• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

 :D :D :D Tи имам камъните при VOLVO  FH12 първо има инжектор ,който си е на филтъра ,второ и най-важно при VOLVO филтъра пълен ли е връткаш и пали  ;).

П.П. За модели FH 13  и FH16 не знам как е ,но за FH12 вервай ми така е.
Четни поечко и тогава шпрехай.
Заместитела на твойто духане у резервоара се казва на самотек  ;) при него не се духа  :D :D :D :D


Бриги Магнито



toregora

   Имам 124/470 2004 г , при нея няма ръчна подкачваща помпа,така че нема начин да се обезвъздуши на контакт.Преди като сменях гор ф-тър или пълнех същия с нафта и въртех на стартер, или спирах на нанадолнище сменям,и пускам по инерция.
   Сега си реших проблема такаhttp://toregora.snimka.bg/automobiles/pompa.686765.27685260.Това е инжекционна помпа от мерц лека кола.В кабинета си имам копче и работата е лесна.Помпата е 12 волта и дава налягане 5 бара .Втора ръка оригинална бошова е към 50 лв.Който не верва да дойде да му демонстрирам.Вече четвърта година го имам тоя камион и му схванах горе-долу особенностите.

toregora


Бриги Магнито

Колегата може би има навпредвид,че електромагнитният клапан(ако има такъв) е затворен без ток,та затова му дава контакти всекакви.
;)


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 30 Юни, 2012, 07:32:27
:D :D :D Tи имам камъните при VOLVO  FH12 първо има инжектор ,който си е на филтъра ,второ и най-важно при VOLVO филтъра пълен ли е връткаш и пали  ;).

П.П. За модели FH 13  и FH16 не знам как е ,но за FH12 вервай ми така е.
Четни поечко и тогава шпрехай.
Заместитела на твойто духане у резервоара се казва на самотек  ;) при него не се духа  :D :D :D :D
Когато докараш нафта на самотек от резервоара до  филтрите  на MAN, SCANIA, MERCEDES и DAF ела ми свирни.
Като караш VOLVO, което е с помпичка на филтъра,  ама не знаеш че има и такива, на които по незнайно каква причина  там е навита тапа пак още по-малко  ми вдъхваш доверие, става дума за FH 12 2003 год.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

 :D :D :D Фи фиу няма място у света където с помпа да стига ,а на самотек не,изучи физичните закони и тогава ми шепни,относно тва VOLVO ми мъцни мотор сили и тогава може да говорим,че нещо с тая 2003г .ич не ме впечетляваш.
Апропо доколко имам спомен и на Ханчо дръгела го напъваха на инжектора из форума,ма тва е така за лафа.

Гусин Технолигия,има неща на тоя свят дето си остават непроменими,туй от мен да знаеш. ;)

П.П. За 12 минути писане на пост тва ли ти роди акъла да си защитиш твърдението ?
Аз въртим телефон за две минути. ;)


loshdancho

Господин  дападжия, не ме карай да се смея на това което си писал.
В SCANIA има едно нещо, нарича се Шатовал, а какво представлява и каква му е функцията.
А какъв е мотора на VOLVO fh12 2003.... същият като на това което го караш ти...., конете са без значение.
Ако не ти е ясно требва да ти го нарисувам.
За система, на която излишната нафта се връща обратно в инжектора и инжектора дозасмуква само разликата от това, което е изгорял мотора, как се обезвздушава?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ahil_73

да мъцнем и аз нещо колкото и да не ми се ще да кажа хубаво за скания..вчера бех с една 144  v 8  530 коня ..голямо вървене ви думам  33 т ечемик и бега у баира като отървана и това без копчето па като я пробвах с него ...само у левата лента братче ..страшна работа   а бриги кво стана с оня хан крум дет се ядеше у коя тема беше че отървах май  и кво ше кажете да мъцнем една темичка със списък на чорбаджиите у форума че имам дълбоки подозрения за некои шпиони у  форума..

Бриги Магнито

Ский са у Скания има много неща дет ма грам не ме тресе за кво са и ква им е идеята,аз си чешах бръмбара за едно нещо ,ти успя да ме изкараш от нерви и още тогава ти мъцнах ,при мен е важно едно мнение и то е мойто щото си ми помага до този етап.
Под обезвъздушаване не знам кво разбираш ,но за мен е по един или друг начин моторетката да припали и евентуално да си заработи нормално,относно връщането на излишната нафта на филтъра при VOLVO ме навиваш .лично за мен тъпа работа,но така хвалените от теб инженери са го измислили бре пич,не бичкия кат мен,те за тва има една марка казва се Мерцедес там проблем с обезвъздушаване ако има някой да си знае ,че грешката е в неговият телевизор.
Относно мощността на мотора попитах щот може да не е 12 литров бацин,но щом викаш,че е кат моя.мое ти кажа,че липсата на инжектор е действие само на собственика му,въпросната тапа или е мястото където трябва да има инжектор или е мястото откъдето си гледат сеира.
Аз не съм специалистче,но като дападжийче вервай ми не сецам на инжектора кат луд ,не търся маркучи за въздух и щуротии как да херметезирам резервоара ,та да го надувам,просто въртим сондата и съм готов ,кога акъла на човек му дойде увреме е най-добре и мъките са по-малко.

