Шофьор на товарен автомобил за международен транспорт вътрешно в Европа
Опит и минимум 2 години стаж като шофьор на товарен автомобил за международен транспорт.
Да познава пътищата и градовете на държавите в Европа : Франция,Германия,Испания,
страните от Бенелюкс (Белгия,Холандия,Люксембург),Дания,Англия.
Ние изискваме:
1.Умение да се работи с книжни карти и атласи.
2.Компютърна грамотност и работа с компютърните карти MapPoint или Autoroute. Да притежава Laptop.
Умение да се работи с географски координати.
Управлението на автомобила използвайки указанията само на навигация - абсолютно нежелателно и забранено.
3.Елементарни технически познания по устройството на камиона и ремаркето.
4.Познание на нормативната уредба и умение за разпределение на времето за работа и почивка.
5.Работа поне 4 месеца.
Необходими документи :
1.Шофьорска книжка категория CE
2.Карта за квалификация на водач на МПС
3.Удостоверение за психологична годност
4.Дигитална карта за тахограф.Номера на актуалната шофьорска книжка да е вписан в точка 5а на лицевата страна на картата !!!
5.Медицинско свидетелство.
Релация : Дания - Германия, Бенелюкс,Франция, Испания и Португалия.
Заплащане : 1300 евро (българска заплата плюс командировки) до 11 000 км и 0,12 евро/км над 11 000 км.(признати от спедицията).
Повече от 12 500 км по тази релация не могат да се направят. Има групажи - от 2 - 7 адреса в посока.
Тази оферта на заплащане е само за тази релация.
Автомобилите са : Скания,МАН,Волво , евронорма : евро 4 и евро 5.
Лице за контакт : Димитров
телефони : GSM 0879602875
Месторабота: Пловдив / България
Заплата: от 1300 до 1500 EUR (Нето)
То бива наглост ,но това е прекалено,и нямаш право да ползваш навигация,и забележете задължително да имате лаптоп,а заплащането мижаво!Пълно е със смешници,о Боже прибери си вересиите! >:( >:( >:(
1300 Евро си е прилична заплата за България, поне в момента. А това че шефа иска да се справиш с намирането на адреса ако се скапе навигацията... Все пак MapPoint или Autoroute са си програми за навигация. Просто не разбирам...
Това го може само един ВЕЛИК шофер-Славчо Александров или така наречения Vincent Vega.
Докато изпълнява всички изисквания,описани в обявата,той е способен и на куп други неща.
Просто извънземен.
Искат да работиш с атласи и карти,а още малко и по звездите да се ориентираш,че е по точно.Усещам,че и камиона сам ще ремонтираш и си диспечер на себе си супер.
Ами,тези 7 адреса на ден,изобщо не правят 12000км.,ама айде то другите простотии не са малко.По въпроса с картите съм съгласен,че всеки би трявало да може да работи с тях.А неползването на навигация,за мен значи едно-,,виж на стр. еди коя си до аутобан еди кой си,до него върви паралелно един L по него ще минеш,че е по пряк ай със здраве,,.Поне мен това ме съмнява.
Цитат на: Mandor - Четвъртък, 28 Февруари, 2013, 10:55:19
1300 Евро си е прилична заплата за България, поне в момента. ......... Просто не разбирам...
Кое не разбираш колега?
4 месеца в Европа,без да се прибираш за тези пари е смешно.А когато говорим и за групажи до 7 адреса,вече става комично.
Изискванията ми се виждат долу-горе разумни. Не се иска да не ползваш навигация, а да не и се доверяваш напълно. Нали сте съгласни, че ако пътувате от Варна за Перник, няма да минете покрай Народното събрание, защото така казала навигацията.
Тая работа с групажите и километрите ми се вижда малко нереална. Може би точно тук е заложена уловката. Обещават ти едни пари при 11 000 км., а в последствие се оказва, че примерно повече от 10 000 не могат да се направят. Това е идеалното условие да ти отрежат от заплатата и да те изкарат пълен некадърник.
