Някой виждал ли е такова чудо ...........
:)
:)
:)
Кое точно е чудното, защото снимката е малко размазана и не се вижда добре? Имаш предвид, че ремаркето е отворено отпред ли?
ми 120кубика :)
видях такова чудо,обаче ако има някой да обясни (дължина,марка малко инфо)
че прероих чичу гугъл и нищо не намерих (снимките са по 1.6мб и не мога да ги кача и ги намалих малко за това е размазано :) )
120 кубика си е съвсем нормално. Тези ремаркета се водят Мегатрейлър. Като дължина и широчина са съвсем стандартни. Разликата е само във височината на товарното пространство. Не знам как си ги намалял снимките, но не си го направил успешно. Трябвало е да намалиш резолюцията, а тя е останала пак голяма. Аз ползвам програмата ACDSee и се получава добре.
А за тази комбинация какво мислиш? :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.
Ми малко не съм съгласен...
Видях такова в Русия, по-точно на паркинга на Елабуга...
Беше бая по-дълго може да видиш разстоянието от краката до 1-ва ос на ремаркето и от 3-та ос до бронята...
Тука по при нас, съм виждал 110 кубика (а и мисля че, по-големи няма. Може да провериш и ще видиш) обаче там видях такова... и много ми е любопитно каква марка е и колко е дълго, ама на 100% съм сигурен, че дължината на композицията беше над 18.50 метра....
E това е точно 18.75 метра... лично съм го мерил.
Русия не е в ЕС и изискването за максимална дължина на композицията може би не е същото. В наредбата по-долу е записано каква трябва да бъде дължината, и тя е 18.75 см.
Мисля,че се казваха Gigaleiner и ги разработваха Krone,като транспорни решения за обемни товари.
Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м. А що се отнася до въпросните 18.75 м като обща дължина на композицията, в Италия е разрешена дължина на натоварен автовоз до 21 м, а в Румъния разрешената дължина за всички композиции е 20.75 м.
хехех ;D
аз исках да разбера кфо е тва ремарке дължина и т,н,
Па то стана малко като закони за р-ри :)
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 10:39:46
А за тази комбинация какво мислиш? :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.
Разрешено е в скандинавските страни, Дания и дори в някои германски региони. Това е най-обикновен 2-3 ос камион, който влачи двуос лафет, а на него е "зацепен" прицеп. На камиона има фургон-контейнер, който се сваля за 2-3 минути. Така по товаро-разтоварните пунктове, влекача има престой 10-30 минути и не се губи време с чакане за ТРО. Имат си дори и места по паркингите за автомобили до 25 м. Не мога да си спомня разрешения тотал-тонаж за тези страни, но е над 40 т. Там да срещнеш такава композиция по пътя е нещо нормално.
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 13:08:32
Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м.
Във френска транспортна фирма композициите които карахме достигаха височина 4.40 м. През Т.М.Блан, изискването е от 4.05-4.25 м. да минават с "конвой-фриго". Над тази височина, се преминава от 22-6 ч. за 635 евро и затова ни караха да минаваме през Т.Фрежус. По останалите пътища, проблем не е имало, трябва само да си следиш височината на мостовете, а за по-ниски винаги са дадени обходни маршрути.
В Англия разрешената височина е доста по-голяма, но не си я спомням.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ! И ЛЕКИ ПЪТИЩА НА КОЛЕГИТЕ !
Весели празници и на теб. Естествено, че тези височини и тонажи могат да се превишават, но във всяка държава това става със съответно заплащане за извънгабаритен товар. Задължително е и в определени случаи използване на пилотни автомобили.
Цитат на: solar - Събота, 25 Декември, 2010, 03:05:02
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 10:39:46
А за тази комбинация какво мислиш? :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.
Разрешено е в скандинавските страни, Дания и дори в някои германски региони. Това е най-обикновен 2-3 ос камион, който влачи двуос лафет, а на него е "зацепен" прицеп. На камиона има фургон-контейнер, който се сваля за 2-3 минути. Така по товаро-разтоварните пунктове, влекача има престой 10-30 минути и не се губи време с чакане за ТРО. Имат си дори и места по паркингите за автомобили до 25 м. Не мога да си спомня разрешения тотал-тонаж за тези страни, но е над 40 т. Там да срещнеш такава композиция по пътя е нещо нормално.
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 13:08:32
Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м.
Във френска транспортна фирма композициите които карахме достигаха височина 4.40 м. През Т.М.Блан, изискването е от 4.05-4.25 м. да минават с "конвой-фриго". Над тази височина, се преминава от 22-6 ч. за 635 евро и затова ни караха да минаваме през Т.Фрежус. По останалите пътища, проблем не е имало, трябва само да си следиш височината на мостовете, а за по-ниски винаги са дадени обходни маршрути.
