Колеги, видяхте ли новите Рена? Има ли такива, на които им харесва? ???
Цитат на: monterei - Сряда, 19 Юни, 2013, 21:56:32
Колеги, видяхте ли новите Рена? Има ли такива, на които им харесва? ???
Не, не сме ги видяли. А ти видя ли ги? :)
monterei, като не ти е ясно как се пуска тема недей да пускаш.
Лично мен не ми дреме за новия боклук на Рено.
Но за тези които ги интересува ето линк където може да се види всичко за новата серия боклуци на фирмата РЕНО. http://www.newrange.renault-trucks.com/en
Абе на клипчето не изглежда кой знае колко зле Рендето, а и Дедо гледам, че си настроен скептично към тази марка точно както бях и аз преди да покарам няколко години Рено,,,,, сега даже си и купих един Премиум и ако някой ден купя и следващ камион пак ще бъде Рено ;)
Цитат на: DeDo Vi - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 13:51:06
monterei, като не ти е ясно как се пуска тема недей да пускаш.
Лично мен не ми дреме за новия боклук на Рено.
Но за тези които ги интересува ето линк където може да се види всичко за новата серия боклуци на фирмата РЕНО. http://www.newrange.renault-trucks.com/en
И кое е специалното в пускането на тема?
Цитат на: monterei - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 18:59:11
И кое е специалното в пускането на тема?
В случая липсваше линк към темата която желаеше да се коментира.
Цитат на: DeDo Vi - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 13:51:06
Но за тези които ги интересува ето линк където може да се види всичко за новата серия ... http://www.newrange.renault-trucks.com/en
Може и да направиш коментар / да изразиш мнение по нея.
Желая ти успех за следващите теми. (http://s7.rimg.info/31a532dc1c7e44603c610b6ccd0b763c.gif) (http://smayliki.ru/smilie-568545447.html)
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Цитат на: DeDo Vi - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 13:51:06
monterei, като не ти е ясно как се пуска тема недей да пускаш.
Лично мен не ми дреме за новия боклук на Рено.
Но за тези които ги интересува ето линк където може да се види всичко за новата серия боклуци на фирмата РЕНО. http://www.newrange.renault-trucks.com/en
Малко са прекопирали от Volvo!
DeDo Kато караш в пустинята тия камили не се ли плашат от клаксон?
Цитат на: rider777 - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 14:46:31
Абе на клипчето не изглежда кой знае колко зле Рендето, а и Дедо гледам, че си настроен скептично към тази марка точно както бях и аз преди да покарам няколко години Рено,,,,, сега даже си и купих един Премиум и ако някой ден купя и следващ камион пак ще бъде Рено ;)
Ха, меко казано съм скептичен. Аз обратното на теб намразих тази марка чак след като карах Премиум една година, взех го чисто нов, обаче още след втората седмица започна да се троши и показа всичките си лоши качества. Дори сега във фирмата която работя има два Премиума, единият от зимата стои в гаража строшен и шефа се отказа да го прави явно му писна да налива пари в френското чудо.
А на теб Ивчо ти пожелавам да те слуша Рендето, па некой ден дано си купиш от тия новите, може пък най после франсетата да са направили истински камион от Ренното.
Дедо то само кабината тяхна,мотор скорости и мостове от който може да ги прави,проблем явно е сервиза,иначе кой ще ги купува като не стават.
Що бе карах неколко месеца Премиумче, не е лошо камиончето :)
Ето ви 2 снимки: тоя кафявия по бива, ама жълтия нещо хич не ме радва. Влизаме в ерата на Стар Трек явно. ;)
За съжаление не ми хареса...може би на живо ще е по добре,както беше с новото Волво,като го видях на живо ме грабна веднага,но на снимки и клиповете преди това-не :)
Цитат на: динко - Събота, 06 Юли, 2013, 20:29:50
Дедо то само кабината тяхна,мотор скорости и мостове от който може да ги прави,проблем явно е сервиза,иначе кой ще ги купува като не стават.
До някъде си прав мотора и диференцияла може и да са на Волво ама скоростната кутия на един Магнум дето ме вози един колега беше немска със интардер ZF 4 бавни и 4 бързи с половинки което е по-добре от ония на Волвата и Сканиите дето са 3 бавни и 3 бързи с половинки.А помежду другото правих преди време една кирия с по-стар Магнум мисля че беше производство 2003г който кутията незнам ква марка беше но от бързи към бавни се и обратно се минаваше с т.нар шамар. Което лично на мен ми най-допада.
