• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Изпит пред ДАИ

Започната от diana71, Петък, 01 Май, 2015, 10:14:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

21 - 22 - 23 ,,,,, като хвърляш граната така се брои,,,,,,, 3df да не си бил военен, че така броиш ;-)
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

3df

Не съм бил военен. Служих в Строителни войски. Строяхме Елаците тогава и Мирково Държах автомат по малко от 20 дни. Но тами имах удоволствието да карам
МАЗ 537 8х8 влекач с ремарке общо 24 метра. Карахме багери на ремонт в Омуртаг. Само с Ц категория 24 м композиция. Ама кой ни спираше тогава. Военен номер Старшината пиян Началник щаба вика Васка качвай се ......

Ама това е за друга тема.
Не само при гранатите се брои 21-22-23 и други броят така.

Обикновено, когато кажеш 21 . То изговарянето е равно на 1 секунда.
при 22 е същото. та 21-22-23 = 3 секунди покой на машината.
НА времето съм имал разправии на един стоп на семинарията. Спрях и тръгнах  А милиционера вика:
- не е достатъчно.

3df


rider777

И мен навремето от Вилхелм Пик ме пратиха в Строителни Войски за наказание, че не съм благонадежден за Системата ама вместо да ми извадят очите ми изписаха веждите,,,,,, 2 години и 3 месеца непрекъснат купон,,, не усетих, че служа та и аз там само с С категория дърпах полуремарке циментовоз ама кой ти гледаше категориите тогава,,,,,,,,, купон гоУем ,,,,, колко частно съм карал и колко ГСМ съм разпродал,,,,,,, е са да се върне тва време искам пак да съм в казармата.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

3df

Абе хубаво беше ама вече не ми се иска да се връща, Като гледам  всичко ,което построихме се руши.
Яд ме е че тогава не ми дадоха бележка, какво съм карал та само да се явя на изпит. А и можеха без изпит да ми дадат категорията ама трябваше да остана там на работа. А аз бързах за университета. Та с този университе сега да сменям категория и професия.....

diana71

Да ще си платя и ще се явявам на 08/05 отново.Ще се разправям с ДАИ като взема изпита.Има и една подробност че нямам картонче с баркода от изпита и ред други ситуации които се случиха на полигона.Всички други неща са ми ясни -категориите които имам съм си ги взела от първия път, плюс това имам и изкарано Ръководител на транспортна дейност в Републиката, ще се подготвям и за Ръководител и в Общността. Но все пак благодаря.

4ipika

Колежке виждам че си писала, че си  карала, в сливен,
от сл, ли си, или само си карала там.
И аз съм от сливен, ако можеш дай някой скайп за връзка или ме намери/
ск- ronaldinio3337
Ако някой ден скоростта ме убие, не плачи, защото аз бях усмихнат.

Красимир Тодоров

Дианче, наборе, ти ама честно, провери ли си фаровете дали светят? Без значение къде гледа камерата. Аз лично не помня на моя изпит кво беше, карах, маневрирах, взех.. подробности грам, че бех жулнал 3 бири преди изпита и съм забравил, беше ме поднесло.
Обаче, ако знаеш, че едно от нещата които трябва да направиш е да слезнеш и да погледнеш фаровете - значи именно това трябва да направиш. И Митко е прав, че голяма вина има и инструктора, че не ти е казал мотамо какво да направиш. Веднъж ти е изпита, после ако щеш си гледай фаровте, колегите ще ти присветнат ако не е в ред. Но на изпита, ако трябва да гледаш фаровете и камиона, слизаш, играеш театрото и това е.


майн рид

Здравеи колежке . Интересно ми е "картонмето със номера " за изпита ! Давано ли ти е или не .
Защото по правило картончето се дава на полегащия Изпит .Тои самият трие  и диктува номера на изпитващия .Които го вписва във камерата и протокола за изпита .След което дава протокола на кандидата за проверка и подпис .А картончето остава във кандидата със цел иммено ако се наложи проверка за "нередности"
Аз лично си държах талончето до получаване на книшката .Нищо че изпитващия ми честити за успешния изпит .
Имено за това е камерата и иномера на протокола !Да се докаже кой е прав .

Иначе успех на втория изпит.
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

3df

Само да вметна пак, че според методиката публикувана по горе колежката е трябвало да провери фаровете (по точно "светлините").
Но инструктора и изпитващия трябва да направят инструктаж.