В Англия разрешената височина е доста по-голяма, но не си я спомням.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ! И ЛЕКИ ПЪТИЩА НА КОЛЕГИТЕ !
да ви го унагледя
А ако трябва да го паркираш това нещо? :) Ще се справиш ли? Пък даже и с Volkswagen влекач движат.
Колеги,тези камиони в Бразилия ли ги карат 8)
На испански говорят май, но дали са в Бразилия нямам идея.
В Бразилия ги карат,VW камион е забелязан и на стария континент ,което означава,че в най-скоро време ще се появи и в Мерник ;)
Просто няма начин да не се появят тези камиони в Перник, щом са Volkswagen. :)
баце на сигура,първо там ;D
Сега в Перник, скоро и в останалите градове. :)
Цитат на: admin - Събота, 25 Декември, 2010, 08:38:08
Весели празници и на теб. Естествено, че тези височини и тонажи могат да се превишават, но във всяка държава това става със съответно заплащане за извънгабаритен товар. Задължително е и в определени случаи използване на пилотни автомобили.
Първите 2 снимки са на 2 от автомобилите които съм карал. Снимани са на Т.М.Б., преди да откажат преминаването ни от там, за което писах в предишния пост . Високи около 4.30 м., но не сме се движили с пилотен автомобил или е заплащана такса за извънгабаритен товар. Работил съм в 2 две от базите, а във всяка имаше по около 150 автомобила. Едва ли имаше целогодишен абонамент за извънгаб. в ЕО.
По-голям интерес представляват другите 2 снимка направена в Италия на 3 ос влекач с 5 ос прицеп. Малко са мътни, но бях на кръстовище и нямах възможност за по-добро качество.
Някакви специфични товари вероятно се превозват с тези високи ремаркета...Обаче не виждам никакво означение на камиона, че е с извънгабаритни размери. Само за дължина и широчина ли трябва да бъде поставена такава табела?
Най-обикновени товари, на палети или не. Това което се товари по спедиции, по фирми и т.н.
Доколкото знам, стандартната височина е 4 метра и над нея глобяват. Затова ми е чудно как се движиш с 4.30 м.
;) ;) Колега на кои снимки има нещо високо 4,30 ,че нещо съм без очила и не виждам добре.
Относно 5 осите ремаркета признавам доста страннни колко 40т ли ги водят ;) ;)
Цитат на: admin - Понеделник, 27 Декември, 2010, 19:25:18
Доколкото знам, стандартната височина е 4 метра и над нея глобяват. Затова ми е чудно как се движиш с 4.30 м.
Сега работя в друга фирма, но се срещам със стари колеги и те още карат с тази височина. Проблеми не е имало. Кара се Бенелюкс, Франция, Италия, Англия. По пътя не съм виждал автоматични мерители като в някои други страни. Понякога диспонентите ни предупреждаваха да гледаме табелите за мостове в градовете.
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Понеделник, 27 Декември, 2010, 20:16:07
;) ;) Колега на кои снимки има нещо високо 4,30 ,че нещо съм без очила и не виждам добре.
Относно 5 осите ремаркета признавам доста страннни колко 40т ли ги водят ;) ;)
Който е преминавал през Т.М.Блан, знае, че там където съм спрял с "Магнума" (в дясно, преди касите), е паркинга за "фриго-конвой" и други автомобили не се допущат. Събират 7 камиона фриго или по-височки, спират движението за останалите и се преминава с пилотни автомобили, снимката долу. Снимките съм ги правил за спомен, а не с цел измерване. Тогава не знаех, че някога ще ги публикувам, а "Тома(тракторист) Неверни" ;) ще иска измерване. "Премиума" е на плац-контрол, там където измерват.
А камиона с 8 оси излизаше от някакъв металургичен завод (там разтоварвах). А за колко тона е - не зная.
Трактористът обича да проверява нещата и да е сигурен във всичко. :) А от мен имаш поздравления относно изчерпателното обяснение. Нали все пак форума е за това...
Цитат на: admin - Вторник, 28 Декември, 2010, 00:46:26
Трактористът обича да проверява нещата и да е сигурен във всичко. :) А от мен имаш поздравления относно изчерпателното обяснение. Нали все пак форума е за това...
И за това се си пати
И тея са много дълги!!!