Цитатdjingov:Искат да работиш с атласи и карти,а още малко и по звездите да се ориентираш,че е по точно.Усещам,че и камиона сам ще ремонтираш и си диспечер на себе си супер.
Твоят коментар направо ме разби :D (y)
Другарю Димитров, така както сте си написали обявата става напълно ясно че си търсите начинаещи любители ТИР-туристи.
Средностатистическият "тексимаджия" не се нуждае от обяснения давани като за полуграмотен хамалин.
Освен това научете някой неща и не си противоречете в обявата като я пуснете следващият път.
Например : заплащане твърдо или на километър.
Ако става въпрос за до 7 групажа и не заявите твърдо заплащане то при Вас би се хванал на работа само заблуден овчарин расъл между Странджа и Средна гора. Или по лошо , стар Гюро Дападжиев който идва във фирмата за да изяви клептоманските си "умения" в гепенето на свидното за всички вас превозвачи дизелово гориво . А може и нещо от ремаркето без значение какво е то , просто за да е в играта или за да го размени за някаква високо - ниско- градусна напитка :)
Признавам , мразя всички превозвачи , особенно най- много тези в татковината ми но.......... вярвайте ми те са си го заслужили многократно.
Просто един първомартенски съвет : Помислете , нормален водач с нормално заплащане или алкохолик - злосторник.
Изборът е Ваш!
Цитат на: stoil nedev - Петък, 01 Март, 2013, 22:44:24
Другарю Димитров, така както сте си написали обявата става напълно ясно че си търсите начинаещи любители ТИР-туристи.
Средностатистическият "тексимаджия" не се нуждае от обяснения давани като за полуграмотен хамалин.
Освен това научете някой неща и не си противоречете в обявата като я пуснете следващият път.
Например : заплащане твърдо или на километър.
Ако става въпрос за до 7 групажа и не заявите твърдо заплащане то при Вас би се хванал на работа само заблуден овчарин расъл между Странджа и Средна гора. Или по лошо , стар Гюро Дападжиев който идва във фирмата за да изяви клептоманските си "умения" в гепенето на свидното за всички вас превозвачи дизелово гориво . А може и нещо от ремаркето без значение какво е то , просто за да е в играта или за да го размени за някаква високо - ниско- градусна напитка :)
Признавам , мразя всички превозвачи , особенно най- много тези в татковината ми но.......... вярвайте ми те са си го заслужили многократно.
Просто един първомартенски съвет : Помислете , нормален водач с нормално заплащане или алкохолик - злосторник.
Изборът е Ваш!
+
Здравейте а ся кажете колко пари сакате от човеко и му напишете да знае :o :o :o :o
Цитат на: instruktora - Четвъртък, 07 Март, 2013, 14:11:21
Здравейте а ся кажете колко пари сакате от човеко и му напишете да знае :o :o :o :o
Е поне 2500 е ,лаптопа и навигацията да са от него,DKW за зареждане,без норма,да се товари на един адрес,най много два,да се работи месец и половина два и така само най необходимото без да наглеем. 8)
И да нема ЖПС-система така де да можем повече нали знаете ;D ;D ;D ??? ??? ??? ???
1200Е и тук се изкарват с много по-малко простотии и улеснено минаване през джедаите. И пак си е каране, но до към 2700км на седмица .
Според мен подобни обяви са породени от мизерията,в която тъне Българския народ.То да беше само този.Всеки изисква,а на среща не дава нищо."Като не си доволен,напусни!На вън има много гладни."...
Това е реалноста тук в България.Докато сме на това дередже,ще има такива като този.Проблема не е в него,а в цялата система.Проблема не е в демокрацията,а в начина по,който се възприема от родните политици.
Това е моето мнение.На 23 години съм и честно казано обявата,не ми направи голямо впечатление,защото такива в Джобса ги има много.И всичко това е заради цялата мизерия...за жалост.
То в джобса почти всички обяви са такива.Да си млад,да имаш 3 год.стаж на определената релация,да познаваш градовете(като,че ли във всеки град си ходил),да знаеш езици и бля,бля,бля....глупостите край нямат.То за инженер по-лесно ще те вземат.
