• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитаткоето ще рече че самосвала е около 13-14 тона/собствено/,ако му натовариш два пъти собственото тегло със сигурност ще му претовариш осите.
Да бе да...... Къде видя оси при Татра?
13-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за  самосвал.
Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

sek.1

Цитат на: loshdancho - Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19

Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.

СССР е създаден през 1922 година  ;D А реално създаването му започва още през 1917 година . Долу горе от тогава и Татра произвежда камиони .

sek.1


Тариката

Цитат на: loshdancho - Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:1913-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за  самосвал.Татра е направена за най-тежките условия много преди да има  СССР.
По документи три оси/моста/ на Татра самосвал например Т 815 е 13-14 тона собственото тегло,а Камаз самосвал/същите години на производство/по документи е 8900 килограма без надстройки на каросерията. По документи и Татра и Камаз самосвали са 26-27 тона общо тегло,тоест всичко над това е претоварване на осите. А чисто технически кой камион колко може да дотигне претоварването е друг въпрос.

loshdancho

 :D 26-27тона бруто Камаз.
Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.php

А я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2

http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

Цитат на: loshdancho - Неделя, 13 Октомври, 2013, 06:36:57
:D 26-27тона бруто Камаз.Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.phpА я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html
Къде видя в България Татра с Евро 2 двигател? Но въпреки това потвърждаваш написаното от мен. Полная масса авто,кг28500, Грузоподъемность,кг16900,  Полная масса автопоезда,кг44000. Автопоезд в превод от руски на български е камион с ремарке или хенгер.
Камаз с Евро 2 тука руснаците малко са се изложили като са си влошили показателите като цяло. Въобще някакви положителни отзиви това "второ поколение" не съм чул. Най-вероятно заради това са слабо разпространени в България.

loshdancho

     КамАЗ-55111    
Грузоподъемность, кг    13000 (10000)    
Снаряженная масса, кг    9050    
В том числе:         
на переднюю ось    3850
на тележку    5200    
Полная масса, кг    22200    
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster

Цитат на: Тариката - Петък, 11 Октомври, 2013, 15:30:31Хората казват"Камаз е най-добрия самосвал в света,няма друг с колесна формула 6х4,на който да му натовариш два пъти собственото тегло,без да му претовариш осите. Камаз е специално разработен за самосвал,а не като своите аналози първо е направен влекач 2 оси и му е прибавена още една ос за самосвал"
Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
1.Aрмейска версия , или
2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава , или
3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.

Тариката

Цитат на: Monster - Понеделник, 14 Октомври, 2013, 12:49:16Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
1.Aрмейска версия,или2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава,или 3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.
Сега се сещам май беше 2004 година на бизнес-парка 12-14 камаза "първо поколение "и един от зелена кабина 3 оси изглежда ката бордови вози пясък,шофьора слиза откопчава каросерията от ляво. Аз си викам ей сега ще дойде някой багер да го разтовари,шофьора си се върна в кабината о изненада всъщнот това е самосвал със странично разтоварване. Старите камази нямат  самосвал с двустранно или тристранено разтоварване в заводско изпълнение-значи е преправян.

Haydutyn


Васисуалий_Лоханкин

Аз имам два въпроса.
Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч ???
А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.

DeDo Vi

Цитат на: Васисуалий_Лоханкин - Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 13:23:11
Аз имам два въпроса.
Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч ???
А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.
Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.

Васисуалий_Лоханкин

#221
...

Васисуалий_Лоханкин

#222
Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 11:56:13
Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.
Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време ;D

Цитат на: Васисуалий_Лоханкин - Понеделник, 25 Ноември, 2013, 12:12:42
Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време ;D
Намерих го, хей го на ;D Това чудо било с двигател Cummins.На мен лично ми прилича на Мицубиши

Тариката

   Поводът и причината за нововъведението е пожар в завода за кабини на Камаз. През тази година Камазите са с финландски кабини Sisu, докато възcтановят производството на оригиналните кабини.В последствие се създава и смесено предприятие,тук вече се появява оригинално Зизу с друга емблема и двг-Къминс.

ИванТ

И понеже стана въпрос за КамАЗ днес срещах един от тези товарни автомобили в помощ при изграждането на столичен канализационен колектор.

КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):



КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!