• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

СТАЖЪТ – колко ни се иска и колко е???

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Петък, 08 Юли, 2016, 22:06:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Кое може да се счита за шофьорски стаж?

Само и единствено, управление на камион с ремарке или полуремарке, международно
Управление на всички камиони, автобуси и тролейбуси
Управление на всички колесни, включително трактори и комбайни, изключение МПС-та от категория "А" и "В"
Всякакъв допир с МПС-та от професионална категория, включително участие във форуми, трениране на симулатори, гледане на видеоклипове
Както Закона, времето от придобиване на съответната категория

МИНКО ИЛЧЕВ

 
Цитат на: цецодебел - Петък, 15 Март, 2024, 09:09:33
Тези които карат такива стоки за Декатлон-Италия знаят, че нямат право да спират за почивка, дори да надхвърлят 10 часа.


    Търсих едно негово твърдение, че след натоварването, само и единствено шофьорът е отговорен за стоката. Записки си водя от близо 10 години, ама не намерих точния цитат. Но съм убеден, че съм го чел от него и честна евроатлантическа - вервайте ми. Обаче призивът да ме уреди с маратонки си остава неизпълнен. Което ме кара, да си мисля че този е наистина велик НЕКАДЪРНИК и е тръгнал с отворени врати на полуремаркето. Единствено се е изпикал на предна лява гума или в шише. И не е някаква постановка, да открадне маратонки. Аз изобщо не съм учуден, последователите да му мислят. Как е галено и "нежно" Педринчо1 или Пед1, а и Вал1 е доста френско?!


"Избори май месец 2019 година. Нещото си гласува за работодателите. Бюлетина 12 е за на Тиквата партията. Онзи дето е построил над половин милиард километра магистрала и нищо не е откраднал.

И аз така!   
23.05.2019 11:24   начало
Въпреки, че в петък, събота и неделя ще пътуваме, ще си направя така сметката, че да се върнем и стигнем навреме в консулството. Дори бабата в България е инструктирана и е под контрол! НОМЕР 12!
Валери Цветанов (Driver1)
   0034664687857

Здравейте, банда!   
25.05.2019 20:14   начало
Аз съм се записал за изборите утре. Ама се чидя - да одя ли, да не одя ли?... Ама сигурно ще одя. Не, че имат някакво значение за мен тези, а и каквито и да е избори в България. Просто за кеф - да гледам как се гърчат някакви ора, дет имат нахалството да определят кой имал право, кой бил българин, кой патриот и пр.
Не, че ми дреме за оценките им, но ей така - за спорта. Пък и за да продължи традицията...
Н'ъл тъй, човеко с прахосмукачката, ранчото и паркинга?... :-)))))
Валери Цветанов (Driver1)
   0034664687857

Гласувахме!   
26.05.2019 16:29   начало
Учудващо добра избирателна активност в консулството във Валенсия. Добра организация, почти няма опашка - за десетина минути приключваш.
Присвоявам си заслугата за около 10-12 гласа от Испания и 4 от България.
Валери Цветанов (Driver1)
   0034664687857

Да си честитим!   
27.05.2019 01:06   начало
Да оставим дрисъците да си облизват задниците. Не били гласували? Ами да сте гласували! Избори се правят за гласуващите. Останалите люпят семки и гледат мача.
Онуй нещо със smart-прахосмукачката па се нерви на Макрон? Ми нали трябва да отидат български депутати в Брюксел за да пробват да направят нещо!?
Ама на тоя прахосмукачката му наистина е по-smart от него...
Валери Цветанов (Driver1)
   0034664687857"

    П.П.: За последния цитат, професионално за задници говори. А този с прахосмукачката е много "голямо лайно - тъпо копеле" - Райбер 777.

    Горното е доста дипломатично описание за сегашната му професия. Ето още едно по-близо до реалността.

"Влиза султанът в просторната баня и ляга чисто гол върху мраморна повърхност. Слугата започва да го масажира с длани и лакти по цялото тяло, като особено обръща внимание на седалищните мускули. След това вади хавлиена ръкавица, с която започва методично да търка всяка педя плът от тялото на султана, за да изкара всичката мъртва кожа и кир. След това слугата взима няколко торби, пълни със сапунена пяна, и ги излива върху тялото на султана. Отново започва да го масажира прилежно. След края на масажа взима специален метален съд, пълен догоре с топла вода, наречен ибрик, и започва с него да полива тялото на султана. Специално обръща внимание на ануса му, който да бъде добре подмит. Процедурата завършва с подсушаване с хавлиена кърпа и мазане със специални ароматни масла - отново със специален акцент върху задните части на султана. Накрая султанът релаксира в банята, а слугата му носи освежаваща напитка - лимонада с айрян".
***

Това горе е описание на дейността на ИБРИКЧИЯТА. Когато наричаме журналистите в националните ни телевизии "ибрикчии" на властта и Посолството, искам да си представяте точно това описание по-горе, искам да ви е пред очите. Защото смисълът на метафорите не е просто да предават някакво значение, а образ и картина. Сега повечето хора знаят, че "ибрикчия" е нещо лошо и обидно, някаква слуга - но не знаят какво точно е.
"


"... айберистия ще трябва да коригира офертата си...Може да предлага към прословутите си 1800евро и масаж на стъпалата, па що не и някоя свирка за изпускане на напрежението..."

