• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Маневриране на хенгер с ремарке

Започната от imter, Понеделник, 14 Февруари, 2011, 19:26:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

peev

Натягай с тренировките колега,тук каквото да ти напишем,"лозето иска мотика".

peev


bo4a

Цитат на: Tihomir78 - Сряда, 08 Август, 2012, 23:45:11
Пък и инструктора трябва да ти е казал колко да го чупиш кога да завиваш и т.н. 

Абе бате къв инструктор, аз като карах Е-то, инструктора докарваше мадарката до полигона и си тръгваше с шефа на школата. А пък ние се обучавахме на принципа по-старото знае ще научи и младото. Така аз се учех от тези преди мен, а пък аз помагах на тези които започваха след мен.

bo4a


Rammbon

За да ме разтоварят на тясно място, :)))) днес си видях стоповете на ремаркето в лявото огледало . Или камиона и ремаркето бяха успоредни, но така го искат .

ivopifeca

Абе тия завиващите ремаркета последно време зачезнаха,преди се срещаха по често ???

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 07 Октомври, 2012, 20:44:19
Абе тия завиващите ремаркета последно време зачезнаха,преди се срещаха по често ???
Липса на кадри де да ги сучат  ;) е най-вероятно причината.
А реално погледнато товарят най-много ,но в Спедитора всички товари са 24т ,32 палета,13,60 горно товарене и прочее бе с други думи сами си го таковат некой хора и реват реват.


rider777

Никога не съм карал ремарке с завиваща предна ос, но съм гледал как колеги са ревали и псували по рампите с такива ремаркета,,,иначе съм гледал и колеги де си ги карат назад без никакви ядове ама явно е въпрос на свикване,,,,аз не искам и да опитвам,,иначе ремарке с централни оси си е по-гот от полуремаркето.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

peev

Така наречените тандем-ремаркета,се наложиха затова,че са по-лесни за производство и за управление.Но за мен са по-добри нормалните със завиваща ос.За мое съжаление,не се харесват от колегите,щото всеки иска по-лекото-нормално е.А и прицепите са наложени със своите предимства.Въпреки това каквато и -мега-прицеп да измислят хенгера е по-добър поне за мен.

ivopifeca

Цитат на: rider777 - Вторник, 09 Октомври, 2012, 06:21:28
Никога не съм карал ремарке с завиваща предна ос, но съм гледал как колеги са ревали и псували по рампите с такива ремаркета,,,иначе съм гледал и колеги де си ги карат назад без никакви ядове ама явно е въпрос на свикване,,,,аз не искам и да опитвам,,иначе ремарке с централни оси си е по-гот от полуремаркето.
За каране зависи,ако последно доста време си карал прицеп,както при мене беше, като тръгнах за Испания с люлка в началото ми беше по кофти от прицепа за назад-малко ми беше по различно,тогава се качих за първи път на такова.А пък за товарене и разтоварване ми беше кошмар откачането и закачането-с тоя теглич долу,а и не беше наред...то едно коленичене,то едни щанги,мани.А тва с завиващия мост-теглича си горе удобно от секаде.

Boroman21

Е как няма да изчезват  , то всяка една дейност при тях е х2 а заплатата ми е като на прицеп.Иначе по принцип много ги уважавам аз хенгерите , карат се лесно  като им свикнеш.

Бриги Магнито

Бацета арна дискусийка спретнахте секстра.
А да турнем и рампите,едно време нямаше рампи и беше арно с ремаркенце,ма са пусто рампи наръгаа навсекъде и с ремаркенце требе да откачаш,разкачаш пет пъти да се гъзиш ,а тва не е гот нито за шофера(мноо гърбене за нама никой) и за съответните складови бази оти си е загуба на време,друго си е да боднеш прицепо и шапка на тояга.
Но истината е,че няма прицеп де да сбира 38 евро палета,няма прицеп де да влезне ,където влиза камион с ремарке.


peev

Вярно е,по-трудно е закачането и разкачането,но е въпрос на свикване и до човека колко го мързи.Не мисля,че слагането на вериги е по-лесно,който ме разбира.Но затова ги има има различните модели композиции.Някои искат 33 палета,някои 40.

Rammbon

От сега нататък само хенгер. От където мина с него , прицепа или ще заседне или ще се узори. А и как му свикнах да правя завой на 180 градуса на тесни местенца, колкото е дълъг камиона + още 5 -6 м и едната гума на ремаркето се завърта на място. Назад ми е кеф да го карам и на зиг заг, макар че от 5м съм с него.
Звезното мляко търкалям аз :)

ahil_73

Цитат на: Rammbon - Вторник, 30 Октомври, 2012, 20:04:50
От сега нататък само хенгер. От където мина с него , прицепа или ще заседне или ще се узори. А и как му свикнах да правя завой на 180 градуса на тесни местенца, колкото е дълъг камиона + още 5 -6 м и едната гума на ремаркето се завърта на място. Назад ми е кеф да го карам и на зиг заг, макар че от 5м съм с него.
Звезното мляко търкалям аз :)
че аз съм те зървал бре що не се обаждаш :)

Rammbon


ivopifeca

Цитат на: Rammbon - Вторник, 30 Октомври, 2012, 20:04:50
От сега нататък само хенгер. От където мина с него , прицепа или ще заседне или ще се узори. А и как му свикнах да правя завой на 180 градуса на тесни местенца, колкото е дълъг камиона + още 5 -6 м и едната гума на ремаркето се завърта на място. Назад ми е кеф да го карам и на зиг заг, макар че от 5м съм с него.
Звезното мляко търкалям аз :)
Същата композиция карам отново,само за завоя на 180 градуса не разбрах нещо :)

ivopifeca