Цитат на: ziladjiata - Вторник, 24 Септември, 2013, 20:13:08
До някъде си прав мотора и диференцияла може и да са на Волво ама скоростната кутия на един Магнум дето ме вози един колега беше немска със интардер ZF 4 бавни и 4 бързи с половинки което е по-добре от ония на Волвата и Сканиите дето са 3 бавни и 3 бързи с половинки.А помежду другото правих преди време една кирия с по-стар Магнум мисля че беше производство 2003г който кутията незнам ква марка беше но от бързи към бавни се и обратно се минаваше с т.нар шамар. Което лично на мен ми най-допада.
Ония на Волвата и Сканиите са сто пъти по добре,отколкото 4 на 4 ;)
Казал си.
Аз също бях зле настроен срещу рено, но сега карам премиум и съм доста впечатлен. Не казвам, че е по-добро от Волво и Скания, но в сравнение с актроса и тга-то ми е по-удобно и разхода на гориво е по-нисък.
Цитат на: znamc - Сряда, 25 Септември, 2013, 15:19:07
Аз също бях зле настроен срещу рено, но сега карам премиум и съм доста впечатлен. Не казвам, че е по-добро от Волво и Скания, но в сравнение с актроса и тга-то ми е по-удобно и разхода на гориво е по-нисък.
А кабината не ти ли стиска в раменете? :)
Така,когато написах по горния пост карах по стария премиум (със стъкления фар) той не ми беше тесен за каране, само леглото му беше малко тясно. Сега карам по-новия евро5 . Там леглата са по голями, но мястото за водача е доста ограничено и няма много мърдане. А за двойка е направо немислимо. И на двете кабини проблема са им малките долапи няма място за нищо, налага ми се да си возя котлона и някои други неща в щайга над тавана под спойлера.
Някой колега може ли да даде информация какви впечатления има от Магнум.От тук знам ,че Райдера е карал и имаше още едно момче(от форума) до Италия мисля ,че пътува,но ако има и други карали такава машина нека споделят нещо.
Здравейте колеги да не отварям нова тема пиша в тази. Новата серия Renault T се оказа абсолютен рекордьор по вадене на пари ! Колеги собственици вече на няколко от новите Рена и казват че са като банкомати за вадене на пари . Не знам защо толкова лошо се говори за Рената аз Магнум или Премиум не съм карал и не знам какви са били , но колегите ми много хвалят новия Рендак. Спестяваш гориво и са с 20к евра по евтини от Волво например. Някои друг да сподели който е горд собственик на новия модел Рено нека заповяда много ще се радвам да го изслушам.
Цитат на: Dimo - Петък, 18 Септември, 2015, 15:48:58
Здравейте колеги да не отварям нова тема пиша в тази. Новата серия Renault T се оказа абсолютен рекордьор по вадене на пари ! Колеги собственици вече на няколко от новите Рена и казват че са като банкомати за вадене на пари . Не знам защо толкова лошо се говори за Рената аз Магнум или Премиум не съм карал и не знам какви са били , но колегите ми много хвалят новия Рендак. Спестяваш гориво и са с 20к евра по евтини от Волво например. Някои друг да сподели който е горд собственик на новия модел Рено нека заповяда много ще се радвам да го изслушам.
Ами така е вадят пари ама в обратната посока.
Пример - Правя курс от Испания до Полша с 23т. Половината маршрут добре. Разход около 27. След това започнаха да излизат разни грешки и разхода отиде на 33-34. Проблемът е, че всички Рена във фирмата вече са с този проблем
От французите само вино купувам... друго не могат да правят.
Цитат на: hgv_driver - Неделя, 20 Септември, 2015, 08:05:00
От французите само вино купувам... друго не могат да правят.
Аааа!и готвят и едни други работи добре правят!
