• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Руска техника!

Започната от LKW, Неделя, 22 Януари, 2012, 23:36:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Васисуалий_Лоханкин

Цитат на: Pando85 - Четвъртък, 26 Декември, 2013, 17:50:04
Драги зрители за заснемането на клипа отидоха 40-50 литра бензин.  ;D
С АГУ e

Васисуалий_Лоханкин


MagnuM

И в България има 10x10, но Урал. Снимките са от 2007 (не съм ги правил аз), а камиона е продаден през 2010г.
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

loshdancho

Мали що са карета и фланци....  сигурно  е сглобявано  да замести лунохода  при първото стъпване на руснаците на Луната.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

sek.1

То с техните пътища не им трябва да ходят на луната  ;D

Haydutyn


RFF

Руснаците за техните нужди си правят техника, каквато им върши работа!

ЗИЛ 167, в България, няма къде да се използва:



Ето малко интересни разработки:





0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

sek.1

Цитат на: loshdancho - Сряда, 01 Януари, 2014, 11:36:12
   От кога ТАТРА е собственост на руснаци?

Не е тяхна все още  ;D но там има страшно много татри включително и от стария модел .

loshdancho

Цитат на: sek.1 - Сряда, 01 Януари, 2014, 16:43:45
Не е тяхна все още  ;D но там има страшно много татри включително и от стария модел .
Какво доказва това?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

sek.1

Че Татра е много добра машина . То и при нас още се движат много татри . В интерес на истината татрата беше най добрия камион в този клас произвеждан в соц. лагера. Работил съм с Татра 148 на табана на мина Чукурово на времето нямаха равни по здравина . 815 и сега е много добър самосвал .

Hino


ТАТРА е една много интересна тема. Винаги съм им се възхищавал за това което правят. За уникалността на марката като цяло, за прословутото налагане на въздушното охлаждане десетилетия наред ( между другото единствени в света имат Евро 5 с въздушно охлаждане!!!), за може би най-уникалната ходова част и т.н., и т.н.
 
В последните години фактологията е следната. Странно защо имат изключително сериозни финансови проблеми. Последният им модел Феникс, както може би знаете, е с евреиските кабини от Даф. Моторната гама също е основно "дафинова". Има опция, поне допреди година и половина знаех, че имаше, сега незнам със сигурност, за Татрови мотори, както и за Куминс, Доиц и т.н. Останалото си е чешко. Дори модернизирано, при това страхотно измислено.
При това "коопериране" евреиският концерн ( ДАФ-Паккар, холандско-американски евреи) придоби, ако не ме лъже паметта 19% от ТАТРА.
Средата на тази година......, пардон на 2013 година (  ;D) , положението с чехите се влоши много сериозно. Преди това имаше някакви общи разработки с Камаз и разговори за коопериране или дори сливане, но пропаднаха. Чешкото правителство направи поръчка от около ( пак по памет цитирам) 700 машини в опит за спасението на марката. Пак нищо, уж, нестана. Заради дългове, разпродадоха ВСИЧКИ останали проценти от ТАТРА. На кого.......все още не е официално обявено, което е много странно на пръв поглед. За сделката е наета ( поне беше допреди месеци когато се интересувах последно) една силна посредническа фирма. Нямам информация какво е станало. Това обаче което си мисля, и което става почти винаги когато има намесени евреи или такива "финансови" институции ..... е следното. Една фирма с история и доказани качества, се влиза в нея с малко проценти, проверява се положението, прави се план......след това умишлено се води до фалит, стойността и пада главоломно ( всичко се прави напълно умишлено) и най-накрая......от няма накъде се разпродава на безценица, като се купува от същите тези "взезли" в нея чрез подставени фирми и "фондове".
Почти съм убеден, че ще стане точно това. Евреите ще я купят за стотици пъти под реалната и стойност и ще я ... "възродят". Това са нормални схеми за тях. След това ще използват на 101% всичко което може да се използва от фирмата, ще уволнят максимален брой работници, защото "спасяват" фирмата и възползвайки се от всичко което има , или ще я стабилизират печелейки много, или ще я заличат пак изстисквайки всичко което може да се вземе.

От цялата работа е жалко, понеже това е една велика фирма. Между другото, ако си спомянм правилно, наред с легендарните им и изключително доказани камиони, ТАТРА е марката която е произвела третият автомобил в Европа ( след Бенц и Пежо), а самата компания беше създадена в края на 19-ти век!!!
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

sek.1

В Чехия и Словакия това едва ли може да се случи . Там държавата си е на мястото ама много на мястото . Преди 5 години ходихме на посещение в най големия металургичен комбинат в средна Европа . Намира се в Кошице Словакия и е само около 4 пъти по голям от нашето Кремиковци . В момента е собственост на американска фирма и нито за секунда не е спирал работа . Модернизиран е в движение и работниците са нарастнали спрямо социализма почти двойно . Работи с пълния си възможен капацитет и едвам смогва да осигури всичките метали за Шкода - Фолксваген и Деу които произвеждат там . Най старата кола която видях в Кошице беше голф 4 а на гарата в Кошице имаше Бентли такси . За битовите условия в завода нямам думи баните и тоалетните са по скоро като в скъп хотел отколкото за производствено предприятие по моите представи . На всякъде идеална чистота има тоалетна хартия хартиени кърпи за ръце и течен сапун колкото искаш . Храната е безплатна ; работните дрехи се перат след всяка смяна и на сутринта си ги намираш чисти и изгладени закачени в шкафчето . Като се поизносят някой преценява че им е дошло времето и намираш комплект чисто нови с етикет с твоето име и някакъв бар код в който има информация в кое звено работиш и къде трябва да се озоват дрехите .  Същия етикет го има и на шкафчето . Как се оправят с толкова много дрехи и чисто административни задачи нямам представа . Един стар колега женен за чехкина е работил някога в този завод 12 години точно около събитията през 1968 година каза че и тогава организацията на работа е била такава . Как постигат всичко това не знам а не е като да не съм работил като инженер в производство . Сега на моите хора единственото което мога да осигуря е една стара българска перална да си перат сами работните дрехи .

Hino


Ето как "разработват" камионите в Небережний Челни. В по-голямата част от клипа, това е един от плацовете на завода. Там са паркирани освен една малка част от готовата продукция, така и машини излезли от т.н."капитален ремонт".
Според "кулоарна" информация, сина на един от работниците, заснел как се забавляват там. Клипа е отпреди едва няколко дни. Възползвали са се от пълната липса на "надзиратели" и "шефове" около коледните празници  ;D .

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

sek.1

Така разработвахме навремето газките в АРЗто на гара Искър  ;D. Даже и на сух асфалт .

sek.1