• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"

Започната от admin, Сряда, 08 Февруари, 2012, 09:56:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Мнение за ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"? Благодаря предварително!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mr.Balkanski

Чух, че плащат на км, а се кара само по национал във Франция и в Испания. Айде в Испания както и да е, ама как се правят километри по френски национали? Любопитно ми е. Някой има ли впечатления от тази фирма?
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Mr.Balkanski

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

vaskris

Работят към SESE и вярно само национал се кара. п.с. и много пият.

doko902

Какви камиони карат, потдържатли се.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

vaskris

IVECO, MAN поддържат ги в Испания най често на Фигуерас в сервиза.

doko902

Как е заплащането,бавятли заплатите.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

дани74

В тая фирма ако си нов започваш на 700 евро 1-ия месец кара се предимно на двойки 7 цента на км.единичките са на 11 цента км.кара се предимно за се се по национали където е възможно .качат те за три месеца а те свалят на 4 месец.Ако си на линията сеат марторел е невъзможно да си направиш добри километри а повечето камиони на фирмата са там.камионите са предимно ивеко 1 ман 2-3 дафа .нови камиони няма.ако се счупи нещо по камиона  се прави преценка дали е виновен шофьора и го отнася евентуално.заплащането-до 500евро на месц по карта останалите като се прибереш до 4-5 дни.режат ти около 1000км - се се не ги признавало понеже плащало за магистрали а вие карате национали??!! къде е логиката не знам!удържат за осигуровки и ти спират около 200евро - дават ти ги като тръгваш или напускаш-много шофьори там не се задържат.или както казва самият шеф - моята фирма е школа за шофьори!Успех на новопостъпилите!

Joro74211

в Прима ако си нов 1-ви месец 600евро, ако си нов но имаш стаж 1-месец 700евро,,,връзкарите карат на твърдо 1300-1350евро Англия-Германия те са към ВАЛТЕР,,, към СЕСЕ основно се кара на двоики 1-ва година 10 цента, 2година 11цента,3 година12цента но нети ги дава защото станало много трудно и нямало вече работа и му намалили навлото,,, задължително реже около 2500-3500 км. основно се кара ИВЕКО има няколко МЕРЦЕДЕСА,ДАФ,И 2 МАНА общо около 40 камиона,,,,аванс всяка седмица, после като те пребере след около 10дневно пътуване с бус на фирмата те викат за останалите пари удържа за осигуровки нямаш бг заплата нямаш платена отпуск....у-ще за новобранци това е фирма Прима 91

Rammbon

Или е едно добро начало за начинаещ водач на международен транспорт :) За 700Е хем ти плащат , хем трупаш стаж за следващата голяма фрма, където ще те вземат, само ако имаш стаж в ЕС.

Boroman21

Това си е чисто извращение  , да се трошите по 3-4 месеца за 700-800 евра . Толкоз ли няма из България някоя фирма дето да започнете , а ще се трошите по Испания.

LightOff

...  нищо лично към някой от тук пишещите, но реалността в БГ леко Ви убягва ми се струва! Ще сподели ли някой от Вас как е започнал като новобранец в тази професия... с наистина нормална заплата и нормални работодатели. Сложете  ръка на сърцето и признайте, че БГ всичко се случва по втория начин. Също така, не всеки е имал роднина(баща или друг)който да му покаже тънкостите и да го въведе в професията. Нищо лично, пак повтарям към някой от Вас. За жалост, не страната ни е лоша, а хората, самите българи са лоши, да не кажа по - тежка дума. 
... истината е, че няма ни една транспортна фирма в БГ, в която един начинаещ да стартира с нормална заплата и наистина да го обучат такъв. На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма. Ако това е да се държи само телефона на ухото и да се псува като начин на управление.... всички го можем. 

....малко извън темата! Малко стаж направих на самосвал и макар, че бях начинаещ, станах свидетел на именно това за което говоря горе. Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво. Добре го е казал народа - до казана където са българите, не стоял дявола, защото те сами се тикат един друг вътре!

redboy

Евала за думите! Написал си всичко,както си е!

SEMPER

Цитат на: LightOff - Понеделник, 09 Септември, 2013, 11:44:52
...  На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма.


Цитат на: LightOff - Понеделник, 09 Септември, 2013, 11:44:52
 
Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво.


Противоречиш си май.  ;D ;D

Никой,който поне веднъж е карал камион, няма как да каже подобно нещо.

Не вярвам и да има луд,който да го изпълни.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

LightOff

... явно не съм се изразил добре! В предишния си пост говорех изобщо за ситуацията в БГ транспорта и за един конкретен случай на който съм бил свидетел. Фирмата е реална, управителят е реален и думите казани от него са съвсем реални. Примерът беше ярък пример на думите ми, че бг транспортната дейност се управлява не от професионалисти, които именно за това са учили в университетите. Едните са бивши шофьори, а други бг управители на транспортни фирми избощо нямат досег до тънкостите на тази сфера, не "тапия" от където и да било за това, но все пак сме в БГ и шуробаджанащината и "батко и братко" действа в пълна степен и този човек става управител на транспортна фирма.
 ... а, и какво ще спечеля да празнословя, ако не беше така!?  Човекът, изрекъл конкретните думи е бивш военен, който никога през живота си не е карал камион. Военен с инженерна специалност. За не запознатите, трябва да направим изключителното уточнение, че придобитата инженерна специалност, като такава почти няма нищо общо с военната инженерна специалност. Именно заради което, военните инженери нямат реализация извън военното дело поради тясната им специализация.
...  и така, още мислиш ли, че няма такъв тъпигьоз, който би изрекъл думите " изключвайте двигателите на камионите за да пестите гориво"!?  
... макар, че имам само някакви си месеци стаж и от приказките на други вече "изпекли се" в професията, мисля че съм чул достатъчно за нравите и характера на бг транспорта.

Със здраве!

Joro74211

Правят се километри бе колега, ама две мнения няма. По аутобан е по-удобно и най-вече може да спиш на паркинг, а не на джоб, както е по национала.

Joro74211