Апропо ти до колко бачкаш бре,че вчера ти звъех към 18:30 ма май беше приключил с работният ден?
Относно паркинга на Шопа ,кат си толкова технически запознат що не го запалихте бре,само за инфо ти кажа Виталий си пали още две дена с кабели па нищо на никой не стана,мойто момче имаш мойто уважение ,но до някъде
мноо насериозно си се взел и с тъпите инженерни щуротии далеч не се стига,най-важното нещо на тоя свят е човека,тва ти го мъцам по другия въпрос на който си чуруликахме и след който замлъкнах.По принцип има неща които не казвам в очите на хората,а си ги заносвам с мен ,тъй че да знаеш бая товар отнесох от кръчмата и да можеш да ме наречеш лицемер и къвто си пожелаеш ,защото в кръчмата вече бях отсвирил много неща.
Но пак ти казвам,човека е най-висшата форма на технология,тъй че ако имаш желание помисли си над въпроса.Апропо извинението ,което дадох на твоя човек беше доста културно,тъй че ..................................


П.П.Те тва е пост за 12 мин.


loshdancho

ЦитатОтносно паркинга на Шопа ,кат си толкова технически запознат що не го запалихте бре,само за инфо ти кажа Виталий си пали още две дена с кабели па нищо на никой не стана,мойто момче имаш мойто уважение ,но до някъде
Защото искам да  си карам камиона и утре.В приключения не ми се влиза. А тогава , попитай как беше спрял Виталий и от къде му давахме ток.
С какви кабели, от къде, колко камиона на паркинга имаше и от колко време беше там, колко му оставаше до  края на почивката, кой се развика по нас , най-важното как беше спрял.
Имаше и други но за това се сещам сега.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Сканията къде я карах 4 години един път почна да нема мощност.....както и да е,тръгнахме по пътя на нафтата ,извадихме сонди,продухвахме горивопроводи,със съмнение, че има задръстване некъде там,след като сглобихме всичко,сменихме нов гор. филтър напълнихме го с нафта-камиона беше 124л,имаше инжектор за подкачване.Верваите,сецане яко обезвъздушаване,развиване на наи високите места....е нема палене!Запали но с ебати зора.Друг колега от фирмата,камиона същия закъса за нафта,занесихме му-същата работа!На други камиони марки,само напомпам на инжектора докато затегне и палеха одма,при Сканията-не,явно има некъв чалъм...ако некои знае да сподели,говориме за Скания с инжектор.И също искам да помолим да ми разясниш по простичко за тези скачени съдове,за паленето де,мислим че ще е полезно за сите нас,абе малко не моем да уденем-с друг съд ли става номера :)

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юни, 2012, 13:47:52
Защото искам да  си карам камиона и утре.В приключения не ми се влиза. А тогава , попитай как беше спрял Виталий и от къде му давахме ток.
С какви кабели, от къде, колко камиона на паркинга имаше и от колко време беше там, колко му оставаше до  края на почивката, кой се развика по нас , най-важното как беше спрял.
Имаше и други но за това се сещам сега.
Тоз острият що пише тук,сладък темата я изтри човека културно,ма ти дорде сгрееш ,че ти правят намек да дръпеш ръчна.
Цитат на: ivopifeca - Събота, 30 Юни, 2012, 13:51:32
И също искам да помолим да ми разясниш по простичко за тези скачени съдове,за паленето де,мислим че ще е полезно за сите нас,абе малко не моем да уденем-с друг съд ли става номера :)
Да баце трябва ти съд побираш около 2л нафта може и повече ,откачаш сондата вдигаш я на високо и я топиш в съда,другото е според зависимост от дръгела,трябва да отвориш нейде да излиза въздуха,затваря се кат потече нафта,въртиш дръгела притропва за 2-3 секунди и можеш да си жужиш на воля,но са ще ти кажат,че това просто не е така,тъй че.......... правете квото знаете
Особенно ползвайте метода с надуването ако не сте оплътнили работата ше е дъжд от нафта  :D :D :D :D


loshdancho

Я сега ми кажи как ще откачиш сондата и ще я вдигнеш?!?!
Шлаухите ли ще удължаваш?
Свинските ли опашки ще режеш?
И как ще стане това с закачено ремарке или хенгер?
Май си говориш колкото да не заспиш.
Резервоара съм го надувал дори през отвора за горивото!
С един найлонов плик увит около маркуча за гуми!
Като преди това съм прегънал шлауха  на отдушника.
Нафтата  се качва точно за 1мин. и си готов да палиш.
Какви сонди, какви съдове, какви чудсии, си си измислил не знам, но старите дападжии на времето претакаха цял резервоар нафта през сондата  в другият като надуваха през отдушника.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Сондата на някой хенгери е мисия невъзможна за вадене  :D :D :D :D,но тя не ви и трябва трябва ви шлауха вързан за нея  ;) по принцип се вади трудно,но не винаги относно другите ти въпроси не мисля да отговарям всеки с малко акъл в главата ще се досети и не се вдига на Мон Блан а просто да е на 10 см над точката ,която се отворили да излиза въздух,да колко по-нависоко е толкова по-бързо става,но разликата е в рамките на 1 минута време.
Сладък за да надуеш резервоара плика трябва да издържи налягане от минимум 0,1-0,2 ако ти е толкова здрав плика успех ,но я ми кажи ако се скъса кво праим пък сме понадули 0,4-0,5 а защо не и повечко а?

Офффффффф все тая правете квото знаете.


loshdancho

ЦитатС един найлонов плик увит около маркуча за гуми!
Ама ти четеш ли?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юни, 2012, 14:33:16
Ама ти четеш ли?
Да чета ,увиваш ,намотаваш или там нещо си и натискаш кат гламав,тва не е гаранция ,че плика ти ще удържи.
А ти мислиш ли,шлауха от сондата е вързан най-често към филтъра ,трябва ли ми сондата .....................охххххххххххххххххх оправяйте се.


Бриги Магнито