(http://www.picvalley.net/u/2183/15719249118366043821310783188MjLQ1BjB7sWTIgTZwrvJ.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2183/15719249118366043821310783188MjLQ1BjB7sWTIgTZwrvJ.JPG)
Известният немски производител също доставя композиции с дължина 25,25 м и демонстрира възможности за гъвкави решения.
Превозното средство, включваща полуремарке и ремарке с централно разположени два моста бе получено от скандинавски клиент в началото на май. С това оборудване Kögel подчертава продуктовата си стратегия, където компанията предлага както свръхдълги композиции, така и полуремаркета Euro Trailer, удължени с 1,3 м. И двете концепции допринасят за повишаване ефективността на шосейния превоз на стоки и предотвратяване на интензивния трафик на товарни автомобили. www.kamioni.bg
Малко късичък ми се чини за желанията на българските фирми,ако може поне на два етажа да се товари може и да важи ;) и минимум 50-60 тончета да подносва разбира се.
В някои от Скандинавските страни и Германия от няколко години има такива композиции.
За превозвачите е добре - по-ниски общи разходи, по-голям обем товари, за вас обаче не съм сигурна ако стане масова практика...
Цитат на: !na - Събота, 16 Юли, 2011, 08:10:06
В някои от Скандинавските страни и Германия от няколко години има такива композиции.
За превозвачите е добре - по-ниски общи разходи, по-голям обем товари, за вас обаче не съм сигурна ако стане масова практика...
У нашенско няма начин да стане с наще широки пътища малко ,малко мисията е невъзможна,но и да стане се тая.
Мнение на бръмбаро у главата,беха два ма единия отиде на море. :(
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 30 Юли, 2011, 18:07:53
Цитат на: !na - Събота, 16 Юли, 2011, 08:10:06
В някои от Скандинавските страни и Германия от няколко години има такива композиции.
За превозвачите е добре - по-ниски общи разходи, по-голям обем товари, за вас обаче не съм сигурна ако стане масова практика...
У нашенско няма начин да стане с наще широки пътища малко ,малко мисията е невъзможна,но и да стане се тая.
Мнение на бръмбаро у главата,беха два ма единия отиде на море. :(
Във централна Европа все още не са факт ,та за тук какво остава..... ;D
Двуетажни ремаркета вече има и в Б-я не се сещам как им беше името точно.
Цитат на: valentin - Събота, 30 Юли, 2011, 20:47:22
Двуетажни ремаркета вече има и в Б-я не се сещам как им беше името точно.
Може би Jumbo ?
Аз такива двуетажни ремаркета съм виждал само в Англия.
Има само една фирма тук за която знам ,че използва 2 такива ремаркета,превозвайки стоки само за Англия.
Kазват се дабъл дек по принцип или на английски double deck
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDOnldVxFBpJw1byP2YV4MfQXgv3nXmsE9VOAVqsX2d8q1dfq1FA)
(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmkE8CGwBDwoRNEG1y1t7z2MSniWVzal69sqH5TYXdlmilOKpn)
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs73KqrP0W2PEeE5ugiwP0xg4JfJiIS_FGNUKHT01LHtniAcqd)
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 30 Юли, 2011, 20:56:55
Kазват се дабъл дек по принцип или на английски double deck
Да , тракториста отново е прав. ;)
Аз съм виждал ремаркета на които предната част е скосена ,може би заради аеродинамиката?
Ние сме много преди тях . Автовлак с товар 35 тона теглен от шкода мадара и това е отпреди 10-15 год. Лека му пръст на бай Стоян беше последния ,който се занимаваше с такова чудо.
Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юли, 2011, 21:14:06
Ние сме много преди тях . Автовлак с товар 35 тона теглен от шкода мадара и това е отпреди 10-15 год. Лека му пръст на бай Стоян беше последния ,който се занимаваше с такова чудо.
Мерках за последно нейде къде 2000-2001 една Европейка по Добричко оттогава не съм виждал то и закона май ги забранява ,мисля към 22м отиваха нейде.
Май че не ги забранява ако са самосвали и се движат в района на населеното място. Човека до миналата година си я караше съвсем законно, даже беше спиран неколкократно от джеДАИте.
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 30 Юли, 2011, 21:16:39
Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юли, 2011, 21:14:06
Ние сме много преди тях . Автовлак с товар 35 тона теглен от шкода мадара и това е отпреди 10-15 год. Лека му пръст на бай Стоян беше последния ,който се занимаваше с такова чудо.
Мерках за последно нейде къде 2000-2001 една Европейка по Добричко оттогава не съм виждал то и закона май ги забранява ,мисля към 22м отиваха нейде.
