Руска техника!
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 10:44:32 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Руска техника!  (Прочетена 191469 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #210 -: Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19 »
ОтговорОтговор

Цитат
което ще рече че самосвала е около 13-14 тона/собствено/,ако му натовариш два пъти собственото тегло със сигурност ще му претовариш осите.
Да бе да...... Къде видя оси при Татра?
13-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за  самосвал.
Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #210 -: Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19 »

 Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 85
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #211 -: Събота, 12 Октомври, 2013, 21:15:43 »
ОтговорОтговор


Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.

СССР е създаден през 1922 година  Ухилен А реално създаването му започва още през 1917 година . Долу горе от тогава и Татра произвежда камиони .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #211 -: Събота, 12 Октомври, 2013, 21:15:43 »

 Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #212 -: Събота, 12 Октомври, 2013, 22:51:17 »
ОтговорОтговор

13-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за  самосвал.Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.
По документи три оси/моста/ на Татра самосвал например Т 815 е 13-14 тона собственото тегло,а Камаз самосвал/същите години на производство/по документи е 8900 килограма без надстройки на каросерията. По документи и Татра и Камаз самосвали са 26-27 тона общо тегло,тоест всичко над това е претоварване на осите. А чисто технически кой камион колко може да дотигне претоварването е друг въпрос.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #213 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 06:36:57 »
ОтговорОтговор

Смотан 26-27тона бруто Камаз.
Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.php

А я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2

http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #214 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 15:32:59 »
ОтговорОтговор

Смотан 26-27тона бруто Камаз.Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.phpА я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html
Къде видя в България Татра с Евро 2 двигател? Но въпреки това потвърждаваш написаното от мен. Полная масса авто,кг28500, Грузоподъемность,кг16900,  Полная масса автопоезда,кг44000. Автопоезд в превод от руски на български е камион с ремарке или хенгер.
Камаз с Евро 2 тука руснаците малко са се изложили като са си влошили показателите като цяло. Въобще някакви положителни отзиви това "второ поколение" не съм чул. Най-вероятно заради това са слабо разпространени в България.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #215 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 19:00:51 »
ОтговорОтговор

     КамАЗ-55111    
Грузоподъемность, кг    13000 (10000)    
Снаряженная масса, кг    9050    
В том числе:         
на переднюю ось    3850
на тележку    5200    
Полная масса, кг    22200    

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +293/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #216 -: Понеделник, 14 Октомври, 2013, 12:49:16 »
ОтговорОтговор

Хората казват"Камаз е най-добрия самосвал в света,няма друг с колесна формула 6х4,на който да му натовариш два пъти собственото тегло,без да му претовариш осите. Камаз е специално разработен за самосвал,а не като своите аналози първо е направен влекач 2 оси и му е прибавена още една ос за самосвал"
Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
 1.Aрмейска версия , или
 2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава , или
 3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #217 -: Понеделник, 14 Октомври, 2013, 14:33:05 »
ОтговорОтговор

Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
1.Aрмейска версия,или2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава,или 3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.
Сега се сещам май беше 2004 година на бизнес-парка 12-14 камаза "първо поколение "и един от зелена кабина 3 оси изглежда ката бордови вози пясък,шофьора слиза откопчава каросерията от ляво. Аз си викам ей сега ще дойде някой багер да го разтовари,шофьора си се върна в кабината о изненада всъщнот това е самосвал със странично разтоварване. Старите камази нямат  самосвал с двустранно или тристранено разтоварване в заводско изпълнение-значи е преправян.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #218 -: Понеделник, 04 Ноември, 2013, 15:45:06 »
ОтговорОтговор

С двигатели Merceses <a href="http://www.youtube.com/watch?v=837ZTZfnIA4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=837ZTZfnIA4</a><a href="http://www.youtube.com/watch?v=3ASD9K9TLTQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3ASD9K9TLTQ</a><a href="http://www.youtube.com/watch?v=bEFCyQAvKvE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bEFCyQAvKvE</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #219 -: Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 14:23:11 »
ОтговорОтговор

Аз имам два въпроса.
 Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
 Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч Ъ?
 А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #220 -: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 12:56:13 »
ОтговорОтговор

Аз имам два въпроса.
 Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
 Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч Ъ?
 А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.
Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #221 -: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 13:12:42 »
ОтговорОтговор

...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 17:57:32 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #222 -: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 13:53:13 »
ОтговорОтговор

Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.
Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време Ухилен

Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време Ухилен
Намерих го, хей го на Ухилен Това чудо било с двигател Cummins.На мен лично ми прилича на Мицубиши

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* f1cd8c8s-960.jpg (290.66 KB, 960x720 - видяно 598 пъти.)
« Последна редакция: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 17:57:01 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #223 -: Вторник, 26 Ноември, 2013, 00:28:15 »
ОтговорОтговор

  Поводът и причината за нововъведението е пожар в завода за кабини на Камаз. През тази година Камазите са с финландски кабини Sisu, докато възcтановят производството на оригиналните кабини.В последствие се създава и смесено предприятие,тук вече се появява оригинално Зизу с друга емблема и двг-Къминс.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +944/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #224 -: Петък, 06 Декември, 2013, 21:57:33 »
ОтговорОтговор

И понеже стана въпрос за КамАЗ днес срещах един от тези товарни автомобили в помощ при изграждането на столичен канализационен колектор.

КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):



КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Етикети:
Страници: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!