Съгласен съм затова ,че французите освен вино друго не могат да правят то това всеки го знае! А и мой личен опит-патило всичко , което съм взел производство Франция е тотален боклук а съм взимал от все уж реномирани марки. Както и да е. Не съм чувал за такъв проблем с грешки в електрониката или колегите са си замълчали и не са ми споделили. Но по принцип дават ли грешки караш ги в сервиз ! Затова си има гаранционно обслужване .Оправят си ги в сервизите им и фирмата забравя за проблема. Иначе гледам поляци, македонци , българи не баш всеки но доста фирми са сменили старите си камиони с евро 6 Renault T и уж много го хвалят. Все пак и е спечелил и приз камион на годината 2015.
Абе много големи разбирачи станахте,бре!Не могли да правят французите :)За ситроен цх,нещо да кажете,за рено сафран?Нещо за рено уилямс,нещо за рено във формула 1???Преди да говорите се аргументирайте.И споделяйте от личен опит.Вмомента карам Премиум,и мога да кажа,че е супер надежден камион,карал съм и Премиуми преди,никога не съм имал проблемите ,като с други прехвалени марки.
Званията "Камион/Автомобил/Ван/Автобус на годината" от самото си начало са създадени като средство за раздаване на награди след разбирателство между "големите" ;). И това е видно за всички ни. Тези "награди" нямат никаква практическа стойност, чист маркетингов трик за балъци. Излезе ли нов модел - става ........ на годината. Факт. И си се разбират помежду си.
За новото Рено и аз чувам само изключително добри отзиви. Но то това беше видно и непосредствено след представянето му. Когато аз говорих за Т-серията никой не вярваше, ама.....
Апропо, цената му не е 20хил.евро по-ниска. Ако сравняваме ЕКВИВАЛЕНТНИ неща тоест - малка кабина/малък мотор/база и т.н. .... реалната разлика средно е по-скоро около 10Е. Но това е друга тема.
Момчета, не забравяйте, че след 2001 година, Рено Тръкс е собственост на ---> ВОЛВО!!! И го запомнете. Резултата е налице ;) .
Нота - Иво, от автомобилите на "свиркаджийте" ;D, колкото и да не ги понасям, от РенАУЛт :D , бих отличил най-вече Авантайм. Няма какво да си кривя душата - абсолютен уникат в буквалният смисъл на думата. От-до!!! Чак ме е срам да го напиша това, ама :-)))) .
Нота 2 - Франсетата за съжаление, така и не се научиха да оправят дизайна на този камион. Малката и голямата кабина = един дизайн, що за глупост? Преди поне Премиума беше "грозното пате", а Магнума .... друга класа просто. А сега..... един и същ дизайн и в двата случая - един от най-грозните камиони в Европа. Поне на "малкото" Т, кабината вътре е осезаемо по-голяма от на Премиум! Но на когото не му пука - "Рено е камиона с който се изкарват пари" . И май си е точно така!
Аз си падам доста по красивите автомобили.Падам си по класическите форми-запомнящи се.Затова може би Сафран-а от 90-те ми е любимия модел на Рено.Преди време бях на кантар да закупя такова,но слабостта ми към друга латиноевропейска марка отново надделя ;D.За новите камиони Рено-отначало ми се струваха супер грозни,но откакто имах възможността,да се кача в голямата кабина...е нема толко добра!А и дизайна някак си е запомнящ се,в момента смятам,че е дори красив :D
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 20 Септември, 2015, 15:45:52
Абе много големи разбирачи станахте,бре!Не могли да правят французите :)За ситроен цх,нещо да кажете,за рено сафран?
Пифец, ти пък кога стана фен на френските. Карай си Алфата, по-добре е.
Само един път съм имал Ситроен и не искам да чуя повече. Станах абонат на сервиза. Почти ме докара до фалит. За рено не ми се говори... същата работа, че и по-зле. Пиша го с малка буква защото така ми харесва.
Нали може и аз да се обадя?
Та карал съм Премиум, новото Рено съм виждал и от близо и от далеч. Най-много се интересувам къде ще си дявам краката като карам, през отпуската ще ходя ли на "правач" за коляното, ще си удрям ли главата в хамака, да изрежа ли врата за долапа и т.н.
Като вървеж надминава очакванията - доволен.
А другото т.е. марката е само за ала-бала.
Вече няма скрито покрито-с годините материали и технологии са еднакви. "Лепенките" се слагат накрая......Има различия във форма, персонал и клиенти.
