През 1956 г. компанията Saviem е създадена като дъщерна фирма на Renault от комбинацията на собствен камион "Рено" и производството автобус с производителите Somua и Latil . От 1957 г., Saviem се използва също и името на марката за камиони и автобуси, произведени от компанията.
В резултат на Френската индустриална политика, през 1975 г. държавните Renault също придобива производител на камиони и автобуси Berliet от Michelin . През 1978 г. Berliet и Saviem се сливат в Renault лични вещи Industriels. Отново стария търговски марки са запазени за още две години, докато моделът lineups постепенно бяха включени, докато през 1980 г. те бяха заменени с наименованието "Рено".От 1975 г., Saviem също е бил член на клуба на четири , за сътрудничество между четири европейски производители на камиони (Saviem, Volvo , DAF и Magirus-Deutz , който скоро след това става част от Iveco ) за производство на средни камиони. Камионът модели в резултат на това сътрудничество могат да бъдат получени от Saviem а по-късно Рено дори до 2001 , а също и да се продава на пазара в Северна Америка като Mack средата на морските превозвачи .
През 1978 г. групата PSA е купил Chrysler е в Европа. Включени в сделката са търговски операции превозно средство в Обединеното кралство и Испания , които по това време се използва името на марката Dodge . PSA обаче ги препродава на RVi през 1983 г., след като се е слаб интерес към пазара на търговски превозни средства. Новопридобитите операции във Великобритания са възникнали в търговския клон на превозното средство Rootes група , която първоначално извършва търговски марки Karrier и Търгов . Някои от моделите, построени там бяха продължени в производство за няколко години от RVi в Dunstable , Bedfordshire , които също държат на марката Dodge име за тези модели, макар и в комбинация с Рено значка . През 1988 г. дружеството е било обект на пожарникарите съюз inquirey дължи до 8 пожар Dodge двигатели участват в катастрофи. [ 1 ] До 1992 г. разделение Великобритания е бил известен като Renault Truck Industries, след което след това взе международната име RVi.
В Испания обаче, когато Renault вече е призната за местните производители автомобила, Dodge камиони, които първоначално са били разработени от производителя Barreiros Diesel , са rebadged като Рено и скоро след това заменя с френски предназначени модели.
През 1987 г. RVi поема от компанията майка Renault с 40% дял в американския производител Mack Trucks , която е станала изцяло притежавано дъщерно дружество на RVi в 1990 . През 1994 г. RVi пое Чехия производителя автобус Karosa и през 1997 г. Renault VI сключили договор за сътрудничество с финландския производител камион Sisu . През 2002 г. компанията подписва договор с китайската компания Dongfeng Motor за производителя двигатели. [ 2 ]
Renault Trucks участва в Европейското първенство ФИА , който върви Renault Premium захранва с 13-литров DXi13 двигатели. В Renault Trucks-MKR технологии отбор спечели през 2010 година. (http://www.picvalley.net/u/2892/19434980641944916341305570977xc06LEHYbNLuOWRP4KdC.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2892/19434980641944916341305570977xc06LEHYbNLuOWRP4KdC.JPG) (http://www.picvalley.net/u/2316/144545743316788910351305570982FlaJDUA8D9HkxeET0QTl.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2316/144545743316788910351305570982FlaJDUA8D9HkxeET0QTl.JPG) (http://www.picvalley.net/u/2618/1543955888186368221305570987qLiwfT7YTKtaN8pSCQLC.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2618/1543955888186368221305570987qLiwfT7YTKtaN8pSCQLC.JPG) (http://www.picvalley.net/u/2286/197776603721286739351305570991M4BjXB19cPcHoMcWaqvM.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2286/197776603721286739351305570991M4BjXB19cPcHoMcWaqvM.JPG) (http://www.picvalley.net/u/2240/138631666615677318151305570996M7ZkLgacnKfTWZ7DdI0q.GIF) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2240/138631666615677318151305570996M7ZkLgacnKfTWZ7DdI0q.GIF)
Поздравления за труда , аз доста време търсих информация за създаването на марката но все не откривах нещо хубаво и интересно.
Благодаря! колега. :) :)
Хубава тема и евала за труда но ако беше преведено по смисъл щеше да е още по-добре
Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.
