Бензин, Газ, Дизел и Метан - митове и реалности
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 09:02:12 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Какво гориво най-често използвате?
Бензин - 19 (23.2%)
Дизел - 39 (47.6%)
Пропан-бутан - 20 (24.4%)
Метан - 3 (3.7%)
Друго - 1 (1.2%)
Нямам мнение - 0 (0%)
Общ брой гласове: 81

Страници: 1 [2] 3 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бензин, Газ, Дизел и Метан - митове и реалности  (Прочетена 53943 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
RoadRunner
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 21
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Вторник, 22 Ноември, 2011, 21:21:38 »
ОтговорОтговор

Возил съм се на няколко коли с метанови уредби (няколко таксита) и честно казано ми е само негативно мнението. Като се почне от тежките бутилки до понижаването на динамиката. Най-добре го усетих на един Роувър 620 131 к.с. на дълъг път. Когато е на метан едва едва набира, но превключи ли на бензин е друго, веднага се усеща разликата. другия проблем, който мисля, че вече се разрешава е метан станциите, които бяха малко преди. Може да е евтино гориво, но както знаем евтиното излиза скъпо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Rover 400 2.0 SDI '98 & 25 2.0 iTD '03
20T2N = Two litres of pure troublemaker!
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 22 Ноември, 2011, 21:21:38 »

 Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Понеделник, 12 Декември, 2011, 19:19:13 »
ОтговорОтговор

аз съм си голям фен на дизела Намигване .. имам една лада нива на гас е това ме побърква ту пали ту не... а другите ми автомобили са на дизел само подавам ключа и отлитам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 12 Декември, 2011, 19:19:13 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #17 -: Понеделник, 12 Декември, 2011, 19:24:08 »
ОтговорОтговор

Бензин , за мен това е истината за лек автомобил .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bokata
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 28
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Вторник, 13 Декември, 2011, 16:26:28 »
ОтговорОтговор

Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1859/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: Сряда, 14 Декември, 2011, 16:18:20 »
ОтговорОтговор

Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. Ухилен
Баце нафталино зимно време се лекува преди употреба -варианти много.
Мъцни ми ко се случва кога има малко водица у бензино или газчицата оти и тоз момент го има и тогава става интересно.
Дизел му е майката и лете и зима и днеска и нощеска. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #20 -: Неделя, 18 Декември, 2011, 15:35:20 »
ОтговорОтговор

Бензин за удоволствие и олио за изкарване на хляба ...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #21 -: Неделя, 18 Декември, 2011, 16:26:05 »
ОтговорОтговор

Колега всичките бензиностанции който спомена зареждат от ЛУКОЙЛ -БУРГАС.Имам познат който преди една година зареди от OMV и то от скъпата нафта цялата горивна система замръзна видях го с очите си. Колата е АУДИ А4 2008 год.ревеше му се на човека. Ухилен
Баце нафталино зимно време се лекува преди употреба -варианти много.
Мъцни ми ко се случва кога има малко водица у бензино или газчицата оти и тоз момент го има и тогава става интересно.
Дизел му е майката и лете и зима и днеска и нощеска. Намигване
А в дизела като влезне вода не е ли същото.(заяждам се) Смотан Спор да има

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #22 -: Неделя, 18 Декември, 2011, 16:37:42 »
ОтговорОтговор

Бензин за удоволствие и олио за изкарване на хляба ...

Да не си от Добричкия край, механик-водачо?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #23 -: Неделя, 18 Декември, 2011, 20:59:39 »
ОтговорОтговор

Почти...
От Русе съм ,ама вися в София .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #24 -: Неделя, 18 Декември, 2011, 21:01:04 »
ОтговорОтговор

Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1859/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #25 -: Вторник, 20 Декември, 2011, 22:14:37 »
ОтговорОтговор

Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.
Доколко съм светнат у химията олиото немое да прецака гумено уплътнение,виж биодизела не само може ми го прави  Намигване

Дане водата у дизело си е вода у дизело баце,дарако па че мели камене и с нея и без нея стига да не е вода с дизел,че тогиз малко мое и да запре да ги меле.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Вторник, 20 Декември, 2011, 22:46:45 »
ОтговорОтговор

Разкажи повече за олиото.
Чувала съм, че е перфектно гориво, стига уплътненията да не са гумени, защото се прецакват и стават големи проблеми.
Доколко съм светнат у химията олиото немое да прецака гумено уплътнение,виж биодизела не само може ми го прави  Намигване

Дане водата у дизело си е вода у дизело баце,дарако па че мели камене и с нея и без нея стига да не е вода с дизел,че тогиз малко мое и да запре да ги меле.

На моят Хюндай има една червена лампа на таблото и според ръководството за експлоатация тази лампа сигнализира за наличие на вода в горивния филтър. До момента не се е включвала никога. Свети само при "контакт" и след стартиране на двигателя изгасва. Надявам се, че своевременно ще сигнализира, защото системата на впръскване е "Комън рейл" и съм чувал, че е доста капризна към вода в горивото.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1859/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: Вторник, 20 Декември, 2011, 22:48:48 »
ОтговорОтговор

Шеф немой се коси ,ко да кажат тез с инжекционките ,при тех става оше по-голяма веселба .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: Вторник, 20 Декември, 2011, 22:56:21 »
ОтговорОтговор

Шеф немой се коси ,ко да кажат тез с инжекционките ,при тех става оше по-голяма веселба .

Принципът на работа на Комън рейла не се различава особено много от бензинов инжекцион. Основната разлика е в помпата, която впръсква под високо налягане в общия тръбопровод. Но и в двата случая водата прави големи поразии. Има доста съсипани автомобили от некачествено гориво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #29 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 21:32:39 »
ОтговорОтговор

Колеги ,
Нищо не разяжда олиото ,поне при мен .
Автомобила е Митсубиши спейс вагон - 2,0 ТД  на 900 000 км ,олиото се подгрява от антифриза посредством префасониран охладител на маслото от стар Форд Транзит .С клапан от Термокинг превключвам горивата .
Олиото го вземам по 80 стотинки и минимизирам експлоатационните разходи .
Те това е !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!