http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/shofior-na-porshe-strelia-po-kolega-na-pytia-5994751
Интересно ми е как бихте коментирали поведението на колегата ви?
А на твоя?
Цитат на: drago_pavlov - Събота, 28 Септември, 2013, 22:09:18
http://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/shofior-na-porshe-strelia-po-kolega-na-pytia-5994751
Интересно ми е как бихте коментирали поведението на колегата ви?
На кой от двамата колеги?
Цитат на: drago_pavlov - Събота, 28 Септември, 2013, 23:47:52
Този с камиона и ножа...
Ще цитирам коментар към статията: "Да не се окаже, че ножа го е видяла само жената му го е видяла"!
Да се коментира кое? Коя е истината? Аз не вярвам на журналисти.
Както е написана статията, водачът на товарният автомобил е виновен за скандала. А и ми стана интересно, как като се доближи Каен до камион Волво по време на движение, водачите им могат да си разменят " лафове ". Единия стои ниско на 0.6м и от страната на левия банкет, другия е посредата на платното , но на 2.2м над пътя . Както знаете , повечето МПС-та в Русия имат камери на предното си стъкло. Една такава камери би изяснила всичко каквото се е случило на пътя. Камера за алиби, добре измислено.
Цитат на: Rammbon - Неделя, 29 Септември, 2013, 14:39:22
Както знаете , повечето МПС-та в Русия имат камери на предното си стъкло. Една такава камери би изяснила всичко каквото се е случило на пътя. Камера за алиби, добре измислено.
Има, и не са толкова скъпи вече видео-регистраторите!
Колкото до случая, истината е някъде по средата!
Не съм запознат с конкретния случай, но обикновено до такива крайности се стига, когато се срещнат два "остри камъка". Нека бъдем по-толерантни на пътя. Защо е всичката тази злоба, нерви и т.н.
Цитат на: Nachinaesht - Понеделник, 30 Септември, 2013, 10:36:45
Не съм запознат с конкретния случай, но обикновено до такива крайности се стига, когато се срещнат два "остри камъка". Нека бъдем по-толерантни на пътя. Защо е всичката тази злоба, нерви и т.н.
....отговарям ти веднага!!!..Защото има безброй много тиквеници със камиони по родните пътища(тук пресъстващите правят изключение..:)..)!!!..Във петък се върнахме от почивка която продължи една седмица и нещо.Нагледах се на простотия и аругантно отношения както на колеги със камиони така и на обикновенни такива със коли...Еее нема,такава простотия!!То не беше -..Излизане от ляв джоб към дясна лента...То не бе - влачене на 3-4 гондоли със по 1.2метра място между тях и нулева толерантност към тези които се опитват да те задминат!!..Не бе -рязко спиране "я ми се е..досрало...я нещо друго" без мигач...И още ред други,примери!!!..За старите изкривени ИФИ,Камази и Виетнамки пък няма да говоря...Е..Кво прайме...!?
В случая май Поршето е искало да изпреварва, а колегата си е карал без да го пусне. Този път е труден за изпреварване ако не ти дадат път. Колегата не е длъжен да дава път, но си е човещинка.
Наистина не вярвам да са си говорили в движение, но за сметка на това предполагам жестове са си разменили :) :)
Това лято покарах из България с леката кола. След повече от годинка откъсване от действителноста, имах чувство че на всички от лудницата са им раздали по един автомобил и са ги пратили да шофират.
Знаех, че е задължително да се кара на къси през деня, обаче на място разбрах, че вечерта пък е задължително да се кара на дълги.
Постоянно бях на тръни кой от де изпреварва,кой къде се вре, ненормална история.
В Истанбул преди време карах градско доста често и съм свикнал на всякакви простотии, обаче у нас на какво отгоре са тези еврпоейски претенции не мога да схвана хич.