Цитат на: georgi87 - Неделя, 18 Март, 2012, 14:49:51
Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ? ;D
Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 18:09:59
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ? ;D
Тва ша да е намек некъв мейби :D :D :D :D
Цитат на: loshdancho - Неделя, 18 Март, 2012, 18:13:58
Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
Тц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел. ;)
Абре вие луди ли сте - Що народ кара RENO то не е турчин, италианец, поляк, кой и още не , то по пътищата не би трябвало да се минава от счупени камиони, да ама не. Вървят си и това е .
Какво беше изказването ЕШК...
Цитат на: Бригадира - Неделя, 18 Март, 2012, 18:52:31
Тва ша да е намек некъв мейби :D :D :D :DТц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел. ;)
Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също. :)
Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 19:03:03
Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също. :)
Аз пъм им аресах скоростите ,дянливо железо не са ,ма са упорито джелезо.
Колеги наскоро дочух, че пробега на МАГНУМите от моделите с МАКови имат пробег около 3 000 000 км. Вярно ли е това?
Наздраве!
Сметни от датата на производство, сложи средно по 150хиляди км. на год. и полученият резултат (ако камиона все още се движи) е горе долу в границите.
На "Норберт" има Рена,които са на по 1 000 000-1 500 000 км.,след това "Пимк" ,продължават да ги карат до като спрат :).
Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 18 Март, 2012, 18:09:59
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ? ;D
Камионите не са чисто нови купени са от Норберт и са Примиуми евро 5 с мотор скоростна кутия и диференциал на Волво.Причината е техническа просто не са издържали на големия студ и на напъна или може би е квалификацията на кадрите както казва Лошия Данчо просто колегите са карали само Мерцедес и сега са подкарали тия Рена по същия начин как си карат Мерцедесите по тия дароги и те не са издържали.Абе просто са си лабави пак Данчо казва че цела Европа ги кара и не се трошат.Верно е ама ги карат в белите страни по Аутобаните и не излизат извън асфалта,а там по тая релация има места без никакъв асфалт а на асфалтовите пътища дупките са повече от асфалта.
Цитат на: georgi87 - Понеделник, 19 Март, 2012, 21:25:39
Камионите не са чисто нови купени са от Норберт и са Примиуми евро 5 с мотор скоростна кутия и диференциал на Волво.Причината е техническа просто не са издържали на големия студ и на напъна или може би е квалификацията на кадрите както казва Лошия Данчо просто колегите са карали само Мерцедес и сега са подкарали тия Рена по същия начин как си карат Мерцедесите по тия дароги и те не са издържали.Абе просто са си лабави пак Данчо казва че цела Европа ги кара и не се трошат.Верно е ама ги карат в белите страни по Аутобаните и не излизат извън асфалта,а там по тая релация има места без никакъв асфалт а на асфалтовите пътища дупките са повече от асфалта.
Трябваше още с това да почнеш, че говорим за Рендета купени от Norbert.... ;D
До колкото знам тези камиони ги има само в българският Betz ?
Да, българска регистрация са, едни червени.Миналата година лятото преди да си тръгна от Рига имаше два ДАФ-а единия беше XF95 пак с българска регистрация и беше маневрен с него товареха ремаркетата,а другия беше XF105 на него му отлепиха надписите Preisig и му залепиха Willi Betz и после го регистрираха с латвийски номер.Не знам ако се излъжат да ги пуснат и тях на долу докъде ще стигнат.
Ето го моето Рено...доволен съм
(http://img13.imageshack.us/img13/6048/94519049.jpg)
(http://img339.imageshack.us/img339/8523/78231568.jpg)
Колега това Рено не е ли с ВОЛВО агрегати?
Не е толкова зле правописа, ама всичките ти публикации започват с малка буква и завършват с нищо!!!
9. Писането с ГЛАВНА буква в началото на всяко изречение и след точка, както и ползването на препинателни знаци е задължително! Забранено е писането изцяло с главни букви! Задължително е спазването на елементарни граматически правила и при явно неграмотно писане, публикацията ще бъде изтрита, а авторът й наказан с бан!
Един път се прибирахме с показаният Магнум от Словакия(поне аз) и на живо изглежда също толкова добре колкото на снимката.Само, че тогава го караше шофьора... а тука май пише собственика. Щото шофьора се кълнеше, че не го е снимал и качвал в нета.
Цитат на: MIMO MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 21:42:31
Колега това Рено не е ли с ВОЛВО агрегати?
