• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

rosen79

Още една тъпотия за която се сещам.Осветлението на циферблата.Осветлението така е направено,че като караш през деня на фарове нищо не виждаш какво се случва със стрелките.Като изключиш фаровете осветяването на циверблата е силно,в момента в който ги пуснеш и край с осветлението.Стрелките на скоростомера и оборотомера изчезват мигновено.За дисплея няма да казвам,че изобщо не можеш да видиш какво ти изписва.Е по-голяма тъпня не бях виждал.
Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете

rosen79

Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете

georgi87

Сещам се още неща за прехвалената марка тия прословути фарове за да ги ползваш трябва да няма насрещно движещи се автомобили.А кажете ми вие като сте шофьори всичките тука при каране цяла нощ със Скания колко време светят тия фарове 2-3-5 минути не повече защото отреща идват коли,това разбира се важи и за другите марки на които са сложени такива фарове допълнително.Относно до прословутата степенка или масичка,ние дето караме други марки без масичка като по-шашави си ядеме у кръчмата.Другото нещо което също не харесвам при Скания то го има и при Волво и тва е скоростите бавните са до 3та а бързите до 6та.А при истинските камиони са бавните до 4та и бързите до 8ма даже лично на мен по ми допадат тия дето буташ лоста на дясно за да идеш на бързия блок.

georgi87


driver1

   Трактористите продължават да се пънат с глупостите си. Една от поредните е, че това било условието за да ядеш в кръчма - да караш камион, различен от СКАНИЯ!  Сиреч - баровец! Онзи пък другия се тюхкаше, че не можел да ползва прожекторните фарове в мъгла! Давайте още, че сте много забавни! :) :) :)

georgi87

Нема да се плашиш баце тия модерните трактори имат такива фабрични фарове по кабината точно като на Скания само че те си им светят по цяла нощ защото карат по къра а не като на Сканията по 2-3 минути. 

loshdancho

Цитат на: rosen79 - Петък, 16 Март, 2012, 10:17:11
Актросите още от 99-та година са с прибиращ се джойстик на зад!!!И кое не и е тясно на тая кабина?Пак казвам в момента карам R440 TOP LINE и вътре е адски тясно.Ако за вас тая кабина е широка,значи кабината на ман,даф,мерцедес магнума са огромни.Относно ретардера,за какво им е на мерцедес ретардер след като като опнеш моторната на втора степен забива муцуната все едно си скочил на кучките.Мерцедес няма нужда да слагат копче за включване и изключване на моторната те са пресметнали,че ще ползваш моторната само когато е необходимо.А кабината на аксора само изглежда тясна от вън.Забравих да спомена за прословутите фарове от горе.Тея фарове освен да заслепяваш отсрешния за друго не стават.В мъгла е немислимо да ги ползваш.Такова перде правят пред теб,че не е истина.За да вършат работа в мъгла трябва да са ниско долу.Ама това е измислено от другите марки истинските.хахахахха
Ти си като радиото... Чет какво съм писал (модела със скоростен лост) прословутият джойстик се сгъва само при MGASPACE.
При следващият модел се вдига подлакътника и самият джойстик. По това време SCANIA  слага скоростният лост на волана вече....
Не се спори с теб.
Като опънеш моторната  на Мерцедес не можеш и да я сравняваш  ретардер по никакъв критерий.
Чети какво съм писал за забележките на мерцедес и ретардера- липсва пълно синхронизиране с камиона до модел MP2.
Имаш или ретардер на автомат или автопилот двете на куп не може и това в камион 2003год. А как ще изключиш ретардера и моторната на заледен участък.?!?!?
Кабината на AXSOR изглежда тясна не само от вън, покарай малко и се опитай да изпревариш камион за да видиш разликата във видимостта на широка и тясна кабина ,  за другите "екстри" на тясната кабина на AXSOR не е нужно да се спирам, щом от мерцедес са изчислили ,че е удобна..... това говори за Мерцедес.
Фаровете са сложени за пътища с слаб трафик и аз ги използвам с дългите постоянно когато ме заслепят -Едно мигване е достатъчно за да превключи отсрещната кола на къси. На другите камиони фаровете се оказват точно на височината на мантинелата и колкото и да примигваш по магистралата ефект няма- другият си кара на дълги и те  заслепява.
Цитат на: rosen79 - Петък, 16 Март, 2012, 15:45:44
Още една тъпотия за която се сещам.Осветлението на циферблата.Осветлението така е направено,че като караш през деня на фарове нищо не виждаш какво се случва със стрелките.Като изключиш фаровете осветяването на циверблата е силно,в момента в който ги пуснеш и край с осветлението.Стрелките на скоростомера и оборотомера изчезват мигновено.За дисплея няма да казвам,че изобщо не можеш да видиш какво ти изписва.Е по-голяма тъпня не бях виждал.
Същото е и при мерцедес не се заблуждавай, когато пуснеш фаровете менюто на компютъра изчезва...
Цитат на: georgi87 - Петък, 16 Март, 2012, 16:37:55
Сещам се още неща за прехвалената марка тия прословути фарове за да ги ползваш трябва да няма насрещно движещи се автомобили.А кажете ми вие като сте шофьори всичките тука при каране цяла нощ със Скания колко време светят тия фарове 2-3-5 минути не повече защото отреща идват коли,това разбира се важи и за другите марки на които са сложени такива фарове допълнително.Относно до прословутата степенка или масичка,ние дето караме други марки без масичка като по-шашави си ядеме у кръчмата.Другото нещо което също не харесвам при Скания то го има и при Волво и тва е скоростите бавните са до 3та а бързите до 6та.А при истинските камиони са бавните до 4та и бързите до 8ма даже лично на мен по ми допадат тия дето буташ лоста на дясно за да идеш на бързия блок.
Не човече точно за това SCANIA и VOLVO  имат само по 6 скорости. Разполагат с голям въртящ момент в широк диапазон от обороти и не  им е нужно повече скорости, при  старите MAN,DAF, MERCEDES ,IVECO, старото F12 VOLVO,
При новите модели всички производители разполагат с двигатели позволяващи монтирането на шест степенна несинхронизирана скоростна кутия.
Като спориш погледни най-новият модел на MERCEDES продъниха света от маркетинг с новите скорости, на  които скоростният лост е вече на волана( като на SCANIA).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

