Ремарке мобилна трансформаторна подстанция – МБ-ТП 20/0,4 кV, 1000 кVA
Форум на българските шофьори
Събота, 01 Юни, 2024, 12:44:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ремарке мобилна трансформаторна подстанция – МБ-ТП 20/0,4 кV, 1000 кVA  (Прочетена 3386 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
svet4o
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 19
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« -: Четвъртък, 22 Март, 2012, 23:39:26 »
ОтговорОтговор



СПЕЦИАЛИЗИРАНО РЕМАРКЕ

МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАЦИЯ – МБ-ТП 20/0,4 кV 1000 кVA

Специализираното ремарке фургон МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ представлява комплектно енергетично съоръжение, което е предназначено да приема, преобразува и разпределя електрическата енергия на трифазния електрически ток.

Произведената от „Българско Машиностроене Добрич – БМД” АД

МОБИЛНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПОДСТАНЦИЯ отговаря на всички изисквания за транспортно средство. Електроенергетичното оборудване е проектирано и монтирано от сертифициран за това производител „ЗАВН-ДОБРИЧ” АД гр. Добрич

Технически данни на енергетичното съоръжение:

    Номинална мощност      – 1000 kVА

    Мобилна трансформаторна подстанция

    Мобилна трансформаторна подстанция
    Номинално напрежение

- СрН          – 20 kV

- НН            – 0,4 kV

Ток на термическа устойчивост  – 16 kA/1s

Ток на динамическа устойчивост  – 41 kA

Степен на защита  – IP 33

Технически параметри на ремарке фургон:

    Размери на товарното пространство

- дължина    – 3980 мм

- ширина       – 1860 мм

- височина    – 2160 мм

    Пълна маса – 7 150 кг.
    Полезен товар – 4 500 кг.
    Двуосов ходов агрегат с централно тандемно окачване и барабанни спирачки
    Пневматична спирачна система  – WABCO  с ЕВS
    Регулируем теглич, позволяващ присъединяване на ремаркето към автомобили с височина на буферния теглич от 400 мм до 750 мм
    Гуми -  215/75  R 17.5
    Система електрическа на ремарке :  HELLA – 24 V

Устройство и описание:

Съоръженията на мобилната трансформаторна подстанция са монтирани в термоизолиран фургон с преградни стени. Обособени са  три секции: секция средно напрежение, секция ниско напрежение и секция трансформатор. Вратите за обслужване и жалузите за охлаждане са в стоманени рамки с механизми за отваряне и затваряне и секретни ключалки, съобразени с всички изисквания за безопасна работа и експлоатация . В секция ниско напрежение е обособен отсек за присъединителни кабели с механизми за размотаване и намотаване. При работа мобилната подстанция се установява с четири опорни крика.

Ремаркето фургон отговаря на нормите за натоварване от сняг, вятър и липса на конденз. Стените и тавана на фургона са антикорозионно обработени и прахово боядисани. Всички метални части са горещо поцинковани.

За нормална и безопасна работа при експлоатация на мобилната трансформаторна подстанция са предвидени всички мероприятия, съгласно изискванията на БДС EN 62271-202, Наредба №3 за Устройство на електрически уредби и електропроводни линии и Наредба Iз-1971 от 29.10.2009 за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар.

            Мобилната трансформаторна подстанция е типово одобрена като транспортно средство от европейски технически служби и притежава всички необходими сертификати и удостоверения за регистрация.

„Българско Машиностроене Добрич – БМД” АД е в състояние да проектира и произведе ремаркета, надстройки и мобилни модули за енергетични съоръжения в съответствие с изискванията на конкретния проект.

За повече информация :

Тел: 058 605 567

MT: 0888 595062

Факс: 058 602 787

9300 Добрич ул.Калиакра №66

Е-mail: office_bmd@mail.bg

WEB:  www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 23 Март, 2012, 17:38:00 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 22 Март, 2012, 23:39:26 »

 Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +553/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #1 -: Петък, 23 Март, 2012, 15:54:12 »
ОтговорОтговор

Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 23 Март, 2012, 15:54:12 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2304/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2148
Теми: 137



Активност
4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #2 -: Петък, 23 Март, 2012, 17:48:02 »
ОтговорОтговор

Оправи си заглавието- 1000kVA.
Става въпрос не за напрежение-кV, а за мощност кVА.

     Колега svet4o, имаш предвид от 20'000 V на 400 V с мощност 1'000 kVA или 1'000'000 VA. Така го поправих, че май не е съвсем ясно.
     А колега Mandor, явно тока ти слабо място. Забелязваш грешките. Само че, понякога и там където ги няма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 23 Март, 2012, 19:40:12 »
ОтговорОтговор

Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
 Така поне мисля

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2431/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7186
Теми: 539



Активност
0.8%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Петък, 23 Март, 2012, 20:13:42 »
ОтговорОтговор

Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
 Така поне мисля

Няма какво да го мислиш, отдавна е измислено.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kilovolt-ampere

http://dieselserviceandsupply.com/power_calculator.aspx

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #5 -: Петък, 23 Март, 2012, 20:51:36 »
ОтговорОтговор

Мда, човек не може да знае всичко.
+1

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2304/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2148
Теми: 137



Активност
4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #6 -: Събота, 24 Март, 2012, 00:44:05 »
ОтговорОтговор

Киловолт-1000V-1kV
Киловат-1000W-1kW
 Така поне мисля

     Не забелязах в цялата тема да има спор около представката "кило", бележи се с малко "к" и означава по 1'000. А с голямо "К", се използва  в компютрите и е 2 на степен 10 или 1024. Не е ясно дали автора на темата е имал в предвид 1'000 кило Волт-Ампера (мощност) или 1'000 кило Волта (напрежение).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +553/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #7 -: Неделя, 25 Март, 2012, 22:51:14 »
ОтговорОтговор

1000 kV  е доста високо напрежение, и поне в България не се използва. А, освен това е изрично казано 20/0,4 кV.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Етикети: ремарке 
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!