ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 12:16:24 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"  (Прочетена 27584 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« -: Сряда, 08 Февруари, 2012, 09:56:45 »
ОтговорОтговор

Мнение за ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"? Благодаря предварително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 08 Февруари, 2012, 09:56:45 »

 Активен
Mr.Balkanski
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +27/-5
Неактивен Неактивен

Vatican City State Vatican City State

Публикации: 130
Теми: 9



Активност
0%

« Отговор #1 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 00:04:50 »
ОтговорОтговор

Чух, че плащат на км, а се кара само по национал във Франция и в Испания. Айде в Испания както и да е, ама как се правят километри по френски национали? Любопитно ми е. Някой има ли впечатления от тази фирма?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 00:04:50 »

 Активен
vaskris
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 14:18:15 »
ОтговорОтговор

Работят към SESE и вярно само национал се кара. п.с. и много пият.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
doko902
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 22:33:13 »
ОтговорОтговор

Какви камиони карат, потдържатли се.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
vaskris
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 23:03:07 »
ОтговорОтговор

IVECO, MAN поддържат ги в Испания най често на Фигуерас в сервиза.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
doko902
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 08 Януари, 2013, 23:32:44 »
ОтговорОтговор

Как е заплащането,бавятли заплатите.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
дани74
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 09 Февруари, 2013, 09:11:58 »
ОтговорОтговор

В тая фирма ако си нов започваш на 700 евро 1-ия месец кара се предимно на двойки 7 цента на км.единичките са на 11 цента км.кара се предимно за се се по национали където е възможно .качат те за три месеца а те свалят на 4 месец.Ако си на линията сеат марторел е невъзможно да си направиш добри километри а повечето камиони на фирмата са там.камионите са предимно ивеко 1 ман 2-3 дафа .нови камиони няма.ако се счупи нещо по камиона  се прави преценка дали е виновен шофьора и го отнася евентуално.заплащането-до 500евро на месц по карта останалите като се прибереш до 4-5 дни.режат ти около 1000км - се се не ги признавало понеже плащало за магистрали а вие карате национали??!! къде е логиката не знам!удържат за осигуровки и ти спират около 200евро - дават ти ги като тръгваш или напускаш-много шофьори там не се задържат.или както казва самият шеф - моята фирма е школа за шофьори!Успех на новопостъпилите!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro74211
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #7 -: Събота, 07 Септември, 2013, 15:09:15 »
ОтговорОтговор

в Прима ако си нов 1-ви месец 600евро, ако си нов но имаш стаж 1-месец 700евро,,,връзкарите карат на твърдо 1300-1350евро Англия-Германия те са към ВАЛТЕР,,, към СЕСЕ основно се кара на двоики 1-ва година 10 цента, 2година 11цента,3 година12цента но нети ги дава защото станало много трудно и нямало вече работа и му намалили навлото,,, задължително реже около 2500-3500 км. основно се кара ИВЕКО има няколко МЕРЦЕДЕСА,ДАФ,И 2 МАНА общо около 40 камиона,,,,аванс всяка седмица, после като те пребере след около 10дневно пътуване с бус на фирмата те викат за останалите пари удържа за осигуровки нямаш бг заплата нямаш платена отпуск....у-ще за новобранци това е фирма Прима 91

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #8 -: Събота, 07 Септември, 2013, 16:01:20 »
ОтговорОтговор

Или е едно добро начало за начинаещ водач на международен транспорт Усмивчица За 700Е хем ти плащат , хем трупаш стаж за следващата голяма фрма, където ще те вземат, само ако имаш стаж в ЕС.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #9 -: Събота, 07 Септември, 2013, 17:31:04 »
ОтговорОтговор

Това си е чисто извращение  , да се трошите по 3-4 месеца за 700-800 евра . Толкоз ли няма из България някоя фирма дето да започнете , а ще се трошите по Испания.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LightOff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 179
Теми: 15



Активност
0%

« Отговор #10 -: Понеделник, 09 Септември, 2013, 10:44:52 »
ОтговорОтговор

...  нищо лично към някой от тук пишещите, но реалността в БГ леко Ви убягва ми се струва! Ще сподели ли някой от Вас как е започнал като новобранец в тази професия... с наистина нормална заплата и нормални работодатели. Сложете  ръка на сърцето и признайте, че БГ всичко се случва по втория начин. Също така, не всеки е имал роднина(баща или друг)който да му покаже тънкостите и да го въведе в професията. Нищо лично, пак повтарям към някой от Вас. За жалост, не страната ни е лоша, а хората, самите българи са лоши, да не кажа по - тежка дума. 
... истината е, че няма ни една транспортна фирма в БГ, в която един начинаещ да стартира с нормална заплата и наистина да го обучат такъв. На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма. Ако това е да се държи само телефона на ухото и да се псува като начин на управление.... всички го можем. 

....малко извън темата! Малко стаж направих на самосвал и макар, че бях начинаещ, станах свидетел на именно това за което говоря горе. Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво. Добре го е казал народа - до казана където са българите, не стоял дявола, защото те сами се тикат един друг вътре!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
redboy
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 76
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #11 -: Четвъртък, 12 Септември, 2013, 21:18:52 »
ОтговорОтговор

Евала за думите! Написал си всичко,както си е!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #12 -: Четвъртък, 12 Септември, 2013, 23:33:41 »
ОтговорОтговор

...  На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма.


 
Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво.


Противоречиш си май.  Ухилен Ухилен

Никой,който поне веднъж е карал камион, няма как да каже подобно нещо.

Не вярвам и да има луд,който да го изпълни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
LightOff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 179
Теми: 15



Активност
0%

« Отговор #13 -: Понеделник, 16 Септември, 2013, 10:50:23 »
ОтговорОтговор

... явно не съм се изразил добре! В предишния си пост говорех изобщо за ситуацията в БГ транспорта и за един конкретен случай на който съм бил свидетел. Фирмата е реална, управителят е реален и думите казани от него са съвсем реални. Примерът беше ярък пример на думите ми, че бг транспортната дейност се управлява не от професионалисти, които именно за това са учили в университетите. Едните са бивши шофьори, а други бг управители на транспортни фирми избощо нямат досег до тънкостите на тази сфера, не "тапия" от където и да било за това, но все пак сме в БГ и шуробаджанащината и "батко и братко" действа в пълна степен и този човек става управител на транспортна фирма.
 ... а, и какво ще спечеля да празнословя, ако не беше така!?  Човекът, изрекъл конкретните думи е бивш военен, който никога през живота си не е карал камион. Военен с инженерна специалност. За не запознатите, трябва да направим изключителното уточнение, че придобитата инженерна специалност, като такава почти няма нищо общо с военната инженерна специалност. Именно заради което, военните инженери нямат реализация извън военното дело поради тясната им специализация.
...  и така, още мислиш ли, че няма такъв тъпигьоз, който би изрекъл думите " изключвайте двигателите на камионите за да пестите гориво"!?  
... макар, че имам само някакви си месеци стаж и от приказките на други вече "изпекли се" в професията, мисля че съм чул достатъчно за нравите и характера на бг транспорта.

Със здраве!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro74211
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #14 -: Сряда, 25 Септември, 2013, 10:34:12 »
ОтговорОтговор

Правят се километри бе колега, ама две мнения няма. По аутобан е по-удобно и най-вече може да спиш на паркинг, а не на джоб, както е по национала.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!