Аз с ремонти не се занимавам, карам нови камиони, има си сервизи, работя на надница и ме интересува удобството.
За мен е факт, че по отношение на удобствата всички производители все още са за бой.
Цитат на: комбайнер - Понеделник, 21 Септември, 2015, 21:12:23
Аз с ремонти не се занимавам, карам нови камиони, има си сервизи, работя на надница и ме интересува удобството.
За мен е факт, че по отношение на удобствата всички производители все още са за бой.
Така е, защото клиентите (шефовете), когато купуват камион се интересуват само да е евтин и да харчи малко. Затова на производителите удобството им е последна грижа.
Водачът също трябва да участва при определянето на камиона, който ще бъде закупен. Обратното просто няма смисъл – в края на краищата, той е човекът, който ще го кара. Но това се случва във фирми една на хиляда.
Цитат на: hgv_driver - Неделя, 20 Септември, 2015, 22:25:15Пифец, ти пък кога стана фен на френските. Карай си Алфата, по-добре е.
Само един път съм имал Ситроен и не искам да чуя повече. Станах абонат на сервиза. Почти ме докара до фалит. За рено не ми се говори... същата работа, че и по-зле. Пиша го с малка буква защото така ми харесва.
Разбира се ,че винаги съм бил,а и ще остана фен на АЛФА РОМЕО.Но това не пречи да имам поглед върху добрите модели на останалите марки.
Икономичен , удобен ама много дребни и не толкоз дребни проблеми още от нов. На почти всички им се пукат картерите, най-редовно проблем със софтуера и абсолютно идиотско обслужване в Рено/Волво България. Иначе като за Рено много удобна кабина.
Подбирам новото попълнение на автопарка и днес ходих да разгледам Рено и МАН та като цяло
РЕНО Т460 - 470 кс 10.8l
MAN 18.440 - 440 к.с 13l
Като оборудване и двата модела средни кабини две легла хладилник и т.н ( а на МАН и хладилника е по-голям)
Разликата в цената не е голяма МАН-а е с има няма 5 000 евра по-скъп, но за сметка на това Реното има повечко екстри - ел. шибидах, подгряване на седалки и такива дребни неща имам чувството че и материалите в кабината на Реното са една идея по-добри, но определено от към простор МАН няма равен - тесничко е на шофьорското място на Реното.
Иначе всеки си хвали стоката - според МАН са по-икономични Рено са на друго мнение :)
Новото Рено е доста добър камион.
Също като Волво....ама не точно.
Бих заложил в този случай на Ман.
Има един термин: термично натоварен мотор...
Втората причина: нов модел с детските си забележки все още...
Пък колкото и да се пъне, е ощетено Волво.
Обаче ако се гледа 5-6години експлоатация...Реното ще да излезе по-евтинджост, ама и с по-малка остатъчна стойност.
То за грош петел...за грош пее, и после под ножа.
Турци,румънци масово карат Рена, ама не ги хвалят като удобства. Ако съм чорбаджия и трябва да купя 50ще взема Рено, но ако съм с Един и си го карам Аз Ман XXL.
А за пълнота Iveco AS440S46T/Р ,,HI – WAY" ценово и той е в този диапазон - между тях.
Казано честно доста пластмасово е вътре и с много невзрачен креват (поне за да е с тази цена) и без хладилник.
И въпреки, че не ги карам аз удобството за шофьора не е без значение за мен, така че като му сложа свястно легло и хладилник и ще е на цената на MAN
Май накарая финансовите условия по лизинга ще определят победителя :)
Ивеко и Рено купуват счетоводители.
Камионджии Волво, Скания.
Капризните Ман.
Мерцедес непросветените.
Даф...тия са по- зле и купувачите на тракторси.
Ама как ще сравняваш 10л мотор на Ивеко и Рено с 13л МАН.
Няма база като издръжливост. Руски термин:дълговечност.:D
Цитат на: loshdancho - Събота, 16 Април, 2016, 01:01:12
Ивеко и Рено купуват счетоводители.
Камионджии Волво, Скания.
Капризните Ман.
Мерцедес непросветените.
Даф...тия са по- зле и купувачите на тракторси.
Ама как ще сравняваш 10л мотор на Ивеко и Рено с 13л МАН.