Цитат на: chefolini - Понеделник, 30 Септември, 2013, 13:02:57
....отговарям ти веднага!!!..Защото има безброй много тиквеници със камиони по родните пътища(тук пресъстващите правят изключение..:)..)!!!..Във петък се върнахме от почивка която продължи една седмица и нещо.Нагледах се на простотия и аругантно отношения както на колеги със камиони така и на обикновенни такива със коли...Еее нема,такава простотия!!То не беше -..Излизане от ляв джоб към дясна лента...То не бе - влачене на 3-4 гондоли със по 1.2метра място между тях и нулева толерантност към тези които се опитват да те задминат!!..Не бе -рязко спиране "я ми се е..досрало...я нещо друго" без мигач...И още ред други,примери!!!..За старите изкривени ИФИ,Камази и Виетнамки пък няма да говоря...Е..Кво прайме...!?
Eто в тази посока очаквах да тръгне темата.
Защо всички с големи МПС-та си мислят, че пътя е техен??? И не са само шофьорите на камиони - тролеи, автобуси, всеки с нещо по-голямо от кола се държи все едно е сам на пътя...
Цитат на: drago_pavlov - Понеделник, 30 Септември, 2013, 21:22:43
Eто в тази посока очаквах да тръгне темата.
Защо всички с големи МПС-та си мислят, че пътя е техен??? И не са само шофьорите на камиони - тролеи, автобуси, всеки с нещо по-голямо от кола се държи все едно е сам на пътя...
А колко километра е трябвало да кара зад камиона баровеца с Поршето, за да има възможност да го изпревари? Или защото е с Порше Кайен и трябва да се направи на голямата работа? Ако беше с Москвич 412, дали щеше да има същото самочувствие?
А тези с разни джипове,БМВ-та,АУДИ та,и великият автомобил ГОЛФ,като майка Тереза се държат на пътя,нали?Съжалявам че споменавам по този повод майка Тереза.
Пропуснах да споделя, че дори и да му е направил път да го изпревари, само този с Поршето ли е на пътя? Нали след секунди или минути ще се появи още някой отзад и той ще иска да изпреварва. Нали ги гледам по цял ден какви нагли мутри се возят с тези скъпи коли и джипове. За съжаление нямаме държавна власт, която да ги попита от къде имат пари да карат подобни автомобили и съответно при доказан произход на парите дали са платени всички дължими данъци.
Първо по темата, някакви нови факти или само се разтягат локуми с предположения?!
Цитат на: drago_pavlov - Понеделник, 30 Септември, 2013, 21:22:43
Eто в тази посока очаквах да тръгне темата.
Защо всички с големи МПС-та си мислят, че пътя е техен??? И не са само шофьорите на камиони - тролеи, автобуси, всеки с нещо по-голямо от кола се държи все едно е сам на пътя...
Понеже за тролеите и автобусите имам някакъв нормален стаж, мога да коментирам. Не виждам как да стане това! При ПТП, принципно виновен е този с голямото МПС - тогава са в сила правилата, а не някакъв адекватен подход към ситуацията. Той ("големия") не може да се събере в една лента, за маневра е необходимо изнасяне (пак застъпяне на друга лента). Съвсем накратко казано: Пазиш ги всичките и все пак някой не успееш и се удари и си виновен!
И дори да има такъв, "който е сам на пътя". За съвсем кратко време, буквално ще "изпадне" от "играта".
П.П. По мое мнение правилата на движение в Закона се отнасят за слабо интензивно, най-много средно интензивно движение! Когато си в задръстване, нещата са съвсем други! Както явно е бил и случая.
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 01 Октомври, 2013, 00:28:50
Понеже за тролеите и автобусите имам някакъв нормален стаж, мога да коментирам. Не виждам как да стане това!
Понеже си от Плевен да те питам конкретно за тролеите:
Защо като идват от Сторгозия към кръговото на Шел-а карат в лявата лента при положение, че жиците им са над дясната??? Още повече, че излизат на третия изход (20 метра след като са влязли в кръговото) - защо им е да карат в лявата лента и да влизат във вътрешната на кръговото, която е за тези, които ще излизат на четвъртия или петия изход???
Да не говорим, че като се включват в тая отсечка, се включват в най-лявата лента, идвайки директно от най-дясната...
Това не са единични случаи - това съм го виждал хиляди пъти...
