Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 10:44:32
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Руска техника!
Страници:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
28
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Руска техника! (Прочетена 191469 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #210
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19 »
Отговор
Цитат
което ще рече че самосвала е около 13-14 тона/собствено/,ако му натовариш два пъти собственото тегло със сигурност ще му претовариш осите.
Да бе да...... Къде видя оси при Татра?
13-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за самосвал.
Татра е направена за най-тежките условия много преди да има СССР.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #210 -:
Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19 »
Активен
sek.1
Младши потребител
Рейтинг: +21/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 4
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #211
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 21:15:43 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19
Татра е направена за най-тежките условия много преди да има СССР.
СССР е създаден през 1922 година
А реално създаването му започва още през 1917 година . Долу горе от тогава и Татра произвежда камиони .
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #211 -:
Събота, 12 Октомври, 2013, 21:15:43 »
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #212
-:
Събота, 12 Октомври, 2013, 22:51:17 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Събота, 12 Октомври, 2013, 20:38:19
13-14 тона - 28т на два диференциала(моста) е нормален товар за самосвал.Татра е направена за най-тежките условия много преди да има СССР.
По документи три оси/моста/ на Татра самосвал например Т 815 е 13-14 тона собственото тегло,а Камаз самосвал/същите години на производство/по документи е 8900 килограма без надстройки на каросерията. По документи и Татра и Камаз самосвали са 26-27 тона общо тегло,тоест всичко над това е претоварване на осите. А чисто технически кой камион колко може да дотигне претоварването е друг въпрос.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #213
-:
Неделя, 13 Октомври, 2013, 06:36:57 »
Отговор
26-27тона бруто Камаз.
Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.php
А я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #214
-:
Неделя, 13 Октомври, 2013, 15:32:59 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Неделя, 13 Октомври, 2013, 06:36:57
26-27тона бруто Камаз.Не че няма да ги носи.. но заводски му дават.
http://www.politechsnab.ru/kamaz/kamaz55102.php
А я, виж тука едно сравнение, и не забравяй какво означава 6х6...
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/index.php?sravnivaem=332&model=815-2%20EURO%20II%206%F56.2
http://interdalnoboy.com/gruzoviki/description/kamaz-55111-samosval-6x4.html
Къде видя в България Татра с Евро 2 двигател? Но въпреки това потвърждаваш написаното от мен. Полная масса авто,кг28500, Грузоподъемность,кг16900, Полная масса автопоезда,кг44000. Автопоезд в превод от руски на български е камион с ремарке или хенгер.
Камаз с Евро 2 тука руснаците малко са се изложили като са си влошили показателите като цяло. Въобще някакви положителни отзиви това "второ поколение" не съм чул. Най-вероятно заради това са слабо разпространени в България.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #215
-:
Неделя, 13 Октомври, 2013, 19:00:51 »
Отговор
КамАЗ-55111
Грузоподъемность, кг 13000 (10000)
Снаряженная масса, кг 9050
В том числе:
на переднюю ось 3850
на тележку 5200
Полная масса, кг 22200
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +293/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #216
-:
Понеделник, 14 Октомври, 2013, 12:49:16 »
Отговор
Цитат на: Тариката в Петък, 11 Октомври, 2013, 15:30:31
Хората казват"Камаз е най-добрия самосвал в света,няма друг с колесна формула 6х4,на който да му натовариш два пъти собственото тегло,без да му претовариш осите. Камаз е специално разработен за самосвал,а не като своите аналози първо е направен влекач 2 оси и му е прибавена още една ос за самосвал"
Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
1.Aрмейска версия , или
2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава , или
3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #217
-:
Понеделник, 14 Октомври, 2013, 14:33:05 »
Отговор
Цитат на: Monster в Понеделник, 14 Октомври, 2013, 12:49:16
Нека да ви разреша безмисления cпор. Камаз колесна формула 6х4 26700 килограма общо тегло 8900 cобственото тегло AKO:
1.Aрмейска версия,или2.Направен за износ за някоя капиталистическа държава,или 3.Оригинално е бил влекач и после е преправен.
Сега се сещам май беше 2004 година на бизнес-парка 12-14 камаза "първо поколение "и един от зелена кабина 3 оси изглежда ката бордови вози пясък,шофьора слиза откопчава каросерията от ляво. Аз си викам ей сега ще дойде някой багер да го разтовари,шофьора си се върна в кабината о изненада всъщнот това е самосвал със странично разтоварване. Старите камази нямат самосвал с двустранно или тристранено разтоварване в заводско изпълнение-значи е преправян.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #218
-:
Понеделник, 04 Ноември, 2013, 15:45:06 »
Отговор
С двигатели Merceses
http://www.youtube.com/watch?v=837ZTZfnIA4
http://www.youtube.com/watch?v=3ASD9K9TLTQ
http://www.youtube.com/watch?v=bEFCyQAvKvE
Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Публикации: 31
Теми: 1
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #219
-:
Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 14:23:11 »
Отговор
Аз имам два въпроса.
Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч
А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.
Активен
DeDo Vi
Потребител герой
Рейтинг: +194/-236
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 792
Теми: 6
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #220
-:
Понеделник, 25 Ноември, 2013, 12:56:13 »
Отговор
Цитат на: Васисуалий_Лоханкин в Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 14:23:11
Аз имам два въпроса.
Първият ми въпрос е чисто руска разработка ли е КАМАЗ?Имам предвид двигател, шаси, дизайн... Преди години 1991-92 видях малко преди траянови врата в посока София нещо, което много приличаше на КАМАЗ-влекач с прицеп.Не карах аз(тогава още нямах книжка), минахме бързо, но ми се стори, че отпред имаше друго лого.Освен това беше с турска регистрация.Е, вероятно и за там са изнасяни Камази, ама...знам ли... Спомням си,че едвам пъплеше по баира и изглеждаше доста дърто.
Вторият ми въпрос е свързан пак с КАМАЗ.В началото на деведесетте години почти всеки ден през квартал Слатина минаваше един КАМАЗ(влекач) на фирма "Комко", който тогава изглеждаше направо футуристично.До колкото си спомням беше червен и много лачен.Тогава бях ученик и като го спреше светофара на Слатинска и Гео Милев търчахме с апапите да го разглеждаме.От тогава не съм виждал подобни нещо нито на живо, нито в нета.Много ще се радвам някой да ме "светне" за какво иде реч
А м/у другото(може би много хора знаят), но проекта за камионите КАМАЗ първоначално е бил възложен на заводите ЗиЛ, но в последствие правителството на СССР решава,че машината ще се произвежда в Татарстан.Даже на първия прототип отпред си пише с ЗиЛ.
Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.
Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Публикации: 31
Теми: 1
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #221
-:
Понеделник, 25 Ноември, 2013, 13:12:42 »
Отговор
...
«
Последна редакция: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 17:57:32 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
Рейтинг: +6/-1
Неактивен
Публикации: 31
Теми: 1
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #222
-:
Понеделник, 25 Ноември, 2013, 13:53:13 »
Отговор
Цитат на: DeDo Vi в Понеделник, 25 Ноември, 2013, 12:56:13
Аз ще ти отговоря. На първият въпрос няма точен отговор, защото за нито една разработка на руснаците не може да се каже че е чисто руска, било то цивилна или военна. Руснаците имат много добър опит в икономическият шпионаж.
Онзи камион с турската регистрация най-вероятно е бил камаз, но комшу си го е поукрасил малко. Вторият ти въпрос: Да имаше такива Камази с кабина от Сису (финладска марка камиони) Но нещо не бяха сполучливи, защото въпросната кабина беше от неква пласмаса и направо се разцепваше из руските пътища. Това си бяха чисти Камази само кабината беше финландска. И да Комко имаше няколко такива.
Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време
Цитат на: Васисуалий_Лоханкин в Понеделник, 25 Ноември, 2013, 13:12:42
Благодаря колега! И двата въпроса ме тормозеха от много време
Намерих го, хей го на
Това чудо било с двигател Cummins.На мен лично ми прилича на Мицубиши
f1cd8c8s-960.jpg
(290.66 KB, 960x720 - видяно 598 пъти.)
«
Последна редакция: Понеделник, 25 Ноември, 2013, 17:57:01 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #223
-:
Вторник, 26 Ноември, 2013, 00:28:15 »
Отговор
Поводът и причината за нововъведението е пожар в завода за кабини на Камаз. През тази година Камазите са с финландски кабини Sisu, докато възcтановят производството на оригиналните кабини.В последствие се създава и смесено предприятие,тук вече се появява оригинално Зизу с друга емблема и двг-Къминс.
Активен
ИванТ
Потребител герой
Рейтинг: +944/-25
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 46
Активност
0%
Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт
Re:Руска техника!
«
Отговор #224
-:
Петък, 06 Декември, 2013, 21:57:33 »
Отговор
И понеже стана въпрос за КамАЗ днес срещах един от тези товарни автомобили в помощ при изграждането на столичен канализационен колектор.
КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):
КамАЗ, улица "Владайска река" (2013.12.06):
Активен
Цитат на: начинаещ в Четвъртък, 14 Януари, 2016, 08:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Етикети:
Страници:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
28
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...