• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Съчленено ППС

Започната от v1977, Сряда, 13 Ноември, 2013, 18:20:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

v1977

Много благодаря колега за ценния съвет,който ми даваш! Ще ми е необходим от другия месец ;D едно +че от мен колега :D

v1977


ivopifeca

И още нещо,което колегите забравиха да кажат,а и на клипчето не го видях,винаги преди да закачиш лулите,плювай на гумичките-ще го видиш как се поставят с полузавъртане,като има слюнка по лесно приплъзват ;)

ivopifeca


v1977

Мерси  колега! Между другото това с плюнченето на гумичките,ни караше да го правим инструктура в школата.И на изпита понеже даяджията ни накара да разкачаме и закачаме му се догади от тази операция :D.А инструктора му вика така по-лесно влиза г-н изпитващ. :D :D :D

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Петък, 15 Ноември, 2013, 14:27:23
Колега и един съвет от мене,при откачане и закачане,винаги си подпирай ремаркето,или полуремаркето с клиновете-"кучките",нищо че повечето имат бутони за блокиране ;)
За ремаркето ме навиваш оти хуква да бега и без въздух,ма за полуремарке откак се повним тоз бутон дет го мъцаш ич не съм го и барал у живота си оти лично за мен е напълно излишен(некой ако ми даде поне една причина да съществува такъв бутон , ша го признаем)
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Петък, 15 Ноември, 2013, 00:02:38
     
     П.П. Преди "съчленено превозно средство" се казваше на автобус или тролей, на който му е прикрепено ремарке и е неразделно.
     
Освен това Илчев ,Съчленено МПС има един единствен ДКНомер и отпред и отзад е се един и същи оти си е винаги комплект сещаваш ли се  ;)


abator

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 15 Ноември, 2013, 18:58:12
... тоз бутон дет го мъцаш ич не съм го и барал у живота си оти лично за мен е напълно излишен(некой ако ми даде поне една причина да съществува такъв бутон , ша го признаем)...
В някои фирми, при кандидатстване за работа, се провеждат изпити. Много е важно на този изпит да го барнеш  този бутон. В противен случай се считай за скъсан. Те за това се ползва бутона. Ако не ми вярваш питай Минко.

ivopifeca

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 15 Ноември, 2013, 18:58:12
За ремаркето ме навиваш оти хуква да бега и без въздух,ма за полуремарке откак се повним тоз бутон дет го мъцаш ич не съм го и барал у живота си оти лично за мен е напълно излишен(некой ако ми даде поне една причина да съществува такъв бутон , ша го признаем)Освен това Илчев ,Съчленено МПС има един единствен ДКНомер и отпред и отзад е се един и същи оти си е винаги комплект сещаваш ли се  ;)
В една фирма на полуремарке се оказа, че сите тресчотки беха охлабени,понеже често,през ден сменявахме ремаркета,на това ми направи впечатление,че тръгна без да съм му закачил маркучите,това докато опитвах напред- назад леко ,дали е заключило...

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Петък, 15 Ноември, 2013, 21:15:00
В една фирма на полуремарке се оказа, че сите тресчотки беха охлабени,понеже често,през ден сменявахме ремаркета,на това ми направи впечатление,че тръгна без да съм му закачил маркучите,това докато опитвах напред- назад леко ,дали е заключило...
Така става кат почнете с тия възглавници си играете.
Полуремаркето има и крака(лапи) и те се явяват нещо като спирачка въпреки,че се и попързалват.


ivopifeca

Тогава повлачиха краката,брат,а аз по принцип не обичам да играем с възглавниците,как го оставим,така волим да си го земем,освен ако не е много товара отпред,а и кога се сменят ремаркета у фирмата ,не секи ще го остави,както ти :)

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Петък, 15 Ноември, 2013, 21:39:12
Тогава повлачиха краката,брат
Другио път по -нежно  ;) не мое юнашката
Цитат на: ivopifeca - Петък, 15 Ноември, 2013, 21:39:12
а и кога се сменят ремаркета у фирмата ,не секи ще го остави,както ти :)
Некогиш кат беа само ресори и некой откачи пълно ремарке как го закачаха а?
Стига глезотии никви ядове няма да ръгнеш лафета на зор ,както и обратния вариант царският болт като е високо па има латерна,па тя кат не бачка има триста щуротии за решение на въпроса.


ivopifeca

Абе сметам кога е тоста тежичко,по важи да се заиграеш с възглавниците...А и некога,кога са били на ресори,може би и ремаркетата не са се огъвали така,както тия сегашните...незнам,не съм карал влекач на ресор отзад.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 15 Ноември, 2013, 18:58:12
За ремаркето ме навиваш оти хуква да бега и без въздух,ма за полуремарке откак се повним тоз бутон дет го мъцаш ич не съм го и барал у живота си оти лично за мен е напълно излишен(некой ако ми даде поне една причина да съществува такъв бутон , ша го признаем)

     Не разбрах ремаркето какво е по-различно от полуремаркето.

     Този червения бутон, мисля на някой места за товарене се искаше да е задействан. А може и ключа на камиона, да го приберат. Поне неволно не можеш да направиш някоя простотия!


Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 15 Ноември, 2013, 18:58:12
Освен това Илчев ,Съчленено МПС има един единствен ДКНомер и отпред и отзад е се един и същи оти си е винаги комплект сещаваш ли се  ;)

     Обикновено не мога да разбера написаното, сега и мисълта не разбирам (ако има?!)!

     Колко било елементарно да се определи какъв тип е ППС-то. Ако имаш кола или бус със закачена каравана. Теглещото е с едни номера, караваната с друг - състав от ППС! Обаче същата марка модел теглещо, с английска регистрация! Караваната е там е със същият ДКН като колата. Тогава имаме еднакви номера - съчленено превозно средство! Много хитро не бих се сетил!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 15 Ноември, 2013, 18:58:12
Освен това Илчев ,Съчленено МПС има един единствен ДКНомер и отпред и отзад е се един и същи оти си е винаги комплект сещаваш ли се  ;)

В Холандия като регистрираш лек автомобил ти дават 3 номера. 2 за колата и третия за ремарке, ако ти потрябва. Купувал съм няколко коли от там и всички си имаха в багажника трети номер.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

При ремаркето,като откачиш въздусите-блокира,след време,като остане без въздух отпуска...затова и преди на много места искаха,да има ръчна спирачка с въженце...говоря за ремарке със завиваща предна ос,с барабанни спирачки-остане ли без въздух,за разлика от полуремаркето-тръгва!

v1977

Много съм благодарен на всички отзовали се колеги по темата. Искам да питам защо преди да разкачиш влекача от полуремаркето винаги трябва да вдигам влекача до край,поне така ми казаха да го правя като закон при разкачане. Та нали сега се уча и искам да заучавам нещата правилно и безопасно!
Благодаря!

ivopifeca

Цитат на: v1977 - Събота, 16 Ноември, 2013, 11:28:15
Много съм благодарен на всички отзовали се колеги по темата. Искам да питам защо преди да разкачиш влекача от полуремаркето винаги трябва да вдигам влекача до край,поне така ми казаха да го правя като закон при разкачане. Та нали сега се уча и искам да заучавам нещата правилно и безопасно!
Благодаря!
Предполагам,защото,ако е натоварено с тежък товар,при изтегляне влекача напред,ремаркето се огъва,и после при прекарване,за да го закачиш,да имаш мегдан да пуснеш влекача надолу за да влезе лафета по лесно без да опира...

ivopifeca