди 1 месец останах впечатлен във баир от магнум 440 аз бях със страдалиса със един и същ тонаж и ме мина като спрял а пък съм доста повече кончета от него.
Интересно,да надвие на Ивекото в баира...да не би пък да е бил чипосан Магнума ???
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Петък, 28 Декември, 2012, 18:37:43
Магнума си е 440 без да е пипан със по 29 тона дърва бяхме натоварени и по севлиевския баир ме мина аз бях със автоматична кутия той ръчна.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 18:43:09
Цитат на: Дамян Йончев - Петък, 28 Декември, 2012, 18:37:43
Магнума си е 440 без да е пипан със по 29 тона дърва бяхме натоварени и по севлиевския баир ме мина аз бях със автоматична кутия той ръчна.
Не,аз не споря,възможно е,просто съм останал с впечатлението че Стралисчетата,бая понавървяват...
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: exon - Петък, 28 Декември, 2012, 20:21:42
Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 18:43:09
....,просто съм останал с впечатлението че Стралисчетата,бая понавървяват...
Извинявам се за спама,ама ти сериозно ли си впечатлен от вървенето на Страдалиса... ??? :o ???
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 20:24:38
Цитат на: exon - Петък, 28 Декември, 2012, 20:21:42
Извинявам се за спама,ама ти сериозно ли си впечатлен от вървенето на Страдалиса... ??? :o ???
Да,като карах цистерна,товарехме еднакво и колеги със Стралиси тогава,доста добре вървяха.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 20:26:23
Цитат на: exon - Петък, 28 Декември, 2012, 20:21:42
Извинявам се за спама,ама ти сериозно ли си впечатлен от вървенето на Страдалиса... ??? :o ???


  И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 20:59:37
Цитат на: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 20:26:23

  И аз се извинявам, ама в момента имам "удоволствието" да работя с "Ивеко-Стралис" - 500к.с. Евро5 и твърдя, че силния мотор е, може би, единственото достойнство на този набеден и евтин камион.
Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 21:03:25
Абе хора вие какви ви говорите?
На времето Ивеко изкараха 430 коня от 10литров мотор...
Първи вкараха турбо с променлива геометрия точно в този мотор.
Искате да кажете, че не върви за 10 литров????
По същата логика не върви и D20... ащото и той е 10литров....
 Те ви четете за Ивеко... Драйвер твоята бира е друга...500HP...кисела е.


Двигателят  Cursor 10 е 10,308 cm3 6 –цилиндров редови с 2 варианта по мощност:

    420 к.с.
    и 450 к.с. – и двата с турбокомпресор с променлива геометрия (VGT).

Двигателят 450 к.с. Cursor 10 дава максимален въртящ момент 2100 Nm от 1050 об./мин. до 1550 об./мин. Той е най-добрият в своята категория по отношение на специфична мощност и въртящ момент (съотношение въртящ момент/обем). 
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 21:15:54
Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 20:59:37
Кое му е толко лошо на този камион,не е удобен ли,изморява ли,кое точно?

  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 21:21:08
Цитат на: driver1 - Петък, 28 Декември, 2012, 21:15:54
  Като изключим (както казах) двигателя, всичко друго само прилича на камион, но не е съвсем...Слаба и много уязвима електроника, лоша ергономия на кабината, лошо разположени бутони и лостове за управление, малко и неудобно място за багаж, вкарано е електронно управление за неща, които не са толкова важни и е спестено за наистина улесняващи работата команди. Печката може да работи до 9 часа непрекъснато, после е нужен нов старт. Сенника над предното стъкло се чупи от вибрации. Капачетата за пръскалките за фаровете заминават в небитието след няколко цикъла. И още...и още...
Стралис не съм карал,карал съм по старите модели и не съм останал с негативни впечатления,бяха си ми удобни и не съм имал проблеми.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 21:26:40
Стралиса все едно е  правен от лего...Такова чувство имам като се кача в него.
За старите модели TURBOSTAR  си бяха добри ако изключим мотора Магерусдойц и спирачките.
EUROTECH за мен е даже по-ниско от Стралиса.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 21:31:48
Точно от Евротеха и Евростара съм останал с добри впечатления,а с Турбостар имам само няколко курса.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 21:37:33
Всеки си  има мнение и опит, в случая май никой не е в състояние да  убеди другия в противното.
Так, че да оставим Ивеко на мира и да  си  хоротуваме за РЕНО Магнум440.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Тариката - Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:57:40
 Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Дамян Йончев - Вторник, 23 Април, 2013, 23:38:04
Цитат на: Тариката - Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 12:57:40
Магнум 440 има с Волво двигател - най-често за немския пазар , но има и с Мак двигатели 11929cm³ и 11955cm³ най-често купени от Бенелюкс като и трите вариант са с Евро 3.Така , колега конкретизирай!

Моя е с Мак мотора 2003 година но вече 7-ми курс до Италия правя и съм си доволен от машината.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Тариката - Петък, 26 Април, 2013, 12:02:52
    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 26 Април, 2013, 12:55:38
Цитат на: Тариката - Петък, 26 Април, 2013, 12:02:52
    Личното ми мнение е,че най-добре само опитен водач да кара ДВГ Волво,защото частите са най-скъпи.
Относно МАК-ДВГ малко хора в родината знаят как да го потдържат.

Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: Тариката - Вторник, 30 Април, 2013, 11:04:08
 
Цитат на: ivopifeca - Петък, 26 Април, 2013, 12:55:38
Oпитен водач?В смисъл да знае как да го кара и пази ли,имаш в предвид?
Да напълно ме разбра!
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Вторник, 30 Април, 2013, 17:33:51
Цитат на: Тариката - Вторник, 30 Април, 2013, 11:04:08
 Да напълно ме разбра!
Точно па Волвото ми е един от любимите мотори за каране и работа!
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: saiman8707 - Вторник, 16 Юни, 2015, 12:14:26
Здравейте искам да попитам какъв разход дава Магнум 440 коня Маг мотор,знам че е относително но ще съм благодарен за някаква информация!
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: ivopifeca - Вторник, 16 Юни, 2015, 20:43:42
Цитат на: saiman8707 - Вторник, 16 Юни, 2015, 12:14:26
Здравейте искам да попитам какъв разход дава Магнум 440 коня Маг мотор,знам че е относително но ще съм благодарен за някаква информация!
Около 40-43.
Заглавие: Re:Рено Магнум 440
Публикувано от: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 16 Юни, 2015, 21:24:49
Цитат на: saiman8707 - Вторник, 16 Юни, 2015, 12:14:26
Здравейте искам да попитам какъв разход дава Магнум 440 коня Маг мотор,знам че е относително но ще съм благодарен за някаква информация!

     Празен от 26 литра на 100 км и поне 0,4 на тон още. Обаче за дълги курсове с равнини държави като Унгария и отчасти Австрия.