С такова ми трябва 1 седмица и ви обещавам,че проблеми с теснотия няма да имате повече :D :D :D :D
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 26 Февруари, 2011, 17:10:25
С такова ми трябва 1 седмица и ви обещавам,че проблеми с теснотия няма да имате повече :D :D :D :D
Не се залъгвайте с тези Австралийски кошници там са пустини и паркингите са едни мани мани ;D
Български камион!
:o
Голяма и прекрасна Скания ;D ;D ;D
Цитат на: imter - Сряда, 11 Май, 2011, 12:43:00
Голяма и прекрасна Скания ;D ;D ;D
Страхотна , но няма ли проблеми с дължината ? ;D
Момци на няколко места в нета четнах,че млади колеги имат нужда от инфо как се закача полуремарке ,което ме навежда на мисълта,че някой ако има желание и знание може да светне аудиторията с малко инфо,снимки или филмче.Моя милост ще му е безкрайно благодарен.
П.П. За да не си помислите нещо,да ви светна моя милост си ги закача,но по трактористки метод,та затова се въздържам от мнение по въпроса.
Интересно-научни клипове , браво ! ;D
Цитат на: guano_apes - Вторник, 10 Май, 2011, 22:45:02
:o
Това е шведско изпълнение, аз съм виждал в Швеция такива те ги товарат малко е смешно от страни.
Как се минава вирнат жп прелез с това нещо?
Цитат на: abator - Събота, 23 Юни, 2012, 08:25:55
Как се минава вирнат жп прелез с това нещо?
Баце с бъстър копче мислим и фърчиш.
На мен ми е по-чудно как цели подобието на под,при положение,че е по-тесно от ремаркето и немоеш го видиш тамън и у 7-то огледало.
Аз има си го одбутвам туй джелезо из целото плац дореде го изцелим да влее .
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 23 Юни, 2012, 09:21:14
Баце с бъстър копче мислим и фърчиш.
На мен ми е по-чудно как цели подобието на под,при положение,че е по-тесно от ремаркето и немоеш го видиш тамън и у 7-то огледало.
Аз има си го одбутвам туй джелезо из целото плац дореде го изцелим да влее .
Просто се товари на фиксирано паркомясто с точно определено място на конзолата със стъклата и очертани линии, които водят ремаркето.
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 23 Юни, 2012, 09:21:14
Баце с бъстър копче мислим и фърчиш.
На мен ми е по-чудно как цели подобието на под,при положение,че е по-тесно от ремаркето и немоеш го видиш тамън и у 7-то огледало.
Аз има си го одбутвам туй джелезо из целото плац дореде го изцелим да влее .
С две даски , отляво и отдясно на мостовете ремаркето.Водиш се по тях.
На две стъпки и половина от пирамидата слагате два нишана,от ляво или дясно и смело назад.Влиза като у тях си.
Бацета ма мъцайте ги тия работи бре.Стара Бичкия кат мен шо огледала ръгна да слага да им се дзвери ,а оно си имало методики разни.
Арно де некой ,че ме светне ли кой малоумен инженер измисли такова ремарке дет си требва чалъм у ползването му,оххххххх пък и на всичко отгоре и по цифра пара им търсят.
Чудим се кога некой оше по-арабия инженер ,че им ръгне една камерка и мониторче китайско ,та да се успи работата.
;) ;) ;)
Бъзик бре умни са инженерчетата,само де некой неща ги мислят мноо научно му,па после таквиз малоумници кат мен да се чудат от де да подхванат работата.
Баце у ваще ремаркенца на слънце ладно ли е барлем или си е кат у дъртото бризентец?
И оше един въпрос,кат думне гума крик трябва ли ми?
Бриги,по жегите сауна не ти трябва,идва си след теб.Крика го ползваш само като подпора,другото става с възглавниците.
Те да им се не види и инженерите при толкоз джаджи и крик не можа да измислят да не трябва язък им за дипломите.
Бръмбаро ми почва ми шепне,че до всеки инженерец требва да има една мрънкаща бичкия кат мен и вервайте ми ,техниките ще влезнат в други измерения. ;)
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 23 Юни, 2012, 18:59:09
Бръмбаро ми почва ми шепне,че до всеки инженерец требва да има една мрънкаща бичкия кат мен и вервайте ми ,техниките ще влезнат в други измерения. ;)
Е сега се светнах баце, що куцат техникитв. Инженери под път и над път, пък ти си уникален. И затова нема шанс.
Ще си псуваме по инженерите само.
А по темата - преди 30 години гледах един комшия как тика на задна Романа пред входа, като бордюрите бяха на по 1-2 санта от гумите. И си виках - голем шофьор трябва да е тоя, пък след някоя друга годинка се светнах, че не е кой знае каква философия, Че и с това ремаркенце така - 2 камъка , и си влиза ;D