Аз например чак сега разбрах от тук за тази методика.

А картончето се дава на кандидата от "фирмата"

Изпитващия на видно място при инструктажа пише номера на протокола.
Да го видят всички.

Колежката ще си вземе изпита ако направи това дето написах в дългия пост.

Успех на колежката .

На 08.05 съм рожденик, а тя на изпит !!!
Стискам и палци.

diana71

Имам картонче само от листовките.От полигона нищо не ми е давано, нито съм изтривала аз каквото и да е.Благодаря Ви дано мине всичко по-добре.А след това многото въпроси ще задавам докато получа адекватни отговори. Иначе номера на протокола и датата от изпита ги зная,така че по тях ще търся.

SEMPER

#40
Аз в казармата само с В категория съм карал всичко без самолет и подводница  ;D  А, и от онези влекачи, къде дърпаха големите ракети не съм, щото  бяха толкова секретни, че трябваше да се правим че не ги виждаме. Най много стаж натрупах на Краз автокран с 22 м стрела. Човека излезе в отпуска, а трябваше работа да се върши, а после като се прибра краниста и видя че има кой да я върши работата стана изведнъж рязко мързелив.


А по темата - чак ми е чудно какво се търси.

 Тук веднага след закачането се проверяват светлините - изпитвания цъка, а инструктора потвърждава дали светят. Изпитващият само гледа какво вършиш. Ако не провериш светлините изпита ще ти е свършил още преди да си се качил да караш. Няма камери, няма дявол, няма контестации.Книжката ти е готова и е в изпитващия, като свърши изпита успешно - направо ти я дава.
  А в България - камери, глупости ,баркодове,картончета, че да и обжалваш после. Щом изпитващият те е видял че тръгваш без да си проверила светлини - много ясно че ще си аут, въпроса е защо ти е дал да хабиш нафта след това.  
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

майн рид

#41
Данче аз до колкото знам .Листовка и кормуване са ДВА отделни изпита !
Първо се държи листовка .И след няколко дни е полигон и градско .
Това се прави със цел да се обработят листовките във София . За да се види кои ги е взел! И кой има право да продължи изпита .
А и повече пари за изпитващия.  
Аз и на "листовки" и на кормуване се паднах със едни и същи курсисти . Някои караха за "Б" други за" С " и" С+Е" .  Така е по закон .
Ако ти си ги карала заедно явно нещо са та прекарали ."Имам в предвид листовки и кормуване"


П.П. става въпрос за Есента на 2014г  Така че си провери ДОБРЕ как стоят нещата за изпита .Иначе успех и умната на изпита.

Причина за редакция: Човек,моля те проверявай си текста преди да го публикуваш. Не може един път да пишеш правилно една дума, и после два пъти същата дума да е с по две грешки. Нищо против нямам,предполагам пишеш от телефон,но така създаваш впечатление за тотална неграмотност
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

diana71

Цитат на: 3df - Неделя, 03 Май, 2015, 11:08:36
Само да вметна пак, че според методиката публикувана по горе колежката е трябвало да провери фаровете (по точно "светлините").
Но инструктора и изпитващия трябва да направят инструктаж.

Аз например чак сега разбрах от тук за тази методика.

А картончето се дава на кандидата от "фирмата"

Изпитващия на видно място при инструктажа пише номера на протокола.
Да го видят всички.

Колежката ще си вземе изпита ако направи това дето написах в дългия пост.

Успех на колежката .

На 08.05 съм рожденик, а тя на изпит !!!
Стискам и палци.
На 7 -ми ще празнуваме рождения ден на съпруга ми .....затова че каквото такова.Полу пияна дано се сетя въобще че имам ремарке.......... ;)

Бриги Магнито

Цитат на: diana71 - Неделя, 03 Май, 2015, 17:25:10
На 7 -ми ще празнуваме рождения ден на съпруга ми .....затова че каквото такова.Полу пияна дано се сетя въобще че имам ремарке.......... ;)
Би го в ремаркето,няма къде толкова да отиде,глей  само да има място ако трябва да се полее тефтеро


admin

С риск да се повторя ще попитам пак. Сигурно ли е, че проблемът със светлините е единственото нарушение? Защото ми се струва, че има и още нещо.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!