Това ще е доста интересно , някъде дали има снимки ?
Аз работя в Англия и карам такова double deck ремарке. Има ги и в Холандия виждал съм ги тук в Англия. Фирмата е 2win карат сиви Скании.
www.2win.eu (http://www.2win.eu)
Причина за редакция: Коригиран линк!
Ето ме и мен, с такъв вид ремарке. ;D
Много хубава снимка.
Майче ремаркетата double deck са два вида ?
Едните са като това с което работиш а другият вид е този скосеният отпред ?
То тези скосените отпред не са ли за стъкла ?
А колкото до тези 25.25м. в България малко фирми ще се навият да вземат ако ги позволят да се движат по пътищата на България то тези ремаркета ще искат и мощни камиони ако не се лъжа защото едва ли камион с 380к.с. ще помръдне такова ремарке. Това е моето мнение.
Причина за редакция:Правопис!
Цитат на: Georgi_92 - Вторник, 11 Октомври, 2011, 21:55:04
То тези скосените отпред не са ли за стъкла ?
А колкото до тези 25.25м. в България малко фирми ще се навият да вземат ако ги позволят да се движат по пътищата на България то тези ремаркета ще искат и мощни камиони ако не се лъжа защото едва ли камион с 380к.с. ще помръдне такова ремарке. Това е моето мнение.
Причина за редакция:Правопис!
Ако возят стиропор, ще стигнат и 380 к.с. Това е моето мнение.
А бе, то тия 380 коня ще успеят да помръднат ремаркето, но няма да е икономически изгодно. Разхода на гориво сигурно ще е двоен.
Колега, това че ремаркето е double dek изглежда доста внушително не значи,че и товара в него е с внушителна маса. Повечето от тези ремаркета се използват от вериги магазини,като Tesco,ASDA,Halfords,B&M, които превозват товари с голям обем и малка маса. В случая на снимката товара в ремаркето е не повече от 11-12 тона разпределени в 42 палета. ;D
Причина за редакция: Правопис!
В Норвегия карат такива :
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Мойто мнение е че с 380 кончета мое си теглиш ма ко си поискаш натоварено у тез ремаркенца.Нещо ,,конската мания,, ви завзема яко ,но се ми се струва,че не само конете дърпат товара.
Естественно колко по як е дръгела толкова по бегач е из баирите,ма моя милост мое и да не бърза ;),разликата у конските сили и тонажо е количеството нафтица и средната скорост иначе нема де да оди ше ги сеца стига да е добро дръгелчето. ;)
Цитат на: Бригадира - Петък, 14 Октомври, 2011, 22:01:50
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Мойто мнение е че с 380 кончета мое си теглиш ма ко си поискаш натоварено у тез ремаркенца.Нещо ,,конската мания,, ви завзема яко ,но се ми се струва,че не само конете дърпат товара.
Естественно колко по як е дръгела толкова по бегач е из баирите,ма моя милост мое и да не бърза ;),разликата у конските сили и тонажо е количеството нафтица и средната скорост иначе нема де да оди ше ги сеца стига да е добро дръгелчето. ;)
Бригадире, ти започваш да ме кефиш ама много яко, много добре казано. И от твоите писания из форума дето аз съм ги чел, просто няма забележка. Абе реша да пиша някакво мое мнение, и чета че ти вече си го казал, точно както аз искам да го кажа. Е аре стига бе. Стискам ти ръка.
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Колега, как да ти обясня, че 380 к.с. ще стигнат и за 4 такива ремаркета, ако например са натоварени със стиропор? Защо си мислиш, че ти трябват 1000 к.с. за да дърпаш две такива ремаркета? Малък си и няма как да помниш автовлаковете от едно време. На третото ремарке имаше табела "Автовлак 22 метра". А "влекача" обикновено беше Шкода Мадара или Шкода Европа. В единия случая 140 к.с., а в другия 280 или 320 например. Тези автовлакове ги използваха по време на прибиране на реколтата от полето. А както знаем, тогава България произвеждаше по 4 милиона тона пшеница на година. И отделно други житни култури.
Цитат на: admin - Петък, 14 Октомври, 2011, 23:37:24
Цитат на: Georgi_92 - Петък, 14 Октомври, 2011, 14:22:23
Колега, аз нямам предвид това ремарке дето е закачено за МАН-а, а имах предвид за тези ремаркета, дето са прицепово ремарке и двуосата люлка или за последните две снимки дето ги е качил колегата. Камион от 380 к.с. че няма да стигнат за тези две ремаркета, защото няма да товариш само стиропор.
