• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

На шефа Сканията

Започната от Красимир Тодоров, Неделя, 30 Декември, 2012, 12:09:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kron

#30
Цитат на: Красимир Тодоров - Понеделник, 31 Декември, 2012, 13:24:27
Приятелю, не беше ли ти тоя дето ме оплю в една друга тема, сега коментираш, че караме с лошо масло? Не ти се сърдя, но помня..

                      Да колега ще да съм бил аз ;D ;D ;D.Не съм казал че карате с лошо масло просто дали показателите на тая Приста дали отговарят на предписаните от производителя на машината. На скоро бях в един сервиз и говорихме на тази тема за маслата и та маслото не е само да маже, а и да охлажда май тъй учихме на времето у даскалото ;D. По принцип всеки сам решава с какви гориво, смазочни материали и консумативи кара автомобили те си. Ние в нашата фирма сме с машини Ман вземани нови и нищо не сме пипали по тях сега на колегата му сменяхме турбина на 1 050 000км и интеркулер съединител на 960 000км и т'ва е масло гуми, накладки, дисковете са му оригиналните караме България - Германия с нормални тонажи. ;)


Коригиран цитат!

kron

#30

monterei

Цитат на: Rammbon - Понеделник, 31 Декември, 2012, 10:00:27
За тези 130 000км , 3 пъти се сменят маслата. Първото е на 20000км, после на 60000км, но до сега са общо 3 пъти. Едно гаранционно обслужване ни струва по 1800лв , после на 30 000км има едни диагностики, и там едни пари и тотала за края на годината излиза 12000лв с ДДС. Камионите автомат. Въртят само в BG и затова използваме сервизите на Волво в страната. Преди бяхме в сервиза в Пловдив, но там са трагедия, а уж в Бургас било по-добре. Задавам тези въпроси, защото ми мирише на голяма измама и съм тръгнал да търся от къде идва това. Дали от сервиза или от моя предшественик.
А за Скания или ново Волво, не е само за по 1 бройка, за по 8. Шефовете обмислят варият да вземат още 8 камиона, но с това гаранционно обслужване ...
По старите ни камиони Волво са на по 600000км от чисти нови и за тези 6 г са се изплатили,при норма 20% овехтяване на година.   Дали са със син или златен договор в сервиз на Волво, пак е много скъпо .

Извинявай, но има нещо нередно. При Евро 5: МАН имат облсужване на първите 5000км (но би трябвало да е нещо евтино, освен ако местните не са решили да правят парички) и после през около 60000км. Мерцедес сменят маслото на мотора на около 100000-110000км и цената с въздушния филтър е около 1000лв. в Балкан Стар. Маслото в скоростната кутия (автомат или не) се сменя на 3 години. Скания сменят масла на около 60000км, защото в Бг имат различни критерии от европейските. ДАФ сменят масла на около 80000-100000км. Като цени винаги сервиза на немеца е по-евтин от тези на шведа :(.

monterei


Красимир Тодоров

Бе кажете нещо за сканията, оставете ги тия манове. Днес си досипах масло в ритартера, че нямаше... ще видим утре на Клокочевац как ще задържа. И сега има як рератдер, ама интересно как ще е. Гресирах я, утре миене и газ за Италия.

Красимир Тодоров

Отдавна не съм на тоя камион.... сега гледам и се умилявам..
Още я виждам по пътищата и ми подскача отвътре, още върви милата..  Ама я е докачил един разсипник, дано му издържи

Красимир Тодоров