scaniavolvo

Абе какво да им обясняваш тяхната работа е едно си баба знае,едно си баба бае.Говорят ми работи на изуст тука

loshdancho

За съжаление съм карал само 124L и не мога да споря с тежест за по-новите модели...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Това за скоростите,че са по малко от на останалите модели-6 на 6,и на мене по ми харесва,колкото по малко скорости се чоплят толко по добре,така си е.

MONTOYA

Скания е най-големия боклук на света.

loshdancho

#174
Цитат на: MONTOYA - Петък, 16 Март, 2012, 21:52:48
Скания е най-големия боклук на света.
Едно "велико" мнение, "доказано" и "потвърдено".....Мухахаха
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MONTOYA

Я прашай григорий бе.

pumix

ЦитатКато спориш погледни най-новият модел на MERCEDES продъниха света от маркетинг с новите скорости, на  които скоростният лост е вече на волана( като на SCANIA).
На снимката,която показах не е най-новият модел,ама лост не виждам,нито джойстик.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

driver1

Цитат на: pumix - Събота, 17 Март, 2012, 00:00:09
На снимката,която показах не е най-новият модел,ама лост не виждам,нито джойстик.

   Бе ти легло 2.10Х90 и един куп екстри не виждаш, та камо ли джойстик...:)

pumix

Баце,Мерцедеса си има екстри предостатъчно,само че не е набутан с копчета и лостчета на килограм.Опростена е работата за по удобно на шофьора,също така се разсейва по-малко.Леглото е доста по удобно,все пак не е нужно при никой Мерцедес да буташ седалките напред за да ти стане що годе широко леглото,а при Р-ка е точно така
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

loshdancho

Цитат на: pumix - Събота, 17 Март, 2012, 00:31:14
Баце,Мерцедеса си има екстри предостатъчно,само че не е набутан с копчета и лостчета на килограм.Опростена е работата за по удобно на шофьора,също така се разсейва по-малко.Леглото е доста по удобно,все пак не е нужно при никой Мерцедес да буташ седалките напред за да ти стане що годе широко леглото,а при Р-ка е точно така
Не ме карай да се смея, защото в момента карам MP1 MEGASPACE и точно на него (MP1) се свалят облегалките за да се дръпне леглото...Дори горното легло работи по същият начин  без да е ограничено от седалки(пак се дърпа за да се разтегне) нещо много безсмислено.
Цитат на: pumix - Събота, 17 Март, 2012, 00:00:09
На снимката,която показах не е най-новият модел,ама лост не виждам,нито джойстик.
Отиди на очен тогава  :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.