• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

VW LT 35 2.8 TDI

Започната от kiril_lz, Понеделник, 18 Ноември, 2013, 19:38:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kiril_lz

Счюпи ми се преден ресьор,нов или втора употреба
или някакъв подсилен да сложа

kiril_lz


ИванТ

Ако е микробусът е товарната версия, то търсената част е с номер "2D0411101C" и струва 1080.00 лева (за оригинална резервна част в официален представител на "Volkswagen" AG), колкото и странно да звучи това.
Подсилен ресор няма да откриете, за този модел се предлагат общо 4 вида ресори, като именно този е най-подсиленият.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

kiril_lz

#2
...!!!

kiril_lz

#3
Благодаря,микробуса е най дългата база с единична гума отзад.

rider777

2 ЛТ съм имал,,, уникални машини,,, на първото ми ходих в Бояна при един ковач и ми шпренгва ресорите като сложи по един допълнителен лист на задните,,,,,    отваряш Продавалник. ком  или Мобилето и си намираш ресор.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

juli76

Ако са ти износени амортисьорите ще чупиш листове на предния ресьор. Обикновено това е слабото място в окачванет на Sprinter и LT, задницата няма проблеми.Но вина за това имат лошите пътища и претоварването.При мен по едно време се бяха превърнали в консуматив сменях по 2-3 на година но редовно бях претоварен и пътувах доста.Дали е оригинален близо 300лв. или турски 80-140лв. разлика почти никаква в здравината.Говоря за един лист на ресьора аз чупя винаги само единия при това долния  на едно и също място където огъването и напреженията са най големи.
Ти си с два листа на ресьора,от личен опит ще ти споделя слагай лист от Sprinter 208 и единия твой ако е здрав.Този от 208-цата. е по дебел понеже е само един и макар че се монтират по трудно заедно карат по дълго. Единствения недостатък е че предницата става по висока и возията по твърда затова пък буса е по стабилен особенно ако е малко натоварен.Но това упражнение си заслужава единствено ако претоварваш.В противен случай стандартните за твоя модел са за предпочитане.Ако се претоварва тъй наречените карбонови единични листове които най често са турски и са три пъти по скъпи също се чупят макар и по рядко.Ако смениш пакета с такъв от Sprinter 412 които са малко по дебели пак ще се чупят.Така че почни с амортисьорите ако са свършили.Другото важно нещо при тези бусчета е разпределението на товара.Спринтера и LT-то се торарят на задния мост защото предницата е по тежка сложиш ли там товара това допълнително "мачка" ресьора и резултата е ясен.Иска равномерно разпределение така че основната тежест да се поема от задния мост.

ИванТ

Номерът по Mercedes e "A9043200401" на същия ресор.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

kiril_lz

Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи

juli76

Цитат на: kiril_lz - Сряда, 27 Ноември, 2013, 18:00:24
Здравейте колеги да питам врътката на вентилатора която е вътре на таблото като я натисна на вътре и светва червена лампичка отдясно ,ако знаете да кажете за какво служи
Затваря клапата на вентилацията и прекъсва притока на въздух отвън в кабината като ветнилатора на парното върти само вътрешния въздух.Това се командва с вакум и се намира в ляво над двигателя  в повечето случай не работи но не е болка за умиране и без него може.

kiril_lz

как да си сменя изгоряла крушка на километража на LT35.ако има клипчета,как се сменят пратете ги

kiril_lz

Нещо не ми показваше температурата на таблото и ми смениха един датчик и пак не ми показва нищо изобщо не мърда стрелката ,а има парно казаха ми ,че можело да е от термостата да не отваря но имам парно вчера му сложих един найлон отпред на маската и направо ще ме запали парното но на таблото нищо не показва някой да помогне от какво може да е.

kiril_lz