• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Една история-дайте акъл

Започната от Бриги Магнито, Събота, 24 Март, 2012, 09:38:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mylord56

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 16:14:48
Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
 -Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се  чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации  се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.




;D
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

mylord56

Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

Бриги Магнито

#16
Цитат на: Станимир - Събота, 24 Март, 2012, 20:55:59
Баце,като ровиш у филтъро що не удариш и едно око на сондата ;)
От баце с един бръмбар кое по напред,че оцапам кунки и там ,да съм разчовъркал поне ако не друго.
Цитат на: !na - Събота, 24 Март, 2012, 17:26:37
Бригадире, "дръгела" ти е показал какво може ако се грижиш за него.
Едно посещение при Катето ще помогне.  

Ааааа Катето ми приятелче,нема да и докарвам кошмари с техникъл състоянието на дръгелчето на шефа.
Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 16:14:48
Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
 -Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се  чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации  се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.

Баце с цел охлаждане принудително на бръмбаро или поразбуждането му,показвам чутурката през левото джам доста често,а и перчемо лови супер прическа,за жалост поради липсата на кърпе на врато се предполага,че в бъдеще ще имам здравни проблеми,но пък знааш ли мое съм късметлия и да вземем некое дере или дърво и да минем метър увреме и да избегнем бъдещи здравословни проблеми.
Пъто на ветъро не е майтап работа да знааш.


Бриги Магнито

#16


vasil

колеги и мене ми се е случвало както на бригадира само ,че със сканя

kkkvd

Аз съм чул, че един камион почва много да бега преди да те напусне...  ;D ;D

miroslav

Аз съм го изпитал.С Скания която беше на 400000км.Полудя от вървене и след това мотора се сдуха.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

m_green

Спри с магнитчетата бро  ;D

Като взимаш такива сувенирчета внимавай къде ги лепиш

m_green