...аз мисля и нещо друго по темата.Тези изисквания са породени и от огромния наплив на трактористи,бакшиши и всякакви такива които си мислят че тази работа е много лесна!Много от фирмите промениха правилата на работа именно заради такива "кадри"...едва ли Не,всичко да е под контрол за да няма излишно губене на време във обяснение на елементарни неща...като планиране на маршрут въпреки показанията на навито и още ред други неща които,който пътува знае как да планира.Пример:..заради горе посочените образи,при нас започнаха да пускат маршрути + километрите до разтоварния адрес..сами се сещате че някой път е възможно и да заобиколиш малко..я заради задръстване,...я заради трафик...или да излезеш заради магазин.Но заради промяна на системата на работа това вече се следи и съответно,ако не дадеш смислено обяснение защо заобикаляш,се считай за глобен.Е..разбира се 15-20км. никой не ги търси...(всъщност ако си в час,заобикалянето ти няма да е повече)!!!..Доста мога да попиша...и да давам примери че чак се намразвам..:)
Предполагам че всички разбраха какво имам в предвид,но като цяло грешката е пак във работодателите които се полакомиха за по големи навла за сметка на кадърните си шофьори,които заради промяна на заплащането и горепосочените измислици напускат!!!
И без да съм песемист,на фона на мизерията в България наплива ще продължава...а "главните" ще продължават да лежат на фразата "Няма Незаменими хора"...която аз лично не подкрепям особенно.
Всички знаем,или го можеш или не!
Поздрави.
Браво това адски ми ареса човек на 100% си прав казвал съм и пак ще кажа от всяко дърво свирка не става на става това бакшиши строители мед работници военни и дрр п.......лач не са за този ЗАНАЯТ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???.ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ НЕ ГО МОЖЕШ
Вярно е прави сте ,но такива хора могат да се избегнат ,когато на интервюто ти каже ,че преди това е бил учител или майстор мазач,но имах предвид и друго-трябва да се вземат и млади хора без опит(е разбира се да не са повече от тези с опит,защото вече става школа),може да се вземат и по-възрастни и те са хора ,а и доста добри кадри(тези с опит разбира се),а за езика не може всеки да го знае,но все ще се оправи-нито на пътя ще останеш,нито няма да си разтоварил,защото не можеш да кажеш нещо на английски,примерно.
...могат да се избегнат..разбира се че могат!Като го накара да направи една "рампа" веднага ще разбере..или да го попита (елементарен пример) как ще стигне до Надлак от Русе примерно...!?
....Бе толкова може да се изпише тук че,не знам направо...
Цитат на: instruktora - Петък, 08 Март, 2013, 15:35:21Браво това адски ми ареса човек на 100% си прав казвал съм и пак ще кажа от всяко дърво свирка не става на става това бакшиши строители мед работници военни и дрр п.......лач не са за този ЗАНАЯТ ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???.ИЛИ ГО МОЖЕШ ИЛИ НЕ ГО МОЖЕШ
Ти за трансплантация на органи ли говориш или за шофиране не разбрах?Аз като бивш "бакшиш"може и да се засегна...Вие "специалисти" с сmr-ли се родихте или поне кажете какво сте работили преди да станете профисионалисти-тираджии? Демек-от кое дърво свирка става?То май притеснението ти идва и от факта,че има и много млади момчета,които ще Ви сложат в малкия си джоб....Не бойте се,работа има за всички,независимо от претенциите Ви.
Цитат на: pavka_rs - Петък, 08 Март, 2013, 19:04:37
Ти за трансплантация на органи ли говориш или за шофиране не разбрах?Аз като бивш "бакшиш"може и да се засегна...Вие "специалисти" с сmr-ли се родихте или поне кажете какво сте работили преди да станете профисионалисти-тираджии? Демек-от кое дърво свирка става?То май притеснението ти идва и от факта,че има и много млади момчета,които ще Ви сложат в малкия си джоб....Не бойте се,работа има за всички,независимо от претенциите Ви.
