За липсващото от поста ти си прав.
С това обаче не мога да се съглася. Значи приемаш, че когато външното влияние е съпротивлението от асфалта, от лагерите в главините на колелетата, от челното съпротивление и т.н. имаме движение по инерция. А когато външното съпротивление е от скоростната кутия нямаме движение по инерция?
Какво различава двата вида сили, които противодействат на инерцията?
Аз затова исках някой вещ да пише какво в случая е движение по инерция. Дали когато Х МПС се движи на скорост без подаване на газ или и с изключена скорост. Също си спомням изпитващият ме за С беше казал, никога не пускай по инерция като изключваш скоростите, а спирай на скорост и комбинирай ретардер със спирачка при екстремни ситуации.
И ти както си писал : Какво различава двата вида сили, които противодействат на инерцията? - това би доста интересно някой да го разясни
![Усмивчица](http://www.driver-bg.eu/Smileys/default/smiley.gif)
![Share this topic on Facebook Share this topic on Facebook](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/facebook.gif)
![Share this topic on Twitter Share this topic on Twitter](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/twitter.gif)