    Както виждате ТО е културно, тези великите ще се избият помежду си. Добре е, че понякога намират общ враг. Като мен например, само ме е най-яд понеже, смятат че нямам достатъчно количество простотия да им отвърна подобаващо. Имам, само частично съм взаимствал от тези ТИТАНИ на шофьорска професия.

    Не ме гледай какво правя, а слушай какво ти говоря/пиша! Колкото повече не са шофьори и такъв нешофьоски стаж, повече ги разбират нещата.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Разговори и въпроси: тахографът ме спира,  тахографът не ме пуска или ми пуска (май засега няма секс?), тахографът не ми дава (пак нататък отидохме)... Това може да се прочете и чуе между моите любимци "великите шофьори". Значи идея си нямаш какво ти "дава", "не дава", "пуска - не пуска"?! Какво ли ще им се случи, ако на такива: "знаещи", "интелигентни" и почти или малко по-малко можещи на тахограф 2007-2010 горе-долу. Онзи много даваше и пускаше. Единствено мигаше на 4:15 часа. Ама няма проблем, след 3 пъти по 15 минути, 27 и 18 минути пуска за 4:30 часа. Знам, че не знаете, ама не става така. и
Така 3-ти, 4-ти..., няма свършване на ден или седмица. А бе, ЯКО ПУСКА.

    Намерих едни измервателни уреди (снимката)и смятам скоро, най-много до няколко години, да почна меренето на размера на стажченцето при нашите идоли за велики шофьори.

     Една случка с първия с когото ще започна. Няма много общо с България и камионите. Но вероятно е старателен като ибрикчия, чак от Валенсия. Бил застанал на улицата сложил табелка: големина 30, гледане - 50 стотинки. Две 'девойки" на средна възраст от третата възраст се приближили и попитали: - За работа колко?
- Ако можеше да работи, щеше ли да проси?! - тъжно рекъл нашият идол-ибрикчия.
   
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

ЦитатОт Кауфланд си купил за 3,50 лв.

    Като чух, че се купували книжки и ЯКО се заинтригувах. Цялото го изгледах, 2 часа и няколко секунди. Ако нямате време да го гледате ще предам поне 80% от казаното в първата част, евентуално и други части ще има. Първо предлагам да напиша 80% от публикациите му (няма да отнема време).

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,??????????????????????????????? :) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Такъв като мен си мисли, че е някой недорасляк 5-6 годишен. Но не е, струва ми се 10 години могат да се дадат. Но истинските "шофьори" и негови почитатели виждат ЯКО смисъл в публикациите му. Ето защо не ставам, толкова "велик", а не го оценявам.

    Започва да разправя как стажът му започнал да тече от април '87 година - явно като имаш книжка, но само "С" и той си тече безспирно. Започнал в "Инжстрой" на самосвал, преди беше на Жук, само да не е тролей, всички друго се брои. После работел в Клагенфурт, Австрия и докарвал коли. Не пропускайте, че всеки ден е минавал по поне 1 500 км с камиона, за да станат онези 10 милиона за първите 30 години, преди 6 са били толкова, а вече 36 години и вероятно 50 -100 милиона. Ето 80% от репликите: Това, т'ва, тука, ей така, в смисъл, викам, такова, таковата.

    Няма как да не си речем: интелигентен, образован, много може и голям карач!


    Имал Пежо 403 С Н 1912. Нещо и водещият и 17-то поколение софиянец не помнят точно какви бяха номерата. "Те буквите" (иначе има дума серия) не бяха отзад. После дойдоха СА, после, после май някъде 2006. Май искаше да каже, че бяха с регистрацията "А". И се казваше: софийска регистрация А.... За 17-то поколение софиянец, не е особено запознат. Предполагам това изобщо не смущава повечето?!
Едно Митсубиши ТАКОВАТА с две врати, такова го дадох и ... С два лоста единият за скорости и един таковата... Част от работата извън онези 1 500 км средно дневно. Реално може 2-3 дни да не кара, ама после ще наваксва 5 хиляди км, за ден например - какъв е проблемът на мечтите?!

    Учил 4 години само за "С", но пък му липсват общообразователните:
"КарАбит и някакъв газ не знам какъв е и ги меша с таковата кислород ли. Не знам какъв газ отделя, карАбит с вода."
    КарАбитът е карбит, в училище го учат.