Колега, как да ти обясня, че 380 к.с. ще стигнат и за 4 такива ремаркета, ако например са натоварени със стиропор? Защо си мислиш, че ти трябват 1000 к.с. за да дърпаш две такива ремаркета? Малък си и няма как да помниш автовлаковете от едно време. На третото ремарке имаше табела "Автовлак 22 метра". А "влекача" обикновено беше Шкода Мадара или Шкода Европа. В единия случая 140 к.с., а в другия 280 или 320 например. Тези автовлакове ги използваха по време на прибиране на реколтата от полето. А както знаем, тогава България произвеждаше по 4 милиона тона пшеница на година. И отделно други житни култури.
В Бургас съм виждал и Мадара с 2 ремаркета самосвални и пълни с дребен чакъл, друг път с пясък. Лятото капачката на водата беше отворена и си излизаше доста пара. Времето около 1988-1989 г. Какъв тонаж носеха, незнам, но няма да е под 30 т. Пак Шкода но Европа, 2005 година един от Тополовград с такава Европа , но със скорости на МАН, дърпаше по 2 ремаркета с пшеница. За 1 лято смени 2 скоростни кутии и над 20 ресора, но пренесе 1700т за 3 месеца от чирпанските села до бургаско.
Бацета чини ми се швабите,че клекнат.
Tрудна работа Баце,нечат ги,3-ма от 4 шваби ги нечат.А и щели пъто да разтурат бръже,отделно че и много унфали щело да има
Цитат на: wolves - Петък, 13 Април, 2012, 18:55:53
Tрудна работа Баце,нечат ги,3-ма от 4 шваби ги нечат.А и щели пъто да разтурат бръже,отделно че и много унфали щело да има
Тва арно баце,че швабският ми слаб,помислих клекнали са.
За унфали незнам, ама пъто едва ли ще разтурат,щото осовото натоварване си е като на 5-осна композициця, едва ли при Гигалайнера е повече.
за баирите не са важни толкова конете колкото въртящият момент :) ,а и едвам ти разчитам какво пишеш :X
Цитат на: Teodor - Неделя, 15 Април, 2012, 20:57:02
за баирите не са важни толкова конете колкото въртящият момент :) ,а и едвам ти разчитам какво пишеш :X
Баце на мен ли дърдориш ,че не моем те разберем за къв въртящ момент за кви баири ми шепнеш ако е на мене баце абиш си мастилото оти сте мноо начетени,ма у байро ви бием левио мигач,тъй че я акъл нечем кво е важно у байро.
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Петък, 13 Април, 2012, 20:08:53
За унфали незнам, ама пъто едва ли ще разтурат,щото осовото натоварване си е като на 5-осна композициця, едва ли при Гигалайнера е повече.
А когато преминава или спре на мост ? Колко е общото натоварване или тогава пак се мери осово.
Е, това не коментирам, въпроса е дали ще счупи пътя. Няма да го счупи. За мостовете незнам.
В Словакия как е с техните забрани, па си вървиме по мостовете им.
Спри на някой мост тогава , стой в камиона , не е нужно да слизаш дори в кабината се усеща клатенето и това е денонощно.
Не е казано да падне , макар ,че има и такива случай , но по бързо се амортизира.
Признавам си, на мост никога не съм спирал, ще пробвам да видя как е :)
На Дунав мост не си ли спирал?
Въртящият мoмент е важен за "БАИРО" и за товаримостта на камиона и не знам как мене ще ме изпревариш но успех омръзна ми да давам някво мнение ! Ако имаш нещо да ми кажеш на лично :)
Причина за редакция: Нецензурни думи!
За у баиро е важно кви са ти предавките и диферинцяла.За товароносимост кво ти е шасито и окачването.А най-накрая въртящия момент той подържа до някъде скоростта и в някой случай излишъка Му прави лоши шеги както и недостига Му.
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 30 Юли, 2011, 20:56:55
Kазват се дабъл дек по принцип или на английски double deck
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDOnldVxFBpJw1byP2YV4MfQXgv3nXmsE9VOAVqsX2d8q1dfq1FA)
(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmkE8CGwBDwoRNEG1y1t7z2MSniWVzal69sqH5TYXdlmilOKpn)
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs73KqrP0W2PEeE5ugiwP0xg4JfJiIS_FGNUKHT01LHtniAcqd)
Има double deck и в Германия!
германия
Цитат на: Haydutyn - Събота, 11 Май, 2013, 14:25:34
Има double deck и в Германия!
германия
Това при завой....много похари!