Слушай ся БРАТО ЧО ЧЕ ТИ КАЖЕМ ази тебе моа те сожа в малкиия си джоб на 100% РАЗБРА ЛИ СЯ ТОВА СЪМ ЗААВЪРШИЛ ТОВА РАБОТЯ ОТ ДАЛЕЧНАТА 1993 ГОДИНА СЕЩАШ ЛИ СЕ СЯ ЗА КО ТИ ГОВОРЯ това чмр това ТИР конвенция и ред друуги работи а вие бившите бакшиши мислите че ние копаме ПАРИ И ВЗИМААМЕ ПО 5 ЧАНТИ С ПАРИ е нема такова нещо че ти кажем пример иде шофера от нов клас и вика я знаем сичко нема проблем и тръга со дъргело за Румъния Себеш и я го питам от де че минеш ми от тука тука и съм там ок но ко става тръга по съвсем друг път и 16 часа не мое да вземе 320 км
до разтоварния адрес и ко прайми плащаме винетки оттърваме наряди клиента не сака да плати щото сме се оакали и така приятел пак казвам от всяко дърво СВИРКА НЕ НЕ НЕ НЕ СТАВА ТОВА ТРЕБА ДА ТИ Е В КРЪВТА И ОТ ВСЯКА ЖЕНА К........ ВА НЕ СТАВА ТРЕБА ДА И ИДЕ ОТ ВЪТРЕ САМ СИ НАПРАВИ ИЗВОДА не ме притесняваш но си карай таксито и това е лека и доходна
Хей!Стига сте се карали!Бакшиш,камионджия....всички се борим за едното парче хляб!Лесна работа няма.Нито е лесно да се кара такси,нито е лесно да се кара камион.Съгласен съм с instruktora,че от всяка свирка дърво не става,но съм съгласен и с теб pavka_rs,че няма как да се разбере кой става и кой не.Аз например сега започвам курсовете,с тенденция да карам.Като бях на 18 преживях силен стрес,след като един приятел се бе убил с кола.Аз се страхувах да карам кола,па камо ли камион.Сега нещата стоят по съвсем различен начин!Незнам какво ще стане,но определено искам да опитам,за да разбера ще стане или не.Искам да карам камион,искам да науча този занаят.Обиждат ме думите на някои хора,които са ми казвали,че камионджия се става,когато от теб нищо не става.Обижда ме думата "тираджия"...няма такава работа!Единственото,което ме плаши е,че на всякъде искат стаж и е много трудно за млади хора,които са се ориентирали в този занаят,а няма от къде да натрупат така необходимият стаж.
Хайде лекинка и по-кротко :)
Не искам да те плаша,но...за младите без стаж намирането на работа за камион или композиция не е трудно,а НЕВЪЗМОЖНО.
Знам приятелю,или поне предполагам.Сякаш не се плаша толкова от работата,колкото от това,че трудно ще намеря такава.
Цитат на: instruktora - Петък, 08 Март, 2013, 20:14:12Слушай ся БРАТО ЧО ЧЕ ТИ КАЖЕМ ази тебе моа те сожа в малкиия си джоб на 100% РАЗБРА ЛИ СЯ ТОВА СЪМ ЗААВЪРШИЛ ТОВА РАБОТЯ ОТ ДАЛЕЧНАТА 1993 ГОДИНА СЕЩАШ ЛИ СЕ СЯ ЗА КО ТИ ГОВОРЯ това чмр това ТИР конвенция и ред друуги работи а вие бившите бакшиши мислите че ние копаме ПАРИ И ВЗИМААМЕ ПО 5 ЧАНТИ С ПАРИ е нема такова нещо че ти кажем пример иде шофера от нов клас и вика я знаем сичко нема проблем и тръга со дъргело за Румъния Себеш и я го питам от де че минеш ми от тука тука и съм там ок но ко става тръга по съвсем друг път и 16 часа не мое да вземе 320 км
до разтоварния адрес и ко прайми плащаме винетки оттърваме наряди клиента не сака да плати щото сме се оакали и така приятел пак казвам от всяко дърво СВИРКА НЕ НЕ НЕ НЕ СТАВА ТОВА ТРЕБА ДА ТИ Е В КРЪВТА И ОТ ВСЯКА ЖЕНА К........ ВА НЕ СТАВА ТРЕБА ДА И ИДЕ ОТ ВЪТРЕ САМ СИ НАПРАВИ ИЗВОДА не ме притесняваш но си карай таксито и това е лека и доходна