ЦитатТова не ми беше само таковата, допълнителна работа.
Стажът на камион си върви. Как ще направи толкова "милиони" километра?!

Цитат"Щях да си сменям таковата. И такова, к'во ти разправях."

    Значи от '87 до към 2000 по 333 хиляди годишно са към 4 милиона. За тези години се споменава "Инжстрой", в Австрия фирма, нещо май и в "Транскапитал" уж работел. Ама 6-7 години нищо не казва до Испания след 2000 година. Това изобщо не пречи тези 4 милиона да ги е минал в "Инжстрой", казармата и малко в Австрия. Нали, какъв и той, такива и почитатели - лъжата не е проблем.


     ОБЪРНАХ КАМИОН - ЕДВАМ ОЦЕЛЯХ. Такова, таковата, това, т'ва, тука, ей така, в смисъл, викам...


    В таковата, ъ, ъ, а заключение на таковата на тази таковата част в смисъл, викам, таковата думата ТАКОВАТА, не мога да отрека, че е правилна. Вместо да се пишат глупости за неща които е съвсем нормално да се знаят - ТАКОВАТА.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#63
     Според промените от януари 2013 година, категория за тролей не е самостоятелна, а е допълнителна към "D" код 103. Явява се като най-високата категория, "великите" шофьори с комплекс за малък размер, надявам се само на стажа?! Ще намерите обяснение, че няма как да е така, надявам се. Понеже знам, че колкото повече някой е подготвен, образован и по широкоспектърен за работа толкова повече се оплюва от "великите". Демек образован, има много квалификации и може да работи много неща, ама според форумните мангали е голям некадърник, и язък му за квалификацията. Спрямо образованието, съм в много добра позиция, хем на практика не можах да завърша 3 клас. Докато повечето мангали "велики" шофьори са малко с повече от мен образовани, за доста бих могъл да се закълна или да заложа малка сума, че са изкарали 4-ти, 5-ти дори някои частично 6-ти клас. Ако някой може или не може, само му се иска и си мисли че много може - чудесно. Ако например може да кара и автобус например - лошо, та чак много лошо. И сега максимума на "D" е код 103, има правоспособност, и може (евентуално) да кара тролей. Не знам дали това значи тролейджия, много пъти съм питал, ама като питаш тъпаци как да получиш отговор?! Има някаква логика това да е тролейджия за които четем понякога? Какво става, ако е притежавал категорията за тролей "Ттб" преди януари 2013, но без тази за автобус? Като не съм сигурен, само отбелязано в книжката или когато е работил е тролейджия, ако въобще е нещо близко? И дошла 2013 година и когато си сменил книжката вече няма старата "Ттб", а новата е "D" + 103. Вече този е пич, от вашите е, нали? Вече е с по-малка правоспособност. Докато не изкара "D", защото тогава пак ще стане некадърен и неможещ. Това предложение няма да го патентова и го давам безплатно да се използва. За тези които им е много важно да се харесат и да имат одобрение от форумните мангали - "велики" шофьори. Да го обявяват и да чакат за одобрение от мангалите.

    Относно образованието, много сами признават, че са учили цели 4 години само за "С". Освен тези, които не са карали като бакалавърска степен след средното, явно на всички останали им липсват общообразователните предмети и то излиза, че незавършеният ми 3-ти клас не е чака толкова зле (криво-ляво вечерно го завърших). "Най-великият" в света, роденият за шофьор и той се е МЪЧИЛ 4 години да вземе "С" (защо като е роден за това, се е мъчил толкова време?). Докато не особено кадърни за седмица - две взимат "С" отиват при обявилите високо заплащане, например Дискордиа или Юроспийд и започват да взимат до 120, 125 и 130 евро на ден. Коментар на Тъпо Копеле - Голямо Лайно 777 за това заплащане от 125 евро/ден за Юроспийд:

Цитат"В днешната икономическа обстановка и 125€ дневно е малко ама поне ще подскаже на неграмотните "Превозвачи" как трябва да предложат повече от това за да се сдобият със съвестен, качествен и лоялен персонал ,,,,,,,,,,,,,,  Ако не им харесва да карат железата към Надин и да си сядат на задниците ,,,,,,,,,,,,,,,,"

    Той иска 120 евро на ден, което дори е много малко при условие че има фантазии за 37 години стаж и десетки милиони километра. Реално не много кадърни не само ги мечтаят тези суми, а и ги взимат. Нашият "най-велик" вероятно ще се хване за 100 евро на ден. Практически "големият" размер на стажа, служи само за фукане и дори не може да вземе като не особено кадърни - има и такива в споменатите фирми, които взимат колко и кадърните в тези или други фирми.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#63
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!