• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

"Столичен автотранспорт" ЕАД

Започната от ИванТ, Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ИванТ

Забелязвам, че общинската фирма липсва в този раздел и като цяло не е коментирана в детайли. Макар и да нямам лична цел към дружество, нека все пак има повече информация по отношение на заплащане, спазване на трудово законодателство, спазване на времената за управление и почивка, автопарк, разход на гориво и работните смени. Публично се обсъждата, че се работи 6 дни непрекъснато (първа или втора смяна) с 3 дни почивка след това.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

drago_pavlov

Offtopic:
Е сега Илчев като се развихри, ум ще ти зайде после от четене  ;D

drago_pavlov


admin

Цитат на: drago_pavlov - Вторник, 04 Февруари, 2014, 15:12:02
Offtopic:
Е сега Илчев като се развихри, ум ще ти зайде после от четене  ;D

Offtopic:

Последен компромис към поредното изключително неподходящо изкaзвaне, които прaвиш вероятно с цел привличaне нa внимaние!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Люси

В момента автобусните шофьори са много добре(визирам гараж Малашевци,но предполагам че и в другите гаражи е така) и взимат над 1200-1300 лева,обаче сега не може да влезеш там да работиш,минаха дните в които се молеха на хората дори и поемаха разходите по изкарване на Д категория!!!

ivopifeca

Цитат на: Люси - Вторник, 04 Февруари, 2014, 20:29:07
В момента автобусните шофьори са много добре(визирам гараж Малашевци,но предполагам че и в другите гаражи е така) и взимат над 1200-1300 лева,обаче сега не може да влезеш там да работиш,минаха дните в които се молеха на хората дори и поемаха разходите по изкарване на Д категория!!!
Верно е!

МИНКО ИЛЧЕВ

     В София са две отделни предприятия, ""Автотранспорт" и "Електротранспорт". За вторите имаше максимална възраст за прием 40 години освен, ако не си работил преди тази възраст. За трамвай се кара около 3 месечен курс и категорията е "Ттм". За тролей се изисква и категория "Д" и курс за "Ттб". По-долу ще давам примери за първите. А другите се смятат за много непрестижни и едните са релсови!



Цитат на: ИванТ - Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04
, нека все пак има повече информация по отношение на заплащане, спазване на трудово законодателство, спазване на времената за управление и почивка,

     Регламент 561 не важи, по закон обичайни маршрути до 50 км. По-скоро Кодекса на труда. В Плевен бях работил един път 59 последователни дни, не вярвам да е било нарушение.
     Работата сравнение с камион като ангажимент е по-малка, но сравнение с нормална работа повече, плюс и на празници. Извънредният труд дава тези заплати. Инак най-много 950 лв и с поддържан автобус и да си с подходящ колега. И да си с малко глоби. Отклонението от времето за всяка спирка се санкционира от порядъка на 10-20 лв. Ако си в месеца с една подобни глоби си добре.



Цитат на: ИванТ - Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04
автопарк,

     Разделя се на съчленени и единични. Малко е по-голям щата на дългите беше 25 лв. преди години. Старите почти всеки ден влизат в сервиз. Общо взето едно е за сметка на друго. Има приказка, ортака е важен, не линията и автобуса.



Цитат на: ИванТ - Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04
разход на гориво

     Всеки автобус има основна норма. Например МАН 262 (съчленен) - 34,5л/100км. това е когато не е на линия. За всяка линия си има завишения най-висока за целият транспорт е за 94 линия, 55% отгоре на основната. За зимата (1.12-28(29).02) още 5%. Така че зимата на линия 94, нормата е 34,5х1,6. Според изминатото разстояние се образува нормата. Докато при камионите е нормално да чуеш: "Ми той толкова си гори, Аз не "пипам" колкото изгори". Повече ли е задължително плащаш! Гумите също имат пробег който се зачита само "на линия". По-рано се износят - плащаш!



Цитат на: ИванТ - Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04
и работните смени.

     Обичайно е на две смени. За първа ранните коли има превозващи персонал и те минават по няколко маршрута, така че да са към 4,00 часа в гаража. Втората нощните коли се прибират от 23,30 до 0,40 и ако не си със собствен превоз около 1,00 тръгват извозващите персонала.
     Със сменника си може да се разберете само по една смяна да карате. Така аз карах само втора смяна последните години - по-удобна е за пияниците!



Цитат на: ИванТ - Вторник, 04 Февруари, 2014, 14:20:04
Публично се обсъждата, че се работи 6 дни непрекъснато (първа или втора смяна) с 3 дни почивка след това.

     Тук не ми е ясно?! Къде се обсъжда? Заплата е базирана осем часа по работните дни. Почивките мога теоретично  да бъдат най-много колкото са почивните дни в месеца! Не рядко се работи и допълнително дни и за деня още курсове. Отделно извънработно време да го оправяш. Като задължително "черпиш" - най-обичат пари в брой. Като някаква средна продължителност от излизане до прибиране във вкъщи 11-12 часа.
     Аз обикновено работех 12 дена и два почивка и повечето са така.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!