Пак бьрзо се палиш.Аз без никъв опит,за един месец имам 20 адреса в Букурещ,без навигация с едно атласче от Шела,един път пак не се загубих,се навреме сьм бил на адресите.С бедният си опит на тираджия,ми е ясно ко е туй животно,чмр,тир-карнетет,кога са ме претоварили на дефиринциала щом си погледна гумите,как си укрепим товара да няма щети и някой други тънкости,па преди да ме слагаш в джобче,поспри се да не останеш неприятно изненадан.В никъв случай не сьм целял да те засегна,нито пък се прая на велик шофьор,сигурен съм,че има много какво да науча от хора като теб,мисълта ми беше,че и сред младите има кадърни кадри,че да не ни слагаш всички в кошчето.То и аз съм завършил ДАША в Русе-98год.ма то това не е за хвалене.Та дано не съм те обидил пак с нещо-ако е така пак се извинявам,па то главата ми е пълна се с брьмбари......ама се са вишисти. :)Лека и безаварийна
Е това вече е разговор благодаря извинявам се също ако съм те засегнал и евала ако това ае на 100% верно за адресите много се радвам като знам как васил обяснява и колко е широко абе мани значи си супер с ориентацията и четенето на атлас и карти браво и пак ти се извинявам лека и доходна
Аз от 87ма карам камион пък не мога да кажа, че знам и 10% от тайните в занаята камо ли всичко ,,,, важното е да знаеш правилните неща,,,е някога стават и издънки, но от тях се учи Човек дреме ми, че в досието ми пише, че неколкократно съм съден за трафик на оръжие,,, 2 пъти в Словения и за малко и аз щях да си изкарам словенска лична карта ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Раидер,ти па лъжата я нямаш за нищо.
Само като чух,че Рунжис било Индустриална зона си ми ясен.
Убивай си времето с глупости ама поне не давай ЛИЦЕ на професията.
Толко си елементарен,че нямам думи.
Да те карам да ми верваш,,,,,,,,,,,,,,, верно си елементарен ,,,, я ми кажи какво е Рунжис ,,,, това е сигурно най-голямата зона на Париж ама според теб май е нещо друго,,,,,
Брей почна се с торбата с лъжите а запрете се нали това е за чорбаджии те бре па се оказа че и ние не сме стока така че по кротко ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Цитат на: rider777 - Неделя, 10 Март, 2013, 08:56:15
Да те карам да ми верваш,,,,,,,,,,,,,,, верно си елементарен ,,,, я ми кажи какво е Рунжис ,,,, това е сигурно най-голямата зона на Париж ама според теб май е нещо друго,,,,,
Вярно е!Рунжис е една от най големи индустриални зони в Париж.Сега не знам как се влиза,но преди години пускахме франкове в едни големи кошници и бариерата се вдигаше.Райдер не се пали братле,няма смисъл точно тук.
Сега пъхаш Шел картата или друга и вдига бариерата,,,,
Определението "Индустриална зона" не е правилна.
Там да сте видяли производство?
Една голяма борса в която има всичко,това е.Търговия на едро.
Не се карайте търговия на едро ли е или индустриална зона и двамата е видно,че сте ходили.Пийте по една бира на някой паркинг и това е.
Цитат на: djingov - Неделя, 10 Март, 2013, 18:48:01
Не се карайте търговия на едро ли е или индустриална зона и двамата е видно,че сте ходили.Пийте по една бира на някой паркинг и това е.
.....Ей това е приказка...еваларка баце.. ;)
Цитат на: chefolini - Неделя, 10 Март, 2013, 19:07:50
.....Ей това е приказка...еваларка баце.. ;)
Баце че ти лепнем един + за предложението.
http://www.vbox7.com/play:9b498acb43