Не е толкова зле правописа, ама всичките ти публикации започват с малка буква и завършват с нищо!!!
9. Писането с ГЛАВНА буква в началото на всяко изречение и след точка, както и ползването на препинателни знаци е задължително! Забранено е писането изцяло с главни букви! Задължително е спазването на елементарни граматически правила и при явно неграмотно писане, публикацията ще бъде изтрита, а авторът й наказан с бан!
Да. С агрегати Волво и ходова част. Дори, ако искаш да е Рено не можеш да намериш. И при леките коли е така!
Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!
Цитат на: MIMO MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:13:22
Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!
+1 е тая логика не могат и от Рено да я оборят.
Цитат на: MIMO MS - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:13:22
Карал съм без малко 2 години Премиум 400 отвсякъде Рено и не мога да кажа нищо хубаво за него,а за моделите с Волво агрегати то си е Волво.Само кабината е Рено.Даже съм виждал че великите франсета от Рено ползват капака на акумулаторите от Волво.Какво повече да говориме.Ако са толкоз здрави защо не продължават да си слагат френските кенефи извинявайте двигатели а ползват шведски? Това май се викаше риторичен въпрос!
За шофьора може и да е по-добре. Ще цитирам един от бившите ми шефове. От дълги години ползва почти само, Рено Магнум. Често пъти, започва да говори: "Ама може ли така да ги направят, да разглобиш еди какво си за едно болтче..." И аз питам, ама за кой говориш (Рено му е любимо)? - За Волвото!
Есента беше тръгнал да оправя сринат лагер за Унгария, камиона който карах преди. И се изрази, хем претендират да са от най-добрите, а правят...
Цитат на: MagnuM - Неделя, 18 Март, 2012, 21:04:02
Колеги наскоро дочух, че пробега на МАГНУМите от моделите с МАКови имат пробег около 3 000 000 км. Вярно ли е това?
Наздраве!
Да и то най-малко.
Коригиран цитат!
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Четвъртък, 03 Януари, 2013, 22:01:53
Да. С агрегати Волво и ходова част. Дори, ако искаш да е Рено не можеш да намериш. И при леките коли е така!
Колега, малко извън темата, но за леките автомобили не съм съгласен с твоята теза, че няма Рено с френски мотори, даже е обратното до 2002-3 г. Волво ползваха 1.9 литровия дизел(с гнп и дюзи Бош и Лукас, както и комънрейла с променлива геометрия на турбото, за послабия незнам) на Рено в модела си V40 и S40. Имал съм Рено 19 с 1.7 i мотора, който се слагаше и във Волво 440 и 460, само че при шведите имаше изменения в главата, всмукателния и изпускателен колектор, дюзи и малко по висока степен на сгъстяване(май беше с около с 0.5 атмосфера) . Даже в последствие си смених главата(обoрудвана) на 19-ката с такава на Волво 440, естествено и не само главата и еку-то и колекторите и рендето се "пораздвижи" малко ;) . А и не само този мотор но и 1.8( 8 клапановия за 16v нямам данни) пълна и моно инжекция пак в 440 и 460. Даже от няколко години мой близък има Рено Лагуна II с бензинов мотор, който си 101 % френски. Даже има и Мицубиши(Каризма и Спейстар) с Рено дизел.
За новите рена леки автомобили все още са си с техни двг-та. При бусовете май има някаква мешавица с Ивеко
но не съм 100% сигурен.
Колеги всеки си дава мнението,волво чия собственост е ???
Премахнати прекалено много емотики - 35 или "?" - 105, не знам точно кое си задържал!!!
Здравейте, работя вътрешно в Европа от 93-та не съм работил в България. Карам Магнум от 98-ма през годините той се видоизмени доста на визия както и на двигател и то все в положителен смисъл. Разликата от Волво и Мак двигателите е най-вече в разхода на гориво, Мака гори с около1,5 до 2 л.повече от Волво но за тази сметка пробега на Мака при коректна подръжка и обслужване е над 2.000.000 км.В момента имам мой Магнум които е с Мак мотор 480 и е на 1.345.000км. и не мога да кажа нито дума за някакъв проблем просто е супер... :)
https://www.facebook.com/GlobalAutomotiveConnection/videos/896317180392191/
На модел Рено премиум 2005 420дци със скорости автомат и ръчни
Какъв е мотора и скоростите на волво ли са