Съжалявам, че ровя в стара тема, но ми е интересно, как колегата като е вървял към човека с джипа с нож в ръката е прострелян в гърба ?
Цитат на: MAINATA - Сряда, 02 Октомври, 2013, 21:28:05
Съжалявам, че ровя в стара тема, но ми е интересно, как колегата като е вървял към човека с джипа с нож в ръката е прострелян в гърба ?
Точно това, някакъв факт (по-скоро журналистическо преразказване) и само предположение. Няма ли нещо по-ясно?
Цитат на: drago_pavlov - Вторник, 01 Октомври, 2013, 08:23:48
Понеже си от Плевен да те питам конкретно за тролеите:
Защо като идват от Сторгозия към кръговото на Шел-а карат в лявата лента при положение, че жиците им са над дясната??? Още повече, че излизат на третия изход (20 метра след като са влязли в кръговото) - защо им е да карат в лявата лента и да влизат във вътрешната на кръговото, която е за тези, които ще излизат на четвъртия или петия изход???
Да не говорим, че като се включват в тая отсечка, се включват в най-лявата лента, идвайки директно от най-дясната...
Това не са единични случаи - това съм го виждал хиляди пъти...
За положението на мрежата (инак и аз обикновено казвам жици), много ме изненадваш, ако е точно така както казваш!
За последните три месеца след отпуската, имам едни 24 часа и едни 9 часа в Плевен, а през отпуската бях извън България. Не е невъзможно да има някаква промяна. По други градове се заглеждам и в тролеи и мрежа, но в Плевен както бяха преди почти 30 години така са и сега! Последните 28 години мрежата преди колелото, е над лявата лента. Преди вътре в него беше в лявата, после след като напуснах (работил съм края на 2001) мисля е изместиха малко по-навън (в колелото).
Преди няколко дена попитах в тема за кръгово движение, как се подхожда (коля лента). Аз смятам, че за първи и втори изход е най-добре от дясната. За трети и т.н. от лявата. А ти считаш, за четвърти и т.н. Но в Закона не е дефинирано! Ако 10% от тролеите преминават така, може тези да са "нахалници". Ако всички преминават така, може да е само това начина!
Инак по темата, оставам с чувството, че ако този с колата, така да е скочил по нервите на този с камиона и той е направил явно нещо нередно. Ако въобще е слизал с нож?! Е много, много лошо. Но виж обратното, не е толкова лошо, дори препоръчително да си разтовари напрежението?!
Как да те убедя, че този с "голямото", е в много по-неизгодна позиция?!
Пример: Карам си по линия 94 и някой продължително ми "лази по нервите" или бързо и много, много! Тръгвам с автобуса да го гоня!!! Пропускам една, две спирки и...? Имаш ли идея колко хора има в тези автобуси и колко мога да го гоня?
Всичко това е общия случай! А, че има пълни дебили с големите МПС - не отричам! От другата страна, принципно са в пъти в повече. Дори една жена, без да иска, без да има на идея, какво е направила. Нямам предвид всички жени докъм 90-95%!
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 01:16:38
Последните 28 години мрежата преди колелото, е над лявата лента.
Значи България е първата страна в света, в която е въведено google street view преди цели 28 години ;D За да могат да направят прикачената снимка, на която мрежата е над дясната лента... Ама пък на снимката пише, че е от 2012-та ???
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Октомври, 2013, 01:16:38
Преди няколко дена попитах в тема за кръгово движение, как се подхожда (коля лента). Аз смятам, че за първи и втори изход е най-добре от дясната. За трети и т.н. от лявата. А ти считаш, за четвърти и т.н. Но в Закона не е дефинирано!
Конкретно за това кръгово, знаеш че от 1-ви до втори изход са по-малко от 10 метра, а между 2-ри и 3-ти няма никакво разстояние, т.е. третия изход е на не повече от 20 метра след като си влязал в кръговото. За 20 метра трябва да влезеш с тролея от дясна в лява лента, да влезеш във вътрешната на кръговото и после от вътрешната (лява) в дясна и да излезеш от кръговото??? Прекалено много маневри се събират за 20 метра...
Правилата са едни,за нормални и ненормални щофьори.