• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тrailer

Започната от ifchu, Сряда, 22 Декември, 2010, 10:12:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Весели празници и на теб. Естествено, че тези височини и тонажи могат да се превишават, но във всяка държава това става със съответно заплащане за извънгабаритен товар. Задължително е и в определени случаи използване на пилотни автомобили.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: solar - Събота, 25 Декември, 2010, 03:05:02
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 10:39:46
А за тази комбинация какво мислиш?  :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.

Разрешено е в скандинавските страни, Дания и дори в някои германски региони. Това е най-обикновен 2-3 ос камион, който влачи двуос лафет, а на него е "зацепен" прицеп. На камиона има фургон-контейнер, който се сваля за 2-3 минути. Така по товаро-разтоварните пунктове, влекача има престой 10-30 минути и не се губи време с чакане за ТРО. Имат си дори и места по паркингите за автомобили до 25 м. Не мога да си спомня разрешения тотал-тонаж за тези страни, но е над 40 т. Там да срещнеш такава композиция по пътя е нещо нормално.

Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 13:08:32
Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м.

Във френска транспортна фирма композициите които карахме достигаха височина 4.40 м. През Т.М.Блан, изискването е от 4.05-4.25 м. да минават с "конвой-фриго". Над тази височина, се преминава от 22-6 ч. за 635 евро и затова ни караха да минаваме през Т.Фрежус. По останалите пътища, проблем не е имало, трябва само да си следиш височината на мостовете, а за по-ниски винаги са дадени обходни маршрути.
В Англия разрешената височина е доста по-голяма, но не си я спомням.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ! И ЛЕКИ ПЪТИЩА НА КОЛЕГИТЕ !
да ви го унагледя

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

има и други варианти

admin

А ако трябва да го паркираш това нещо? :) Ще се справиш ли? Пък даже и с Volkswagen влекач движат.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Колеги,тези камиони в Бразилия ли ги карат 8)

admin

На испански говорят май, но дали са в Бразилия нямам идея.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

В Бразилия ги карат,VW камион е забелязан и на стария континент ,което означава,че в най-скоро време ще се появи и в Мерник ;)

admin

Просто няма начин да не се появят тези камиони в Перник, щом са Volkswagen. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

wolves

баце на сигура,първо там ;D

admin

Сега в Перник, скоро и в останалите градове. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SOLAR

#25
Цитат на: admin - Събота, 25 Декември, 2010, 08:38:08
Весели празници и на теб. Естествено, че тези височини и тонажи могат да се превишават, но във всяка държава това става със съответно заплащане за извънгабаритен товар. Задължително е и в определени случаи използване на пилотни автомобили.

Първите 2 снимки са на 2 от автомобилите които съм карал. Снимани са на Т.М.Б., преди да откажат преминаването ни от там, за което писах в предишния пост . Високи около 4.30 м., но не сме се движили с пилотен автомобил или е заплащана такса за извънгабаритен товар. Работил съм в 2 две от базите, а във всяка имаше по около 150 автомобила. Едва ли имаше целогодишен абонамент за извънгаб. в ЕО.

По-голям интерес представляват другите 2 снимка направена в Италия на 3 ос влекач с 5 ос прицеп. Малко са мътни, но бях на кръстовище и нямах възможност за по-добро качество.

admin

Някакви специфични товари вероятно се превозват с тези високи ремаркета...Обаче не виждам никакво означение на камиона, че е с извънгабаритни размери. Само за дължина и широчина ли трябва да бъде поставена такава табела?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SOLAR

Най-обикновени товари, на палети или не. Това което се товари по спедиции, по фирми и т.н.

admin

Доколкото знам, стандартната височина е 4 метра и над нея глобяват. Затова ми е чудно как се движиш с 4.30 м.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

 ;) ;) Колега на кои снимки има нещо високо 4,30 ,че нещо съм без очила и не виждам добре.
Относно 5 осите ремаркета признавам доста страннни колко 40т ли ги водят  ;) ;)

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