Няма база като издръжливост. Руски термин:дълговечност.:D
И как реши, че Мерцедес е за непросветените?? Последният им Актрос е най-добрия камион. Единствено не ми харесва цената. От друга страна е най-икономичен.
Последният е изключение от цялата предишна философия на Мерцедес.
А как реших ли???!!!
И каруцар да качиш...ще го кара.
Mana,върви много спор нема,има возия,но.....Мерцедеса го бие отсекъде-по здравина комфорт,единствено отстъпва с кревата долния,но за сметка на тва позицията за шофиране е в пъти повече....Ивеко е номер 1 ;)
Много е грозно тва , не хваща окото .
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Е то каруцарите преобладават...
Актроса има 2-3 модела долни кревати. Вторият е супер и не беше скъпо.
Нито едно Евро 6 не върви (ако иска човек да кара евро 6 де ...)
А ман и скания са си чист фолксваген. Ман няма пукнат сервиз.
Цитат на: ivopifeca - Събота, 16 Април, 2016, 23:59:59
Mana,върви много спор нема,има возия,но.....Мерцедеса го бие отсекъде-по здравина комфорт,единствено отстъпва с кревата долния,но за сметка на тва позицията за шофиране е в пъти повече....Ивеко е номер 1 ;)
Пифе,последно Ивеко или Мерцедес ???....Или да вземеме кабината на Мерцедеса и да я тропнем на Ивекото
Ех то реното съвсем отпадна от класацията :)
Пък на мен въпреки че е тесничко ми хареса, много глезотиики в него - LED осветление, автоматична спирачка, сензори за фарове и за дъжд, актив круиз контрол, следене на лентата, ел. шибидах, ел сенници, дистанционно управление на радио климатик печка, все некакви такива удобни за шофьора неща. За шефчето като мен вградена GPS система дистанционно сваляне данните на тахограф и карта на шофьора (че и това вече в проблем) и разбира се по-евтино от МАН-а :)
Сега то и реното може да е с 13л мотор Т440 или Т480 ама там вече други пари ще е предполагам
Интересно е от към разход на гориво - МАН казват много сме икономични и не харчим AddBlue Рено и те казват колко са оптимизирани за икономии - авт. изключване на двигателя ако 5 мин е в покой, изключване на компресора след като стигне нужното налягане, нмаляне дебита на хид. помпа над 80км/ч (мисля) и ей такива неща. Ивеко за икономия нищо не казаха но изтъкнаха факта, че са само с AddBlue
От известно време и аз карам чисто нов МАН 18.440,евро 6 средно висока кабина, скопена версия на 85км. без възможност за ръчно превключване на предавките и kick down на газта.Икономията е майка на мизерията. Като цяло камиончето е добро изключвайки този пакет от икономии. За кабината не коментирам широко и удобно леглата са супер след като аз който съм близо 2 метра не ми опират краката като беше на предишния камион VOLVO. За вървенето не върви кой знае какво, по шумен двигател от на VOLVO. Дразни ме това че автоматика превключва на по ниска предавка едва когато двигателя падне на 1000 оборота,и се стреми да ги държи до последно. Това може да е с идея за икономия но влияе негативно на динамиката при изкачване.Много добър 6 степенен ретардер. За икономията сравнително икономичен е.Дърпам фриго основни релации северна Италия,Австрия,Германия,Холандия.Товари често под 20 тона разход по посочените релации 27,2-27,8.Над 20т. +1литър но не повече 29л.AdBlu зареждам на всяко второ зареждане на резервоарите тоест харчи малко както е писал по горе колегата.За сравнение предишния камион Volvo 460,evv.автомат се движеше около 30-31л. но върви по добре вози малко по комфортно и е по тих.Не ми харесва на мана печката която по някога създава проблеми и заработва по трудно на по ниски градуси.Разположението на хладилника който можеше да е в страни така че да има още една кутия до него. Пулта за скоростите и паркинг спирачката до шофьорската седалка спокойно можеше да го няма и тези две функции да са на таблото.
Колеги, никой да пусне снимки! От 12 г. карам само Ивеко ,да изплакнем очите ;) ;D
Малии Цецо...аз карах няколко месеца и слязох безславно зя дя се кача на Валво 98...а сега отново го търкалям от две седмици...и вече го мразя.